Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Opfordring: Boykot EB.dk

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Opfordring: Boykot EB.dk

    Er jeg den eneste, som er dybt forarget over, at skulle betale for at se en træningskamp?
    Jeg synes, at det er dybt latterligt, og en hån mod os fans, at klubben laver en aftale med eb om, at det kræver betaling for at se vores træningskampe. Og jeg opfordre til at alle prøver at finde en gratis streaming tjeneste et sted på nettet, hvis muligt, og poste den så mange steder som overhovedet muligt.
    Vi fans bliver ribbet nok i forvejen, så det mindste man kunne gøre, var da at sørge for gratis streaming af vores træningskampe.
    Føj fck! Og føj eb!!! Det her stinker😤

    Forza fc

  2. #2
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Opfordring: Boykot EB.dk

    Citat Oprindeligt indsendt af østersø007 Se meddelelser
    Er jeg den eneste, som er dybt forarget over, at skulle betale for at se en træningskamp?
    Jeg synes, at det er dybt latterligt, og en hån mod os fans, at klubben laver en aftale med eb om, at det kræver betaling for at se vores træningskampe. Og jeg opfordre til at alle prøver at finde en gratis streaming tjeneste et sted på nettet, hvis muligt, og poste den så mange steder som overhovedet muligt.
    Vi fans bliver ribbet nok i forvejen, så det mindste man kunne gøre, var da at sørge for gratis streaming af vores træningskampe.
    Føj fck! Og føj eb!!! Det her stinker��

    Forza fc
    Sydsiden?

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Opfordring: Boykot EB.dk

    Hvor fanden skal jeg så se side 9 pigen???
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Opfordring: Boykot EB.dk

    Jeg tror nu ikke klubben har lavet en aftale med Ekstrabladet. Ekstrabladet har vel bare købt rettighederne som arrangøren har udbudt.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Opfordring: Boykot EB.dk

    Citat Oprindeligt indsendt af østersø007 Se meddelelser
    Er jeg den eneste, som er dybt forarget over, at skulle betale for at se en træningskamp?
    Ja.

  9. De følgende 13 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Opfordring: Boykot EB.dk

    Citat Oprindeligt indsendt af østersø007 Se meddelelser
    Er jeg den eneste, som er dybt forarget over, at skulle betale for at se en træningskamp?
    Det tror jeg ikke, men jeg tror til gengæld heller ikke at alle tager situationen med helt samme alvor, når nu det kun er træningskampe*.

    Jeg kunne ikke drømme om at betale mere for tre træningskampe, tomgang uden nerve på et tomt stadion, end det f.eks. koster at have Eurosportplayer i en måned når sæsonen begynder. Det er en helt vanvittig tanke. Så jeg køber ikke EB-abonnement, og har aldrig gjort det. Det føles meget sejt pludselig at være del af en boykot, så ;-)

    Generelt har manglende energi brugt på træningskampe været en absolut nøglefaktor til faktisk at glæde sig til at komme i gang med forårssæsonen – det har været tilfældet lige siden vi blev udsat for fidusturneringen Royal League. Jeg kan virkelig anbefale det.

    * – eller "turnering", om man vil, men Atlantic Cup strækker ordet "turnering" endnu videre end Royal League nogensinde kunne – nyd joken af en "tabel" fra sidste års turnering her ...
    Og ja. Der er et hold med 5 points for to kampe.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Opfordring: Boykot EB.dk

    Jeg ved heller ikke hvorfor forventningen pludselig er at det skulle være gratis at se bare fordi det er træningskampe.
    Selvom det er en del år siden efterhånden har jeg tidligere været ude og se vores træningskampe live på så eksotiske steder som Helsingør og Gladsaxe, der var indgangen så sandelig heller ikke gratis
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Opfordring til fælles boykot
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 144
    Sidste Meddelelse: 09.04.12, 10:59
  2. BOYKOT næste hjemmekamp
    By Don mo in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 05.08.04, 11:28
  3. Boykot
    By midtjyden in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.11.03, 18:40
  4. Boykot TV3 Nu!
    By Tulle in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 16.09.03, 23:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •