Side 56 af 184 FørsteFørste ... 6465354555657585966106156 ... SidsteSidste
Viser resultater 826 til 840 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #826
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Puha jeg synes I går hårdt til Garneren og andre, som har en holdning til vores klubs værdisæt. Jeg deler ikke blot deres mening, men jeg synes også det er vigtigt at stå frem og beskytte minoriteter.

    Kamil er ikke nødvendigvis homofob, racistisk eller andet - han kom bare meget uheldigt ud af den situation og det behøver vi ikke at se gennem fingrene med.

    Hans fortid, denne bekymring og en 3 årig kontrakt til en ældre herre - det er da en række minusser der er til at føle på. Naturligvis får vi nu en proven målscorer og det har holdet virkelig manglet i denne sæson. I går købte jeg ind på en 1 årig kontrakt og et billigt sats.... 3 år - jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal mene, sandheden er st jeg havde håbet på mere og en anden type.


  2. #827
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja der er vi så uenig, for hvor går grænsen?. Skal vi også i hver kamp nu skal vores spillere gå på knæ med en hånd i vejret for at markere at man støtter BLM. Og hvis man ikke vil gå på knæ så er man per definition en racist.
    Suk, den klassiske "hvor går grænsen?"-stråmand...

    Hvordan kan man have et problem med at vise modstand mod racisme og homofobi? Det fatter jeg simpelthen ikke. Som andre har nævnt, er det svært ikke at få tanken, at det må handle om, at det strider mod dine egne holdninger?

    Vi snakker ikke om skatte-, kultur-, eller anden typisk partipolitik. Racisme og homofobi er meget reelle problemer i fodboldverden og verden generelt, som alle civiliserede mennesker burde kunne være enige om skal bekæmpes. Vi snakker om emner, som ellers konservative (ikke i partipolitisk betydning) organisationer som FIFA, UEFA og DBU laver kampagner imod. Hvis vores spillere ikke vil tage afstand fra homofobi eller racisme, er det et klart problem for mig som tilhænger af FCK.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  3. #828
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Suk, den klassiske "hvor går grænsen?"-stråmand...

    Hvordan kan man have et problem med at vise modstand mod racisme og homofobi? Det fatter jeg simpelthen ikke. Som andre har nævnt, er det svært ikke at få tanken, at det må handle om, at det strider mod dine egne holdninger?

    Vi snakker ikke om skatte-, kultur-, eller anden typisk partipolitik. Racisme og homofobi er meget reelle problemer i fodboldverden og verden generelt, som alle civiliserede mennesker burde kunne være enige om skal bekæmpes. Vi snakker om emner, som ellers konservative (ikke i partipolitisk betydning) organisationer som FIFA, UEFA og DBU laver kampagner imod. Hvis vores spillere ikke vil tage afstand fra homofobi eller racisme, er det et klart problem for mig som tilhænger af FCK.
    Ja Præcist, hvor går grænsen. Det er netop det helt rigtig spørgsmål at stille, fordi der er sgu mange ting i verden udover BLM, og homofobi man kan markere holdninger til. Jeg er her for at se fodbold.

    Og netop de ting du nævner kan ikke undgås ikke at blive politisk. Du nævner at Kamil skal TVINGES i et år til at bære en regnbue trøje fordi du føler dig stødt over manden har en holdning ikke at ville det. Det er jo ren SJW logik. UNDSKYLD 10 gange og ned på knæ, selvom han ingen grund har til at gøre det.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #829
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg har ikke noget kæmpestort problem med Wilczek - han spiller hårdt og lidt beskidt, men er immervæk ikke i samme kategori som Agger, Mike Jensen, Spelmann og andre af de rigtig ulækre derudefra.

    Jeg kan derimod, som andre, være ret bekymret over om han 1) er over the hill, og/eller 2) passer ind i vores spilsystem, hvor angribere skal være stærke med ryggen til målet og/eller have stor spilintelligens.

    Det ligner mest af alt en transfer, der primært har til formål at skabe røre og ballade og hype omkring rivaliseringen med BØF - og foreløbigt er det da i så fald lykkedes temmeligt godt.

  6. #830
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja Præcist, hvor går grænsen. Det er netop det helt rigtig spørgsmål at stille, fordi der er sgu mange ting i verden udover BLM, og homofobi man kan markere holdninger til. Jeg er her for at se fodbold.

    Og netop de ting du nævner kan ikke undgås ikke at blive politisk. Du nævner at Kamil skal TVINGES i et år til at bære en regnbue trøje fordi du føler dig stødt over manden har en holdning ikke at ville det. Det er jo ren SJW logik. UNDSKYLD 10 gange og ned på knæ, selvom han ingen grund har til at gøre det.
    Hvilke andre universelle problemer, som også findes inden for fodbold, er det, du er bange for, at du skal blive tvunget til at markere en holdning til? Der er ikke nogen glidebane!

    Vi er her alle for at se fodbold, går jeg ud fra, men faktum er, at der er folk, der bliver forfulgt pga. race og seksualitet inden for fodbold. Hvordan kan du problematisere at markere modstand mod det? Og du har endnu ikke svaret mig på, om du også er modstander af racisme-kampagnen.

    I øvrigt må jeg lige rette dig: Jeg skrev faktisk, at Wilczek skulle tvinges til at bære regnbuetrøje i tre år. At du så ikke kan læse indenad og forstår, at det ikke var et konkret forslag, er en anden ting. Det var et udtryk for min frustration over, at vi har fået en prominent homofob i truppen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #831
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg gik fra stærkt begejstret og forventningsfuld i går aftes ved nyheden om en stor transfer til næsten at falde ned af stolen af lige dele üblerlol og mistro, da det kom frem, at det var Wilczek. Jeg har stadig ikke helt fattet det.

    Lige nu er jeg alt andet end begejstret.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #832
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Der er mange gode grunde til at have problemer med Wilczek-transferen, men homofob-snakken er for mig noget søgt. Tror folk virkelig, at alle vores spillere er lige så åbensindede omkring seksualitet som Fischer? Det tvivler jeg ærlig talt på.

    [edit] Og ret beset har Wilczek vel ikke sagt noget homofobisk.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #833
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg har ikke noget kæmpestort problem med Wilczek - han spiller hårdt og lidt beskidt, men er immervæk ikke i samme kategori som Agger, Mike Jensen, Spelmann og andre af de rigtig ulækre derudefra.

    Jeg kan derimod, som andre, være ret bekymret over om han 1) er over the hill, og/eller 2) passer ind i vores spilsystem, hvor angribere skal være stærke med ryggen til målet og/eller have stor spilintelligens.

    Det ligner mest af alt en transfer, der primært har til formål at skabe røre og ballade og hype omkring rivaliseringen med BØF - og foreløbigt er det da i så fald lykkedes temmeligt godt.
    Personligt tror jeg ikke, at han er over the hill. Det er kun et halvt år siden, at han scorede 17 mål i DK på en halvsæson på et BIF hold, der ikke var vanvittigt. Jeg ville være mere bekymret, hvis hans seneste gode periode lå et par sæsoner tilbage. Alle kan ramme en dårlig halvsæson i et nyt land, ny kultur, ny spillestil etc. Det må vi som FCK fans kunne nikke genkendende til :)

    Men dit punkt nummer 2 er spot on, og det er her, at mine bekymringer også ligger. Hvis man ser hans målkavalkade for BIF i denne sæson (video på bold.dk), så kan man se, at han ikke indgår i opstillet i ét eneste ud af 17 (!!) mål. Han er en klinisk afslutter, der afslutter godt og klogt med begge ben og samtidigt er god i luften. Men han er ikke en opstilsstation. Langt fra.

    Men det store spørgsmål er jo nok, om vi igår så starten på en ny FCK spillestil, hvor vi spiller en opspilsstation som 10'er, boldfaste wings og så en spids, der kan true i dybden og hamre mål i kassen fra en position i boksen? Det klædte i den grad vores spil.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #834
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvilke andre universelle problemer, som også findes inden for fodbold, er det, du er bange for, at du skal blive tvunget til at markere en holdning til? Der er ikke nogen glidebane!

    Vi er her alle for at se fodbold, går jeg ud fra, men faktum er, at der er folk, der bliver forfulgt pga. race og seksualitet inden for fodbold. Hvordan kan du problematisere at markere modstand mod det? Og du har endnu ikke svaret mig på, om du også er modstander af racisme-kampagnen.

    I øvrigt må jeg lige rette dig: Jeg skrev faktisk, at Wilczek skulle tvinges til at bære regnbuetrøje i tre år. At du så ikke kan læse indenad og forstår, at det ikke var et konkret forslag, er en anden ting. Det var et udtryk for min frustration over, at vi har fået en prominent homofob i truppen.
    Du skriver han skulle tvinges, men mener altså at det ikke var et konkret forslag ?. Jamen ok så.. Jeg er ikke bange for noget, og jeg har gjort min holdning klar, hvis du ellers har læst, hvad jeg har skrevet :).

    og btw, hvor ved du fra at Wilczek er en prominent homofob?. Fordi han ikke vil bære et regnbue anfører bind?.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #835
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser

    Hvordan kan man have et problem med at vise modstand mod racisme og homofobi? Det fatter jeg simpelthen ikke. Som andre har nævnt, er det svært ikke at få tanken, at det må handle om, at det strider mod dine egne holdninger?
    Nu er jeg hverken racist eller homofob men jeg deltager da ikke i hverken Priden eller eks BLM demonstrationer. Jeg synes lidt du får det til at virke som om at man SKAL vise sin afstand til dette aktivt og gerne hele tiden ellers må det betyde at man er enten racist eller homofob.
    Vi er også en ret stor gruppe mennesker som er imod overstående men ikke mener at ting som en demonstration er noget der rykker det store og derfor ikke deltager. Lidt som man kan mene at eks. Uefa og DBU´s anti racisme kampagner ikke rykker synderlig når man ikke har en straframme til klubber/fans der står mål med det billede man ellers gerne vil sende. Så før du kalder andre for racister og homofober (mere eller mindre indirekte) skal man altid huske på hvem det er der kan kommer til at virke intolerant.

    Og burde vi så ikke dreje tråden over på transfer snak igen.

    Personligt er jeg i den boldgade der ikke har den store fidus til denne transfer men gerne ser mig blive modbevist. Jeg tvivler dog på at Wilczek kommer til at score nok mål til at jeg vil godkende denne transfer som en succes.
    Jeg ser stadig en mangel i det centrale forsvar og så gerne noget kreativt på midten. Igår så vi efter min mening noget at det bedste i lang tid med Falk og Mudra på banen på samme tid så måske er det ikke nødvendigt med en central miodt / kant men det kræver at Mudra kan holde sig skadesfri

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #836
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Der er mange gode grunde til at have problemer med Wilczek-transferen, men homofob-snakken er for mig noget søgt. Tror folk virkelig, at alle vores spillere er lige så åbensindede omkring seksualitet som Fischer? Det tvivler jeg ærlig talt på.
    Vi kan jo heldigvis ikke læse folks tanker og så længe en spiller ikke udtaler sig om emnet, er det nok for mig, så må man tænke, hvad man vil. Men her har vi altså en person, der følte et behov for at sige, at han ikke kan lide at gå med et anførerbind i regnbuefarver og som i de udtalelser ikke lagde meget skjul på, at han synes, at det er en fejl i vores kultur, at vi tillader homoseksuelles levevis. Det kan jeg ikke acceptere, da det er sådanne udtalelser, der gør, at homoseksuelle i fodbold eksempelvis ikke tør stå frem.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #837
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Denne debat skal nok deles op i to:

    1) Det sportslige
    2) Hans person

    1)
    Kigger man på det sportslige, så giver købet (som jeg nævner i den anden tråd) egentlig ret god mening. Han har meget af det vi har manglet hele sæsonen, da han først og fremmest bringer mål (forhåbentlig) og styrke i boksen, men også fysik ude på banen og ikke mindst erfaring. Og selvom han typemæssigt ikke er NDoye, så er det mht erfaring, målfarlighed, ro osv at han skal erstatte. Det bør han kunne udfylde fra dag 1.
    Jeg kan læse, at der er kritik af klubben ambitioner og scouting, men det er vel ikke det, som man har fokuseret på her. Vi har netop ikke skulle hente en yngre talentfuld spiller (dem har vi rigeligt af på positionen), men rutine og en som kan præstere fra dag 1. Måske lykkes det ikke, men det er svært at finde en mere åbenlys kandidat end ham. Endvidere har øvelsen nok været, at angriberen gerne skulle kunne hentes for en lille transfersum, da vores penge (forhåbentlig) skal bruges på et par andre spillere også - mon ikke planen var at forlænge med NDoye, og så skulle der en nødplan (Wilzchek) til, da NDoye afviste. Derfor er det imo ikke fair at bashe scouting mht dette køb.

    Nu kender vi ikke detaljerne i aftalen, men han har fået en 3 årig aftale og formentlig hentet for et par millioner. Længden af aftalen er selvfølgelig nok et år for meget, men det er jo sådan Ståle gør det. Skal de erfarne spillere hentes, så skal der enten en meget høj løn til (det er ikke så godt pt) eller en længere aftale. Man kan håbe, at lønnen enten ikke er alt for høj (en del er måske i signon-fee) eller at den bliver mindre år for år. Under alle omstændgiheder, så vælter det ekstra år nok ikke hele læsset.

    2)
    Mht ham som person, så er der flere faktorer. Han er tidligere anfører i BIF og har støttet dem i deres tiggergang, ligesom han har den lidt uheldige homofobisag.
    Mht han fortid i BIF så er jeg egentlig komplet ligeglad - i virkeligheden er det blot lidt sjovt. Jeg husker ham ikke som typen, der har optrådt uden respekt overfor hverken FCK eller vores fans, ligesom han vel bare har betalt lidt tilbage for den kærlighed han fik af tilskuerne derude. Selvom det fremkalder en trang til opkast, så er det trods alt meget naturligt, når man er et sted en del år og har succes. Jeg ville personligt have det enormt meget sværere med en spiller som Marcondes end Wilzchek.
    Mht sagen med det regnbuefarvede armbånd, så kan jeg sagtens forstå, at en del FCK-fans har det svært ved det. Det var en uheldig sag. Som formildende omstændighed skal man dog tage hans hjemland og opdragelse (også selvom, vi synes det er helt forkert). Her er vi imo ude i en sag, hvor manden nok bare ikke er klogere, fremfor at manden er spirende homofob. I virkeligheden skal vi som gode mennesker vel glæde os over hans tilgang, så han kan blive opdaget lidt bedre - man kan jo sætte ham ved siden af Fischer, så de kan afklare verdenssituationen.

    Alt i alt er min konklusion følgende:
    1) Jeg er ikke overbevist omkring hans evner i spillet, men til den pris vi har betalt, er det en chance værd. Han burde kunne bringe meget af det, som vi mangler
    2) Hans fortid kommer vi os nok over, hvis han kæmper røven ud af bukserne.


    Og som sidste bemærkning så ser jeg det som positivt, at vi henter Brøndbyspillere. Det betyder, at den forskel der bør være på de to klubber i økonomi og sportsligt stille og roligt viser sig. Bortset fra få af de mest tossede (f.eks. Mike Jensen), så anser jeg det som værende en alt for gammeldags tankegang (jfr. Wilzchek om armbånd), at de skulle være nogle spillere, som vi død og pine skal holde os fra. Man ser det i de store ligaer, hvor Bayern, Juventus, PSG, Man U, Man City, ja selv Real Madrid (Laudrup, Figo) henter spillere i nogle af hadeklubberne. Det er tid til, at vi som fans også kommer videre fra denne gammeldags tankegang med at Biffere pr. automatik er et no go.


  21. #838
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    På træningsbanen i dag i et live interview med CS, har Ståle netop udtalt, at vi ikke skal forvente en tilgang fra en kantspiller. Man må antage at økonomien ikke er til det, da det ellers ville være et oplagt sted at forstærke sig, med Fishers skader i mente.


    Med ovenstående i mente, kombineret med at Wilczek er kommet til, kan jeg se to scenarier:
    1. Daramy rykker ned på kanten når Fisher er skadet (som det er set før)
    2. Man kigger mere over mod opstillingen som den så ud i går
    3. Ståle udtaler som han gør ud fra et øjebliksbillede, og vi skal forvente afgange før en nyt kantspiller bliver aktuel

    Spørgsmålene og mulighederne er dog mange, men nu for vi for alvor at mærke, hvad krisen har betydet for vores økonomi.

    I min optik betyder dette dog, at man først og fremmest kigger efter en forstærkning i forsvaret, som Transfervinduet også spekulerer i.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #839
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lønne Se meddelelser
    Nu er jeg hverken racist eller homofob men jeg deltager da ikke i hverken Priden eller eks BLM demonstrationer. Jeg synes lidt du får det til at virke som om at man SKAL vise sin afstand til dette aktivt og gerne hele tiden ellers må det betyde at man er enten racist eller homofob.
    Vi er også en ret stor gruppe mennesker som er imod overstående men ikke mener at ting som en demonstration er noget der rykker det store og derfor ikke deltager. Lidt som man kan mene at eks. Uefa og DBU´s anti racisme kampagner ikke rykker synderlig når man ikke har en straframme til klubber/fans der står mål med det billede man ellers gerne vil sende. Så før du kalder andre for racister og homofober (mere eller mindre indirekte) skal man altid huske på hvem det er der kan kommer til at virke intolerant.
    Når der arrangeres kampagner på vegne af Spillerforening, DBS UEFA og andre organisationer imod racisme, homofobi o.lign. og man AKTIVT siger fra, så er det et problem. Man behøver ikke aktivt selv deltage i demonstrationer som PRIDE eller andet som er udover ens virke osv., men her bliver han forespurgt om at bære et anførerbind der sender et signal - han skal jo bære det anførerbind ALLIGEVEL, så når man vælger at takke nej til noget han alligevel skal, men som ovenikøbet er en god sag, så er det problematisk. Det er langt mere demonstrativt end bare at tage regnbuerne på.

    Den er ikke længere end at han jo valgte AKTIVT at takke nej - det er et langt kraftigere signal end hvis han bare havde taget det på.

    Medmindre han viser en anden side i FCK, så er han en plet på FCK for mig. Og det er uagtet hans fodboldevner. God spiller - tvivlsomt menneske. FCK er mere end fodbold, det er værdier, kultur, passion og mennesker.

    Mvh,
    Frederik

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #840
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg er mildest talt bekymret for kontraktlængden. Hvor mange tror på, at Wilczek som 35-årig render rundt og præsterer på højeste niveau? Ja, N'Doye gjorde det, men han var stærkt præget af en skrantende fysik og er desuden en spiller af en helt anden kaliber. Skal vi se på, hvordan det ellers er gået, når vi i de senere år har hentet markspillere på 29+.

    Wilczek - 32 år. Kontrakt: 3 år.

    Sigurdsson - 33 år. Kontrakt: ½ år (forlænget 1 år). Har ikke imponeret indtil videre og døjer med fysikken, men kort kontrakt og billig at have gående.

    Bendtner - 31 år. Kontrakt: fire måneder. Problemer med form og skader. Meget begrænset aftryk, men kort kontrakt.

    Oviedo - 29 år. Kontrakt: 3 år. Problemer med form og skader. Lang og dyr kontrakt.

    N'Doye - 33 år. Kontrakt: 1 år (forlænget 1 år). Enorm succes. To kortere, dyre kontrakter.

    Bjelland - 30 år. Kontrakt: 4 år. Som forventet store problemer med fysikken. Har mistet meget fart. Afsindigt dyr, lang kontrakt.

    Bengtsson - 29 år. Kontrakt: 5 år. Temmelig lavt niveau. Ekstremt lang kontrakt.

    Pusic - 29 år. Kontrakt: 1 år. Uduelig spiller, men trods alt kort kontrakt. Kasseret efter få måneder.

    Kvist - 30 år. Kontrakt: 5 år. Et par fine år, men derefter alt, alt for langsom til topfodbold. Stoppede et år før tid af den meget lange kontrakt.

    Høgli - 30 år. Kontrakt: 2 år (forlænget med 1 år og senere ½ år). Solid reserve, men mange skader og faldende niveau til sidst.

    Foley - 30 år. Kontrakt: ½ år. Intet aftryk, men kort kontrakt.

    Nilsson - 31 år. Kontrakt: 3 år. Et væld af skader. Stoppede et halvt år før tid af den lange kontrakt.

    Antonsson - 33 år. Kontrakt: 2 år (forlænget med 2 år). Meget få kampe i de sidste tre år af karrieren. Dog en speciel case med hans overgang til assistentrollen.

    Poulsen - 34 år. Kontrakt: 1 år. Skader og manglende motivation prægede den dog korte kontraktperiode.

    Mellberg - 36 år. Kontrakt: 2 år. Dårligt match. Stoppede et år inde i den dyre kontrakt.

    Braaten - 31 år. Kontrakt: 1 år. Skader og svingende niveau. Men kort kontrakt.

    Jeg er ikke imponeret over vores track record med at hente meget erfarne/aldrende spillere. Især de lange kontrakter kan blive rigtig dyre, for spillerne har sjældent den store interesse i eller mulighed for at komme videre, hvis tingene ikke går som håbet. Vi hænger i forvejen på Bjelland, Oviedo og Bengtsson i yderligere to år, så det er en meget stor del af lønbudgettet, der nu er bundet i spillere, som efter al sandsynlighed ikke forlader os før tid uden at skulle have en pose penge med - og hvis niveau for alles vedkommende synes at være nedadgående. Selvom Zeca lige nu gør det fantastisk for os, kan man overveje at nævne ham også, da han fylder 32 om få uger og har tre års dyr kontrakt tilbage.
    HIC SUNT LEONES

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •