Side 108 af 184 FørsteFørste ... 85898105106107108109110111118158 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,606 til 1,620 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1606
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ikke den store overraskelse, men man forsøger at skippe Santos afsted.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...saelge-santos/

    Mvh,
    Frederik

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #1607
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Ikke den store overraskelse, men man forsøger at skippe Santos afsted.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...saelge-santos/

    Mvh,
    Frederik
    Vildt han overhovedet kom til i første omgang - Han passer tydeligvis ikke ind i den måde vi spiller på.

    Fed attitude og arbejdsraseri - Det er bare ikke helt nok.

  4. #1608
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vildt han overhovedet kom til i første omgang - Han passer tydeligvis ikke ind i den måde vi spiller på.

    Fed attitude og arbejdsraseri - Det er bare ikke helt nok.
    Endnu mere skræmmende, at man har jagtet ham over flere vinduer, når han ikke passer ind. Vi har endda haft samme træner og organisation i alle vinduer. Det giver simpelthen bare ikke mening.


  5. #1609
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Endnu mere skræmmende, at man har jagtet ham over flere vinduer, når han ikke passer ind. Vi har endda haft samme træner og organisation i alle vinduer. Det giver simpelthen bare ikke mening.
    Han passer vel sådan set fint ind, gerne ved siden af en lidt større angriber. Problemet med Santos har imo bare været, at

    a) Han har ikke været helt god nok i spillet med bolden, omend målene vel har været der.
    b) Han har sjældent spillet ved siden af en anden god angriber, da Wind og NDoye hele tiden har været skadet. Hans betingelser for at præstere har været dårlige på et hold i håbløs offensiv forfatning og med Pieros og Bendtner som medspillere fremme.

    Det jeg er mest overrasket over er, at han både herinde og vist også af Ståle blev sammenlignet med Santin. De to ligner overhovedet ikke hinanden. Santos er fysisk og aggressiv - Santin langt mere teknisk.

    Og så er der elefanten i rummet, nemlig at hans kemi med f.eks. Fischer ikke virker til at være ret god. Ligeså irriterende Santos er for modspillere, lige så irriterende tror jeg, at han er for medspillere med konstant brok og negativ attitude.

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #1610
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Endnu mere skræmmende, at man har jagtet ham over flere vinduer, når han ikke passer ind. Vi har endda haft samme træner og organisation i alle vinduer. Det giver simpelthen bare ikke mening.
    Ståle har vel en ide om, at en forholdsvist mobil, stærk og hårdtarbejdende angriber er vigtigt. Santos var i mine øjne klart en 1:1 erstatning for Pieros. Men det er bare en angribertype, der er meget meget svær at finde på et ordentligt niveau, hvis han samtidig skal kunne score mål. Hvis nu det var Yussuf Poulsen så ok, men det er hverken Santos eller Pieros jo.

  8. #1611
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sholdsspiller/

    Markus Henriksen har tidligere været nævnt herinde som en ønskespiller. AaB og FCM lurer på ham.

    Både Markus Henriksen og Oscar Hiljemark er oplagte FCK emner til midtbanen, da de har masser af erfaring fra landshold og europæiske ligaer. Jeg begriber simpelthen ikke, at vi ikke er i markedet for sådan en type spiller, når afslutningen på sæsonen jo viste, at Falk er klasse på en kant i 4-2-3-1, og at han i øvrigt alligevel er væk efter næste sæson. Men ak, Nicolaj Thomsens skade viser sig at være dyr på flere måder..

    Jeg synes virkelig ikke, at vi har gang i et særlig fedt transfervindue.


  9. #1612
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan sagtens være at han bliver et flop. Men det er i hvert fald lidt sjovt, at Zanka som ikke kunne spille sig fast på holdet hverken i Tyrkiet eller på et bundhold i Tyskland er drømmesigningen, imens vores græske ven med et pænt CV og et pænt antal kampe for AEK sidste år er en skuffende handel.
    Selvfølgelig håbede jeg også på Zanka, men det var ikke muligt. Forøvrigt er der heller ingen garanti for, at Zanka ville toppræstere fra dag 1, hvilket vi måske glemmer lidt herinde.

    Og så skal handlen måske også lige bekræftes før vi forarges/jubler. For få dage side havde vi ifølge medierne næsten hentet ham fra Island
    Det e rkorrekt, men en god omgang anti-jinx kunne måske være det der gjorde, at handlen ikke bliver til noget, så jeg gør forsøget :-)

    Mht. Zanka, så passer han bare som type skræddersyet til Ståles måde at spille på. Han har systemet, klubben og hele (vinder)kulturen under huden.. Da han kom tilbage sidst, var han endnu længere fra "formen" end tilfældet må formodes at være nu, og der præsterede han bare fra dag 1.. Så jo, Zanka kan da i den grad antages at være manden, der kan stabilisere forsvaret fra dag 1. Men selvfølgelig er der ingen garantier i fodboldens verden.

    At vi henter en forsvarspiller fra AEK der har spillet forholdsvis fast i sidste sæson, til sølle 7,5 mio. lugter for mig langt væk af en spiller, som ikke helt har haft niveauet.. Lige så vel som vi nu ønsker at skille os af med Santos.. Og har gjort det med Papa.. Eller når vi har solgt/lejet spillere som Matic, Pavlovic etc. ud til APOEL og Austria Wien.. De synes sikkert også det er fedt at de kan hente spillere fra en international klub som os, meeen, vi ville jo nok næppe sælge Rasmus Falk, Zeca osv. til de klubber... Og jeg ser ganske enkelt samme tendenser i købet af ham her.. Det er nemlig ikke overskudslageret i Barcelona vi handler fra, men Grækanlands nr. 3.. Jeg bliver meget meget overrasket hvis vi i ham her henter en ny forsvarsstyrmand der stabiliserer vores defensiv, det må jeg sige..

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1613
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg fatter ikke, hvorfor man ikke har hentet Lüftner tilbage, hvis det blot handler om at finde et 3./4.-valg. Han har spillet fast i zoneforsvar for de cypriotiske mestre, der lige har holdt nullet i to gange 120 minutter på udebane i CL-kvalen, og sidste sæson lukkede 13 mål ind i 22 kampe.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1614
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg fatter ikke, hvorfor man ikke har hentet Lüftner tilbage, hvis det blot handler om at finde et 3./4.-valg. Han har spillet fast i zoneforsvar for de cypriotiske mestre, der lige har holdt nullet i to gange 120 minutter på udebane i CL-kvalen, og sidste sæson lukkede 13 mål ind i 22 kampe.
    Man øjner nok muligheden for et salg ved at forlænge lejeperioden. Han er vejet og fundet for let.

    Desuden kan man forestille sig at Lüftner ikke er begejstret for en retur til Københavm med udsigt til en bænkeplads, når han netop spiller fast i Apoel.
    Fc Ålene

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #1615
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det e rkorrekt, men en god omgang anti-jinx kunne måske være det der gjorde, at handlen ikke bliver til noget, så jeg gør forsøget :-)

    Mht. Zanka, så passer han bare som type skræddersyet til Ståles måde at spille på. Han har systemet, klubben og hele (vinder)kulturen under huden.. Da han kom tilbage sidst, var han endnu længere fra "formen" end tilfældet må formodes at være nu, og der præsterede han bare fra dag 1.. Så jo, Zanka kan da i den grad antages at være manden, der kan stabilisere forsvaret fra dag 1. Men selvfølgelig er der ingen garantier i fodboldens verden.

    At vi henter en forsvarspiller fra AEK der har spillet forholdsvis fast i sidste sæson, til sølle 7,5 mio. lugter for mig langt væk af en spiller, som ikke helt har haft niveauet.. Lige så vel som vi nu ønsker at skille os af med Santos.. Og har gjort det med Papa.. Eller når vi har solgt/lejet spillere som Matic, Pavlovic etc. ud til APOEL og Austria Wien.. De synes sikkert også det er fedt at de kan hente spillere fra en international klub som os, meeen, vi ville jo nok næppe sælge Rasmus Falk, Zeca osv. til de klubber... Og jeg ser ganske enkelt samme tendenser i købet af ham her.. Det er nemlig ikke overskudslageret i Barcelona vi handler fra, men Grækanlands nr. 3.. Jeg bliver meget meget overrasket hvis vi i ham her henter en ny forsvarsstyrmand der stabiliserer vores defensiv, det må jeg sige..
    Enig, enig, enig. Lige så jublende lykkelig jeg var over at få Zeca til holdet (og stadig er jublende lykkelig over fortsat at have ham i truppen), lige så lunkent er jeg over det her indkøb.

    Er der nogen, der har tjekket diverse AEK-fora ud og kan se, om fansene begræder salget, eller er lykkelige over at komme af med ham? Læste i et andet kommentarfelt, at fansene skulle være lykkelige over at slippe af med ham - men det var uden kildeangivelse.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  16. #1616
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    https://vimeo.com/384386327

    Her ser han lidt mere stabil ud end Bjelland har været for os.
    Hvis det her er hans highlights, vil jeg nødigt se hans lowlights...
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  17. #1617
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Enig, enig, enig. Lige så jublende lykkelig jeg var over at få Zeca til holdet (og stadig er jublende lykkelig over fortsat at have ham i truppen), lige så lunkent er jeg over det her indkøb.

    Er der nogen, der har tjekket diverse AEK-fora ud og kan se, om fansene begræder salget, eller er lykkelige over at komme af med ham? Læste i et andet kommentarfelt, at fansene skulle være lykkelige over at slippe af med ham - men det var uden kildeangivelse.
    Der er et par græske kommentarer her.

    "
    - "Ivic (manager of Aek) can sell ice to an Eskimo""

    Til gengæld skulle han eftersigende "kun" have kostet 600.000 euro (ikke 1 mio.).

  18. #1618
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Der er et par græske kommentarer her.

    "
    - "Ivic (manager of Aek) can sell ice to an Eskimo""

    Til gengæld skulle han eftersigende "kun" have kostet 600.000 euro (ikke 1 mio.).
    Greeeeeeeat!!! Det er kommentarer som disse, der virkelig kan gøre mig bekymret. Fair nok - kilderne er ikke ligefrem solide kilder. Men stadig. Det plejer at være let at mærke, hvis en klub mister en god spiller. Her virker det i den grad til at være det modsatte. Det undrer mig, at landets sportsredaktioner ikke lige griber knoglen og taler med et par velinformerede græske kolleger om, hvad han er for en spiller, og hvor godt eller dårligt et navn, han er. Det kan altså ikke tage mange sekunder.

    Og hans såkaldte highlights-video gjorde mig kun endnu mere bekymret. Han ser ret så uortodoks ud, og jeg kan ikke lade være med at tænke, at et par af de moves, han præsterer, MÅ gå galt 7 ud af 10 gange. Omvendt kan det være, at han er forsvarernes svar på Erik Bo, der trods komplet mangel på det, der burde være basic fodboldskills, alligevel formåede at blive en topspiller.

    Men...men...men. Med Santos, Papa, Biel og mange flere in mente skræmmer sporerne altså. Bevares, Biel kan stadig nå at slå igennem. Men det er som om, at Ståle har en hang til at smide mange millioner af kroner efter selv på papiret absolut middelmådig metervare.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1619
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det e rkorrekt, men en god omgang anti-jinx kunne måske være det der gjorde, at handlen ikke bliver til noget, så jeg gør forsøget :-)

    Mht. Zanka, så passer han bare som type skræddersyet til Ståles måde at spille på. Han har systemet, klubben og hele (vinder)kulturen under huden.. Da han kom tilbage sidst, var han endnu længere fra "formen" end tilfældet må formodes at være nu, og der præsterede han bare fra dag 1.. Så jo, Zanka kan da i den grad antages at være manden, der kan stabilisere forsvaret fra dag 1. Men selvfølgelig er der ingen garantier i fodboldens verden.

    At vi henter en forsvarspiller fra AEK der har spillet forholdsvis fast i sidste sæson, til sølle 7,5 mio. lugter for mig langt væk af en spiller, som ikke helt har haft niveauet.. Lige så vel som vi nu ønsker at skille os af med Santos.. Og har gjort det med Papa.. Eller når vi har solgt/lejet spillere som Matic, Pavlovic etc. ud til APOEL og Austria Wien.. De synes sikkert også det er fedt at de kan hente spillere fra en international klub som os, meeen, vi ville jo nok næppe sælge Rasmus Falk, Zeca osv. til de klubber... Og jeg ser ganske enkelt samme tendenser i købet af ham her.. Det er nemlig ikke overskudslageret i Barcelona vi handler fra, men Grækanlands nr. 3.. Jeg bliver meget meget overrasket hvis vi i ham her henter en ny forsvarsstyrmand der stabiliserer vores defensiv, det må jeg sige..
    Nu er det jo ikke så overraskende, at vi ikke henter spillere i Barcelona. Og at det er i AEK er imo ikke diskvalificerende. Det er hovedsaglig i det lag klubber, hvor vi kan hente spillere ude i kulden, eller i dårligere klubber hvor vi kan hente profiler.
    Om manden er god nok aner jeg overhovedet ikke. Det er klart, at man sikkert kunne finde nogle mere sikre kort et andet sted. Mest af alt synes jeg desværre, at det lugter af en Ståle som har problemer med at få pengene til at række.

    Jeg har forøvrigt altid syntes, at det er underligt at gå at håbe på, at en FCK-transfer går i vasken. Man må næsten gå ud fra, at klubben har mere styr på spilleren end os herinde, ligesom det formentlig er ganske usandsynligt, at der kommer noget bedre ind, såfremt 1. prioriteten går galt.

    Og så er jeg stadig spændt på, om dette er en and.

  21. #1620
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Greeeeeeeat!!! Det er kommentarer som disse, der virkelig kan gøre mig bekymret.
    Mon ikke man kan finde lignende kommentarer om Zanka i Tyrkiet. Eller om Bjelland i Brentford. Eller om Fischer i Mainz......etc. Omvendt var BIF'erne ganske kede af at miste Wilzcek - ham har jeg til gengæld ikke ret høje tanker om.
    Lad os nu se, hvad der sker.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •