Side 84 af 184 FørsteFørste ... 34748182838485868794134 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,246 til 1,260 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1246
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har svært ved at se, at Sisto skulle have et specielt “hidsigt CV”.

    https://www.transfermarkt.com/pione-...spieler/252641

    Når jeg kigger på hans stats, tænker jeg mest af alt: uforløst talent. Og det er jo sådan set også den eneste grund til, at vi overhovedet snakker om ham, som en mulighed. Men har vi plads til endnu et projekt i truppen? Det mener jeg ikke. Jeg mener heller ikke, at venstresiden er der, hvor vi er allermest udfordret.
    Tre assists færre end nummer et (Messi) i La Liga for to sæsoner siden? Det er hidsigt efter Superliga-standard i min bog. Men du har ret i, at han ikke har præsteret stabilt over flere sæsoner. Men som du også har ret i, er det jo årsagen til, at vi overhovedet har en chance for at få ham. IMO er Sisto et sats, vi ikke kan tillade os at sige nej til. Den potentielle spillemæssige gevinst er simpelthen for stor.

    Og venstresiden er da super sårbar med Fischers glasben som den eneste oplagte kandidat derude.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1247
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tre assists færre end nummer et (Messi) i La Liga for to sæsoner siden? Det er hidsigt efter Superliga-standard i min bog. Men du har ret i, at han ikke har præsteret stabilt over flere sæsoner. Men som du også har ret i, er det jo årsagen til, at vi overhovedet har en chance for at få ham. IMO er Sisto et sats, vi ikke kan tillade os at sige nej til. Den potentielle spillemæssige gevinst er simpelthen for stor.

    Og venstresiden er da super sårbar med Fischers glasben som den eneste oplagte kandidat derude.
    Jeg ved personligt ikke, hvad jeg skal syntes om det. Netop det faktum at han ikke har præsteret længe, gør mig lidt lunken. Men Ståle elsker jo genopbygnings projekter (Host Bendtner).

    Men du har da ret, den "potentielle" gevinst for Sisto i topform og evt. videresalg er stor, Hvis projekt Sisto lykkedes. MEN, det helt store spørgsmål skal han bruge 6-12 måneder for at finde formen? i en sæson, hvor et DM guld er ultra vigtigt og vi ikke kan tillade os komme langsomt ud af startblokken.

    Men det må åbenbart være svært at scoute "nye" ukendte spillere siden man henter velkendte ansigter i form af Kamil og måske Sisto / Zanka. Og måske det motivere Fischer til at præstere bedre, nu hvor han får må vi "formode" hård konkurrence.

    Så jo, Velkommen Sisto (Jinx)
    Sidst redigeret af EraZ : 25.08.20 kl. 18:03

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1248
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det begynder at lugte rigtig meget af Sisto - selvom det hele hænger på samme artikel, så har alle medier taget det op. Hvis projekt Sisto står os i 52,5 millioner over 4 år (22,5 i køb og 4 år af 7,5 i løn), så er det et rimeligt sats i forhold til at et salg ved succes’s sagtens kan nærme sig eller overstige 100 millioner.

    Sportsligt er han, nøjagtig som Fischer, normalt udenfor vores rækkevidde, men pga omstændigheder kan han pludseligkomme til klubben og så bør man slå til. Han vil passe fint ind og helt klart forstærke truppen (også på kort sigt). Ingen skal på nogen måder frygte hans fysiske formoden, hvis han er veganer og ellers så ser jeg ikke hans psyke som det store problem. Han kommer til at bo og leve i Danmark, hvor han trods alt er fra og så kan vi som klub sagtens håndtere ham.

    Til kanterne vil vi så have Fischer, Biel, Sisto og derudover Daramy og Falk (selv Stage kan spiller der) og det er altså ret vildt. Jeg siger velkommen til Sisto og har svært ved at se et bedre køb

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #1249
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det begynder at lugte rigtig meget af Sisto - selvom det hele hænger på samme artikel, så har alle medier taget det op. Hvis projekt Sisto står os i 52,5 millioner over 4 år (22,5 i køb og 4 år af 7,5 i løn), så er det et rimeligt sats i forhold til at et salg ved succes’s sagtens kan nærme sig eller overstige 100 millioner.

    Sportsligt er han, nøjagtig som Fischer, normalt udenfor vores rækkevidde, men pga omstændigheder kan han pludseligkomme til klubben og så bør man slå til. Han vil passe fint ind og helt klart forstærke truppen (også på kort sigt). Ingen skal på nogen måder frygte hans fysiske formoden, hvis han er veganer og ellers så ser jeg ikke hans psyke som det store problem. Han kommer til at bo og leve i Danmark, hvor han trods alt er fra og så kan vi som klub sagtens håndtere ham.

    Til kanterne vil vi så have Fischer, Biel, Sisto og derudover Daramy og Falk (selv Stage kan spiller der) og det er altså ret vildt. Jeg siger velkommen til Sisto og har svært ved at se et bedre køb
    Jeg er fuldstændig enig. Hvis det bliver en success og han rammer hans 2016/2017 + 2017/2018 niveau så bliver han en profil der kan kører rundt selv med La Liga hold og kommer til at brænde superligaen af. Hvis han ikke forbedre sig i forhold til nu, så er han stadig en habil La Liga spiller og skal nok komme til at gøre det OK i superligaen. Kan ikke forestille mig andet end at han stadig kan sætte en forsvarer fra Horsens, SønderjyskE osv. - hvilket er kvaliteter vi i den grad har manglet... og så er han altså stadig kun 25 år.

  8. #1250
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Wilczek
    Fischer - Wind - Sisto
    Zeca - Falk
    Boilesen - Zanka/Bjelland - Nelsson - Varela
    Kalle

    Det er godt nok et skræmmende godt teknisk fodboldhold.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  9. #1251
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Wilczek
    Fischer - Wind - Sisto
    Zeca - Falk
    Boilesen - Zanka/Bjelland - Nelsson - Varela
    Kalle

    Det er godt nok et skræmmende godt teknisk fodboldhold.
    Og selvom det ikke er altafgørende, så er det bare fedt at dansker-kvoten atter er høj. Kald mig bare gammel fodbold-romantiker, men der er nu noget fedt over at vi kan mønstre 7 startere med dansk pas.

    Edit: * 7 startere med dansk pas -af stor kvalitet

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #1252
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er det ikke kun Wind på det hold, der ikke har fået landskampe?

  12. #1253
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Det ved jeg ikke helt, hvad jeg skal synes om.. Vi ved alle, at han kan noget ekstraordinært og på sine gode dage er et niveau over Superligaen. Men er vi i en position, hvor vi skal tage risikoen, der følger med ham? Jeg tænker selvfølgelig på de mentale udfordringer han har haft, herunder en depression, hans uberettigede flugt til DK under corona og dét at han vælger at leve plantebaseret som professionel atlet. Det sidste står endda på hans instagram.

    Jeg tror, at økonomien i denne handel kommer til at være voldsom. Lønnen vil nok ende et sted mellem Fischers og Bjellands, og - med tanke på ovenstående og vores nuværende økonomiske situation - er det så en risiko vi er villige til at tage?

    Jeg er i tvivl.
    Synes ikke lige vi har brug for et nyt "projekt" (skal Ståle så ligesom med NDoyes første periode ringe og lege far dagligt?)

    ville være skønt med en plug and play (fedt udtryk planket fra en anden skribent herinde) spiller.

  13. #1254
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Wilczek
    Fischer - Wind - Sisto
    Zeca - Falk
    Boilesen - Zanka/Bjelland - Nelsson - Varela
    Kalle

    Det er godt nok et skræmmende godt teknisk fodboldhold.
    Kære Ståle og fysiske stab - lad mig se det der hold (helst med Zanka, men uden er også ok), bare én gang i sæsonen 20-21. Hvor alle er i form og uden skader, og hvor vi stiller i 4-2-3-1. Please <3

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1255
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Synes ikke lige vi har brug for et nyt "projekt" (skal Ståle så ligesom med NDoyes første periode ringe og lege far dagligt?)

    ville være skønt med en plug and play (fedt udtryk planket fra en anden skribent herinde) spiller.
    Bliver lidt træt af den dér “projekt” og “plug and play” tilgang.

    Det er jo noget vrøvl.

    Man får i hvert fald travlt:

    Boile - plug and play? Næppe, ift skader.
    Bjelland - plug and play? Næppe, ift skader
    Fischer - plug and play? Næppe, ift skader
    Biel - plug and play? Næppe, ift integration på holdet
    Santos - plug and play? Næppe, ift integration på holdet
    Kauffmann - plug and play? Næppe, ift manglende rutine.

    Og jeg kunne sagtens forlænge den liste...

    Hvis vi skal til at snævre listen ind til jeres plug and play løsninger og “ikke-projekter”, ville den shortlist godt nok være en kort og kræsen én.

    At fravælge Sisto af den grund, er jo komplet idiotisk.

    PS. Og siden hvornår var N’Doye et dårligt projekt!?

    Zan

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #1256
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har svært ved at se, at Sisto skulle have et specielt “hidsigt CV”.

    https://www.transfermarkt.com/pione-...spieler/252641

    Når jeg kigger på hans stats, tænker jeg mest af alt: uforløst talent. Og det er jo sådan set også den eneste grund til, at vi overhovedet snakker om ham, som en mulighed. Men har vi plads til endnu et projekt i truppen? Det mener jeg ikke. Jeg mener heller ikke, at venstresiden er der, hvor vi er allermest udfordret.
    Hvis du - helt seriøst - mener at Sisto ikke har et hidsigt CV ift Superliga-standarder...

    Så vil jeg gerne - af ren nysgerrighed - høre hvilken hylde du forventer vi handler på..?

    Og mht “projekt” - se ovenstående indlæg.

    Zan

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #1257
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Wilczek
    Fischer - Wind - Sisto
    Zeca - Falk
    Boilesen - Zanka/Bjelland - Nelsson - Varela
    Kalle

    Det er godt nok et skræmmende godt teknisk fodboldhold.
    Det er et på papiret rigtigt godt hold. Men også MEGET offensivt. Skulle det ende med de tre tilgange, kunne jeg godt forestille mig, at min. Falk ryger af sted og bliver erstattet af en mere udsmideragtig type, så vi spiller med to seksere. Jeg kunne også godt frygte, at vores højreside kunne blive for tynd defensivt med Sisto og Varela.
    Sidst redigeret af Claudemir Fanatic : 26.08.20 kl. 02:29

  20. #1258
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ten-til-onsdag

    Ifølge Tipsbladet, der refererer Copenhagen Sundays, er Sisto landet i København.

    EDIT. Lidt mere i EB her:
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...handel/8263498
    Sidst redigeret af Ståle : 26.08.20 kl. 06:39

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1259
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det er et på papiret rigtigt godt hold. Men også MEGET offensivt. Skulle det ende med de tre tilgange, kunne jeg godt forestille mig, at min. Falk ryger af sted og bliver erstattet af en mere udsmideragtig type, så vi spiller med to seksere. Jeg kunne også godt frygte, at vores højreside kunne blive for tynd defensivt med Sisto og Varela.
    Mon ikke Fischer stadig er så stort et spørgsmålstegn, at han ikke rigtig regnes med i ligningen de næste to-tre måneder.. Hvor vi blandt andet skal kvalle os til et europæisk gruppespil.. Så jeg kunne sagtens forestille mig at planen var at køre videre med 4-2-3-1 med Zeca og Stage centralt og så Falk på en af de fremskudte kanter.. Det ville også passe Sisto klart bedre end en kant i 4-4-2.. Selvom der i virkeligheden ikke er den helt store forskel på de to systemer..0

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1260
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ten-til-onsdag

    Ifølge Tipsbladet, der refererer Copenhagen Sundays, er Sisto landet i København.

    EDIT. Lidt mere i EB her:
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...handel/8263498
    Haha, er jo helt vildt at læse det detektivarbejde der. Ser godt nok ud til, at den er meget tæt på.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •