Side 18 af 184 FørsteFørste ... 8151617181920212868118 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Ifølge BT Transfervinduet, så lurer FCK på en potentiel ny "stjernespiller" som er transferfri i en sydeuropæisk klub. Han skulle være midtbanespiller og kun realistisk da han er transferfri. De smed Wilson Eduardo fra Braga på bordet som et bud på den spiller, men de ved ikke hvem det er.
    Og det er så en kantspiller - hvilket Eduardo også er - som FCK skulle være efter. Det lyder godt, for der har vi jo været tynde længe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #257
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Ifølge BT Transfervinduet, så lurer FCK på en potentiel ny "stjernespiller" som er transferfri i en sydeuropæisk klub. Han skulle være midtbanespiller og kun realistisk da han er transferfri. De smed Wilson Eduardo fra Braga på bordet som et bud på den spiller, men de ved ikke hvem det er.
    Et bud kunne også være Alvaro Vadillo. Han spiller for Granada, fylder 26 år til september, og kan dække begge kanter. Han har angiveligt en forhåndsaftale med Celta Vigo, men denne skulle afhænge af, om Celta Vigo overlever i LaLiga.

    Han ligner en spiller, som godt kunne forstærke os, og så har vi jo før kigget mod Spanien, så han kunne have nogle legekammerater i både Biel, Oviedo, Santos og Varela.

    Andre bud:

    Ladislav Krejci, Bologna - 40 landskampe for Tjekkiet, 27 år, venstrebenet venstrekant.

    Emre Kilinc, Sivasspor - 2 landskampe for Tyrkiet, 25 år, venstrebenet, kan spille begge kanter.

  3. #258
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er det kun mig, der godt kunne se Falk, men også Boilesen spille deres karriere færdig i FCK, synes ikke det virker som om Falk har det mentale til at begå sig i en klub uden for skandinavien, og han virker som en fyr der har det virkelig godt hvor han er, og trives bedst på den måde, plus han vel også er på toppen af hans niveau nu og 2+ år frem, inden det så småt begynder at hælde den anden vej. - Og for Boilesen, hvis man følger ham på instagram, han virker som en der er virkelig tæt knyttet til sin datter, og ville have meget svært ved at undvære hende, det er stortset kun det hans feed omhandler (Og jeg har en del bekendte, både på facebook og instagram, der ikke smider nær så meget om deres børn op :) ) - Og til slut, så ville det bestemt ikke gøre mig noget, hvis de begge to faktisk valgte at slutte af i FCK, kan virkelig godt lide de to gutter! :)
    Sidst redigeret af Wonderchild : 21.06.20 kl. 15:39

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #259
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Er det kun mig, der godt kunne se Falk, men også Boilesen spille deres karriere færdig i FCK, synes ikke det virker som om Falk har det mentale til at begå sig i en klub uden for skandinavien, og han virker som en fyr der har det virkelig godt hvor han, og trives bedst på den måde, plus han vel også er på toppen af hans niveau nu og 2+ år frem, inden det så småt begynder at hælde den anden vej. - Og for Boilesen, hvis man følger ham på instagram, han virker som en der er virkelig tæt knyttet til sin datter, og ville have meget svært ved at undvære hende, det er stortset kun det hans feed omhandler (Og jeg har en del bekendte, både på facebook og instagram, der ikke smider nær så meget om deres børn op :) ) - Og til slut, så ville det bestemt ikke gøre mig noget, hvis de begge to faktisk valgte at slutte af i FCK, kan virkelig godt lide de to gutter! :)
    Boilesen kommer aldrig til at flytte fra sin datter, da hun bor hos ham, og fordi han har fuld forældremyndighed. Så skal han afsted, så flytter datteren med. Men jeg er sikker på du har ret, og at han bliver i DK netop pga. datteren.

  6. #260
    David_T er online nu Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og det er så en kantspiller - hvilket Eduardo også er - som FCK skulle være efter. Det lyder godt, for der har vi jo været tynde længe.
    De spekulerer i at det er en kantspiller, som jeg hører det, men ved kun at det er en midtbanespiller.

  7. #261
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.transfermarkt.com/transf...se=alle&plus=1

    Tja, må vel være en fra denne liste.

  8. #262
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er Dortmund langt nok syd på til at det kan tælle som "sydeuropæisk" ?

  9. #263
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Er Dortmund langt nok syd på til at det kan tælle som "sydeuropæisk" ?
    Hvis det er Götze du har i tankerne, så får jeg tattoveret Ståles flotte ansigt, hvis han får hentet ham

  10. #264
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Spørgsmålet er selvfølgelig om Ståle mener han er defensivt stærk nok til at spille en af vores fløje....

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #265
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Adam Lallana kunne være sjovt også :-D , men hvis der er fugls føde, på det rygte, så måske det er Emre Killinc.

  13. #266
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg må bare sige, at bedømt på de kampe vi spillede mod Røde Stjerne, og den smule jeg ellers har set dem i europæisk sammenhæng, så når han ikke Doye til sokkeholderne når det kommer til spillet med ryggen mod mål.. Der drømmer jeg snarere om at Doye bliver klar til en sæson mere og at vi samtidig kan holde Daramy og Wind skadesfri og udvikle på dem.. Læg dertil Kauff og Santos så er vi mere end godt besat på de forreste pladser.. Jeg tror faktisk at Daramys udvikling har gjort, at vi næppe smider 30-40 mio for en angriber i næste vindue.. Det er for mig at se kanterne der skal forstærkes og så gerne Zanka hjem til bagkæden.. Hvis Falk, som virkelig efterhånden har fortjent et skifte, smutter nu, skal der selvfølgelig en ny mand ind her..
    Jeg har også tænkt lidt samme tanke. Udsætter man købet af en angriber når Daramy ser ud til at trives og udvikle sig hurtigt med fast spilletid oppe foran? Og når Wind er tilbage, så skal han også spille plus Kaufmann skal skal have en del minutter. Santos har vi også, men jeg syntes bare det er svært at få øje på en spidskompetence, man virkelig kan bruge. Han har energi og power. Det må man give ham, men det er jo ikke nok. Han har selvfølgelig scoret en del mål faktisk, så det skal man også anerkende. Jeg ser ham bare ikke som et stort aktiv med fremtid i klubben.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #267
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi skulle angiveligt være klar til at sende Grytebust og 7,5 mio kr til Århus for at få fat i Casper Højer. Det må vel betyde, at man forventer at skille sig af med både Oviedo og Bengtsson denne sommer.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ave-agf-profil
    Sidst redigeret af qwert : 21.06.20 kl. 10:33 Årsag: Glemt link

  16. #268
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Vi skulle angiveligt være klar til at sende Grytebust og 7,5 mio kr til Århus for at få fat i Casper Højer. Det må vel betyde, at man forventer at skille sig af med både Oviedo og Bengtsson denne sommer.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ave-agf-profil
    Det virker fuldstændig sort for mig. Både at vi skulle være interesseret i at forstærke den plads (har man opgivet Boile?) og at det skulle være Højer. (Han er ikke god nok.)
    Skulle dette virkelig ske, så skal vi pludselig skille os af med to venstre backs, samt også anskaffe en ny keeper. Det virker som meget arbejde for at opgradere en lille på venstre back pladsen (hvis man overhovedet kan tale om en opgradering)

    Hvis man virkelig er i markedet for en venstre back, så kunne man måske lige ringe til Bremen og høre på Luddes situation. Hans klub spiller med meget stor sandsynlighed i 2. Bundesliga næste sæson.

    Nå men lad os se, hvad der sker. Jeg er spændt på kommentarerne om vores scoutingafdeling herinde, når vi henter chefscoutens søn til klubben :-)

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #269
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det virker fuldstændig sort for mig. Både at vi skulle være interesseret i at forstærke den plads (har man opgivet Boile?) og at det skulle være Højer. (Han er ikke god nok.)
    Skulle dette virkelig ske, så skal vi pludselig skille os af med to venstre backs, samt også anskaffe en ny keeper. Det virker som meget arbejde for at opgradere en lille på venstre back pladsen (hvis man overhovedet kan tale om en opgradering)

    Hvis man virkelig er i markedet for en venstre back, så kunne man måske lige ringe til Bremen og høre på Luddes situation. Hans klub spiller med meget stor sandsynlighed i 2. Bundesliga næste sæson.

    Nå men lad os se, hvad der sker. Jeg er spændt på kommentarerne om vores scoutingafdeling herinde, når vi henter chefscoutens søn til klubben :-)
    Mon ikke der er nogle lønkroner, der spiller ind? Bengtsson og Oviedo hiver vel en kæmpe hyre på trods af deres alt for lave niveau. Grytebust gør vist det samme fordi han kom på en fri transfer (snakkede de om i transfervinduet).

    Jeg tror desuden Højer er tiltænkt en plads som reserve og boile skal spille. Men ja, jeg synes også det er lidt besynderligt

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #270
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nu kan jeg ikke kommentere på Højers niveau, da jeg ganske sjældent ser AGF spille, men købet af en ung spiller giver fin mening i forlængelse af de seneste indkøb. Vi har i Daramy, Wind og Kaufmann vel tre af de største offensive talenter i ligaen (+/-), Nelsson, Biel og Mudra. Alle unge spillere.

    Klubben har tidligere udtalt, at man håber at fange spillere før de udvikler sig eksponentielt (og derfor ikke er mulige for erhverve). Så et køb af en forholdsvis ung back fra en konkurrent giver god mening. Derudover kommer man af med en løntung herre i Grytebust.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •