Side 97 af 184 FørsteFørste ... 4787949596979899100107147 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,441 til 1,455 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1441
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, gad vide, om det betyder, at kantindkøbet er droppet...
    Da man skrev 1 1/2 år kontrakt med Hjælmhof i vinter, indgik det i kontrakten at han overgik til en fuldtidsspiller her denne sommer. Så det har altid ligget i kortene og er ikke noget nyt.
    http://www.btam.dk/nyheder/visningss...ewsV2&PID=3901

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1442
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Står vel ret klart, at han er nederst i hierarkiet. Vi skal jo have nogle unge talenter i truppen, også i forhold de europæiske regler (medmindre jeg tager fejl her...)
    Jeg tør ikke lægge hovedet på blokken, men jeg tror ikke, der er noget krav om at have unge spillere i truppen. Der er krav om et vist antal "homegrown" spillere på den europæiske liste, men de behøver, så vidt jeg ved, ikke være i truppen. Så jeg ville umiddelbart tro, han var tiltænkt en eller anden rolle - om end det naturligvis nok blot bliver på bænken og nogle pokalkampe som udgangspunkt.

    Men jeg håber da, at vi stadig går efter at forstærke kanterne, så nej, han er nok ikke Sistos afløser. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #1443
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det eneste der er lidt irriterende, er jo at deres ene hold har overpræsteret, og det andet hold har max overpræsteret.

    Siger ikke at den direkte årsag er smart-odds og League of Justice.

    Jeg siger bare at man kan komme til at se lidt dum ud, når man håner en model der kan argumenteres for at være mere effektiv end vores egen;-)

    Det er der ikke meget cool “Kbh-arrogance” i - snarer lidt Kbh klovneri...

    Zan
    Går absolut ind for at benytte statistik og computeranalyser. Lige netop 'League of Justice' klinger dog lidt hult i min bog, da FCM konstant talte om den dengang, det var det eneste sted, de lå nr. 1. Den alternative virkelighed håber jeg ikke, at FCK overtager, hvis vi - guderne forbyde det - igen ikke dominerer den CHL-adgangsgivende, rigtige tabel.

    Gad i øvrigt også godt, at medierne benyttede grundige taldata lidt mere, sådan så debatterne med trænerne efterfølgende bliver mere kvalificerede end de par chancer og situationer, man lige hiver ud af kampen sammen med det overordnede indtryk. Men...fri mig for at tale League of Justice :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  5. #1444
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Interessant tanker fra Søren Sorgenfri: https://twitter.com/SSorgenfri/statu...88963165949952
    Uden at skulle lyde alt for bitter, så skal det frem i lyset om FCM har forstyrret forhandlingerne på nogen som helst måde.

    - via et kontraktudspil uden at være enige med Celta. Ulovligt og bør så straffes
    - via et kontraktudspil efter at være blevet enige med Celta. Det er ok, men spørgsmålet er om FCM må kende FCK’s tilbud (det tvivler jeg på)
    - via en besked “det gør du ikke, så er du dum”, så er det en lav stil, som vel næppe kan være lovligt, det er i hvert fald amatøragtigt

    Har de absolut ingen kontakt haft til Sisto eller agenten, men de to har brugt FCM som argument - så må amatøragenten jo egentlig bare betale fly og ophold (det kommer de ikke til, men det ville jeg ikke have det svært med at forlange).

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #1445
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis FCM har blandet sig og dermed forpurret handlen, er det da bare at sende dem et takkekort.

    Agenter og klubber snakker sammen konstant. Der findes givetvis måder, hvorpå FCM kan signalere deres intentioner, som er indenfor reglerne eller i hvert fald i den gråzone, som de fleste klubber befinder sig i fra tid til anden. Jeg tror ikke, at vi skal pudse glorien for meget i FCK. Og hvem siger, at FCM ikke har lov til at tale med Sisto?

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1446
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Hvis FCM har blandet sig og dermed forpurret handlen, er det da bare at sende dem et takkekort.

    Agenter og klubber snakker sammen konstant. Der findes givetvis måder, hvorpå FCM kan signalere deres intentioner, som er indenfor reglerne eller i hvert fald i den gråzone, som de fleste klubber befinder sig i fra tid til anden. Jeg tror ikke, at vi skal pudse glorien for meget i FCK. Og hvem siger, at FCM ikke har lov til at tale med Sisto?
    Enig.

    Lige Sisto affæren mellem FCM/FCK, kan ikke bringe mit pis i kog. Lad os lege med tanken at Delaney var tæt på et skifte til FCM (Ville selvfølgelig aldrig ske) så er jeg da også sikker på ville gøre alt for at forpurre dette og få ham til FCK i stedet.

    Nu er Sisto jo ikke ligefrem Messi, så lad os nu ikke gøre ham bedre end han egentlig er. Der findes sindssygt mange dygtige spillere på markedet, det handler bare om at vi har en "kompetent" Scouting afd. der ved hvor der skal ledes :). Sæt i gang og gør jer fortjent til jeres vigtig rolle i klubben.

    At FCM har fået mere selvtillid både på banen og retorikken ude for banen hilser jeg velkommen. Så må vi jo bare i FCK være endnu bedre og tage udfordringen op. The name of the game.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1447
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er svært at konkludere om hvordan det var endt med Sisto i København - Som jeg tidligere har skrevet (og som mange andre er inde på) kunne det absolut være gået begge veje.

    Interessant er det at han endnu ikke er blevet enig med FCM - Måske ender han med en aftale langt dårligere end han kunne have fået fordi FCM nu sidder med overhånden økonomisk? Synes det er lidt spøjst at vi endnu ikke har hørt noget....

    Hvem ved om Sisto ender med en lang næse og ikke får en ny kontrakt... Så har han godt nok betalt prisen for dårlig agent arbejde og vejledning fra brormand......

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #1448
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis den var skindød før, så er den stendød nu:

    https://www.bt.dk/superligaen/solbak...edet-paa-sisto

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #1449
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Hvis den var skindød før, så er den stendød nu:

    https://www.bt.dk/superligaen/solbak...edet-paa-sisto
    Det virker sgu meget fair det Ståle har gjort.


  16. #1450
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Interessant tanker fra Søren Sorgenfri: https://twitter.com/SSorgenfri/statu...88963165949952
    Meget interessant artikel.

    Jeg hæfter mig ved, at Sorgenfri skriver følgende: “FCK er allerede videre med andre muligheder”..

  17. #1451
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Meget interessant artikel.

    Jeg hæfter mig ved, at Sorgenfri skriver følgende: “FCK er allerede videre med andre muligheder”..
    Og bum - så landede denne: https://www.bt.dk/fodbold/medie-andr...r-sat-til-salg

    Hvis Corner vil gå med til at spille gratis, går prisen nogenlunde lige op med det, vi sparede på Sisto. Si'r det bare :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  18. #1452
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Og bum - så landede denne: https://www.bt.dk/fodbold/medie-andr...r-sat-til-salg

    Hvis Corner vil gå med til at spille gratis, går prisen nogenlunde lige op med det, vi sparede på Sisto. Si'r det bare :)
    Jeg tænker det er skrevet med et glimt i øjet, men det er komplet urealistisk med Corner nu, af så mange forskellige årsager.. Dels er det slet ikke den position vi skal brænde vores krudt af på lige nu, og alene der strander den.. Men udover det, så må Corner være ret så varm efter en stærk sæson i serie A, så der er helt sikkert bud efter ham fra udlandet - og prisen må være på den gode side af 60 mio, hvilket vi slet ikke kan være med på...

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1453
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg tænker det er skrevet med et glimt i øjet, men det er komplet urealistisk med Corner nu, af så mange forskellige årsager.. Dels er det slet ikke den position vi skal brænde vores krudt af på lige nu, og alene der strander den.. Men udover det, så må Corner være ret så varm efter en stærk sæson i serie A, så der er helt sikkert bud efter ham fra udlandet - og prisen må være på den gode side af 60 mio, hvilket vi slet ikke kan være med på...
    Ja det må selvfølgelig være ment som en joke.

    Og hvad skal vi med Cornelius, når vi har.....Wilzcek....... :-|

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1454
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg kender ikke til definitionen af et projekt, men de fleste spillere er vel et projekt – det afhænger vel bare af argumenterne? Er det bare når andelen af ulemper hober sig op, at en spiller bliver til et projekt?
    Hvis vi ikke skal købe ’projekter’, hvad skal vi så købe? Det er altid et sats at købe spillere og ingen af de spillere vi kan komme i nærheden af, vil med garanti blive en succes. På den måde, kan man kalde alle spillere for et projekt, indtil de har bevist deres værd og så kan man først i bagklogskabens klare lys sige, at de ikke var projekter.
    Vi har haft meget forskellige holdninger i denne tråd til hvornår en spiller er et "projekt".
    Jeg betragter en spiller som et "projekt" hos FCK når:

    1) Han allerede ved skiftet til FCK fremtræder som en der tidligere har vist langt højere niveau over længere tid men som af forskellige årsager (skader, formdyk, ude af holdkortet etc., manglende selvtillid) har haft en længerevarende periode langt under sit topniveau.
    Eks på projekter: Bendtner, Sisto
    Eks på ikke-projekter: Zeca, Bjelland, Stage, Nelsson, Grytebust (som desværre efterfølgende er røget i kategorien "præsteret under det forventede").

    2) Han efter skiftet til FCK viser sig generelt ikke performe tilfredsstillende, men hvor man samtidig har en rimelig berettiget forventning om at det på sigt vil kunne lade sig gøre ved taktisk erfaring og/eller fysisk træning.
    Eks på disse typer: Biel.

    Et ungdomsspiller kan ikke på samme måde siges at være et projekt, idet unge spillere jo forventes konstant at lægge på mht. taktisk forståelse, fysik mv.
    Her kender man ikke rigtig slutproduktet men spillerens historik berettiger til at man "satser" på vedkommende.
    Eks. på denne type: Kaufmann (mange gode momenter men vi ved også godt at han formentlig kan blive meget bedre via naturlig udvikling/kampe).

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1455
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Den islandske midterforsvarer Holmar Eyjolfsson meldes på vej til FCK. Han spiller i Levski Sofia, men de har ikke betalt hans løn i 4 måneder. Derfor kan han hentes gratis. Trabzonspor er også interesseret, men Eyjolfsson vil helst til Skandinavien. Hans løn er pt. 31,000 euro om måneden, dvs. 2,8 millioner kroner om året. Så han vil være en relativ billig erstatning for Papagiannopoulos, især når der ingen transfersum er at betale.

    https://translate.google.com/transla...1J0910FB91WeDk

    Det er nok også et godt tegn på, hvad vi kan se i den kommende periode - en masse klubber, der er ramt på økonomien, hvilket leder til en masse fritstillede spillere.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •