Side 179 af 184 FørsteFørste ... 79129169176177178179180181182 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,671 til 2,685 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2671
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Fedt med Zanka, men skuffende, at vi ikke blev forstærket offensivt.

    Jeg tilhører en af de tilsyneladende få, der synes, det var håbløst at opgive Varela. Ankersen er en fin tilføjelse - selv om han ved gud allerede har vist, at han ikke er nogen ufejlbarlig frelser - men jeg tror, der er meget mere i Varela, end hvad vi har set. Nu håber jeg bare, at han ikke kommer til at rådne op på tribunen. Han bør stadig være andetvalg foran Bartolec, men det er han jo nok næppe nu.

    Men måske er det ikke helt skørt at prøve ham af på kanten. Han burde have teknikken og farten til at spille der. Det ville selvfølgelig være en anden type end de "spejlvendte" kanter, vi har været vant til gennem de sidste mange år, men jeg kunne godt se ham komme til baglinjen og smække gode indlæg indover eller sende Ankersen af sted i et overlap.
    Vi skal heller ikke være så statiske at en spiller kun kan spille en plads.
    Varela kunne jeg godt se som en defensiv midtbanespiller, hvis Zeca er i karantæne eller skadet. Han har i øvrigt set lidt slidt ud på det seneste.
    På samme måde ser jeg også Oviedo. Det ville være interessant for mig at se Oviedo og Varela på den defensive midt i en reserveholdskamp.
    Det ville give nogle ekstra perspektiver i vores trup.

    Bartolec kan også spille kant i min optik, så helt dårligt behøver det hele ikke at være, hvis vi kan passe på vores skrøbelige spillere, og rotere lidt mere.

    Det er rart at vi også kan hvile Victor nu, uden at skulle tabe stort i den kamp. Det er jo ikke optimalt at en spiller skal være i form i 55 kampe om året.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2672
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Kan vi ikke snart få aflivet den med at Bjelland får 9 millioner om året?
    Han får max 500.000 pr. mdr. da han ikke er lønførende i klubben.. Michel w. Davidsen har flere gange sagt, at det er Zeca som er lønførende i klubben..

    Bjelland fik en meget høj sign-on fee, da han kom til klubben, fordi han var transferfri og det er den, der er blevet talt med, når folk snakker om 9 millioner kroner pr år.. men både Fischer og Zeca får altså mere i løn og belaster vores budget mere end Bjelland. Tror faktisk mange af vores spillere belaster vores budget mere end Bjelland, da de fleste af vores spillere er blevet købt dyrt og får en høj løn (lex. Grytebust, Nelsson, Biel, Bartolec ect.)
    Det kan vi sådan set godt, hvis du kommer med noget der er med til at aflive den.

    Det er jo ikke så underligt at vi er nogle der snakker om en årsløn på 9 mio, når en del kilder peger på en årsløn på 9 mio... ;-)

    https://www.fodbold-transfers.dk/top...-anno-2019/21/

    https://footy.dk/footy-fodbold/2019/...rliga-spiller/

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-motivationen

    Osv.

    Men hey, du kan sagtens have ret i at det er en smule mindre! Den køber jeg skam, og kan godt huske man snakkede om den høje sign-on.

    Men (!). Det ændrer dog stadig ikke på kernen i mit indlæg:

    Bjelland er uhyre svær at komme af med, da han får en løn som ingen er i nærheden af ville matche. (Om det så er 7 eller 9 om året...)

    Zan

  4. #2673
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Det er rart at vi også kan hvile Victor nu, uden at skulle tabe stort i den kamp. Det er jo ikke optimalt at en spiller skal være i form i 55 kampe om året.
    Mindre aktuelt i den her sæson....

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #2674
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det kan vi sådan set godt, hvis du kommer med noget der er med til at aflive den.

    Det er jo ikke så underligt at vi er nogle der snakker om en årsløn på 9 mio, når en del kilder peger på en årsløn på 9 mio... ;-)

    https://www.fodbold-transfers.dk/top...-anno-2019/21/

    https://footy.dk/footy-fodbold/2019/...rliga-spiller/

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-motivationen

    Osv.

    Men hey, du kan sagtens have ret i at det er en smule mindre! Den kan jeg godt erkende.

    Det ændrer dog stadig ikke på kernen i mit indlæg:

    Bjelland er uhyre svær at komme af med, da han får en løn som ingen er i nærheden af ville matche. Om det så er 7 eller 9 om året...

    Zan
    Spørgsmålet er vel, om han fik sin sign-on som et engangsbeløb, eller om den fordeles udover årene. Det er det reelle spørgsmål at stille, hvis man skal tale om budgetbelastningen. Hvis det er det første, så er hans løn ikke lige så stor en belastning, som hvis det er det sidste.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #2675
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi er åbenbart ikke færdige endnu..
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fsaette-backer
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #2676
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    KØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØB!!!! !!!!!

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-finnbogason/

    Zan

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #2677
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Spørgsmålet er vel, om han fik sin sign-on som et engangsbeløb, eller om den fordeles udover årene. Det er det reelle spørgsmål at stille, hvis man skal tale om budgetbelastningen. Hvis det er det første, så er hans løn ikke lige så stor en belastning, som hvis det er det sidste.
    Mit indlæg var et svar på om hvorvidt "Bjelland snart skulle videre". Ikke i detaljen hvor meget han belaster lønbudgettet.

    Min pointe er, at han i FCK tjener en løn der gør at han bliver tæt på umulig at få videre. Og det (tror jeg) ikke der ændres på, hvad enten den hedder 7 mio eller 9 mio. (eller 6 for den sags skyld).

    Zan

  13. #2678
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det kan selvfølgelig virke fantasiløst med alle de 'gamle' spillere, der vender tilbage af sig selv. Men det skyldes jo netop dygtighed fra Ståles side, at de har lyst til det. Han er helt klart en gentleman (på godt og ondt), der holder sine aftaler, og det betyder at broerne ikke brænder bag ham. Det synes jeg godt lige, man kan give en slat anerkendelse til i disse trængte tider.
    Enig i, at det virker til, at Ståle holder de aftaler han lover og det er der fandme mange, der kunne lære af. Men det er ikke det samme som at jeg synes, at han er den rette træner (mere) for FCK. Dertil er der for lidt nytænkning og for meget af det samme.

    @Kasper m.fl. Jeg sidder altså ikke og håber på noget dårligt for FCK. Jeg skriver jo faktisk at det er fedt med Zanka, men er bekymret for, om Potentiel succes for holdet kommer til at skygge for et kritisk blik på Ståle. Går det for evigt godt med FCK med Ståle ved roret, så er det jo godt (Jeg er egentligt ligeglad med, hvem der træner, så længe vi vinder og kan tillade os at være overlegne), men det tvivler jeg ærligt talt på at det sker, da vi ikke har spillet kontinuerligt godt i de sidste to/tre sæsoner.

    MCN

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #2679
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi bør efterånden også begynde at lave en del kasser på standardsituationer. Biel (og Fischer i perioder) slår gode indlæg, og i boksen har vi bl.a Zanka, Nelsson, Wind, Kamil og i visse tilfælde Stage. Ikke så tosset
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #2680
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Mindre aktuelt i den her sæson....
    Enig, men ud over vores kampe i Superligaen kommer der i år forhåbentlig pokalkampe, landsholdskampe og slutrunde inden næste sæson, hvor Viktor Nelsson måske skal skydes af.
    Jeg tænke han er mere værd, hvis han har spillet 30 gode kampe i stedet for 40 lunkne.

    Første prioritet er nu at hente ind på de andre hold: 3 point til FCM, 4 point til AGF og 8 point til Brøndby, hvilket jeg håber bliver snart.

  18. #2681
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Enig, men ud over vores kampe i Superligaen kommer der i år forhåbentlig pokalkampe, landsholdskampe og slutrunde inden næste sæson, hvor Viktor Nelsson måske skal skydes af.
    Jeg tænke han er mere værd, hvis han har spillet 30 gode kampe i stedet for 40 lunkne.

    Første prioritet er nu at hente ind på de andre hold: 3 point til FCM, 4 point til AGF og 8 point til Brøndby, hvilket jeg håber bliver snart.
    Enig, men i mine øjne skal vi også gå 100% efter pokaltitlen i år. FCM vil formentlig nedprioritere pokalen med deres meget tætte kampprogram. Det gør også et europæisk gruppespil lettere at nå. I mine øjne er en sølvmedalje meget lettere at sluge, hvis der medfølger en pokaltitel.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #2682
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er nu ret sikker på, at Zanka er købt næste sommer.
    Den er jeg nu lidt mere usikker på...

    Det kræver vel noget europæisk deltagelse. Ligeledes skal Zanka formentlig spille noget EM, så der kan ske en del i forbindelse med det, også.

    Dejligt med Zanka, men at det er leje, synes jeg bestemt står for lidt malurt i bægeret...

    Zan

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #2683
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Den er jeg nu lidt mere usikker på...

    Det kræver vel noget europæisk deltagelse. Ligeledes skal Zanka formentlig spille noget EM, så der kan ske en del i forbindelse med det, også.

    Dejligt med Zanka, men at det er leje, synes jeg bestemt står for lidt malurt i bægeret...

    Zan
    Eneste prioritet er nu mesterskabet og vores forsvar var bare ikke godt nok. Skulle vi få Zanka, så var der kun en eneste mulighed - i sidste minut på en lejeaftale.

    - Zanka har mulighed for at beholde sin gode (og fortjente) kontrakt
    - vi slipper billigst muligt og har i den grad lagt i kakkelovnen til et permanent skifte næste år
    - ikke nok med Zanka kan gøre Nelsson bedre (for han har hellere ikke været for god), så ser jeg faktisk positivt på Zanka-Bjelland også

    Det begynder altså så småt at ligne, at “vores” udenlandsproffer har en whatsapp gruppe og er blevet enige om at tage en sidste tur med klikken hos FCK. Jeg drømmer allerede om retur med Delaney og hvem ved om NJ også vi, hjem næste sommer. Jacob Bruun kunne virkelig ha’ været en flot transfer også og langt over, hvad vi normalt kan forvente - men den kan stadig komme, hvis han ikke slår igennem i år

  23. #2684
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Eneste prioritet er nu mesterskabet og vores forsvar var bare ikke godt nok. Skulle vi få Zanka, så var der kun en eneste mulighed - i sidste minut på en lejeaftale.

    - Zanka har mulighed for at beholde sin gode (og fortjente) kontrakt
    - vi slipper billigst muligt og har i den grad lagt i kakkelovnen til et permanent skifte næste år
    - ikke nok med Zanka kan gøre Nelsson bedre (for han har hellere ikke været for god), så ser jeg faktisk positivt på Zanka-Bjelland også

    Det begynder altså så småt at ligne, at “vores” udenlandsproffer har en whatsapp gruppe og er blevet enige om at tage en sidste tur med klikken hos FCK. Jeg drømmer allerede om retur med Delaney og hvem ved om NJ også vi, hjem næste sommer. Jacob Bruun kunne virkelig ha’ været en flot transfer også og langt over, hvad vi normalt kan forvente - men den kan stadig komme, hvis han ikke slår igennem i år
    Der er under 3 måneder til at transfervinduet åbner igen.
    Derfor ser jeg det ikke som en katastrofe at Varela og Co. ikke kom afsted nu på en lejeaftale. (kan stadig lade sig gøre med åbne transfervinduer)
    Jeg vil prioritere det højere at få transferindtægt i januar i stedet.

    Fordelen er, at vi stadig kan spare Boile i nogle af vores kampe, og sætte Bengtsson/Oviedo ind når vi er foran.
    Begge kan "sælges", så vi i stedet får et ungt talent ind til en lavere løn.

    I vintervinduet kommer vi dermed forhåbentlig af med 3 backs og Nicolai Thomsen. Ragnar hænger vi nok på til næste sommer.
    Han er dog velkommen til at lave en Antonsson i trænerstaben, da jeg godt kan lide hans personlighed.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #2685
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det at Zanka er tilbage nu, og at Delaney netop har meldt ud, at han gerne vil hjem til FCK inden alt for længe (i forlængelse af hans tidligere udtalelser) giver jo en et lille håb om, at de to kunne lave en aftale med hinanden om at genforenes næste sommer. Så kan Zankas lejeaftale veksles til en permanent en af slagsen. Delaney er dog nok mere realistisk i 2022, hvor hans kontrakt udløber. Ellers skal den store pengepung nok frem, da Dortmund gav omkring 150 mio. for ham. Så det mest realistiske er nok at man laver en aftale i januar 2021, og så forhåbentligvis kan lokke Dortmund til at slippe ham billigt med øjeblikkelig virkning.

    NJ er jeg mere lunken overfor. Han har haft kæmpe skadesproblemer de seneste par sæsoner.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •