Se afstemningsresultater: Hvad ville du gøre, hvis det blev til Red Bull København?

Stemmeafgivere
228. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Jeg ville være fint tilfreds med ændringerne, inkl. nyt navn

    20 8.77%
  • Jeg ville fortsat regne mig for fan, men protestere i en eller anden grad

    121 53.07%
  • Jeg ville ikke længere være interesseret i klubben

    87 38.16%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 32 af 32

Emner: Red Bull: Hvad ville du gøre, hvis det var os?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Red Bull: Hvad ville du gøre, hvis det var os?

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Jeg hader ikke Brøndby fordi de spiller i gul/blå, men pga en masse andet. At gul og blå som farvekonstellation er ufatteligt grimt, er en helt anden sag. Det svenske flag er grimt, jeg kan heller ikke lide de blå/gule adidassko og alt muligt andet i blå/gul sammensætning. I samme boldgade kan slyngelbys blå farve nævnes. Den synes jeg faktisk er pæn, og skulle vi skifte til den farve vil mit had til slyngelby jo ikke forandre sig af den grund, men jeg ville finde vores trøjefarve pæn.
    Hvis vi kan dreje væk fra det rent farveæstetiske, så ville en Red Bull-overtagelse jo formentlig næppe gøre farven så meget anderledes at vi ville ligne vores værste rival, og måske endda skulle dele bynavn med dem. Det er mere deres potentielle problem ...

    Men farverne er selvfølgelig en del af identiteten. Spørgsmålet er, hvilke dele af den man er med på at sælge ud af for det, der har gode chancer for at blive en sportslig succes, selv om der er meget bedre plads til forbedring i en klub der ikke har vundet et DM siden James Blunt havde sit store hit.


    • Klubfarver
    • Klubnavn
    • Tilnavne
    • Navn på fanklub
    • Stiftelsesår
    • Antal trofæer


    – det sidste lyder weird, men i Salzburg erklærede Red Bull i første omgang, at klubben nu var fra 2005 og ikke 1933, indtil forbundet greb ind. Og da man nåede i alt ti titler siden '33, afslog man at sætte den tildelte stjerne over klublogoet, fordi kun syv af de titler var under Red Bulls ledelse.

    Og så er der praktiske ting som dress code:
    Der blev i begyndelsen grebet ind og uddelt karantæner til folk i Salzburg, der demonstrativt ankom i violet tøj, dvs de gamle farver. Det er værd at tage med for det flertal i afstemningen, der ville blive hængende, men ikke vil være tilfreds med det hele, og har tænkt sig at sige sin mening. Den er ikke altid velkommen.

    Så det er den slags ting, man skal overveje om man vil give slip på. Nogle er en del mere indgribende end alle. Jeg er sgu glad for, at det ikke er hos os det er aktuelt. For tiden.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Red Bull: Hvad ville du gøre, hvis det var os?

    Jeg tager sgu chancen, medmindre der også følger sodavandsvagter med, som er væsentlig mere kompetente end dem, som lukkede 100+ svenskere ind på C for ikke så længe siden;)

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 05.08.04, 10:34
  2. Hvad ville du gøre?
    By Heureka in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 23.02.04, 16:11
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.07.03, 14:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •