Side 129 af 184 FørsteFørste ... 2979119126127128129130131132139179 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,921 til 1,935 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1921
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Du skriver selv at man ikke kan vurdere Marios niveau efter en træningskamp og 15 min. kamp. Og i samme åndedrag vurdere du selv, at han nok har et større potentiale end Bjelland.
    Hvor pokker ved du det fra?
    Hans 15 min. på banen i går var mere end rigeligt for mig. Han ligger ud med at sparke det største hul i luften i nordeuropæisk historie, og er generelt shaky.
    Hans fart vil give ham en 100 meter på noget der minder om en fem minutters powernap.
    Og at bruge Nelsson som pejlemærke i forhold til Marios, er også sådan lidt æbler og pærer. Marios kommer med en solid ballast, fra gode ligaer og landskampe for Grækenland. Nelsson kom fra Farum.
    Jeg må bare sige, at jeg slet ikke er imponeret. Og med de græske bulletiner i baghovedet, så bliver det et laaangt efterår.
    Sjovt som folk har svært ved, at læse hvad der står. jeg har markeret det med "Fed" for dig :)

    2. Tage Chance med Marios fra start allerede nu, men vil formentlig også vil koste mål, men har måske har større potentiale til at blive et godt makkerpar til Nelsson.

    Det er da totalt useriøst at 1 træningskamp og 15 min er rigeligt for dig at konkludere at Marios er et flop. Så må du godt nok være skuffet over mange spillere på vores hold haha :). Sammenligne Æbler og Pære siger du ??. Slet ikke. Det da da kun naturligt at en ny ankommet spillere lige skal finde sine ben, bare det ikke tager for lang tid. Jeg mindes også der har været nogle, som du selv udtrykker det, "Shaky" kampe/fejl fra Nelssons side. Det er jo uundgåeligt. Det handler jo bare om at minimere disse fejl og at det ikke sker i hver kamp, fordi så har vi da et kæmpe problem, lidt ala Bjelland for tiden.

    Faktum er bare at Vi har Nelsson, Marios, Bjelland og Siguardsson at vælge i mellem. Så hvem vælger du som makker til Nelsson?. Eller skal vi alle gå hen i et hjørne og græde over vi ikke fik Zanka :)
    Sidst redigeret af EraZ : 14.09.20 kl. 23:12

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1922
    Tilmeldingsdato
    Nov 2016
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Wendt var da præcist lige så rolig og god på bolden som Boilesen. Min vurdering handler om flere ting. Den manglende fart, at han efterlader plads bag sig og bliver overspillet og at han laver for få assists. Han er stadig bedre end alternativerne og en god spiller. Han er bare ikke den der stjerne der er klart bedst på sin plads i superligaen som vi i
    mange år var forkælet med.

    Synes måske nogle af de ting du nævner lige så meget har med resten af vores ret så ringe hold at gøre. Assist kommer der kun hvis der nogen der faktisk kan skubbe den i kassen. Synes det er meget tydeligt at se hvor meget det betyder at have boile på banen, der bliver kreaeret fra hans side hele tiden og bolden for lov at gøre et kæmpe arbejde. Dertil havde wendt altså lige en grønkjær, som mere end gerne tog løbet baglæns hvis de to fik skiftet position, det har vi ikke en lignende spiller til boile. Tror du overvurdere wendt en snært fordi han havde så stærk en makker på kanten.

  4. #1923
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Sjovt som folk har svært ved, at læse hvad der står. jeg har markeret det med "Fed" for dig :)

    2. Tage Chance med Marios fra start allerede nu, men vil formentlig også vil koste mål, men har måske har større potentiale til at blive et godt makkerpar til Nelsson.

    Det er da totalt useriøst at 1 træningskamp og 15 min er rigeligt for dig at konkludere at Marios er et flop. Så må du godt nok være skuffet over mange spillere på vores hold haha :). Sammenligne Æbler og Pære siger du ??. Slet ikke. Det da da kun naturligt at en ny ankommet spillere lige skal finde sine ben, bare det ikke tager for lang tid. Jeg mindes også der har været nogle, som du selv udtrykker det, "Shaky" kampe/fejl fra Nelssons side. Det er jo uundgåeligt. Det handler jo bare om at minimere disse fejl og at det ikke sker i hver kamp, fordi så har vi da et kæmpe problem, lidt ala Bjelland for tiden.

    Faktum er bare at Vi har Nelsson, Marios, Bjelland og Siguardsson at vælge i mellem. Så hvem vælger du som makker til Nelsson?. Eller skal vi alle gå hen i et hjørne og græde over vi ikke fik Zanka :)
    Sjovt at du lige skal pointere at jeg IKKE læser det du skriver, når du gør det selvsamme.
    Jeg leverer det herunder, papudskåret :-)

    1) Du konstaterede efter selvsamme mængde spilletid, at Marios MÅSKE har større potentiale til at fungere som makker med Nelsson.
    Hvorfra ved du dette?

    2) Som jeg også skriver, så er jeg villig til at give ham en chance. Dog er førstehåndsindtrykket ikke godt, og holder jeg det op imod de bulletiner han kom med fra Grækenland, kan jeg allerede nu godt blive lidt bekymret.

    3) En ung spiller (læs. Nelsson) har langt længere snor, end en rutineret spiller (læs. Marios).

    4) Jeg er lige nu mest klar til at gå hen og græde i et hjørne. Vil du med? :-)

    5) Tvinger du mig til at vælge lige nu, vil jeg holde fast i Bjelland. Vi har ikke tid til at vente på at Marios skal bruge en halvsæson på at lære zoneforsvarets mekanismer. Så må vi håbe at vores svenske sprællemand leverer lige så mange mirakler, som i seneste sæson, når Bjelland tager sig sine defensive friheder.

  5. #1924
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes det er svært at måle ham på noget, som formentlig ikke er økonomisk muligt, nemlig at hente 5 spillere til startopstillingen. Men han kan selvfølgelig måles på, om holdet er stærkt nok til at vinde guld. En sådan konklusion må dog nok vente mindst nogle uger (nok nærmere måneder), omend vi da sagtens kan sidde her og konstatere/gætte på, at det er den ikke.
    Den præmis køber jeg gerne - det er klart, at hvis han med den eksisterende trup er i stand til at skabe en start 11'er, der med tydelighed demonstrerer, at vi er DK's bedste og giver international succes, så skal indkøb ikke være et krav. Jeg tror bare ikke på det - lykkes Ståle med det projekt, så snakker vi til gengæld både en 6 meter høj statue i forhaven og kage til sidelinien.

    Mht. tiden i det, så har han i min optik, brugt hele sin kvote. Han har fået et helt år. I elitesport får man ikke et år, så han er allerede over-due. Han brugte hele sidste år på at forklare præstationerne med de skadede spillere - nu viser det sig bare, at der ikke ligger noget svar der. Det er nu; Ståle!

    ... og det er ikke en formildende omstændighed at vi står med en utilstrækkelig trup, hvor økonomien er bundet hårdt op. Det er en præmis, som han selv har skabt - det giver mere anledning til kritik end eftergivenhed.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 15.09.20 kl. 05:45
    Goldbæks Højrefod

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1925
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Kan alle jer, der vil diskutere truppen og Ståle, ikke oprette en tråd til det? Dette er en tråd til transfers og transferrygter.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.


  8. #1926
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Sjovt at du lige skal pointere at jeg IKKE læser det du skriver, når du gør det selvsamme.
    Jeg leverer det herunder, papudskåret :-)

    1) Du konstaterede efter selvsamme mængde spilletid, at Marios MÅSKE har større potentiale til at fungere som makker med Nelsson.
    Hvorfra ved du dette?

    2) Som jeg også skriver, så er jeg villig til at give ham en chance. Dog er førstehåndsindtrykket ikke godt, og holder jeg det op imod de bulletiner han kom med fra Grækenland, kan jeg allerede nu godt blive lidt bekymret.

    3) En ung spiller (læs. Nelsson) har langt længere snor, end en rutineret spiller (læs. Marios).

    4) Jeg er lige nu mest klar til at gå hen og græde i et hjørne. Vil du med? :-)

    5) Tvinger du mig til at vælge lige nu, vil jeg holde fast i Bjelland. Vi har ikke tid til at vente på at Marios skal bruge en halvsæson på at lære zoneforsvarets mekanismer. Så må vi håbe at vores svenske sprællemand leverer lige så mange mirakler, som i seneste sæson, når Bjelland tager sig sine defensive friheder.

    Jeg ved ikke, hvor du får fra at jeg "VED" han bliver en succes, det er derfor jeg skriver "Måske"?. Det er et debat forum, det meste vi diskutere er jo "Gæt" ?. Så jeg har jo allerede svaret ? :). Nu skriver du at du er villig til at give ham chancen?. Ligefør var du villig til at kyle Marios ad H til efter 1 trænings kamp og 15 min. så jeg er lettere forvirret :).

    Men ja det er et svært valg. Bjelland vs Marios. Jeg vælger dog Marios, da vi jo bliver nød til se hans kvaliteter over en længere kontinuerlig periode, inden jeg passer Judgement.

  9. #1927
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ved ikke, hvor du får fra at jeg "VED" han bliver en succes, det er derfor jeg skriver "Måske"?. Det er et debat forum, det meste vi diskutere er jo "Gæt" ?. Så jeg har jo allerede svaret ? :). Nu skriver du at du er villig til at give ham chancen?. Ligefør var du villig til at kyle Marios ad H til efter 1 trænings kamp og 15 min. så jeg er lettere forvirret :).

    Men ja det er et svært valg. Bjelland vs Marios. Jeg vælger dog Marios, da vi jo bliver nød til se hans kvaliteter over en længere kontinuerlig periode, inden jeg passer Judgement.
    Åh. Så du drømmer bare om at græsset er grønnere på den anden side, i dette tilfælde Marios? Jeg tvivler stærkt på, at han viser sig at være frelseren.

    Jeg forstår slet ikke Ståle og scoutingsektoren ved dette indkøb. Når man vil spille med en høj bagkæde, er det essentielt med nogle stoppere der har ild i skøjterne. Nelsson har en fornuftig fart, men han skal jo støttes af en brugbar makker.
    Det kan også være at Ståle påtænker at Kalle skal ud og agere sweeper i bedste Neuer-stil.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1928
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Åh. Så du drømmer bare om at græsset er grønnere på den anden side, i dette tilfælde Marios? Jeg tvivler stærkt på, at han viser sig at være frelseren.

    Jeg forstår slet ikke Ståle og scoutingsektoren ved dette indkøb. Når man vil spille med en høj bagkæde, er det essentielt med nogle stoppere der har ild i skøjterne. Nelsson har en fornuftig fart, men han skal jo støttes af en brugbar makker.
    Det kan også være at Ståle påtænker at Kalle skal ud og agere sweeper i bedste Neuer-stil.
    Ja jeg drømmer en smule :). Jeg håber dog på det bedste.

    Men jeg ved sgu ikke, når jeg ser på vores trup, så er det sgu bare deprimerende efterhånden. Jeg syntes vi har så mange mangler og store spørgsmålstegn i vores trup at det er første gang i mange år jeg går ind til en sæson, hvor jeg mener vi ikke er favorit til DM guldet.

    Det kan selvfølgelig nå at ændre sig endnu, hvis Ståle henter 2-3 kvalificeret folk ind. Og som dig, så tror jeg der er mange som ikke forstår vores Scoutingsektor inklusiv mig :)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1929
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Åh. Så du drømmer bare om at græsset er grønnere på den anden side, i dette tilfælde Marios? Jeg tvivler stærkt på, at han viser sig at være frelseren.

    Jeg forstår slet ikke Ståle og scoutingsektoren ved dette indkøb. Når man vil spille med en høj bagkæde, er det essentielt med nogle stoppere der har ild i skøjterne. Nelsson har en fornuftig fart, men han skal jo støttes af en brugbar makker.
    Det kan også være at Ståle påtænker at Kalle skal ud og agere sweeper i bedste Neuer-stil.
    Det er vel bare et spørgsmål om, at EraZ har set/vurderet, at Bjelland er dumpet, men at det (endnu) ikke helt kan udelukkes, at Marios vil bestå. Så vælger han den spinkle mulighed for succes over den sikre fiasko ;-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. #1930
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Amartey kunne være en mulighed til at løse nogle af de issues, vi har set. Amartey i midterforsvaret sammen med Nelsson, når vi spiller i ligaen, og skal kunne trykke bagkæden højere op på banen, og så på midtbanen ved siden af Zeca i kampe, hvor vi skal stå mere lavt og kompakt på banen, og hvor Ragnar eller Bjelland i lavere grad skal ud i løbedueller, men kan "nøjes" med at tage den fysiske duel som makker til Nelsson. Når Ragnars kontrakt udløber om et år, kan Amartey overtage islændingens plads og være fast midterforsvarer.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1931
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Amartey kunne være en mulighed til at løse nogle af de issues, vi har set. Amartey i midterforsvaret sammen med Nelsson, når vi spiller i ligaen, og skal kunne trykke bagkæden højere op på banen, og så på midtbanen ved siden af Zeca i kampe, hvor vi skal stå mere lavt og kompakt på banen, og hvor Ragnar eller Bjelland i lavere grad skal ud i løbedueller, men kan "nøjes" med at tage den fysiske duel som makker til Nelsson. Når Ragnars kontrakt udløber om et år, kan Amartey overtage islændingens plads og være fast midterforsvarer.
    Men tør man tage chancen, med en spiller der har været skadet så længe, vores nuværende situation taget i betragtning?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1932
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er da et relevant spørgsmål. Der er det bare vigtigt at man skelner mellem overbelastningsskader og slagskader. Overbelastningsskader, som eksempelvis er det, Boilesen har lidt af i baglåret i løbet af karrieren, er sværere at "komme over" end en slagskade, som kan skyldes en hård tackling eller lign. Amarteys skadeshistorik, heriblandt den seneste langvarige skade, består primært af slagskader. Men selvfølgelig er der en risiko. Det er bare svært for os at vurdere udefra, om risikoen er større end den gevinst, man ville kunne få med at hente ham.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. #1933
    mkmk er offline Ståle-i-FCK-for-altid
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er det helt urealistisk at spille Boilesen ind ved siden af Nelsson ?

    Han har spillet positionen før, og gjort det fint derinde..

    Jeg synes personligt at 4-2-3-1 ikke fungerer i SL, men derimod har fungeret fint i Europa.
    Bjelland er en udemærket spiller, og det samme er Stage, når vi spiller Europa mod hold der har bolden mest. Men i SL, hvor modstanderen overlader spillet til os, så er der brug for bedre boldspillere end Stage, og en hurtigere CB end Bjelland, da vi unægteligt vil være nødt til at give noget bagrum væk, når bolden det meste af tiden vil være på modstanderens bane.

    Der tror jeg at Boilesen i centerforsvaret vil være god. Jeg mener at Bjelland har aftjent sin værnepligt i FCK, og pengene brugt på ham er tjent hjem X-gange ved salget af Vavro. Og man dermed bør pensionere ham, eller give ham en perifer rolle. Jeg ville ønske at man stadig kunne gå all-in på Zanka, da jeg inderligt tror på, at det vil løse problemerne omkring de udfordringer der var i hele sidste sæson, og som er taget med ind i den nye sæson.

    Jeg synes det er bemærkelsesværdigt, hvor gode vi er i Europa, og samtidigt, hvor elendige vi er i SL.
    Ståle må da også kunne se det samme her?

    At han forsvarer konstellationen med Zeca-Stage, med argumentet at de klarede 115 min. mod Man. United... Det var jo nogle helt andre præmisser den kamp blev spillet på, og derfor kunne spillere som Stage og Bjelland, bringe deres forcer i spil, og samtidigt skjule deres mangler.

  20. #1934
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Meget løst rygte, men ifølge en norsk fan podcast der har et tæt samarbejde med Bodø Glimt, skulle Ståle have et godt øje til Philip Zinckernagel. Dansker, 25 år. Højrekant. Han har en rimelig vild statistik denne sæson med 11 mål og 15 assist i 16 kampe, men jeg mener at have læst et sted, at han har været skadet før / har en skadeshistorik. Hvis han har tendens til skader ala Boilesen og Bjelland, så vil det være besynderligt, hvis Ståle kigger hans vej. Det kan også blot være nogle uheldige skader, og at han ikke ellers har tendens til skader?

    Jeg kender ikke Philip Zinckernagel, så noget kunne tyde på at han har tur i den fortiden på et velfungerende hold, og at han ikke nødvendigvis kan opretholde det niveau. Tænker man ellers burde have hørt mere om ham, da han trods alt er 25 år.

    Nogen der kan fortælle mere om ham som spiller og hans historik?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1935
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Meget løst rygte, men ifølge en norsk fan podcast der har et tæt samarbejde med Bodø Glimt, skulle Ståle have et godt øje til Philip Zinckernagel. Dansker, 25 år. Højrekant. Han har en rimelig vild statistik denne sæson med 11 mål og 15 assist i 16 kampe, men jeg mener at have læst et sted, at han har været skadet før / har en skadeshistorik. Hvis han har tendens til skader ala Boilesen og Bjelland, så vil det være besynderligt, hvis Ståle kigger hans vej. Det kan også blot være nogle uheldige skader, og at han ikke ellers har tendens til skader?

    Jeg kender ikke Philip Zinckernagel, så noget kunne tyde på at han har tur i den fortiden på et velfungerende hold, og at han ikke nødvendigvis kan opretholde det niveau. Tænker man ellers burde have hørt mere om ham, da han trods alt er 25 år.

    Nogen der kan fortælle mere om ham som spiller og hans historik?
    Link til bemeldte podcast?
    Mvh.
    Dane

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •