Side 17 af 184 FørsteFørste ... 7141516171819202767117 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Kaufmann, Wind, Santos og Daramy bør være nok
    Jeg er desværre uenig.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/sat-pa...idste-fck-kamp

    Der er desværre mere og mere, der tyder på at Damen ikke kommer til at spille igen. Ståle udtalte forleden dag, at han ihvertfald ikke kommer til at spille mere i denne sæson.

    Under alle omstændigheder bliver klubben nødt til at være klar til at hente en klasseangriber.

    Jeg har ingen idé om, hvem det kunne være.

    Hvad synes I?
    Linket er godt nok 3 uger gammelt, og siden da har der været fremgang at spore. N'Doye skulle såvidt vides lige være begyndt at træne på græs inden for de sidste 2-3 dage, og man har en forhåbning om at han kan være klar igen til de sidste 3-4 kampe i slutspillet.

    Hvis N'Doye ikke er i stand til at fortsætte en sæson mere, så er det klart, at vi må hente en erfaren angriber. De 4 nuværende angribere, som vi har kontrakt på i næste sæson, har en gennemsnitsalder på 21,6 år. Mod Brugge i 16/17 sæsonen var gennemsnitsalderen på vores 3 angribere 23,9 år. Så at have en angriber, de unge kan læne sig op ad i et par sæsoner ville helt sikkert være en fordel, især i de europæiske turneringer. Især mhp. at Santos har 4 europæiske kampes karantæne.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #243
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Linket er godt nok 3 uger gammelt, og siden da har der været fremgang at spore. N'Doye skulle såvidt vides lige være begyndt at træne på græs inden for de sidste 2-3 dage, og man har en forhåbning om at han kan være klar igen til de sidste 3-4 kampe i slutspillet.


    Hvis N'Doye ikke er i stand til at fortsætte en sæson mere, så er det klart, at vi må hente en erfaren angriber. De 4 nuværende angribere, som vi har kontrakt på i næste sæson, har en gennemsnitsalder på 21,6 år. Mod Brugge i 16/17 sæsonen var gennemsnitsalderen på vores 3 angribere 23,9 år. Så at have en angriber, de unge kan læne sig op ad i et par sæsoner ville helt sikkert være en fordel, især i de europæiske turneringer. Især mhp. at Santos har 4 europæiske kampes karantæne.
    Og det faktum, at det ingen steder er tegnet i sol, måne og stjerner, at Santos bliver en bærende profil i Kbh. Jeg er godt nok skuffet over hvor lidt han byder ind med på grønsværen, og kan sagtens forstå at Daramy og Købmanden foretrækkes.
    På den lidt længere bane (til næste sæson) er det dog tvingende nødvendigt at have en "tung" angrebsprofil helt klar fra start. Med Damens skrantende fysik og Winds ditto, kan det godt tænkes at Ståle må grave dybt økonomisk i det kommende transfervindue.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #244
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Kunne godt tænke mig at se Richmond Boakye fra Røde stjerne i den hvide trøje. Ved ikke hvor realistisk det er med hensyn til kontrakt osv. Men han ville passe perfekt ind i FCK.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  8. #245
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Kunne godt tænke mig at se Richmond Boakye fra Røde stjerne i den hvide trøje. Ved ikke hvor realistisk det er med hensyn til kontrakt osv. Men han ville passe perfekt ind i FCK.
    Synes du virkelig? Jeg har måske bare ikke fundet de rigtige videoer, men dem jeg lige så lignede han nærmere en Kaufmann type. Meget få mål på hovedstød og ikke rigtig nogle sekvenser hvor han holder på bolden som N'doye gør. Han ser dog hurtig ud, sparker fint og har nogle gode førsteberøringer, som han bruger til at sætte modstanderen. Men en decideret N'doye erstatning vil jeg ikke kalde ham, og med tanke på hvor vigtig N'doye er for vores spil, så vil jeg hellere have et monster, der kan holde på bolden, selvom hele modstanderholdet angriber ham.

  9. #246
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Lidt ligesom ham her på bare 21 år gør i denne sekvens (man bør ikke se videoen til ende..)? https://youtu.be/2HmfaJhpA0Y?t=20
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. #247
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    En lille opsummering fra BT Transfervinduet:

    * En ung 15 årig islænding Jóhannes Bjarnason har været rundt i Europa på prøvetrænning i bl.a. Genk, Glasgow Rangers og FC København. Han er midtbanespiller fra KR Reykjavik

    * De tog en snak med en svensk ekspert om mulighederne i allsvenskan, han nævnte lidt dansk interesse om 18 årige Armin Gigovic. Han jagtes af mange store klubber og svenske medier kunne for 9 dage siden fortælle at han skifter til en Serie B klub, men intet er sket siden da og der florerer stadig rygter om ham og forskellige klubber. Han har kontraktudløb med Helsingborg i 2021 og kan derfor nok hentes for 15-20 millioner kroner

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #248
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis man går ud fra at vi skal ha to spillere på hver position, så tror jeg det handler om hvordan Ståle ser Daramy om vi henter en til angriber.
    Kaufmann blev hentet da Pieros smuttede og damen blev skadet, på det tidspunkt tror jeg ikke Ståle havde Daramy i tankerne til angrebet men det blev der ændret på
    Da Wind blev skadet og man blev nød til at prøve kræfter med andre konstalationer

  13. #249
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Her er et bud på en afløser for N'Doye. Det skal siges at jeg ikke har det store kendskab til ham andet end hvad mit indtryk er ud fra videoer, statistik og mit eget indtryk.

    Umar Sadiq. 23 årig angriber fra Nigeria med fortid i bla. Roma og Rangers. Har også fået 6 landskampe for Nigeria med 4 mål til følge. Spiller i Partizan Beograd. 24 kampe, 12 mål og 13 assist. Europa League 6 kampe, 4 mål og 2 assist.

    Han virker til at være rimelig hurtig trods sine 1.92 og have en god teknik, som han bruger til at sætte en mand eller komme fri til skud. Han virker også til at have godt blik for sine medspillere, som han sætter op til mål. Svært at bedømme hans hovedspil og hans evne til at holde på bolden med en spiller i ryggen, som N'Doye er verdensklasse til.

    23 år er en god alder hvor han ikke er for ung og samtidig har videresalgspotentiale og han har allerede erfaring fra europæiske kampe og landsholdet.

    https://youtu.be/m-6EKS4Tdu8

    https://youtu.be/F5SJ7nuPX1M
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #250
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Har desuden kontrakt til 31/12 2022, og er vurderet til 2,5 mio. €. Hvis vi vil gå efter ham, skal vi ikke forvente at få ham billigt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. #251
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Har desuden kontrakt til 31/12 2022, og er vurderet til 2,5 mio. €. Hvis vi vil gå efter ham, skal vi ikke forvente at få ham billigt.
    Svært at vurdere hans værdi? Transfermarkt vurdere tit som vinden blæser. Hans værdi kan sagtens værre højere? Det afhænger nok af hvilken økonomiske forfatning Partizan er i pt kombineret med om der er en stor interessere for ham fra pengestærke ligaer? 2.5 mill euro kan vi godt være med til. Især efter udmeldingen om, at hvis vi ser en spiller med et stort potentiale, så vil vi være klar til at lægge større beløb end hidtil pga den måde markedet har udviklet sig på.Hvis vi smider 3 mill og ender med at sælge ham for 8-10 mill om 3 år, så er alt godt.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #252
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Umar Sadiq virker total urealistisk...

    Partizan afslog eftersigende et bud på 10 milloner euro fra Qatar, de forlanger 15 millioner euro: https://www.goal.com/en-tza/news/afr...y1nez86f7867gl

    Han sættes i forbindelse med klubber som Besiktas, Man. Utd, AC Milan, Valencia, CSKA og Spartak Moskva
    https://www.express.co.uk/sport/foot...-Gossip-Latest

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #253
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Umar Sadiq virker total urealistisk...

    Partizan afslog eftersigende et bud på 10 milloner euro fra Qatar, de forlanger 15 millioner euro: https://www.goal.com/en-tza/news/afr...y1nez86f7867gl

    Han sættes i forbindelse med klubber som Besiktas, Man. Utd, AC Milan, Valencia, CSKA og Spartak Moskva
    https://www.express.co.uk/sport/foot...-Gossip-Latest
    Hvis det er der vi er ude, så er det skib vist sejlet. Nå. Så er vi tilbage til Boakye igen, som eneste oplagte afløser (jeg kan komme op med) med de spidskompetencer som N'Doye. Gad godt at vide hvordan Røde Stjernes økonomi ser ud pt? Det forlød jo for ikke så langt tilbage, da det første rygte med Boakye var på blokken i FCK, at de var lidt i problemer med økonomien.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #254
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ifølge BT Transfervinduet, så lurer FCK på en potentiel ny "stjernespiller" som er transferfri i en sydeuropæisk klub. Han skulle være midtbanespiller og kun realistisk da han er transferfri. De smed Wilson Eduardo fra Braga på bordet som et bud på den spiller, men de ved ikke hvem det er.

  23. #255
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Hvis det er der vi er ude, så er det skib vist sejlet. Nå. Så er vi tilbage til Boakye igen, som eneste oplagte afløser (jeg kan komme op med) med de spidskompetencer som N'Doye. Gad godt at vide hvordan Røde Stjernes økonomi ser ud pt? Det forlød jo for ikke så langt tilbage, da det første rygte med Boakye var på blokken i FCK, at de var lidt i problemer med økonomien.
    Jeg må bare sige, at bedømt på de kampe vi spillede mod Røde Stjerne, og den smule jeg ellers har set dem i europæisk sammenhæng, så når han ikke Doye til sokkeholderne når det kommer til spillet med ryggen mod mål.. Der drømmer jeg snarere om at Doye bliver klar til en sæson mere og at vi samtidig kan holde Daramy og Wind skadesfri og udvikle på dem.. Læg dertil Kauff og Santos så er vi mere end godt besat på de forreste pladser.. Jeg tror faktisk at Daramys udvikling har gjort, at vi næppe smider 30-40 mio for en angriber i næste vindue.. Det er for mig at se kanterne der skal forstærkes og så gerne Zanka hjem til bagkæden.. Hvis Falk, som virkelig efterhånden har fortjent et skifte, smutter nu, skal der selvfølgelig en ny mand ind her..

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •