Side 160 af 184 FørsteFørste ... 60110150157158159160161162163170 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,386 til 2,400 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2386
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Undskyld mig, men hvis nu du læser nyhederne, står der jo netop, at Schöne vil have 3 år, men at Ståle ikke vil give ham det?
    Undskyld mig, men det kaldes vel forhandlinger?, Det kan jo være Ståle Spin. Har vi jo set før. Før vi ved af det står vi formentlig med en kontrakt på 5 år.

    Absolut ingen tillid til Ståle efterhånden... Få styr på dit hold som konstant er "trætte" Ståle.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2387
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Undskyld mig, men det kaldes vel forhandlinger?, Det kan jo være Ståle Spin. Har vi jo set før. Før vi ved af det står vi formentlig med en kontrakt på 5 år.

    Absolut ingen tillid til Ståle efterhånden... Få styr på dit hold som konstant er "trætte" Ståle.
    Ståle spin? Han har da vist slet ikke udtalt sig om sagen. Ifølge Michel Davidsen er vi formentlig slet interesseret, selv hvis Schöne-lejren kommer tilbage med et billigere tilbud.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #2388
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ståle spin? Han har da vist slet ikke udtalt sig om sagen. Ifølge Michel Davidsen er vi formentlig slet interesseret, selv hvis Schöne-lejren kommer tilbage med et billigere tilbud.
    Jaja lad os nu se. Nu er det jo ikke fordi Hr. Michel sidder ved forhandlings bordet vel :)

  6. #2389
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Undskyld mig, men hvis nu du læser nyhederne, står der jo netop, at Schöne vil have 3 år, men at Ståle ikke vil give ham det?
    Det var hans krav ifølge BT og bold

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-betalt-i-fck/

    Ståle vil dog ikke gå med til så lang en aftale hvis det er til den løn. Så han afviser jo ikke at en 3 årig aftale ville kunne være en mulighed, og selv til en mindre løn vil 3 år være alt for lang.

    Edit: citat fra link "
    Ståle Solbakken og co. ville dog ikke være med til så lang en aftale til den 34-årige spiller, hvis han skulle have den løn, og her er dialogen mellem parterne, ifølge B.T., strandet for nu."

  7. #2390
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Det var hans krav ifølge BT og bold

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-betalt-i-fck/

    Ståle vil dog ikke gå med til så lang en aftale hvis det er til den løn. Så han afviser jo ikke at en 3 årig aftale ville kunne være en mulighed, og selv til en mindre løn vil 3 år være alt for lang.

    Edit: citat fra link "
    Ståle Solbakken og co. ville dog ikke være med til så lang en aftale til den 34-årige spiller, hvis han skulle have den løn, og her er dialogen mellem parterne, ifølge B.T., strandet for nu."
    Ja, og Ståle havde gerne givet ham en 10-årig kontrakt, hvis Schöne kun krævede 10 kroner om måneden.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #2391
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jaja lad os nu se. Nu er det jo ikke fordi Hr. Michel sidder ved forhandlings bordet vel :)
    Nej, men han plejer nu at være ualmindelig velorienteret.
    Men du har da ret i, at det sagtens stadig kan blive til noget, hvis vores interesse er reel. Vi er desperate for forstærkning - Schöne er nok meget interesseret i en klub, hvor han har chancen for at spille sig til EM

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  11. #2392
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ja, og Ståle havde gerne givet ham en 10-årig kontrakt, hvis Schöne kun krævede 10 kroner om måneden.
    Det tvivler jeg på. Jeg håber på Michel Davidsen har ret i at vi slet ikke er interesseret, han plejer trods alt at have en ret god idé om hvad der foregår derinde.

  12. #2393
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Update fra BT transfervinduet:

    - De bekræfter at FCK har forhandlet med Lasse Schøne og familien kunne godt se sig selv bo i København. Men de er ikke blevet enige da han kræver en stor løn + treårig kontrakt. Derfor er den handel død lige nu.
    - Bruun Larsen kommer ikke til FCK
    - En ghanesisk journalist har fra "gode" kilder at FCK, AaB og CSKA Moskva er interesseret i Emmanual Toku (Fremad Amager) som eftersigende har brændt 1. division af

    Er der nogen, der kender mere til Toku?

  13. #2394
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    88

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg har set alle Fremad A hjemme kampe efter sommerpausen.

    Toku ville være en forstærkning, og topspiller.

    Hans styrke er hans accelration, og fremragende venstrebensspark. Han gar finter i kroppen, og kan sætte en mand. Selvom han ikke er stor, er han meget mere stærk i kroppen, og kan med sine rappe fødder sætte en mand i 1. divsion, de kan ikke komme ind på kroppen af ham. Han er bedre end Sisto!

    Han spiller i et meget fleksibelt system, hvor han får lov til at vandre. Det gør ham godt.

    En del af hans styrker, vil desværre nok blive berøvet hvis han skal stå en stationær kant i en 4-4-2, da Toku er vanvittig dygtig når han får lov at modtage bolden i fart. Til at spille hinanden i fart fremad, er Fremad A langt foran FCK.
    Defensivt 1-1 er han ikke så dygtig. Desværre - vil Staale næppe kunne leve med, at have en topspiller, der kan smadre modstanderne - men ikke helt deltager nok defensivt. Jeg tror ikke, han passer til FCKs algoritme, men er en spiller der kan sælges for 70-80millioner, hvis han får lov at bruge sine styrker, fremfor at blive hæmmet af, at han er lidt svag defensivt i spillet mod bolden.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #2395
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Her sidder vi of tuder over en potentiel 3-årig kontrakt til Schøne, og om 5 dage når vi står med Rurik og TK så ville alle ønske vi havde signet Schøne.. Jeg har det sådan, at tingenes tilstand pt er så katastrofale, at jeg ikke rigtig kan græde snot over om en ny spiller får et år for meget på kontrakten.. Lige nu handler det udelukkende om at få kvalitet ind akut, og det er nærmest i alle geled.. Derfor er det da trist læsning at flirten med Schøne tilsyneladende er stendød.. Jeg synes det havde været en formidabel tilgang.. Men så kan vi jo nyde vores unge fremadstormende talenter Stage og Mudrazija folde sig ud istedet, det skal nok blive formidabelt!

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #2396
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Her sidder vi of tuder over en potentiel 3-årig kontrakt til Schøne, og om 5 dage når vi står med Rurik og TK så ville alle ønske vi havde signet Schøne.. Jeg har det sådan, at tingenes tilstand pt er så katastrofale, at jeg ikke rigtig kan græde snot over om en ny spiller får et år for meget på kontrakten.. Lige nu handler det udelukkende om at få kvalitet ind akut, og det er nærmest i alle geled.. Derfor er det da trist læsning at flirten med Schøne tilsyneladende er stendød.. Jeg synes det havde været en formidabel tilgang.. Men så kan vi jo nyde vores unge fremadstormende talenter Stage og Mudrazija folde sig ud istedet, det skal nok blive formidabelt!
    Der er vel intet tuderi over at stille sig kritisk over "Hvis" man skulle tilbyde en 34 årige en guldrendet 3 årig kontrakt eller mere. Og så er jeg ligeglad om manden hedder Schöne.

    Beklager, men sporene efter Bjelland spøger stadig i mit hoved...

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #2397
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kloge Åge Se meddelelser
    Jeg har set alle Fremad A hjemme kampe efter sommerpausen.

    Toku ville være en forstærkning, og topspiller.

    Hans styrke er hans accelration, og fremragende venstrebensspark. Han gar finter i kroppen, og kan sætte en mand. Selvom han ikke er stor, er han meget mere stærk i kroppen, og kan med sine rappe fødder sætte en mand i 1. divsion, de kan ikke komme ind på kroppen af ham. Han er bedre end Sisto!

    Han spiller i et meget fleksibelt system, hvor han får lov til at vandre. Det gør ham godt.

    En del af hans styrker, vil desværre nok blive berøvet hvis han skal stå en stationær kant i en 4-4-2, da Toku er vanvittig dygtig når han får lov at modtage bolden i fart. Til at spille hinanden i fart fremad, er Fremad A langt foran FCK.
    Defensivt 1-1 er han ikke så dygtig. Desværre - vil Staale næppe kunne leve med, at have en topspiller, der kan smadre modstanderne - men ikke helt deltager nok defensivt. Jeg tror ikke, han passer til FCKs algoritme, men er en spiller der kan sælges for 70-80millioner, hvis han får lov at bruge sine styrker, fremfor at blive hæmmet af, at han er lidt svag defensivt i spillet mod bolden.
    Jeg er på efter den her YouTube-video https://m.youtube.com/watch?v=AdK6uHZOr90 ... men jeg er så også der, hvor selv en YouTube-spiller fra Fremad Amager kan være en forstærkning.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #2398
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Der er vel intet tuderi over at stille sig kritisk over "Hvis" man skulle tilbyde en 34 årige en guldrendet 3 årig kontrakt eller mere. Og så er jeg ligeglad om manden hedder Schöne.

    Beklager, men sporene efter Bjelland spøger stadig i mit hoved...
    Kunne vel løses med en 3 årig kontrakt hvor lønnen er højest 1. Og 2. År og en del lavere 3. År. Så gør det mindre ondt at have ham hængende (hvis han skulle falde mærkbart i niveau) . Derudover kunne man jo gøre lønnen delvist styret af resultater..no biggie.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #2399
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Gad vide om Midtjyllands sejr i aften ændrer på vores transferplaner. Jeg tror der bliver svedt lidt mere end der plejer på 10'eren i disse timer.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #2400
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Gad vide om Midtjyllands sejr i aften ændrer på vores transferplaner. Jeg tror der bliver svedt lidt mere end der plejer på 10'eren i disse timer.
    Jeg tror der bliver brugt meget lidt energi på hvad der sker i Herning, og rigtig meget energi på at vi igen får et slagkraftigt hold i København.
    Det kommer til at koste knaster, og leverer Ståle ikke 2-3 supertransfers, går han bestemt en usikker fremtid i møde.
    Der er blevet klattet alt for mange penge væk på middelmådighed, og selvom han nok har lang snor af ledelsen, tror jeg den er blevet signifikant kortere.
    Tænk sig hvor meget en Anders Dreyer havde pyntet på vores hold, i stedet for en Pep Biel, som der blev betalt boxen for. Det er bare ét eksempel.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •