Side 138 af 184 FørsteFørste ... 3888128135136137138139140141148 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,056 til 2,070 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2056
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Den er ikke mere død, end at det hurtigt kan blive aktuelt igen, hvis Fenerbahce lykkedes med at hente en sjette midtstopper. Et stort navn, som vil trække en høj løn. To af de navne, som de går efter er Melang Sarr og Diego Godin. Sarr skulle være ham de går efter først. Det seneste rygte, som stammer fra en respekteret Tyrkisk journalist lyder, at lykkedes det at hente en sjette stopper, så kan Zanka gå hvis han får et tilbud.

    Så bolden ligger i Fenerbahce's hænder, og det er selvfølgelig tvivlsomt om det sker, men den er ikke lukket blot fordi Ståle siger noget andet i medierne.

    Altså... Melang Sarr som Chelsea har købt? Og Diego Godin, som er på vej til Cagliari?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2057
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Jeg tror ærlig talt, at folk godt ved, at Zanka er nærmest umuligt, men ikke vil forstå det. For vi mangler ham! Vi mangler en forsvarsspiller med fart, og det har ingen af vores CB'ere. Det er et kæmpe problem, når vi vil stå så højt, som vi gør! En bold i dybden, og så sidder man og er ved at skide i bukserne, når enten Bjelland, Victor eller Ragnar skal løbe en eller anden lille spirrevip op. Det sker jo aldrig. Derfor - KOM HJEM ZANKA!!!!

    Jeg har lige tre spørgsmål, som jeg håber nogle af jer kan besvare.

    1) Jeg læste herinde for i sidste uge om, at den spansktalende del af vores hold har skabt problemer i truppen? Er der nogle links på dette? Eller hvor kommer dette fra?
    2) Er der kommet nogen officiel melding på, hvorfor Bjelland ikke var med i søndags?
    3) Var Varela også skadet i weekenden?
    1) Har du læst andre steder end på twitter, hvor det vist er profiler med yderst tvivlsom troværdighed, som skriver de rygter?
    2) Carsten Werge nævnte at han havde et eller andet lille problem (kan ikke huske hvad det var, men muligvis akillessenen)
    3) Aner det ikke

  4. #2058
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Den er ikke mere død, end at det hurtigt kan blive aktuelt igen, hvis Fenerbahce lykkedes med at hente en sjette midtstopper. Et stort navn, som vil trække en høj løn. To af de navne, som de går efter er Melang Sarr og Diego Godin. Sarr skulle være ham de går efter først. Det seneste rygte, som stammer fra en respekteret Tyrkisk journalist lyder, at lykkedes det at hente en sjette stopper, så kan Zanka gå hvis han får et tilbud.

    Så bolden ligger i Fenerbahce's hænder, og det er selvfølgelig tvivlsomt om det sker, men den er ikke lukket blot fordi Ståle siger noget andet i medierne.
    “What are the odds, for a guy like me, to hook up with a girl like you?”

    “Hmm, one in a million”

    “So you say there is a chance!”

    Det er ikke helt der vi er, men næsten :-)

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #2059
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020


  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #2060
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af JoJo678 Se meddelelser
    Bliver spændende at se om det bliver ved rygterne denne gang.. Og om der er tale om en permanent transfer eller en lejeaftale.. Vi ville med Ankersen have tre dyre backs i hver side.. Mon ikke Varela er på vej væk så..

    Jeg synes det er godt set, vi har altså kæmpet med kontinuerlig kvalitet på den position i noget tid efterhånden... Men forhåbentlig er der stadig økonomi til offensive kræfter også...

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2061
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Bliver spændende at se om det bliver ved rygterne denne gang.. Og om der er tale om en permanent transfer eller en lejeaftale.. Vi ville med Ankersen have tre dyre backs i hver side.. Mon ikke Varela er på vej væk så..

    Jeg synes det er godt set, vi har altså kæmpet med kontinuerlig kvalitet på den position i noget tid efterhånden... Men forhåbentlig er der stadig økonomi til offensive kræfter også...
    Det lader det til, da både bold.dk, bt ect. har skrevet om det - så det lader til at være rigtigt

  11. #2062
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ankersen har jo en fin alder, men det må betyde et farvel. Her håber og tror jeg på at Varela skal videre. Han har spillet mest og i perioder vist godt niveau. Men jeg tror ikke der er synderlig meget mere i ham, end vi allerede har set. Og Bartolec, som jeg stadig kan se har nogle kompetencer, som gør han kan udvikle sig til en habil back her, kunne passende være back up for Ankersen. De minder - for mig at se - også mere spillermæssigt som samme typer. Varela er en anden type, hvor Bartolec og Anker er derimod mere klassiske fck backs.
    Så lad os få Anker og Zanka genforenet. så Skulle jeg være tilfreds, Ståle.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2063
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Forhåbentlig er det i så fald Bartolec, der er på vej ud. Han har vel spillet cirka nul gode kampe indtil nu, og han virker slet ikke til at have mentaliteten til at kæmpe for sin plads. Men hvis rygterne om Ståles utilfredshed med den spansktalende klikke passer, er det jo desværre nok Varela, der ellers i glimt har vist glimrende takter, selvom der åbenlyst har været for langt mellem snapsene.

    Men Ankersen... Han var jo god sidst, men han er 30. Tør Ståle virkelig risikere at gentage fadæsen med de alt for lange kontrakter til aldrende folk som Bjelland, Bengtsson og Oviedo (og måske Wilczek)? En lejeaftale vil være optimal og ellers HØJST en toårig kontrakt.
    HIC SUNT LEONES

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #2064
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi ville med Ankersen have tre dyre backs i hver side.. Mon ikke Varela er på vej væk så..
    Jeg Håber det. Jeg var meget begejstret for Varela til at starte med, men synes nu, at han fylder for lidt. Og så er det som, han lægger sig ned, hver gang han møder lidt fysik. Desuden kan jeg ikke forestille mig, at han vil acceptere permanent at være 2. valg som HB. Bartolec har jeg aldrig haft fidus til, så ham kan vi også afskibe.

    Jeg opfatter Ankersen som ufattelig bøvet, men han er måske en den slags kulturbærere, vi savner (bøvet kultur?).

  16. #2065
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg Håber det. Jeg var meget begejstret for Varela til at starte med, men synes nu, at han fylder for lidt. Og så er det som, han lægger sig ned, hver gang han møder lidt fysik. Desuden kan jeg ikke forestille mig, at han vil acceptere permanent at være 2. valg som HB. Bartolec har jeg aldrig haft fidus til, så ham kan vi også afskibe.

    Jeg opfatter Ankersen som ufattelig bøvet, men han er måske en den slags kulturbærere, vi savner (bøvet kultur?).
    Han var fremragende i sine sidste sæsoner her, men var også lang tid om at komme i gang.. Vi må håbe der ikke er for meget rust der skal bankes af.. Jeg synes på mange måder at han minder om dem vi har i forvejen, men selvfølgelig bare bedre.. Jeg kunne godt tænke mig en fysisk stærk og hurtig back-type som i højere grad kan klare sig selv defensivt.. Det kunne frigøre lidt offensive kræfter til den der ligger foran.. Men helt ærligt havde jeg ikke turde håbe på en tilgang til denne position, så det vil glæde mig hvis det lykkes, da Ankersen trods alt må betegnes som et step up i forhold til de to vi har..

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #2066
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ankersen er garant for kvalitet både offensivt og defensivt. Jeg hilser ham i den grad velkommen. Hvis Boilesen så kunne komme sig over sine skader, så er backsituationen absolut i orden. Så mangler vi bare at se en forstærkning til højrekanten, så ser det ikke alt for KABAstrofalt ud, selvom en opgradering af det centrale forsvar med noget fart og overblik da vil være mere en kærkommet.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #2067
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Han var fremragende i sine sidste sæsoner her, men var også lang tid om at komme i gang.. Vi må håbe der ikke er for meget rust der skal bankes af.. Jeg synes på mange måder at han minder om dem vi har i forvejen, men selvfølgelig bare bedre.. Jeg kunne godt tænke mig en fysisk stærk og hurtig back-type som i højere grad kan klare sig selv defensivt.. Det kunne frigøre lidt offensive kræfter til den der ligger foran.. Men helt ærligt havde jeg ikke turde håbe på en tilgang til denne position, så det vil glæde mig hvis det lykkes, da Ankersen trods alt må betegnes som et step up i forhold til de to vi har..
    Er sgu loren ved at vi er ved at bygge os et (tæt på) old boys hold, men er helt enig i at Ankersens overlap og løb til baglinjen, måske kan åbne op for at Biel kan vise sine kvaliteter bedre frem.

  21. #2068
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er fint med Ankersen retur, personligt har jeg lidt svingende minder om hans optrædener for os, men håber han kan styrke pladsen. Når det så er sagt, så er det ved gud ikke den plads, hvor vi trænger mest, så jeg håber virkelig det bare er første transfer i en lang række! Der stadigvæk, efter min mening, gerne må starte med Ståle.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #2069
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    1) Har du læst andre steder end på twitter, hvor det vist er profiler med yderst tvivlsom troværdighed, som skriver de rygter?
    2) Carsten Werge nævnte at han havde et eller andet lille problem (kan ikke huske hvad det var, men muligvis akillessenen)
    3) Aner det ikke
    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    1) Har du læst andre steder end på twitter, hvor det vist er profiler med yderst tvivlsom troværdighed, som skriver de rygter?
    2) Carsten Werge nævnte at han havde et eller andet lille problem (kan ikke huske hvad det var, men muligvis akillessenen)
    3) Aner det ikke
    Tak for svar, K@sper!

    1) Jeg er ikke sikker på hvor jeg læste det. Det kan godt være, at det var på twitter.
    2) Ja, jeg hørte også godt Werge udtale et eller andet, men hvor skulle han vide det fra? Og hvorfor er der ikke kommet nogen officiel melding på dette?
    3) Fair! Hvis ikke han er skadet, så kan jeg ikke lade være med at tænke på om han er på vej væk?

    I lyset af dagens rygter omkring Ankersen kunne det måske godt være, at det var derfor Varela ikke var i truppen i søndags. Og det giver mig håb (jeg er desperat, I know) om, at Zanka også kommer, når Bjelland måske havde fået fri af samme årsag.
    Mere sandsynligt er det nok, at han havde småskavanker, og skal være helt klar til kampen i morgen!

    Nå, men hvis vi henter Ankersen, så skal en af de to andre højrebacks væk. Og imo må det være Karlo der ryger, han er ikke stærk nok defensivt, og han minder vel egentlig en del om Ankersen. En dårligere udgave, men stadig samme type. Ankersen er fremragende offensivt, men har sine mangler defensivt. Og der har Varela sin force, lidt ligesom Høgli egentlig. Hvis vi sammenligner med Høgli + Ankersen sammensætningen, så ville Ankersen + Varela minde mere om den end Ankersen + Karlo.

    Sååååå afsted med Karlo!

  24. #2070
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Tak for svar, K@sper!

    1) Jeg er ikke sikker på hvor jeg læste det. Det kan godt være, at det var på twitter.
    2) Ja, jeg hørte også godt Werge udtale et eller andet, men hvor skulle han vide det fra? Og hvorfor er der ikke kommet nogen officiel melding på dette?
    3) Fair! Hvis ikke han er skadet, så kan jeg ikke lade være med at tænke på om han er på vej væk?

    I lyset af dagens rygter omkring Ankersen kunne det måske godt være, at det var derfor Varela ikke var i truppen i søndags. Og det giver mig håb (jeg er desperat, I know) om, at Zanka også kommer, når Bjelland måske havde fået fri af samme årsag.
    Mere sandsynligt er det nok, at han havde småskavanker, og skal være helt klar til kampen i morgen!

    Nå, men hvis vi henter Ankersen, så skal en af de to andre højrebacks væk. Og imo må det være Karlo der ryger, han er ikke stærk nok defensivt, og han minder vel egentlig en del om Ankersen. En dårligere udgave, men stadig samme type. Ankersen er fremragende offensivt, men har sine mangler defensivt. Og der har Varela sin force, lidt ligesom Høgli egentlig. Hvis vi sammenligner med Høgli + Ankersen sammensætningen, så ville Ankersen + Varela minde mere om den end Ankersen + Karlo.

    Sååååå afsted med Karlo!
    Det lugter jo desværre meget mere af en afsked med Varela, som jeg synes åbenlyst er en bedre fodboldspiller end både Bartolec og Ankersen. Men han har ikke fået forløst potentialet endnu - det er ubestrideligt.

    Bortset fra det er det da lidt pudsigt, at Ankersen allerede opgiver udlandsdrømmen efter et år, når man tænker på, hvor længe han sloges for at komme af sted.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •