Side 27 af 184 FørsteFørste ... 17242526272829303777127 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Håber vi henter Bo Svensson som vores næste store transfer
    Som cheftræner, assistent eller blot ment som joke?

    Det kunne da bestemt være interessant at få ham ind i organisationen, men der er nok lige lovligt lidt erfaring til en cheftrænerplads. Og hvis han kører Red Bull filosofien i Liefering, så passer det sgu nok heller ikke så godt ind her.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Som cheftræner, assistent eller blot ment som joke?

    Det kunne da bestemt være interessant at få ham ind i organisationen, men der er nok lige lovligt lidt erfaring til en cheftrænerplads. Og hvis han kører Red Bull filosofien i Liefering, så passer det sgu nok heller ikke så godt ind her.
    Jeg håber som cheftræner. Synes Ståles form for fodbold har nået sin udløbsdato.
    Siger ikke at vi skal gå total zorninger i den men savner noget tempo og gennembrudt i vores spil. Lige pt minder det mere om håndbold uden afslutninger og det hele er lidt monotont og kønsløst.
    Tror nu heller ikke det bliver bedre til næste sæson, desværre....

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #393
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er det bare mig eller er Pep Biel en spansk dyrere version af Carlo Holse?

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #394
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Er det bare mig eller er Pep Biel en spansk dyrere version af Carlo Holse?
    Det tænkte jeg allerede, da han blev hentet. Samme statur, fin teknik og et venstreben, der kan sparke. Eneste forskel er vel 27 millioner....

    Det lød til på Ståle efter kampen, at der skulle kigges efter en angriber, hvis N'Doye ikke holder samt en midtbanespiller, som kan noget de andre ikke kan. Om det så bare er Fischer, som kommer tilbage og så Ståle siger, at det er som at få en ny spiller tilbage må tiden jo vise. Der bliver vel hentet en back mere.

  8. #395
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Er det bare mig eller er Pep Biel en spansk dyrere version af Carlo Holse?
    Jeg tænker vi godt kunne have brugt 35 millioner, Holse og Roerslev i stedet for Biel og Bartolec. Men sådan er der så meget.


  9. #396
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi bliver nød til at hente en stabil forsvarsmakker til Nelsson, Sotte var jo til tider uvenner med bolden

    havde ønsket man havde hentede enten Scholz eller Maxø
    Den gang istedet
    Sidst redigeret af boombastic : 13.07.20 kl. 07:18

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #397
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af dennisp Se meddelelser
    Det tænkte jeg allerede, da han blev hentet. Samme statur, fin teknik og et venstreben, der kan sparke. Eneste forskel er vel 27 millioner....

    Det lød til på Ståle efter kampen, at der skulle kigges efter en angriber, hvis N'Doye ikke holder samt en midtbanespiller, som kan noget de andre ikke kan. Om det så bare er Fischer, som kommer tilbage og så Ståle siger, at det er som at få en ny spiller tilbage må tiden jo vise. Der bliver vel hentet en back mere.
    Jeg håber bare Boilesen kan holde en sæson uden skader fordi jeg er ved at være godt træt af Bengtsson og hans eneste Venstre ben / Drejen rundt om sig selv for at for at spille tilbage :)


  12. #398
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Vi bliver nød til at hente en stabil forsvarsmakker til Nelsson, Sotte var jo til tider uvenner med bolden

    havde ønsket man havde hentede enten Scholz eller Maxø
    Den gang istedet
    Zanka retur PLS og farvel til Bjelland og Sotte. Det er opskriften på et stabilt forsvar næste sæson, meget enkelt.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #399
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Zanka retur PLS og farvel til Bjelland og Sotte. Det er opskriften på et stabilt forsvar næste sæson, meget enkelt.
    Papagiannopoulos skal vi nok kunne få solgt.

    Omend jeg vil også meget gerne så Bjelland kørt på limfabrikken (eller bare sendt videre), så kommer det ikke til at ske foreløbig, fordi:
    1) Hvem gider købe ham med det niveau og den løn, han forlanger? Det kommer ikke til at ske, og især ikke fra en dansk klub.
    2) At fritstille ham ville betyde at realisere et tab på 18 mio. kr.

    Det mindst ringe scenarie er at gøre Bjelland til den dyreste træningskegle i dansk fodbolds historie, ved at gøre ham til 4. valget i forsvaret, ligesom vi gjorde med Antonsson. Så vi skal nok ud og købe to nye midterforsvarere.

    Desuden, så må vi simpelthen passe mere på i forhold til kontraktlængden, når vi henter erfarne spillere ind, for det er sjældent, de rent faktisk er i stand til at spille på højt niveau i slutningen af kontraktperioden. Antonsson, Kvist og Bjelland er de mest tydelige eksempler. Så når vi på et tidspunkt skal forsøge at hente Zanka, Delaney og Corner hjem, så skal vi altså formulere kontrakter, som kan sikre os bedst muligt i tilfælde af at alderen for alvor begynder at trykke inden kontraktperioden udløber.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #400
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er det mindst ringe scenarie ikke, at hen genfinder sit niveau spillemæssigt og fysisk og dermed forsætte med at spille kontraktperioden ud?

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #401
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det med de lange kontrakter har Ståle på et tidspunkt kommenteret på. Her sagde han bla om Kvists, at han godt vidste, at den nok var et år for lang. Men at det er et værktøj til at få spillerne herhen.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #402
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    Er det mindst ringe scenarie ikke, at hen genfinder sit niveau spillemæssigt og fysisk og dermed forsætte med at spille kontraktperioden ud?
    Jo, men hvor realistisk er det? Jeg tror ikke længere på det. Jeg skal med stor glæde indrømme at jeg tog fejl, hvis han tager røven på alt og alle og genfinder det. Jeg tror bare ikke længere på at det er et realistisk scenarie.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #403
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jo, men hvor realistisk er det? Jeg tror ikke længere på det. Jeg skal med stor glæde indrømme at jeg tog fejl, hvis han tager røven på alt og alle og genfinder det. Jeg tror bare ikke længere på at det er et realistisk scenarie.
    Hvis han kan holde sig nogenlunde skadefri (og her kan man være bekymret), så burde han nu kunne komme op på et højt niveau. I en kamp som i går kunne vi f.eks. virkelig godt bruge hans rutine og ro.

    Men det er klart, at bliver skaderne ved, så får vi ikke meget ud af ham, ligesom vi umuligt kan få ham videre til en anden klub.

  23. #404
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis han kan holde sig nogenlunde skadefri (og her kan man være bekymret), så burde han nu kunne komme op på et højt niveau. I en kamp som i går kunne vi f.eks. virkelig godt bruge hans rutine og ro.

    Men det er klart, at bliver skaderne ved, så får vi ikke meget ud af ham, ligesom vi umuligt kan få ham videre til en anden klub.
    En ting er Bjellands småskader i løbet af en sæson. Jeg "NÆGTER" at tro på han ikke også vil løbe ind i småskader næste sæson og vores forsvar har brug for et kontinuerligt spillende midterforsvar.
    Derudover så må vi bare sige at manden er blevet ultra langsom og tyer til små svinestreger på banen fordi han bare ikke kan følge med mere. Det er tydeligt i de kampe jeg har set, hvor han halter bagefter og bliver nød til at begå hul i hovedet frispark.

    Det er muligt at Bejlland havde en fin første sæson i FCK, men jeg tror sgu hellere ikke på manden mere desværre så FCK må sgu bide i det sure æble og bruge ham som træningskegle, hvis vi ikke kan komme af med ham eller som en dyr indskiftningsspiller.

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #405
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Derudover så må vi bare sige at manden er blevet ultra langsom og tyer til små svinestreger på banen fordi han bare ikke kan følge med mere. Det er tydeligt i de kampe jeg har set, hvor han halter bagefter og bliver nød til at begå hul i hovedet frispark.
    Præcis. Mod FCN var det både hans erfaring, men så sandelig også mange FCN-spilleres mangel på samme, der gjorde at hans manglende fart ikke kostede mere. Mod AaB og BØF lavede han mange svinestreger, som nemt kunne have kostet frispark og kort. Og med indførslen af VAR til næste sæson, så er der bare ikke råd til den slags.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •