Side 62 af 184 FørsteFørste ... 12525960616263646572112162 ... SidsteSidste
Viser resultater 916 til 930 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #916
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ok, du skriver begge dele i sidste afsnit, kan jeg se. Jeg kan stadig ikke forlige mig med, at han skal spille nogen som helst rolle.
    Det kan jeg i og for sig heller ikke, men nu er han der nu engang, og så kan man lige så godt prøve at forholde sig til, hvad det er Ståle vil med ham. Desuden synes jeg slet ikke polakken er så interessant her, for mig at se, er det langt vigtigere, at Ståle og den sportslige ledelse sammen prøver at adressere et problem der tydeligvis har været gennemgående hele sæsonen. Truppens sammensætning havde fået slagside i retningen af for meget talent og for lidt ledelse og erfaring - det kunne mange se sidste sommer - og nu kan Ståle det heldigvis også.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #917
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Fætter Rico Se meddelelser
    ... Helt enig!

    Og så kan den centrale akse krydres med Fischer og Biel i hopla på kanterne og Boile og Varela der kommer udenom. Og så en Kalle på kassen! Kæft det kan blive godt, hvis vi bare kan få en lille smule kontinuitet!
    Hehe, dit indlæg giver et rigtig godt (og skræmmende) billede af hvor FCK er pt...

    "Kæft det kan blive godt!" siges så om:

    Fischer - der jo, hvis man er benhård, godt kan ligne en mand der ikke blomstrer op igen. Han har jo reelt været sløj.
    Biel - hvor er takterne der gør ham særligt meget bedre end Holse. Det kan da godt være det kommer, men lige nu er der intet der tyder på det.
    Boile - har været skadet i en menneskealder...
    Varela - er vi ikke enige om at der mangler meget. Takter? Jo, bestemt, men slet ikke på niveau med for eksempel Ankersen.
    Kalle - ok, den køber jeg...

    Vores selvforståelse og forventninger er tårnhøje - hvorfor vores verden falder sammen, når vi bliver sat på plads i Superligaen.

    Zan

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #918
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hehe, dit indlæg giver et rigtig godt (og skræmmende) billede af hvor FCK er pt...

    "Kæft det kan blive godt!" siges så om:

    Fischer - der jo, hvis man er benhård, godt kan ligne en mand der ikke blomstrer op igen. Han har jo reelt været sløj.
    Biel - hvor er takterne der gør ham særligt meget bedre end Holse. Det kan da godt være det kommer, men lige nu er der intet der tyder på det.
    Boile - har været skadet i en menneskealder...
    Varela - er vi ikke enige om at der mangler meget. Takter? Jo, bestemt, men slet ikke på niveau med for eksempel Ankersen.
    Kalle - ok, den køber jeg...

    Vores selvforståelse og forventninger er tårnhøje - hvorfor vores verden falder sammen, når vi bliver sat på plads i Superligaen.

    Zan
    Jeg er enig. En ting er om spillere som Fischer, Biel, Boile osv. nogensinde kommer på det niveau vi håber. Folk ser heller ikke ud til at indregne de 2-3 længere skader man typisk får som fodboldklub, især når man ser på historikken af fx Bjelland, Boilesen, Wind, Mudrazija osv. - og så står man pludselig med Bengtsson, et angreb med Wilczek/Kauffmann, Stage på kanten osv.'

    Jeg mener stadig, at hvis vi skal have en chance for at udfordre FC Midtjylland, så skal vi have en bredere kvalitet på holdet - så vores backups også er på tårnhøjt superliganiveau. Også for at presse de startende 11. Dette synes jeg ikke er tilfældet. De gange vi har vundet DM har vi jo haft et fuldt reservehold, der i sig selv næsten kunne have kæmpet med om DM-guld...

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #919
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Selvfølgelig er det problematisk, det kan der vel næppe være to meninger om. - Men det at tvinge spillerne til at fremme et politisk budskab, er efter min mening i sig selv problematisk.

    I sig selv er det jo fint nok at snakke højt om at være modstander af racisme og homofobi. Problemet opstår når sporten bliver inddraget i anden politik. Tag som eksempel, Zanka som skal hylde det tyrkiske militær for nogle mildest talt humanitært tvivlsomme aktioner.
    Argumentet er det samme, i fører jeres politik, så fører vi vores. - Dette tillægger åbenlyst spillerne nogle holdninger de ikke nødvendigvis har.

    Hvis man kommer fra et land som Polen, eller nogle af de andre lande øst for "tæppet" har de fleste jo set hvordan sporten ofte har gået partiets ærinde, og som jeg læser det, var det mestendels det Wilczek var imod.

    Sportsligt må jeg også sige at jeg er ganske lunken, og især efter "stortransfer" og "transferbombe" udtalelserne.
    Er menneskerettigheder et politisk budskab? I øvrigt vild sammenligning.
    Om ikke andet, så læser jeg klart, at Wilzcek ikke brød sig om at advokere for homoseksuelles rettigheder. Jeg synes man skal være ret naiv, hvis man kommer frem til andet.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #920
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Skal vi tage resten af Wilczek-debatten i "Kamil - yay or nay?" tråden? :-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  10. #921
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ifølge Tyrkiske medier er Zanka rejst tilbage til Istanbul for at få afklaret sin fremtid
    https://twitter.com/yagosabuncuoglu/...52203449004032
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #922
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Ifølge Tyrkiske medier er Zanka rejst tilbage til Istanbul for at få afklaret sin fremtid
    https://twitter.com/yagosabuncuoglu/...52203449004032
    Hvad mon det betyder? At han har noget med fra Nice FC som han kan vise dem?

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #923
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Hvad mon det betyder? At han har noget med fra Nice FC som han kan vise dem?
    Man kan jo håbe, at han skal ned og overtale dem til at give ham en pose penge med, hvis de sætter ham på porten. Dermed er den meget lavere kontrakt, som FCK evt. kan tilbyde måske pludselig spiselig.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #924
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Sqenf Foot (Rygte)-Bologene vil prøve på at leje Skov Olsen ud et år
    Rangers og FC København skulle være interesseret.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  17. #925
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Sqenf Foot (Rygte)-Bologene vil prøve på at leje Skov Olsen ud et år
    Rangers og FC København skulle være interesseret.
    Jeg kan rigtig godt lide Andreas Skov Olsen, og tror han ville være en fantastisk spiller i superligaen. Jeg er dog ikke meget for en perspektivløs lejeaftale... så skal der være en frikøbsklausul.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #926
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg kan rigtig godt lide Andreas Skov Olsen, og tror han ville være en fantastisk spiller i superligaen. Jeg er dog ikke meget for en perspektivløs lejeaftale... så skal der være en frikøbsklausul.
    Jeg ved ikke, om Skov Olsen er, hvad vi har behov for - men jeg er tilhænger af lejeaftaler, hvis de kan hjælpe med at lukke huller i truppen. Jeg vil hellere have en god spiller på leje et år, end en middelmådig spiller på kontrakt i længere tid, eller som alternativ til ingen spiller til en plads, der skriger på forstærkninger.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #927
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020


  22. #928
    David_T er online nu Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Gad vide hvad Ståle havde sagt hvis man havde spurgt ham for et par dage siden om Wilczek?

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #929
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg ved ikke, om Skov Olsen er, hvad vi har behov for - men jeg er tilhænger af lejeaftaler, hvis de kan hjælpe med at lukke huller i truppen. Jeg vil hellere have en god spiller på leje et år, end en middelmådig spiller på kontrakt i længere tid, eller som alternativ til ingen spiller til en plads, der skriger på forstærkninger.
    Meget enig. Også set i det lys at der allerede nu er en rigtig dyr spiller, der allerede er i spil til pladsen, og som kan være en særdeles dyr skilsmisse, såfremt man allerede nu vil sende Pep Biel videre.
    Der kan det være en god løsning med en lejeaftale, så der kommer noget kvalitet ind.
    Mesterskabet i næste sæson skal være vores.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #930
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hmm jeg tror lidt det er spind fra galleriet.. i virkeligheden siger han jo ikke noget nyt
    men bare at han har snakket med Zanka for en måned siden.

    Det de tyrkiske medier skriver er jo at Zanka skal til en samtale med klubben om hans fremtid
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •