Side 64 af 184 FørsteFørste ... 14546162636465666774114164 ... SidsteSidste
Viser resultater 946 til 960 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #946
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Zanka's kæreste har lige lagt en eller anden form for haiku digt op på Instagram jeg er ikke helt sikker på om det betyder noget men der står i hvert fald

    "Me and the one. With friends. In love Laughing in Copenhagen. With a football shirt in my bag.
    Because Fenerbahce.. See you in a bit cag kebab. Happy days. That's it. The end.. To be continued" - Nanna Marie Ottesen
    Sikke en tease. :-)

    De har været i København et stykke tid formentlig pga ferie. Det betyder desværre nødvendigvis ikke, at kommende adresse er København - men det kunne da være en ret fed trøste præmie, hvis/når vi ryger ud i morgen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #947
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis det er fodboldtrøjen man kan se noget af, så er det i hvert fald ikke en FCK trøje. Det ligner Fenerbache farver, så det er nok bare et hint om, at ferien i KBH er slut.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #948
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis det er fodboldtrøjen man kan se noget af, så er det i hvert fald ikke en FCK trøje. Det ligner Fenerbache farver, så det er nok bare et hint om, at ferien i KBH er slut.
    Aj, K@asper, du skulle absolut taqe drømmene fra os..

    ..den sag er som andre har skrevet måske ikke slut endnu

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #949
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Zanka's kæreste har lige lagt en eller anden form for haiku digt op på Instagram jeg er ikke helt sikker på om det betyder noget men der står i hvert fald

    "Me and the one. With friends. In love Laughing in Copenhagen. With a football shirt in my bag.
    Because Fenerbahce.. See you in a bit cag kebab. Happy days. That's it. The end.. To be continued" - Nanna Marie Ottesen
    Man skal godt nok ville det meget for at få det der til at ligne et hint om at han er på vej tilbage til kbh.. Men hvor ville jeg dog ønske det ville ske.. Tanken om et forsvar med Nelsson og Zanka kan holde mig vågen om natten... Det kunne være så stort🙏

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #950
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Man skal godt nok ville det meget for at få det der til at ligne et hint om at han er på vej tilbage til kbh.. Men hvor ville jeg dog ønske det ville ske.. Tanken om et forsvar med Nelsson og Zanka kan holde mig vågen om natten... Det kunne være så stort

    Det er vel også næste projekt af indkøb at få hentet en midtstopper ind
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #951
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Da "nyheden" om Zanka tikkede ind, kunne (jeg) man, næsten se Zeca for sig med DM-pokalen for 2020-21 i hænderne. Mange utrolige formationer af næste sæsons FCK-hold kunne opstilles, den ene stærkere end den anden. Som flere har påpeget, er det let at falde i den fælde at tro, alle vores skadede stjerner pludselig bliver skadesfri og yder på topniveau, hvilket vel er mindre sandsynligt. MEN: Zanka-euforien baseres vel til syvende og sidst på en opfattelse af, at vores forsvar pt ikke er godt nok, og at tilførelsen af en megaklassemidtstopper vil betyde et kvantespring mod næste sæsons mesterskab og deltagelse i CL (-gruppespil, som jeg forstår det?). Jeg krydser fingre for Zanka, men kan man finde en anden til positionen, som holder mindst samme klasse som Zanka og som vil være i stand til at levere fra første spark - allerhelst én som fans'ene kender som en markant profil, så er jeg positiv. Endnu mere positiv vil jeg være, hvis rygterne om Andreas Skov Olsen (Rangers og FCK meldes interesserede i en lejeaftale, og Bologna stiller sig vist ikke i vejen) holder stik, og ASO kommer til FCK. Han vil give både vores kantspil og angrebet en ekstra dimension. Men Zanka/ny midterforsvarer med tårnhøj klasse er førsteprioritet.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #952
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det tydeligt at der har været hul nede i forsvaret
    Og første prioritet må blive at få det stabiliseret
    Da der i denne sæson er gået alt for mange mål ind.
    Angrebet har sejlet af gode grunde da man mistede begge første angribere storset i starten af sæsonen
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #953
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #954
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi har en venstreback udfordring, som Ståle skal have kigget på. Boilesens fysik er ikke til professionel fodbold, og de andre to er slet ikke gode nok.


  18. #955
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Vi har en venstreback udfordring, som Ståle skal have kigget på. Boilesens fysik er ikke til professionel fodbold, og de andre to er slet ikke gode nok.
    Er det ikke ret normalt med følgeskader efter et langt skadesforløb som f. Eks. Ved en korsbåndsskade?

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #956
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Er det ikke ret normalt med følgeskader efter et langt skadesforløb som f. Eks. Ved en korsbåndsskade?
    Jo, det kan der altid være, med tilbagefald af varierende grad. Det har som sådan ikke noget at gøre med Boiles tidligere skadeshistorik at det er sket her til aften.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #957
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Er det ikke ret normalt med følgeskader efter et langt skadesforløb som f. Eks. Ved en korsbåndsskade?
    Det er muligt, men Boilesen er en spiller med tendens til skader. Vi får helt sikkert ikke en hel sæson ud af ham, så derfor kunne man godt ønske sig en bedre backup - eller en bedre spiller til startopstillingen.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #958
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er muligt, men Boilesen er en spiller med tendens til skader. Vi får helt sikkert ikke en hel sæson ud af ham, så derfor kunne man godt ønske sig en bedre backup - eller en bedre spiller til startopstillingen.
    Der skal nemlig handles en bedre backup. Bengtsson er ok i kampe hvor vi ikke hele tiden skal kraftigt dominere. Men i ligaen hvor vi har en kæmpe overvægt i boldbesiddelse, og modstanderne parkerer bussen, der er han ikke god nok. Han har hverken antrittet til at sætte en mand, eller teknikken. Derudover synes jeg hans eller normalt fornuftige indlæg, er begyndt at halte kvalitetsmæssigt.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #959
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvad gør vi hvis vi imorgen får et stort bud på Falk og Kalle?

    Personligt synes jeg at det ville være en god måde og sende Falk videre på og et godt tidspunkt især når vi har en Mudrazia i baggrunden..

    Kalle derimod ville jeg godt nok ikke være meget for at sælge
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  27. De følgende 3 brugere er enige:

  28. #960
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Hvad gør vi hvis vi imorgen får et stort bud på Falk og Kalle?

    Personligt synes jeg at det ville være en god måde og sende Falk videre på og et godt tidspunkt især når vi har en Mudrazia i baggrunden..

    Kalle derimod ville jeg godt nok ikke være meget for at sælge

    Hvis der kommer bud på +50 mill så skal de vil bare afsted. Især Falk har fortjent et ophold i udlandet, hvis altså han selv vil. Han virker jo til at være tryg i KBH. Tror ikke vi kan få meget mere for Falk også hans alder taget i betragtning.

    Men det ville være et stort slag mod vores DM chancer næste sæson uagtet at vi har Mudra som bevares er et stort talent, men stadig mangler at vise et stabilt niveau over lang tid.

  29. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •