Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 56

Emner: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Er jeg den eneste der synes det er stramt at skulle betale for at se træningskampe på en stream?

    Mvh,
    Frederik


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Er jeg den eneste der synes det er stramt at skulle betale for at se træningskampe på en stream?

    Mvh,
    Frederik
    Nej det gider jeg godt nok heller ikke... Jeg betaler 199,- for fuldt viaplay abonnement. Helt absurd at skulle betale halvdelen af det beløb, for at se træningskampe...

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Nej det gider jeg godt nok heller ikke... Jeg betaler 199,- for fuldt viaplay abonnement. Helt absurd at skulle betale halvdelen af det beløb, for at se træningskampe...
    Nu dækker de 99 kroner, EkstraBladet tager for deres plus-abonnement, jo over meget mere end den træningsturnering, så set i det lys er det vel ikke specielt dyrt. Men hvis man alligevel ikke gider læse artiklerne bag betalingsmuren, så kan man jo bare holde sig væk. Det er alligevel sjældent den helt store oplevelse.

    Det optimale ville selvfølgelig være, at FC København selv havde (delte) rettigheder til alle kampe, vi spiller, så de lå på fck.dk i super kvalitet og med professionel kameraføring. Hvis det engang bliver tilfældet, så vil jeg tro, at der også kommer et login der, så det bliver forbeholdt sæsonkortholdere og andre med abonnement til lige det.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Nu dækker de 99 kroner, EkstraBladet tager for deres plus-abonnement, jo over meget mere end den træningsturnering, så set i det lys er det vel ikke specielt dyrt. Men hvis man alligevel ikke gider læse artiklerne bag betalingsmuren, så kan man jo bare holde sig væk. Det er alligevel sjældent den helt store oplevelse.

    Det optimale ville selvfølgelig være, at FC København selv havde (delte) rettigheder til alle kampe, vi spiller, så de lå på fck.dk i super kvalitet og med professionel kameraføring. Hvis det engang bliver tilfældet, så vil jeg tro, at der også kommer et login der, så det bliver forbeholdt sæsonkortholdere og andre med abonnement til lige det.
    Jeg vil hellere betale penge for ikke at læse EB

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Mudrazija skadet igen igen - ude 3-4 uger. Ikke meget der tyder på, at han bliver en spiller, vi får noget ud af :-(

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-fc-astana-0

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Forrygende arrangement, EB kunne præsentere for de folk der måtte have betalt den hampre pris for at se træningskampe.

    Bemærk det høflige bifald på det store, men stort set tomme stadion efter Santos' afgørende mål i andet minut – og bemærk så derefter den eminent malplacerede lydside på klippet ;-)

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Gider godt at se træningskampe og har en kammerat med det EB gøgl hvor jeg kan låne log
    in

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Hvor meget, man skal lægge i det, er svært at sige, men Daramy er nu blevet flyttet ned blandt midtbanespillerne på fck.dk: https://www.fck.dk/holdet

    Men set i sammenhæng med Holses afgang og Kaufmanns ankomst er det nok ikke et udtryk for, at vi, der foretrækker at se Daramy på toppen, skal gøre os for store forhåbninger om netop det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Forrygende arrangement, EB kunne præsentere for de folk der måtte have betalt den hampre pris for at se træningskampe.

    Bemærk det høflige bifald på det store, men stort set tomme stadion efter Santos' afgørende mål i andet minut – og bemærk så derefter den eminent malplacerede lydside på klippet ;-)
    Nu så jeg godt nok ikke kampen live, men først i løbet af weekenden. Der fungerede det nu ganske fint, og produktionen var tydeligvis bedre, end når vi selv har sat et kamera op og sender på Facebook.

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    I efteråret scorede vi 56 mål. 50% af disse kom via et opspil langs jorden, 37,5% kom efter en mellem/høj bold, enten indlæg, stikninger, høj returbold eller det der Santos-løft, og de sidste 12,5% kom fra straffespark. Jeg kan rigtig godt lide den tendens, vi har med mere spil langs jorden, og som vi også har vist i de to træningskampe indtil videre. Så må vi se, om vi så også kan komme til flere chancer og score flere mål på den måde. Det bliver nok mit primære fokuspunkt i de to resterende træningskampe.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #26
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I efteråret scorede vi 56 mål. 50% af disse kom via et opspil langs jorden, 37,5% kom efter en mellem/høj bold, enten indlæg, stikninger, høj returbold eller det der Santos-løft, og de sidste 12,5% kom fra straffespark. Jeg kan rigtig godt lide den tendens, vi har med mere spil langs jorden, og som vi også har vist i de to træningskampe indtil videre. Så må vi se, om vi så også kan komme til flere chancer og score flere mål på den måde. Det bliver nok mit primære fokuspunkt i de to resterende træningskampe.
    Har ikke set kampen i dag, men er det stadig langsomt og ideforladt i opspillet, kan læse vi har haft overtaget i kampen men ikke rigtig kommer frem til noget?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I efteråret scorede vi 56 mål. 50% af disse kom via et opspil langs jorden, 37,5% kom efter en mellem/høj bold, enten indlæg, stikninger, høj returbold eller det der Santos-løft, og de sidste 12,5% kom fra straffespark. Jeg kan rigtig godt lide den tendens, vi har med mere spil langs jorden, og som vi også har vist i de to træningskampe indtil videre. Så må vi se, om vi så også kan komme til flere chancer og score flere mål på den måde. Det bliver nok mit primære fokuspunkt i de to resterende træningskampe.
    Jeg er helt enig Kiwi i dine betragtninger kiwi. Som jeg så efteråret, så virkede det til at ståle gik over til “ståle classic” i efteråret, når målene ikke var kommet fra denne mere boldbesidende stil. Og det skete med succes da vi trods alt fik vendt et par kampe til sidst.

    Men en ny stil tager tid, og der var i efteråret ikke tid til at træne en ny stil. Alligevel var det en tydelig tendens i spillet, som specielt stod frem i hjemme kampem mod ob, hvor vi sidder på 70% af spillet, og har omkrig 700 afleveringer internt i holdet. Man så det også i derby i parken hvor brøndby ikke rørte bolden de første 20 min af anden halvleg. Aleveringerne virker til at være over kortere afstande end tidligere fck hold har gjort sig i. Tilgengæld virker der til at være fokus på at de skal falde første gang for at sikre højt tempo i bolden. Der er også en ændre tilgang til målspark hvor flere går kort. Når, eller hvis, ståle lykledes med denne nye stil, så bliver det underholdende som aldrig før, at gå i parken og se bold. Og jeg håber, og drømmer om, at brøndby og midtjylland får i tur i den maskine i 90 minutter i foråret.

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Falk er vidst ok. Ingen status, på Stage endnu Falk beroliger: Skulderskade var ikke alvorlig
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ikke-alvorlig/

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Men fejle på 3 af 4 straffespark?
    Mudderpøl eller bare mangel på kvalitet?

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Men fejle på 3 af 4 straffespark?
    Mudderpøl eller bare mangel på kvalitet?
    Eftersom ingen af vores sparkede forbi eller over eller gled, så må det være manglende kvalitet (ikke de mest naturlige sparkere) og en målmand, som valgte rigtig side på alle 3.
    Forøvrigt modsat Grytebust som endnu engang ikke var i nærheden af et spark - til hans forsvar var de også ret godt sparket.

    Bøving stod forøvrigt som 5. sparker, hvilket må indikere to ting:

    1) Man tror virkelig på ham, siden man både stoler på ham og giver ham den oplevelse (hvis de andre havde nosset sig sammen)

    2) Man gik nok ikke vildt meget op i den konkurrence.

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  2. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  3. Spillerne utilfredse med træningslejr
    By nummer 32 in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.07.04, 11:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •