Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 56

Emner: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Opstarten har været i gang i to uger, og årets første træningskamp mod Halmstad er i skrivende stund i gang. Der er knapt tre uger inden første officielle kamp spilles.

    Mandag rejser spillerne til Algarve i Portugal, hvor holdet deltager i Atlantic Cup.

    Flg. kampe skal spilles:
    31. januar kl. 21 vs. FC Astana
    3. februar kl. 17 vs. IFK Norrköping
    7. februar vs. en endnu ukendt modstander (kamptidspunkt ukendt)
    Sidst redigeret af Kiwi : 25.01.20 kl. 13:53
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Kom hjem lige til slutfløjt. Nogen der kan give en kort tilbagemelding på de unge drenges indsats? Ragnars?

    Eller for tidligt at "tolke" noget som helst?

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Umiddelbare tanker efter første træningskamp:
    - Fischer virker meget oplagt allerede fra start
    - Zeca er præcis som man kender ham
    - Mudrazija bliver rigtig spændende i foråret
    - Bartolec virker bedre offensivt
    - Bengtsson er et niveau eller to over Oviedo
    - Holse bliver spændende med mere spilletid
    - Ragnar virker ret rusten
    - De to unge offensive spillere (Hjælmhof og Bøving) virker spændende
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Tak for svar - lyder lovende!

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Der var dog til gengæld også en del uskarphed og rust på en del områder. Pep Biel havde en assist til Fischer og et godt forsøg i 2. minut med det dårlige højreben, men ellers gjorde han ikke voldsomt væsen af sig. Falk var heller ikke der, hvor han skal være. Oviedo så godt nok tung og rådvild ud fra tid til anden, og Thomsen og Santos var heller ikke oppe og ringe.

    Men det er også kun et øjebliksbillede, efter 1. træningskamp. Lad os se, hvordan situationen ser ud om et par uger.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Banen gjorde det meget svært, men jeg synes egentligt pasningsspillet var godt. Boldfaste og sikre. Selvfølgelig mod en dårlig modstander, men alligevel.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Fem U19-spillere tager med på træningslejren i Portugal på mandag, sammen med hele A-truppen, inkl. Wind og Boilesen.
    De fem U19-spillere (hvoraf tre kom i aktion i gårsdagens testkamp) er:
    - Victor Kristiansen
    - William Bøving
    - Jacob Haahr
    - Alexander Hjælmhof
    - Ludvig Henriksen

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-til-traeningslejren-5

    Hvem med indblik i U19 holdet kan sige et par ord om de her spillere, hvilke positioner de spiller, og hvad deres spidskompetencer/potentiale er?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Fem U19-spillere tager med på træningslejren i Portugal på mandag, sammen med hele A-truppen, inkl. Wind og Boilesen.
    De fem U19-spillere (hvoraf tre kom i aktion i gårsdagens testkamp) er:
    - Victor Kristiansen
    - William Bøving
    - Jacob Haahr
    - Alexander Hjælmhof
    - Ludvig Henriksen

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-til-traeningslejren-5

    Hvem med indblik i U19 holdet kan sige et par ord om de her spillere, hvilke positioner de spiller, og hvad deres spidskompetencer/potentiale er?
    Dem med bedste potentiale er nok:

    Jacob Haahr (2002): Center Forsvar
    Fysisk stærk og stabil central forsvarsspiller

    Victor Kristiansen (2002): Venstre Back
    Moderne offensiv venstre back. Hurtig, teknisk stærk og blev blandt andet kåret som hele turneringens spiller i en international turnering i efteråret (eller var det efteråret)

    William Bøving (2003): Venstre/Højre Wing
    På trods af at han er årgang 2003 (16 år) og aldersmæssigt stadig er U17 spiller, så har han imponeret stort i U19 ligaen med 9 mål i 10 kampe. Næstflest i hele ligaen, selvom han er 2 år yngre end mange af hans konkurrenter og iøvrigt ikke er decideret angriber.

    Alle er faste spillere på ungdomslandsholdene. Måske nogle der har set flere kampe, kan uddybe.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Fem U19-spillere tager med på træningslejren i Portugal på mandag, sammen med hele A-truppen, inkl. Wind og Boilesen.
    De fem U19-spillere (hvoraf tre kom i aktion i gårsdagens testkamp) er:
    - Victor Kristiansen
    - William Bøving
    - Jacob Haahr
    - Alexander Hjælmhof
    - Ludvig Henriksen

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-til-traeningslejren-5

    Hvem med indblik i U19 holdet kan sige et par ord om de her spillere, hvilke positioner de spiller, og hvad deres spidskompetencer/potentiale er?
    Jeg er enig i dem pouljensen lister. Specielt Bøving er vildt spændende :) Han minder mig ret meget om Victor Jensen, til dem der ellers fik set noget til ham, inden han røg til Ajax. Virkelig god med begge ben, kan spille samtlige offensive pladser, god teknik og fart, og så er han målfarlig. Han er én af de største profiler, på det u17-landshold, som er blevet udråbt til at være det bedste i mange år. På dette landshold har vi desuden også Valdemar Lund Jensen, Rasmus Winther Højlund, Mattias Jakobsen og Philip Banda, som der også alle er store forventninger til.

    Får at tilføje lidt til de to, som pouljensen ikke skriver noget om, så er Hjælmhof i bund og grund lidt samme spillertype som Bøving, men er i denne sæson blevet omskolet til CM på u19-holdet, Rasmus Falk-style, og har gjort det fremragende, hvorfor han sammen med Daghim er blevet udtaget til u19-landsholdet. Ludvig Henriksen er højreback, men er i denne sæson også blevet brugt i midterforsvaret flere gange. Han er dog ikke en midterforsvarstype af statur, så jeg tvivler på, at han nogensinde ville komme i betragtning her på førsteholdet.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg er enig i dem pouljensen lister. Specielt Bøving er vildt spændende :) Han minder mig ret meget om Victor Jensen, til dem der ellers fik set noget til ham, inden han røg til Ajax. Virkelig god med begge ben, kan spille samtlige offensive pladser, god teknik og fart, og så er han målfarlig. Han er én af de største profiler, på det u17-landshold, som er blevet udråbt til at være det bedste i mange år. På dette landshold har vi desuden også Valdemar Lund Jensen, Rasmus Winther Højlund, Mattias Jakobsen og Philip Banda, som der også alle er store forventninger til.

    Får at tilføje lidt til de to, som pouljensen ikke skriver noget om, så er Hjælmhof i bund og grund lidt samme spillertype som Bøving, men er i denne sæson blevet omskolet til CM på u19-holdet, Rasmus Falk-style, og har gjort det fremragende, hvorfor han sammen med Daghim er blevet udtaget til u19-landsholdet. Ludvig Henriksen er højreback, men er i denne sæson også blevet brugt i midterforsvaret flere gange. Han er dog ikke en midterforsvarstype af statur, så jeg tvivler på, at han nogensinde ville komme i betragtning her på førsteholdet.
    Tak for gode beskrivelser. Jeg synes allerede at man kunne se i går, at Bøving har store kvaliteter. Han indgik naturlig i spillet uden at falde ud og viste rigtig god fart bl.a. da han tager en defensiv sprint for at dække på for Varela, som ikke lige gad/kunne.
    Haahr så også stærk ud. Hjælmhof lagde jeg ikke så meget mærke til i går.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Hvis nogen vil forsøge at forudse, hvordan forårets kampe i grundspillet kommer til at forløbe, og hvem som ender i hhv. mesterskabsspillet og nedrykningsslutspillet, kan man prøve med dette link: https://www.worldfootball.net/table_...den-superliga/

    Jeg endte med at vi henter 2 point på FCM inden slutspillet, fordi jeg satte dem til at spille uafgjort i Farum, mens vi vinder alle kampe.
    Derudover kommer slutspillet til at bestå af AGF, FCN, OB og AaB. Brøndby ender som nr. 7, fordi de kun får en uafgjort i Horsens i sidste kamp.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Ok, jeg ville egentlig købe adgang til at se vores træningskampe via EB. Jeg tænkte, at 99 kr/for 3 kampe, kunne vel godt lige gå an. Så var det bare at opsige, så snart man har tegnet det abonnement til EB++, man bliver tvunget ind i. Men som jeg læser handelsbetingelserne, så kommer det til at koste mindst 2 måneder á 99 kr, altså 198 kr:

    "6. Opsigelse
    Abonnementet kan opsiges med én måneds varsel til udløbet af en kalendermåned. Abonnementet skal være aktivt i opsigelsesperioden, og abonnenten er forpligtet til at betale for leverede ydelser. Et eventuelt restbeløb på abonnementet overføres til en bankkonto eller tilbageføres til kreditkort. Dette kræver en skriftlig anmodning fra abonnenten med oplysning om, hvilken konto, der skal benyttes. Se mere nedenfor under Kontaktoplysninger. Manglende betaling er ikke gyldig opsigelse."

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2016
    Indlæg
    4

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Jeg har købt abonnement i dag og opsagt det med det samme igen. Abonnement udløber så om 1 måned. Så det kan gøres for 99,-

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Fra deres FAQ: "Der er tale om et 30-dages abonnement, som er løbende, indtil du evt. vælger at stoppe det. Der er ingen bindingsperiode. Hvis du stopper dit abonnement, er det aktivt i den periode, du har betalt for. Så hvis du stopper dit abonnement på dag 20 i en abonnementsperiode, har du stadig adgang de resterende ti dage. Derefter trækker vi ikke flere penge fra din konto. Du kan herefter altid starte dit abonnement igen."

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    139

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Er det rigtigt forstået at hvis jeg har ekstra++ så kan jeg streame kampene og jeg skal ikke betale 99kr udover abonnementet?

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  2. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  3. Spillerne utilfredse med træningslejr
    By nummer 32 in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.07.04, 11:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •