Side 124 af 184 FørsteFørste ... 2474114121122123124125126127134174 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,846 til 1,860 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1846
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Havde du forventet andet fra en person, som åbenlyst har et horn i siden på vores træner, som oftest går efter manden, og ikke efter bolden, og som ikke ser det med at skrive noget usandt om ham som et problem?
    Det er jo helt åbenlyst dig, der går efter manden og ikke bolden her. Du forholder dig overhovedet ikke til mit lange indlæg, men sviner bare mig til. Det er svært at komme på et bedre eksempel på at gå efter manden, end din post ovenfor.

    Jeg aner ikke, hvad du mener med, at jeg skriver usandheder. Kan jeg bede dig forklare mig, hvad usandhederne består af, og hvordan jeg har et andet forhold til sandhed end alle andre herinde? Mit bud er, at det du forstår som usandheder i virkeligheden drejer sig om uenigheder og forskellige vurderinger. Og så kan jeg selvfølgelig have sagt en masse sludder. Men jeg venter spændt på usandheder.

    Ved ikke om der er en aktiv moderatorfunktion herinde, men jeg synes, du nærmer dig en kærlig henstilling om at holde tonen og fokus på argumenterne. Også selvom argumenterne indimellem er gode, strider mod dine egne, og gør lidt ondt. Og så droppe personfnidderet.

    Alt godt,
    Tops
    Danmark til Valby Bakke

  2. #1847
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Den afgørende situation, som gør at jeg ikke tillægger dig voldsomt meget troværdighed, er fra da du kom med flere forkerte påstande om hvorfor Priske forlod FCK, hvor du havde travlt med at male et billede af at det handlede om at Ståle ikke kunne tåle at blive udfordret i sin egenrådighed, og han ikke ønskede at taktikken blev videreudviklet. Noget, du blev ved med at gentage ufortrødent flere gange, på trods af du blev præsenteret for fakta, der modbeviste dine udtalelser.

    At du er meget ultimativ i dine holdninger til Ståle, og at du siden vi vandt på straffe over Atalanta kun har skrevet herinde i forbindelse med nederlag/pointtab (med to undtagelser, sejren over FCM i 2018 og sejren over Basaksehir i august, hvor det åbenbart ikke var en særlig stor præstation, fordi de aldrende tyrkere kun tænkte på Champions League), eller andre muligheder for at stikke til manden er én ting. Det er, som du selv har sagt, et debatforum, hvor alle har retten til en holdning, uanset hvad den måtte være, og som jeg til hver en tid vil forsvare at man har. Men man har ikke retten til egne facts. Når man bliver konfronteret med at hvad man har sagt viser sig at være forkert, og man ikke tager det til efterretning, så kan jeg ikke tage vedkommendes udtalelser seriøst længere. Især når det er sket før. Er man nødt til at ty til usandheder for at få sin pointe frem, så er argumenterne bare ikke gode. Jeg har bare ikke lyst til at spilde min tid på at skulle argumentere flere gange for at modbevise en forkert påstand, som bliver gentaget igen og igen. Og her refererer jeg til Brandolinis lov, som bliver beskrevet her: https://en.wikipedia.org/wiki/Brandolini%27s_law

    Og nu tilbage til transfervinduet.
    Sidst redigeret af Kiwi : 13.09.20 kl. 19:04
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1848
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Den situation, som gør at jeg ikke tillægger dig voldsomt meget troværdighed, er fra da du kom med flere forkerte påstande om hvorfor Priske forlod FCK, hvor du havde travlt med at male et billede af at det handlede om at Ståle ikke kunne tåle at blive udfordret i sin egenrådighed, og han ikke ønskede at taktikken blev videreudviklet. Noget, du blev ved med at gentage ufortrødent flere gange, på trods af du blev præsenteret for fakta, der modbeviste dine udtalelser.
    Spørger måske dumt, men var det ikke grundet uenigheder i træning/taktik at det ikke gik?

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1849
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Bjelland har fået at vide, at der er pres på for hans vedkommende. Men det er mere end tydeligt, at han ikke kan løfte opgaven at spille fra start, og at modstanderne ved, at de kan slå ham på speed. Ragnar og Marios er ikke der, hvor de kan spille fast som makker til Nelsson. Enten skal Seier spytte en ordentlig omgang i kassen så vi kan hente Zanka, eller også skal der laves en gofundme side for at få pengene til at hente ham hjem. Uanset hvad kan vi ikke spille en hel sæson med det forsvar.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  7. #1850
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Med fare for at virke uambitiøs, så var jeg vanvittigt imponeret af Frøkjær fra OB i dag. Hold nu op, kan bliver god. Hans niveau på bolden var i dag uhørt højt, og kan han fortsætte den form, så er det en klassespiller i svøb. God fysik også.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #1851
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Med fare for at virke uambitiøs, så var jeg vanvittigt imponeret af Frøkjær fra OB i dag. Hold nu op, kan bliver god. Hans niveau på bolden var i dag uhørt højt, og kan han fortsætte den form, så er det en klassespiller i svøb. God fysik også.

    Jeg tænkte det samme. Han var god i dag, så ham også i slutningen af den seneste sæson, han er en dygtig spiller.. Lidt åbenmundet, men intet i forhold til fx Fischer .. Han minder mig lidt om Thomsen, da han var i AaB.. Der spillede han også forrygende, var god på bolden, chanceskabende og var god til at sætte angreb op! Synes de har mange lighedstræk. Jeg ved ikke om Frøkjær er manden, som vi har brug for lige nu og her.. Men god er han!

    I min optik så mangler vi en CM, som er en god boks-boks spiller og en højrekant, der kan skabe noget på egen hånd.. Og så er jeg lidt nervøs for vores fire CB’er, da ingen af dem er særlige hurtige.. Og det tror jeg bliver et problem for os!
    Zanka, Erik, og Vavro havde speeden, og den hjalp gevaldigt dengang..

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1852
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Zanka, Erik, og Vavro havde speeden, og den hjalp gevaldigt dengang..
    Det er faktisk en skidegod pointe. Da vi havde både Zanka og Erik, så kunne vi samtidigt presse bagkæden længere frem på banen, og vi gjorde arbejdsrummet for modstanderne meget mindre. Det har vi ikke kunnet i lige så høj grad siden dengang.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1853
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bt.dk/superligaen/solbak...er-til-spanien

    Ståle bekræfter, at Santos er på vej til Leganés.

  14. #1854
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Uanset hvad kan vi ikke spille en hel sæson med det forsvar.
    Jeg er ikke uenig, men jeg ser ikke for mig, at man vil have fem centerforsvarere i truppen. Desuden er det ikke kun centerforsvaret, der er et problem. Vores backs har heller ikke det fornødne niveau, og de øvrige spillere er heller ikke gode nok til at hjælpe forsvaret. Vi er udfordrede over hele banen.

  15. #1855
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    134

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vores målmand er nu meget god synes jeg.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #1856
    Tilmeldingsdato
    Nov 2016
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Smount Se meddelelser
    Vores målmand er nu meget god synes jeg.

    Lige ind til han skal sparke til bolden, så det satme op af bakke.

  18. #1857
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg forstår ikke hvorfor vi feks. en smider en kontrakt efter en spiller som Sabbi? åbentlyst ungtalent transferfri...

    Når det er sagt så er der i min optik tre kæmpe store problemer og det er Bjelland, Bengtsson, og Stage
    Først og fremmest skal vi se hvad Marios Oikonomou kan byde ind med da Ragnar åbenbart ikke kan spille pt.

    Bjelland
    har mistet sin fart og timing og kan ikke spille i et 4 mands forsvar lige pt.

    Bengtsson
    kan ikke udfordre og gør os alt for endimensionelle

    Stage er ikke god nok på bolden tror dog tilgengæld at han over tid har større mulighed for at udvikle sig


    Håbet hedder selvfølgelig Zanka men det virker stadig meget urealistisk hvis det ikke kan lade sig gøre synes jeg man bør kigge mod Frederik Winther (Lyngby) eller Mathias Ross (Aab)
    de spillede begge idag og gjorde viste fine takter, hvis du kunne få en af dem på plads ved siden af Nelsson er du også sikret fremtiden, jeg synes de har bevist de kan begå sig i Suppen
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  19. #1858
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg forstår ikke hvorfor vi feks. en smider en kontrakt efter en spiller som Sabbi? åbentlyst ungtalent transferfri...

    Når det er sagt så er der i min optik tre kæmpe store problemer og det er Bjelland, Bengtsson, og Stage
    Først og fremmest skal vi se hvad Marios Oikonomou kan byde ind med da Ragnar åbenbart ikke kan spille pt.

    Bjelland
    har mistet sin fart og timing og kan ikke spille i et 4 mands forsvar lige pt.

    Bengtsson
    kan ikke udfordre og gør os alt for endimensionelle

    Stage er ikke god nok på bolden tror dog tilgengæld at han over tid har større mulighed for at udvikle sig


    Håbet hedder selvfølgelig Zanka men det virker stadig meget urealistisk hvis det ikke kan lade sig gøre synes jeg man bør kigge mod Frederik Winther (Lyngby) eller Mathias Ross (Aab)
    de spillede begge idag og gjorde viste fine takter, hvis du kunne få en af dem på plads ved siden af Nelsson er du også sikret fremtiden, jeg synes de har bevist de kan begå sig i Suppen
    Der er ingen grund til at drømme om en ny centerforsvarer.. Vi fik Marios og er nu oppe på 4 løntunge cf’ere.. At vi er mange der godt kunne tænke os nogle andre er en anden snak..

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1859
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Der er ingen grund til at drømme om en ny centerforsvarer.. Vi fik Marios og er nu oppe på 4 løntunge cf’ere.. At vi er mange der godt kunne tænke os nogle andre er en anden snak..
    Vi får formentlig heller ikke en ny venstreback. Vi har mange penge i evigt skadede Boilesen, underligt uduelige Oviedo og absolut anonyme Bengtsson.


  22. #1860
    mkmk er offline Ståle-i-FCK-for-altid
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er sikkert meget interessant, at vide hvad Bjelland har kostet pr. spillet minut.
    Hvordan vil du så indregne salget af Vavro i din statistik?
    Eller hvordan vil du inddrage det mesterskab han var med til at hente hjem?
    Eller hvordan vil du inddrage, den lederskab han udviser (både på og udenfor banen) ?

    Jeg er godt klar over at Bjelland, ikke har været den stærkeste spiller det sidste lange stykke tid, men derfra og til at begynde at regne på hvad han koster pr. spillet minut, er alligevel lige lovligt meget...

    Manden har en direkte indflydelse på salget af Vavro for +85MDKK.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •