Side 21 af 184 FørsteFørste ... 11181920212223243171121 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Transfervinduet kommer til at være åbent fra 16. juli til 5. oktober.
    https://www.bt.dk/fodbold/dansk-fodb...li-til-oktober
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #302
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Transfervinduet kommer til at være åbent fra 16. juli til 5. oktober.
    https://www.bt.dk/fodbold/dansk-fodb...li-til-oktober
    Og alligevel har FCN har lige solgt deres keeper. Hvad er det jeg ikke forstår?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  3. #303
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Han spiller jo sæsonen færdig i FCN..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. #304
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Han spiller jo sæsonen færdig i FCN..
    Aah ok. Tænkte måske det franske vindue var åbent?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  5. #305
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-stor-stjerne
    Er der nogen som har kendskab til ham her? Og kunne det evt. være fck der har afgivet et bud?? 22 år videresalg osv.
    Sidst redigeret af Stodderkarl : 26.06.20 kl. 15:23

  6. #306
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Eftersigende er han solgt for op imod 10 millioner kroner. Vi mangler dog ikke umiddelbart på den position og sigter nok også højere. FCM/AGF/FCN/udlandet er vel er bedre bud

  7. #307
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Eftersigende er han solgt for op imod 10 millioner kroner. Vi mangler dog ikke umiddelbart på den position og sigter nok også højere. FCM/AGF/FCN/udlandet er vel er bedre bud
    Jeg synes sagtens han kan passe ind hos FCK. Thomsen Og Matic må nok formodes at ryge og så er der Zeca, Falk, Stage, Mudra til den centrale midt, her har Mudra ikke bedraget meget pga skader og både Falk og Stage kan bruges på kanten. Falk kan i øvrigt også blive solgt, han har udtjent sin værnepligt hos os, men som mange andre herinde, så håber jeg da at han synes FCK er den helt perfekte hylde for ham.

    Desuden så vi, vi altid gerne have en indkøringsperiode på 6 mdr, så også der virker det passende. FCK kunne også sagtens ønske at holde aftalen hemmelig lidt endnu, imens AGF og BIF nok ville råbe højt om en transfer og FCM kan aldrig holde deres kæft. Dark horse er i mine øjne OB, meeeen det er mange penge for fynboerne

  8. #308
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes sagtens han kan passe ind hos FCK. Thomsen Og Matic må nok formodes at ryge og så er der Zeca, Falk, Stage, Mudra til den centrale midt, her har Mudra ikke bedraget meget pga skader og både Falk og Stage kan bruges på kanten. Falk kan i øvrigt også blive solgt, han har udtjent sin værnepligt hos os, men som mange andre herinde, så håber jeg da at han synes FCK er den helt perfekte hylde for ham.

    Desuden så vi, vi altid gerne have en indkøringsperiode på 6 mdr, så også der virker det passende. FCK kunne også sagtens ønske at holde aftalen hemmelig lidt endnu, imens AGF og BIF nok ville råbe højt om en transfer og FCM kan aldrig holde deres kæft. Dark horse er i mine øjne OB, meeeen det er mange penge for fynboerne
    Det bliver så angiveligt LASK Linz for omkring 12 millioner kroner: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-klub/8179966

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #309
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis han bliver sendt videre, og vi samtidigt undlader at forlænge med Ragnar, og signer Zanka, så er der rigtig mange lønkroner bundet op i midterforsvaret med både Zanka, Bjelland og Nelsson. Så er der nok kun råd/plads til en udviklingsspiller som gardering. Men det skal stadig være en, som kan tåle at spille i de store kampe, hvis det skulle være nødvendigt.
    Altså tænker vel stadig at Boilesen kan være backup som center forsvar og worst case tror jeg godt Stage ville kunne spille den.
    Også måske en Jacob Hahr som udviklings spiller

    Så står vi da meget godt med
    Zanka
    Nelsson
    Bjellland
    Haahr

    Back-up
    Boilesen
    Stage
    Sidst redigeret af boombastic : 26.06.20 kl. 21:28 Årsag: added noget mere

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #310
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nu ved jeg ikke hvor meget man skal ligge i det her
    Men jeg ser overhovedet ikke vi har en trup lige pt. der kan vinde guld næste sæson
    corona krise eller ej skal vi vel stadig vinde mesterskabet hvert år

    "Solbakken: Coronakrisen har forandret meget på transfermarkedet"
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ansfermarkedet

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  14. #311
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Indlæg
    16

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ståle referere jo bare til sommervinduet, hvor vi endte med at købe lidt mere ind vi havde planlagt pga. Boilesen, Wind og Damen blev skadet i opstarten. Det kan vi så ikke gøre i øjeblikket pga. coronakrisen, men derfor føler jeg mig rimelig sikker på at der kommer forstærkninger ind. Personligt regner jeg med at der kommer tre nye spillere hvor to er profiler.

  15. #312
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred94 Se meddelelser
    Personligt regner jeg med at der kommer tre nye spillere hvor to er profiler.
    Under normale omstændigheder ville jeg give dig ret. Her ville man investere i 2-3 forstærkninger som erstatning for det tynde øl.
    I år er det dog andre tider. Ingen ved, hvordan transfervinduet vil komme til at foregå på internationalt niveau (nogle siger, at det er købers marked, hvilket normalt burde være en fordel for os), ligesom vores økonomi pt. må være det helt store spørgsmåltegn - hvad har Lalandiakrisen f.eks. betydet? Har man pengene, så burde der dog være gode muligheder for et par spændende navne med store dele af fodboldeuropa presset økonomisk.

    Og så bliver det spændende at se, hvordan FCM gør i år og om det har betydning for vores ageren. Rykker Brentford op, så kan FCM sikkert også se frem til en pæn øgning i budget. Endvidere kunne man måske forestille sig, at FCM og Brentford udvider samarbejdet med lån af spillere osv.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #313
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Under normale omstændigheder ville jeg give dig ret. Her ville man investere i 2-3 forstærkninger som erstatning for det tynde øl.
    I år er det dog andre tider. Ingen ved, hvordan transfervinduet vil komme til at foregå på internationalt niveau (nogle siger, at det er købers marked, hvilket normalt burde være en fordel for os), ligesom vores økonomi pt. må være det helt store spørgsmåltegn - hvad har Lalandiakrisen f.eks. betydet? Har man pengene, så burde der dog være gode muligheder for et par spændende navne med store dele af fodboldeuropa presset økonomisk.
    Udfordringen er, at formatet for at kvalificere sig til de europæiske turneringer ikke ændrer sig på trods af Corona. Spørgsmålet er, om man overhovedet har råd til at lade være at forstærke sig, nu hvor det bliver endnu sværere at klemme sig ind i CL og EL?

    Jeg ser det slet ikke som en mulighed, at man ikke går all in på at vinde næste års mesterskab. Det kræver en del tilgange, hvis man vil være sikker på at kunne tromle over FCMs maskine.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #314
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Indlæg
    16

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg bygger min optimisme på at i sidste episode af transfervinduet fortalte Michel at FCK og Zanka rykker nærmere, og samtidigt skulle man kigge på en profil til midtbanen der bliver transferfri til sommer. Derudover vil jeg også sige at så dårlig synes jeg heller ikke vores trup er. Vi har en fin midtbane og nogle fine muligheder oppe foran, så de eneste to steder jeg synes vi ser tynde ud er venstre midt og midterforsvaret, hvilket også er lader til er de positioner vi kigger.

  20. #315
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred94 Se meddelelser
    Jeg bygger min optimisme på at i sidste episode af transfervinduet fortalte Michel at FCK og Zanka rykker nærmere, og samtidigt skulle man kigge på en profil til midtbanen der bliver transferfri til sommer. Derudover vil jeg også sige at så dårlig synes jeg heller ikke vores trup er. Vi har en fin midtbane og nogle fine muligheder oppe foran, så de eneste to steder jeg synes vi ser tynde ud er venstre midt og midterforsvaret, hvilket også er lader til er de positioner vi kigger.
    Jeg håber du har ret. Jeg er i hvert fald enig i, at det er positivt at vi lader til at være ude i markedet på i hvert fald enkelte pladser.
    Jeg er ikke helt enig i, at vi ser tynde ud i midterforsvaret. Kan vi må Zanka skal vi selvfølgelig gå efter det - ellers er vi imo pt. meget stærkt dækket ind, omend Sotte og Ragnar måske hellere vil være et sted med garanteret spilletid.
    Med Fischers skade og form, så må kantpositionen være topprioritet. Kan vi få en rigtig god kant ind, så er vi ret godt dækket ind med Biel, Fischer og også spillere som Daramy, Falk, Thomsen (som dog må være på vej væk), samt Mudri og Stage, som kan spille pladserne. Og så mangler vi imo en topangriber. Daramy, Kaufmann, Santos og ja også Wind er imo rigtig gode andenangribere, men det klare førstevalg mangler vi, medmindre NDoye ved et eller andet mirakel kan spille en sæson mere på skånekost. I såfald så synes jeg, at vi skal lade positionen være et års tid og lægge pengene et andet sted.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 9 users browsing this thread. (0 members and 9 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •