Side 142 af 184 FørsteFørste ... 4292132139140141142143144145152 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,116 til 2,130 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2116
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Sjovt, jeg sad og tænkte det samme. Jeg har tidligere været glad for Pierre, og han virker sympatisk, men han bringer nærmest intet offensivt. Med Ankersen vil pep formodentlig få mere plads, og jeg tror at Varela-Fischer kunne være sjovt at kigge på.
    En sidenote, så synes jeg også først at Skov blev rigtigt skarp da PA blev god.
    Enig.

    Bengtsson har være ringe i laaaang tid. I ny og næ slår han et super indlæg, men hvad er det efterhånden. 2 ud af 10 gange. Ligaens mest forudsete Venstre ben som bare skal dækkes op og så stoppes ethvert angreb, for at spille tilbage i banen.
    Det er vel kun mangel på bedre (Boilesen) at Bengtsson har spillet så meget. Ståle havde håbet på Oviedo var løsning, men det har også været håbløst.

    Så ja Bengtsson og Oviedo skal bare væk og det kan kun gå for langsomt...

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2117
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    En bytter Stage for Casper Højer?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  4. #2118
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    En bytter Stage for Casper Højer?
    Så hedder den nok snarere Stage+Bengtsson+pose penge...

    Men jeg har egentlig svært ved at se nogen parter være tilfredse med den handel.. Tror Ståle har fin fidus til Stage stadig... Og Agf vil sgu egentlig nok også hellere beholde Højer...

  5. #2119
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig.

    Bengtsson har være ringe i laaaang tid. I ny og næ slår han et super indlæg, men hvad er det efterhånden. 2 ud af 10 gange. Ligaens mest forudsete Venstre ben som bare skal dækkes op og så stoppes ethvert angreb, for at spille tilbage i banen.
    Det er vel kun mangel på bedre (Boilesen) at Bengtsson har spillet så meget. Ståle havde håbet på Oviedo var løsning, men det har også været håbløst.

    Så ja Bengtsson og Oviedo skal bare væk og det kan kun gå for langsomt...
    Bengtsson blev indkøbt som backup. Problemet er bare, at 1. venstre back stort set aldrig er tilgængelig. Så enten må Boile i gang, eller også må der indkøbes en reel 1. venstre back.

    Som back up synes jeg egentlig, Bengtsson er et super match. Han kan fint vikariere ind imellem - hans begrænsninger er bare for store i længden til at gøre en markant forskel, når der skal kæmpes om sølvtøj og Europa-point.

    Oviedo er bare endnu en håbløs panik-signing, som aldrig skulle have været gjort.


  6. #2120
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    En bytter Stage for Casper Højer?
    Nej tak.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #2121
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Så hedder den nok snarere Stage+Bengtsson+pose penge...

    Men jeg har egentlig svært ved at se nogen parter være tilfredse med den handel.. Tror Ståle har fin fidus til Stage stadig... Og Agf vil sgu egentlig nok også hellere beholde Højer...
    Jeg har egentlig også fidus til at Stage kan blive god, men mere i Zecas rolle. - Jeg ville ikke nødvendigvis være glad for at bytte ham med Højer.

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #2122
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Stage har på lidt over et år spillet 51 kampe for os. Ståle er så pjattet med ham, at han bliver ved med at bruge ham i startopstillingen, selvom han åbenlyst ikke har niveau og ikke fungerer særlig godt i de roller, han kastes ind til. Desuden er han jo ikke uduelig, men bare ikke helt god nok til, at han burde være mere end reserve. Af alle de grunde er det derfor helt utænkeligt, at han skulle blive solgt, medmindre der kommer et overraskende tilbud fra udlandet, hvor vi får den vanvittige købssum hjem igen.
    HIC SUNT LEONES

  11. #2123
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    I mine øjne er det helt tosset at snakke om at sælge Stage. Han er købt som en, der skulle spille en smule i første sæson, men ellers var ideen at han skulle have lidt tid til at tage steppet op. Han har i første sæson fået mere spilletid og meget mere ansvar end tiltænkt og har vist, at han kan være med endda på europæisk niveau mod bedre hold som Røde Stjerne, Man U etc, hvor han på ingen måde faldt igennem. Jeg er med på, at har nogle mangler især når vi spiller mod lavtstående modstandere, men han er stadig kun 23 år og har vist potentiale, så selvfølgelig skal vi da beholde ham og se, om vi kan bygge yderligere på. Det hører også med til historien, at han har spillet på et dårligt FCK - forøvrigt i en situation som minder lidt om Vavros, som også fik meget mere ansvar og spilletid på et ligeså dårligt FCK-hold. Stage har mange rigtig gode egenskaber i en stor motor, god fysik, godt hovedspil og så er han virkelig målfarlig. Kan man udvikle hans mangler, så er der mulighed for, at vi har en virkelig god spiller i støbeskeen.

    Mht Højer, så er han i mine øjne en spiller i Gammelby-kategorien. Han er en fornuftig spiller som i et par måneder ramte alt og imponerede stort (som Gammelby i Silkeborg), men hvis reelle niveau formentligt er for lavt som starter i FCK. Spiller Højer fremragende hele efteråret, så skal jeg være den første til at indrømme at jeg har fejlvurderet ham, men lad os nu lige set det ske først.


  12. #2124
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mht Højer, så er han i mine øjne en spiller i Gammelby-kategorien. Han er en fornuftig spiller som i et par måneder ramte alt og imponerede stort (som Gammelby i Silkeborg), men hvis reelle niveau formentligt er for lavt som starter i FCK. Spiller Højer fremragende hele efteråret, så skal jeg være den første til at indrømme at jeg har fejlvurderet ham, men lad os nu lige set det ske først.
    Skal vi ikke blive enige om at Højer er langt bedre end både Oviedo samt Bengtsson.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #2125
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    I mine øjne er det helt tosset at snakke om at sælge Stage. Han er købt som en, der skulle spille en smule i første sæson, men ellers var ideen at han skulle have lidt tid til at tage steppet op. Han har i første sæson fået mere spilletid og meget mere ansvar end tiltænkt og har vist, at han kan være med endda på europæisk niveau mod bedre hold som Røde Stjerne, Man U etc, hvor han på ingen måde faldt igennem. Jeg er med på, at har nogle mangler især når vi spiller mod lavtstående modstandere, men han er stadig kun 23 år og har vist potentiale, så selvfølgelig skal vi da beholde ham og se, om vi kan bygge yderligere på. Det hører også med til historien, at han har spillet på et dårligt FCK - forøvrigt i en situation som minder lidt om Vavros, som også fik meget mere ansvar og spilletid på et ligeså dårligt FCK-hold. Stage har mange rigtig gode egenskaber i en stor motor, god fysik, godt hovedspil og så er han virkelig målfarlig. Kan man udvikle hans mangler, så er der mulighed for, at vi har en virkelig god spiller i støbeskeen.

    Mht Højer, så er han i mine øjne en spiller i Gammelby-kategorien. Han er en fornuftig spiller som i et par måneder ramte alt og imponerede stort (som Gammelby i Silkeborg), men hvis reelle niveau formentligt er for lavt som starter i FCK. Spiller Højer fremragende hele efteråret, så skal jeg være den første til at indrømme at jeg har fejlvurderet ham, men lad os nu lige set det ske først.
    Enig med Stage, men ikke enig mht. Højer. Han har bygget på over flere sæsoner og i den grad en moderne, dygtig back. Jeg ville meget hellere have ham end både Bengtsson og Oviedo.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #2126
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Skal vi ikke blive enige om at Højer er langt bedre end både Oviedo samt Bengtsson.
    Næ, det er jeg faktisk ikke sikker på, at vi kan blive enige om. Oviedo som han ser ud nu, så ja der er Højer bedre. Men bedre end Bengtsson er jeg faktisk i tvivl om. Højer er da uden tvivl bedre offensivt, men jeg er meget i tvivl om, hvorvidt han ville kunne stå distancen defensivt i Europa. Her er Pierre trods alt en dygtig spiller, som laver få defensive fejl selv på højeste niveau. Højer mangler stadig at bevise sig ud over superligaen - Pierre er da vist stadig svensk landsholdsspiller. Jeg tænker, at der er en grund til dette (både at Højer ikke er kommet længere, og at Pierre er på landsholdet), som vi måske bare ikke er så opmærksomme på.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #2127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ, det er jeg faktisk ikke sikker på, at vi kan blive enige om. Oviedo som han ser ud nu, så ja der er Højer bedre. Men bedre end Bengtsson er jeg faktisk i tvivl om. Højer er da uden tvivl bedre offensivt, men jeg er meget i tvivl om, hvorvidt han ville kunne stå distancen defensivt i Europa. Her er Pierre trods alt en dygtig spiller, som laver få defensive fejl selv på højeste niveau. Højer mangler stadig at bevise sig ud over superligaen - Pierre er da vist stadig svensk landsholdsspiller. Jeg tænker, at der er en grund til dette (både at Højer ikke er kommet længere, og at Pierre er på landsholdet), som vi måske bare ikke er så opmærksomme på.
    Jeg har egentlig aldrig været fan af ham, hverken første eller anden gang. Helt ærligt må jeg erkende, at jeg nok undervisere ham en del. Defensivt er han udemærket og han kommer oftere til indlæg end dem i modsatte side. En anden skriver at han er den perfekte backup og jeg er egentlig enig, det er virkelig synd hvis Boilesen ikke kan spille mere - men en Boile som spiller 30-35 kampe og Bengtsson 15-20 ville passe mig fint.

    Bengtsson kommer lidt mere under mit loop fremadrettet og jeg prøver ikke at råbe og skrige, når han endnu engang triller bolden baglæns

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #2128
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ, det er jeg faktisk ikke sikker på, at vi kan blive enige om. Oviedo som han ser ud nu, så ja der er Højer bedre. Men bedre end Bengtsson er jeg faktisk i tvivl om. Højer er da uden tvivl bedre offensivt, men jeg er meget i tvivl om, hvorvidt han ville kunne stå distancen defensivt i Europa. Her er Pierre trods alt en dygtig spiller, som laver få defensive fejl selv på højeste niveau. Højer mangler stadig at bevise sig ud over superligaen - Pierre er da vist stadig svensk landsholdsspiller. Jeg tænker, at der er en grund til dette (både at Højer ikke er kommet længere, og at Pierre er på landsholdet), som vi måske bare ikke er så opmærksomme på.
    Det er vel også derfor at det er vigtigt at have flere kvalitetsspillere på samme position? Højer vil være fremragende for os i størstedelen af kampene, hvor Pierre kan agere en habil backup når der skal forsvares (Især i Europa)

    Vi har i tidligere succesfulde europæiske kampagner spillet med backs som kan noget fremadrettet - Og i mange år har det jo været vores varemærke. Men det kræver selvfølgelig også en dygtig kantspiller foran vedkommende

  21. #2129
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det er vel også derfor at det er vigtigt at have flere kvalitetsspillere på samme position? Højer vil være fremragende for os i størstedelen af kampene, hvor Pierre kan agere en habil backup når der skal forsvares (Især i Europa)

    Vi har i tidligere succesfulde europæiske kampagner spillet med backs som kan noget fremadrettet - Og i mange år har det jo været vores varemærke. Men det kræver selvfølgelig også en dygtig kantspiller foran vedkommende
    Og det er vel netop derfor at Ankersen giver god mening, Boilesen kan spille de der 2 kampe hvor han er skadesfri, og ellers kan Varela spille VB, så har vi Bartolec som backup på HB og Bengtsson på VB. - Oviedo må så ud ad klappen, det kunne have været sjovt hvis det var lykkedes, men han har virkelig ikke været god.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #2130
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Og det er vel netop derfor at Ankersen giver god mening, Boilesen kan spille de der 2 kampe hvor han er skadesfri, og ellers kan Varela spille VB, så har vi Bartolec som backup på HB og Bengtsson på VB. - Oviedo må så ud ad klappen, det kunne have været sjovt hvis det var lykkedes, men han har virkelig ikke været god.
    Ankersen giver god mening ja - Men i den helt ideelle verden ser jeg ikke Varela som vores løsning på VB problemet.

    Hvor ville jeg ønske at Boile kunne holde sig skadesfri, ham og Ankersen ville jeg være helt trygge ved. Det er dog desværre nok ren ønsketænkning.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •