Side 28 af 184 FørsteFørste ... 18252627282930313878128 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Og med indførslen af VAR til næste sæson, så er der bare ikke råd til den slags.
    Så længe at det begås uden for feltet og ikke er til mulig rødt kort må VAR ikke tages i brug. Men ellers enig.
    Øvre C'er

  2. #407
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det med de lange kontrakter har Ståle på et tidspunkt kommenteret på. Her sagde han bla om Kvists, at han godt vidste, at den nok var et år for lang. Men at det er et værktøj til at få spillerne herhen.
    Men det er jo også tåbeligt. Han har sagt det samme om Bjelland. Men hvor Kvist var en klubmand, som der kunne findes en løsning for, så hænger vi uden tvivl på Bjelland i to sæsoner yderligere.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  4. #408
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Synes vi bør hente Milan Djuric fra Salernitana i Serie B til at overtage for Dame n Doye
    2 meter høj, no nonsens, hovedestøds stærk Bosniere, der altid er at finde på bagerste
    og god på hovedet.. scorede 2 mål mod Danmark da vi spillede mod Bosnien i 2016
    Har scoret 11 mål og 1 assist i Serie B den her sæson.
    https://www.youtube.com/watch?v=HCJvpSdF8nY

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #409
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg læste om Kasper Junkers mange mål i Norge og gik på youtube for at se, om han havde lagt noget på i forhold til hans tid i Superligaen - det så det ikke ud til.

    Men jeg blev nærmest lettere chokeret over at se Philip Zinckernagel (tidl. Helsingør og SønderjyskE) i de samme klip. Han hærgede fuldstændigt rundt med modstanderne - geniale stikninger og pasninger, super driblinger, dybdeløb og dirigent-overblik. Han ligner nøglespilleren på Bodø-Glimts succeshold, der i øjeblikket fører Eliteserien med maksimumpoint. Kontraktudløb om et halvt år og 25 år.
    Nuvel, det er norsk fodbold, men han ser ud til at være helt outstanding p.t. - og med nogle offensive kvaliteter, vi bestemt godt kunne bruge.
    Hans tid i superligaen var præget uendelige skadesproblemer, og det er åbenbart først nu, han er ved at være fit. Han ser overordentligt veltrænet og muskuløs ud trods sine kun 175 cm.
    Sidst redigeret af Claudemir Fanatic : 14.07.20 kl. 09:53

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #410
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg læste om Kasper Junkers mange mål i Norge og gik på youtube for at se, om han havde lagt noget på i forhold til hans tid i Superligaen - det så det ikke ud til.

    Men jeg blev nærmest lettere chokeret over at se Philip Zinckernagel (tidl. Helsingør og SønderjyskE) i de samme klip. Han hærgede fuldstændigt rundt med modstanderne - geniale stikninger og pasninger, super driblinger, dybdeløb og dirigent-overblik. Han ligner nøglespilleren på Bodø-Glimts succeshold, der i øjeblikket fører Eliteserien med maksimumpoint. Kontraktudløb om et halvt år og 25 år.
    Nuvel, det er norsk fodbold, men han ser ud til at være helt outstanding p.t. - og med nogle offensive kvaliteter, vi bestemt godt kunne bruge.
    Hans tid i superligaen var præget uendelige skadesproblemer, og det er åbenbart først nu, han er ved at være fit. Han ser overordentligt veltrænet og muskuløs ud trods sine kun 175 cm.
    Må indrømme jeg var lidt skeptisk da jeg læste dette, men så highlights fra deres tre seneste kampe, og ja, hold da op hvor er han god. Det synes jeg faktisk allerede han var i Sønderjyske, og forstod aldrig skiftet til Bodø. Han minder lidt om Fischer.

  9. #411
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Må indrømme jeg var lidt skeptisk da jeg læste dette, men så highlights fra deres tre seneste kampe, og ja, hold da op hvor er han god. Det synes jeg faktisk allerede han var i Sønderjyske, og forstod aldrig skiftet til Bodø. Han minder lidt om Fischer.
    Tjekkede også lige highlights, og ja han er dygtig, men kun som backup. Det er ikke ham, der får os tilbage på tronen igen.

  10. #412
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Desuden, så må vi simpelthen passe mere på i forhold til kontraktlængden, når vi henter erfarne spillere ind, for det er sjældent, de rent faktisk er i stand til at spille på højt niveau i slutningen af kontraktperioden. Antonsson, Kvist og Bjelland er de mest tydelige eksempler. Så når vi på et tidspunkt skal forsøge at hente Zanka, Delaney og Corner hjem, så skal vi altså formulere kontrakter, som kan sikre os bedst muligt i tilfælde af at alderen for alvor begynder at trykke inden kontraktperioden udløber.
    Det er ekstremt nemt at sige, når man ser i bakspejlet. Jeg tror, at du kan gå tilbage i Sidelinien og se, hvor meget det blev hyldet, da Bjelland blev signet. Han var drømmespillerEN til midterforsvaret dengang. En spiller, som virkede fuldstændig uden for rækkevidde bare få måneder før, vi hentede ham hjem.

    "Prisen" for at kunne hente spillere af potentielt høj kaliber er en lang kontrakt. Det er en risiko, som jeg er overbevist om, at Ståle og den sportslige ledelse er helt bevidste om, at de løber ved at hente spillere i en høj alder. Men det er bare en nødvendig pris at betale for at få spillerne hjem.

    Vi kan også være helt sikre på, at hvis vi skal Zanka hjem i dette vindue, så bliver det på en stor, fed 5-årig kontrakt. Igen må vi løbe en risiko - hvem siger at Zanka kommer til at holde niveau og holde sig skadesfri de næste fem år? Det er højst usikkert, men jeg synes, at det er en helt legitim risiko at løbe for at nå spillere på en højere hylde, end vi ellers kan.


  11. #413
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    "Prisen" for at kunne hente aldrende spillere af potentielt høj kaliber er en lang kontrakt.
    Rettede lige den her sætning for dig. Spillere af høj kvalitet med fremtiden for sig er tværtimod snarere svære at få til at binde sig for længe. Mens det er godt at have en trup med en blanding af videresalgspotentiale og rutine, bør man jo altid virkelig overveje de langsigtede konsekvenser nøje ved at lukke et akut rutinehul med en gammel spiller på en lang og meget dyr kontrakt. Ikke mindst når rutinen sidder på et sæt notoriske glasben.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #414
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er som sådan ikke selve kontraktlængden, men snarere hvordan den økonomiske "belastning" i kontrakten er fordelt.

    Bjellands kontrakt giver ham 36 mio. kr. for en 4-årig aftale. Vores antagelse er, at han får 9 mio. om året, eller en månedsløn på 750.000 kr. hver måned, uanset om det er den første måned af kontrakten eller den næstsidste måned af kontrakten. Det vil sige, at budgetmæssigt har hans løn samme belastning, uanset om det er år 1 eller år 4.

    En ide kunne være, at man fremadrettet med den type kontrakter fordeler pengene anderledes, sådan at man de første år (og på det tidspunkt hvor en spiller er i bedst form) giver mere i løn, og lønniveauet falder jo længere henne i kontrakten man er. Spilleren ender med at få det samme beløb, og der vil være flere penge til rådighed for klubben i slutningen af spillerens kontraktperiode, som så kan bruges på at hente en evt. erstatning.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #415
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Må indrømme jeg var lidt skeptisk da jeg læste dette, men så highlights fra deres tre seneste kampe, og ja, hold da op hvor er han god. Det synes jeg faktisk allerede han var i Sønderjyske, og forstod aldrig skiftet til Bodø. Han minder lidt om Fischer.
    Nu er tippeligaen jo ikke så meget bedre end 1. division, så meget svært at vurderer niveauet hos Zinckernagel. Men det er kun to års tid siden at han var middelmådig i SønderjyskE og meget ind og ud af startopstillingen med 20-24 kampe per sæson (kun 5 kampe med fuld tid i hans sidste SønderjyskE sæson, så han var langt fra nogen profil men snarere en breddespiller). Tror at opblomstringen skyldes det lavere niveau i Norge og at Bodø er godt kørende, ikke fordi Zinckernagel pludselig er blevet en klassespiller...
    Sidst redigeret af pouljensen : 14.07.20 kl. 15:14

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #416
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis vi nu ikke kan hente Zanka hvad gør vi så i det forsvar nogen bud?

  17. #417
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Hvis vi nu ikke kan hente Zanka hvad gør vi så i det forsvar nogen bud?
    Forlænger et år med Ragnar eller finder en god ung spiller, som kan fås billigt. De få transferkroner der er til rådighed bør bruges på midtbanen eller i angrebet, hvis NDoye er færdig.

  18. #418
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Forlænger et år med Ragnar eller finder en god ung spiller, som kan fås billigt. De få transferkroner der er til rådighed bør bruges på midtbanen eller i angrebet, hvis NDoye er færdig.
    Finder en anden er min foretrukne løsning. En på 27-29 der har spillet hele sidste sæson, kan spille i en 4backkæde og helst også zone.
    Vi bør kunne komme af med Sotte, kan helt sikkert komme af med Ragner og forhåbenligt komme af med Oviedo. Så er der penge til Zanka / en anden og Haarh må være 4 valg.

  19. #419
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Finder en anden er min foretrukne løsning. En på 27-29 der har spillet hele sidste sæson, kan spille i en 4backkæde og helst også zone.
    Vi bør kunne komme af med Sotte, kan helt sikkert komme af med Ragner og forhåbenligt komme af med Oviedo. Så er der penge til Zanka / en anden og Haarh må være 4 valg.
    Jeg tror ikke du skal løbe an på Haar. Han har været skadet rimelig længe.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #420
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg tror ikke du skal løbe an på Haar. Han har været skadet rimelig længe.
    Oh well. Så skal der hentes to. Jeg ved godt Ståle sagde forsvaret var ok men Ragner og Sotte ligner simpelthen ikke nogen der kan gøre en forskel næste år og Bjellands kurve er tydeligt på vej ned.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •