Side 67 af 184 FørsteFørste ... 17576465666768697077117167 ... SidsteSidste
Viser resultater 991 til 1,005 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #991
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg synes, vi skal kigge uden for Superligaen ift. en ny kantspiller til vores start-11'er. En ting er, at vi på baggrund af Falks (og Kalles) præstationer i de to seneste europæiske kampe nok kommer til at miste dem inden for 1-2 transfervinduer, men på den anden side stiller Falk og Kalle sig også i rækken af spillere, som kan bruges som case for hvorfor vi er en attraktiv klub. Præsterer du godt for os, kan vi vise dig frem på den store scene, og du kan bruge det som trinbræt til en Top-5 liga.

    Derfor bør vi også være interessante for spillere med et højere niveau end Andersen, der desuden ser ud til at være lidt for meget "Aalborg-ramt", og dermed ikke kan trives i en klub uden for Nordjylland.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #992
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Fuldstændig enig.. Men hvor ville det alligevel ærgre mig, hvis det samtidig betyder, at der ikke er en ny kantspiller på vej ind.. Vi har jo ret beset kun Falk med den fornødne klasse.. Fischer er et stort spørgsmålstegn og Biel synes jeg desværre har bevist, at vi ikke kan regne helt med ham... Kvantitativt er det muligvis ok, men Daramy og Fischer til venstre samt Falk og Biel til højre.. Hvis vi holder fast i vores 4-2-3-1 kunne det være mere oplagt end nogensinde at gafle Lukas A i Aab... Tænk en legestue de kunne holde, Falk, Wind og Andersen.. Det vil dog også betyde farvel til et par andre af vores offensive spillere, for at gøre plads, men det vil unægteligt løfte kvaliteten i start 11’eren...

    Kunne man skyde Kalle af for 90 mio og så reinvestere de penge i en ny keeper samt Zanka og Lukas, så vil vi stå stærkere end nærmest nogensinde frem mod næste sæson - i hvert fald vil vi kunne stille den på papiret mest interessante start 11’er jeg kan huske...
    Det er dog også vores potentielt største lazaret i klubbens historie med Lukas A., Wind, Boile, Fischer og Bjelland :-D Zanka og Andreas Skov Olsen er stadig det, der i min optil ville gøre os til favoritter i den nye sæson.

  4. #993
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.fck.dk/nyhed/storskov-stopper-i-fck

    Så sker der noget med den fysiske træning. Storskov stopper og man vil køre med et nyt set-up, som bliver meldt ud senere.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #994
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ved vi egentlig noget som helst om Fischers situation? Jeg synes at huske, at han fik en forstrækning i en træningskamp i slutningen af Corona lockdown, som egentlig ville holde ham ude i 3-4 uger, og nu har han været ude i 3 måneder?

  7. #995
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Ved vi egentlig noget som helst om Fischers situation? Jeg synes at huske, at han fik en forstrækning i en træningskamp i slutningen af Corona lockdown, som egentlig ville holde ham ude i 3-4 uger, og nu har han været ude i 3 måneder?
    Han blev opereret for sportsbrok og meldt færdig for sæsonen. Så forhåbentlig er han klar til at indgå på lige fod med resten af truppen når vi starter op igen.

    Jeg tvivler, men håber.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #996
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det er dog også vores potentielt største lazaret i klubbens historie med Lukas A., Wind, Boile, Fischer og Bjelland :-D Zanka og Andreas Skov Olsen er stadig det, der i min optil ville gøre os til favoritter i den nye sæson.
    Enig:-) Men det får vores nye fysiske stab hurtigt styr på... :-)

    Nej, det er selvfølgelig et væsentligt parameter at have med i betragtningerne.. Skov Olsen kunne også være klasse.. Og måske endda endnu mere oplagt til positionen som højrekant i en 4-2-3-1.. Andersen derimod ville give flere muligheder, da han ligesom Falk ville kunne spille i begge sider samt lige bag angriberen.. En spiller af den kaliber kunne bare være fantastisk at få ind, samtidig med at vi holder på de øvrige profiler...

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #997
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er jeg godt nok ked af. Udefra virker det som om Storskov er en vigtig person i og omkring klubben. Mange spillere nævner ham og med de mange år i klubben bærer han naturligvis på en masse kultur. Han virker også god til at tage hånd om spillerne. Dygtig fagligt. Ærgerligt. Men okay, har man lavet analyser der peger på at det er behov for strukturændringer så må det være sådan. Men jeg kommer til at savne Storskov.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  12. #998
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det italienske medie Gazzetta dello sport melder at Bologene er klar til at sælge Skov Olsen og at FCK og Rangers står klar i kulissen
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #999
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Det er jeg godt nok ked af. Udefra virker det som om Storskov er en vigtig person i og omkring klubben. Mange spillere nævner ham og med de mange år i klubben bærer han naturligvis på en masse kultur. Han virker også god til at tage hånd om spillerne. Dygtig fagligt. Ærgerligt. Men okay, har man lavet analyser der peger på at det er behov for strukturændringer så må det være sådan. Men jeg kommer til at savne Storskov.
    Det lyder da som en regulær fyring af Storskov. Den eksterne konsulent rapport, må da virkelig have påpeget nogle ting som skulle laves om.


  15. #1000
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Det italienske medie Gazzetta dello sport melder at Bologene er klar til at sælge Skov Olsen og at FCK og Rangers står klar i kulissen
    Det ville jo være rart med et link. Jeg formoder, at rygterne kommer fra tuttobolognaweb:

    https://www.tuttobolognaweb.it/news/...-troppo-bassa/

    Der står i øvrigt - efter en google translate, at FCK og Rangers kun anses som interesserede, men at der ikke er budt, og at en lejeaftale umiddelbart ikke er interessant for Bologna.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1001
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    De gav 45 mio. for ham, gad vide hvordan de værdisættet ham nu?

  18. #1002
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg er ret sikker på, at fyrringen af Storskov ikke har så meget med skaderne at gøre, men langt mere er bundet op i, at FCK virker til at være bagefter fysisk, et parameter hvor man normalt - dvs. indtil for 3-4 år siden - altid har været klart foran sine skandinaviske modstandere. Nu virker det som om holdet er langsommere end modstanderne i Suppen, og man er nemme at kyse med et aggressivt pres. Muskelskaderne kan nok delvist tilskrives Storskov og den fysiske stab - men vel ikke kun ham, her spiller spillerens fysik og historik vel også ind? - men slag og ledskaderne bør stå i kategorien uheld.

    Derudover virker det som om spillerne bliver hurtigt trætte, som i ekstremt hurtigt, og man går ofte ned efter ca. 20 min i hver halveg, noget som bare ikke må ske i suppen for et hold som FCK!

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #1003
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    http://www.1000cuorirossoblu.it/news...er-e-altri-tre

    Bologna meldes interesseret i at bruge Santander som delvis betaling af Wind. Samtidig er FCK mere interesseret i Skov Olsen. Bologna vil efter sigende ikke leje Skov Olsen ud.

  21. #1004
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Håber sateme ikke vi bytter Wind. Den dreng skal sprænge transferrekorder og helst først næste sæson.


  22. #1005
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    http://www.1000cuorirossoblu.it/news...er-e-altri-tre

    Bologna meldes interesseret i at bruge Santander som delvis betaling af Wind. Samtidig er FCK mere interesseret i Skov Olsen. Bologna vil efter sigende ikke leje Skov Olsen ud.
    FCK vil ikke slippe Wind og Wind vil ikke væk. Det er blevet meldt ud op til kampen mod ManU. Specielt Winds udmelding finder jeg ret afgørende for, at Suppens klart bedste angriber stadig er at finde i vores smukke trøje når vinduet lukker.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •