Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 56

Emner: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    19

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Eftersom ingen af vores sparkede forbi eller over eller gled, så må det være manglende kvalitet (ikke de mest naturlige sparkere) og en målmand, som valgte rigtig side på alle 3.
    Forøvrigt modsat Grytebust som endnu engang ikke var i nærheden af et spark - til hans forsvar var de også ret godt sparket.

    Bøving stod forøvrigt som 5. sparker, hvilket må indikere to ting:

    1) Man tror virkelig på ham, siden man både stoler på ham og giver ham den oplevelse (hvis de andre havde nosset sig sammen)

    2) Man gik nok ikke vildt meget op i den konkurrence.
    Også vildt han nu har stået i to straffesparkskonkurrencer og en af den var en meget lang en af slagsen og han har simpelthen ikke formået at redde et eneste straffespark. Det har også været de to eneste straffesparkskonkurrencer der har været siden de to nye keepers kom til. Og Grytebust har stået dem begge. Ikke reddet et eneste. Kalle har i alt fået 2 straffespark i mod ham og reddet begge. (dog blev der scoret på reposten) Ved godt det er tilfældigt at Grytebust har stået begge, men det stadig en sjov detalje at tænke på

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Faktisk var Kalle Johnsson Københavns målmand i den meriterende pokalsejr via straffesparkskonkurrence mod Hillerød. Og Kalle reddede endda to af Hillerøds forsøg.

    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bøf Se meddelelser
    Også vildt han nu har stået i to straffesparkskonkurrencer og en af den var en meget lang en af slagsen og han har simpelthen ikke formået at redde et eneste straffespark. Det har også været de to eneste straffesparkskonkurrencer der har været siden de to nye keepers kom til. Og Grytebust har stået dem begge. Ikke reddet et eneste. Kalle har i alt fået 2 straffespark i mod ham og reddet begge. (dog blev der scoret på reposten) Ved godt det er tilfældigt at Grytebust har stået begge, men det stadig en sjov detalje at tænke på
    Især når man bla kunne læse disse stats fra Benjamin Leander inden kampen mod Røde Stjerne:

    "Hvis vi når så langt: Milan Borjan (CVZ) har reddet 3 af sine sidste 20 straffespark (excl. straffekonk.) Sten Grytebust har reddet 7 af sine sidste 20."

    Det må handle meget om selvtillid og lidt held.

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Nej det gider jeg godt nok heller ikke... Jeg betaler 199,- for fuldt viaplay abonnement. Helt absurd at skulle betale halvdelen af det beløb, for at se træningskampe...
    Jeg betaler 309,- for viaplay (sport &serier)

    Kan du give mig et trick til at få det ned på 199,-? Fordi det er sgu en pervers pris gør halvanden FCK kamp om mdr

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Jeg betaler 309,- for viaplay (sport &serier)

    Kan du give mig et trick til at få det ned på 199,-? Fordi det er sgu en pervers pris gør halvanden FCK kamp om mdr
    Der er intet trick, medmindre du har en tidsmaskine. Prisen på 199 for den fulde Viaplay-pakke er kun aktuel for dem, der var med på Viaplay-toget inden prisstigningerne begyndte. Sandsynligvis for at bygge loyalitet, har de lovet, at prisen for den kundegruppe aldrig vil stige.

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    I øvrigt skal det nævnes at vi er kommet i finalen i denne "turnering" via et brøndby nederlag.

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Der er intet trick, medmindre du har en tidsmaskine. Prisen på 199 for den fulde Viaplay-pakke er kun aktuel for dem, der var med på Viaplay-toget inden prisstigningerne begyndte. Sandsynligvis for at bygge loyalitet, har de lovet, at prisen for den kundegruppe aldrig vil stige.
    Der er et eller andet her. Jeg betalte 159 kr. for Viaplays fuldpakke i 2011. Og det gjorde jeg gennem mange år, selv om nye kunder de følgende år skulle betale 189 kr., 239 kr. , 259 kr. og endelig 299 kr. i 2016. Da prisen steg til 299 kr., steg min pris også til 299 kr. Jeg beklagede mig selvfølgelig max, men lige lidt hjalp det. Viaplay svarede ikke på min brok, men bekræftede, at jeg havde opsagt mit abonnement. Jeg kunne egentlig godt forstå, at jeg ikke kunne bevare en abonnementspris på 159 kr., mens andre skulle betale 299 kr.

    Hvordan du har kunnet beholde din pris på 199 kr., er mig en gåde. Hvor længde har du være abonnent?

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Der er et eller andet her. Jeg betalte 159 kr. for Viaplays fuldpakke i 2011. Og det gjorde jeg gennem mange år, selv om nye kunder de følgende år skulle betale 189 kr., 239 kr. , 259 kr. og endelig 299 kr. i 2016. Da prisen steg til 299 kr., steg min pris også til 299 kr. Jeg beklagede mig selvfølgelig max, men lige lidt hjalp det. Viaplay svarede ikke på min brok, men bekræftede, at jeg havde opsagt mit abonnement. Jeg kunne egentlig godt forstå, at jeg ikke kunne bevare en abonnementspris på 159 kr., mens andre skulle betale 299 kr.

    Hvordan du har kunnet beholde din pris på 199 kr., er mig en gåde. Hvor længde har du være abonnent?
    Bestillingsdato: 2012-11-17

    TV + Movie + Sport + C9
    199.00 DKK

    Og her en mail fra januar 2013:

    Den 1. februar hæver vi prisen på TV+Film+Sport-pakken till 229,- per måned. Du som allerede har sportpakken, behøver ikke tænke på dette – du beholder den nuværende pris, så længe du bliver som betalende TV+Film+Sport-kunde hos os*.

    *Alle som bliver betalende TV+Film+Sport kunde hos Viaplay inden den 1 februar 2013 beholder den gamle pris (199kr./md.), sålænge de ikke opsiger deres abonnement.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Hvad Søren Q skriver ☝��

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Bestillingsdato: 2012-11-17

    TV + Movie + Sport + C9
    199.00 DKK

    Og her en mail fra januar 2013:

    Den 1. februar hæver vi prisen på TV+Film+Sport-pakken till 229,- per måned. Du som allerede har sportpakken, behøver ikke tænke på dette – du beholder den nuværende pris, så længe du bliver som betalende TV+Film+Sport-kunde hos os*.

    *Alle som bliver betalende TV+Film+Sport kunde hos Viaplay inden den 1 februar 2013 beholder den gamle pris (199kr./md.), sålænge de ikke opsiger deres abonnement.
    DAMN! Mail af 11. januar 2016:

    Hej ,

    Tak fordi du vælger Viaplay! Vi arbejder konstant på at forbedre vores tjeneste og vores udbud for at kunne give dig som Viaplay-kunde den bedst mulige oplevelse. Fra og med den 10. februar ændrer vi prisen på din pakke (som nu skifter navn til Viaplay Total) til 299 kroner per måned og introducerer samtidig vores nye pakke Viaplay Sport (for 269 kroner per måned).

    Du, som har været loyal kunde hos os længe, har betalt 159,- i måneden trods tidligere stigninger. Din nye pris bliver således 299,- i måneden fremover.

    Vi vil gerne fortælle lidt om, hvorfor vi laver denne ændring, og hvad der er inkluderet i dit Viaplay-abonnement.

    Vi satser mere på sport end nogensinde før!
    Aldrig før har vi satset så meget på sport som nu. Vi har udvidet vores allerede store udbud med rettighederne til La Liga, Serie A og vi har fornylig forlænget Barclays Premier League og Ligue 1. At vi nu ændrer vores priser hænger sammen med, at du kan se mere sport på Viaplay end nogensinde før, ligesom at omkostningerne for de største sportsrettigheder er steget.

    Hvad sker der nu?
    Den nye pris gælder fra og med den 10. februar og aktiveres ved din første månedlige betaling efter denne dato. For at foretage ændringer i dit abonnement, skal du gå ind under Kontooversigt, når du er logget på Viaplay. For at læse mere om prisstigningen og hvilke muligheder du har, klik her.

    Hilsen,
    Emma Thorsén
    Ansvarlig for kunderelationer

    Undskyld af al dette er OT i forhold til Vinteropstart 2020.

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Bare vent! Kaufmann laver en Haaland :-)

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Ragnar skadet og tvivlsom til kampen mod Esbjerg. Det samme er Fischer. Og Stage. Det er sgu sløjt. Endnu engang har vi formået at køre opstart der resulterer i skader. Jeg har intet fagligt belæg for at rose vores sundhedssektor, men jeg forestiller mig at vi er rigtigt godt stillet der. Derfor begriber jeg simpelthen ikke hvordan vi kan ende i sådanne situation så ofte ... :(
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Ragnar skadet og tvivlsom til kampen mod Esbjerg. Det samme er Fischer. Og Stage. Det er sgu sløjt. Endnu engang har vi formået at køre opstart der resulterer i skader. Jeg har intet fagligt belæg for at rose vores sundhedssektor, men jeg forestiller mig at vi er rigtigt godt stillet der. Derfor begriber jeg simpelthen ikke hvordan vi kan ende i sådanne situation så ofte ... :(
    Inden OB-kampen, der sluttede efteråret af:
    På skadelisten er Nicolai Boilesen, Jonas Wind, Nicklas Bendtner og Andreas Bjelland.
    En uge inden forårspremieren, to måneder senere:
    På skadelisten er Nicolai Boilesen, Jonas Wind, Robert Mudražija, Jens Stage, Viktor Fischer og Ragnar Sigurdsson.
    Man plejer at foretrække at gøre det på den modsatte måde :-/

  20. De følgende 13 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Hvordan kan det egentlig være man vælger kun at spille 4 testkampe, når langt de fleste andre hold spiller 6 (herunder BIF og FCM)?

    Nogen der har et bud på det?

    Zan

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Vinteropstart 2020 (træningsopstart, træningskampe, træningslejr, osv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvordan kan det egentlig være man vælger kun at spille 4 testkampe, når langt de fleste andre hold spiller 6 (herunder BIF og FCM)?

    Nogen der har et bud på det?

    Zan
    Det er vel for at undgå at skræmme alle fans væk før sæsonpremieren?

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  2. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  3. Spillerne utilfredse med træningslejr
    By nummer 32 in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.07.04, 11:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •