Side 53 af 184 FørsteFørste ... 3435051525354555663103153 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Af de to havde - specielt Corner - jo i den grad en spidskompetence. Luftspillet.
    Ja, han er stor og relativ hurtig, og han var/er en god dreng og scorede to helt fantastiske mål i pokalfinalen i 2017, men en stor del af tiden var han sateme ringe, luftspil eller ej, og et omvandrende frispark. Han kæmpede primært røven ud af bukserne og skånede ikke sig selv. Ligesom Pieros.

  2. #782
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Det er vel ikke sådan, at Sundhedsstaben kommer og siger, at det er 100% sikkert at Doye ikke kan spille næste sæson. De kommer med en risiko-vurdering, og den har Ståle ageret ud fra og tilbudt en kampbaseret kontrakt. Og den chance turde Doye åbenbart ikke tage.
    Så selv om Doye spiller de 20-30 kampe et andet sted næste sæson, så har sundhedsstabens risikovurdering ikke nødvendigvis været forkert.
    Vi er vist ikke uenige. Der er vel ingen sundhedsstab nogen steder, der kan garantere noget som helst, og med N'Doyes alder og skader i 2019-2020, og hans behov for pauser på flere kampe, hver gang han havde spillet, virker det logisk, at vores sundhedsstab og Ståle har vurderet, som de tydeligvis har gjort.

    Men sundhedsstabens vurdering bygger vel også på deres evner til at få ham klar, og hvis en anden sundhedsstab lykkes med at få ham (helt) klar, kan det vel indikere, at vores sundhedsstab ikke er så dygtig, som andre? Jeg har ingen indsigt. Det er derfor, jeg spørger.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #783
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,303

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Kenney, som en af mine medfans siger er læge (det kan være helt forkert, og de/jeg kan forveksle Kenney med en anden bruger herinde. I så fald undskyld!), har (faktisk ad flere omgange) rauset Cosgrave. Og spørgsmålet er, om Kenney kvalificeret vil uddybe sin holdning til sundhedstaben?
    Jeg ved ikke hvem der har sagt det, men den er god nok. Jeg er ikke særlig overbevist, når det kommer til Cosgrave, men det er jo udelukkende vurderet udefra. Jeg har ingen insiderviden omkring hvordan vi håndterer hverken træninger eller skader i klubben. De har dog et par gange vist at de ikke er bange for at bruge pseudovidenskabelige behandlinger og det er et 'red flag' i min bog. En ting er at bruge eksperimentelle metoder, som der ikke nødvendigvis er god evidens for og en anden ting er at bruge metoder der er decideret pseudovidenskabelige og ikke kan virke baseret på vores viden.
    Om deres vurdering af N'Doye er korrekt er selvfølgelig svær at sige, men jeg tror ikke de decideret har anbefalet ikke at forlænge med ham, men snarere at han ikke ville kunne holde til at spille en hel sæson - og det har han ikke ligefrem modbevist. Jeg hælder derfor mest til, at der er tale om økonomi. Vi har dog også stadig Boesen tilknyttet, så mon ikke han også har været inde over.
    Læger kan naturligvis tage fejl, ligesom alle andre, og det er generelt svært at stille helt nøjagtige prognoser. I N'Doyes tilfælde er han for nyligt opereret og mon ikke de også har brugt noget billeddiagnostik til at være mere sikre. Det er dog set før, at læger er uenige - mest kendt er nok sagen om Emil Larsen og her var det nok nærmere Brøndbys læger der trak det længste strå, selvom en speciallæge havde sagt god for ham.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #784
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja, han er stor og relativ hurtig, og han var/er en god dreng og scorede to helt fantastiske mål i pokalfinalen i 2017, men en stor del af tiden var han sateme ringe, luftspil eller ej, og et omvandrende frispark. Han kæmpede primært røven ud af bukserne og skånede ikke sig selv. Ligesom Pieros.
    Synes du er lidt hård ved Corner her.

    Kan sagtens huske han - i perioder - var virkelig sløj.

    Men fik altid kæmpet sig op, og holdt et ret højt og konsistent niveau.

    Romantiserer måske en smule, but stil, til enhver tid Corner over Pieros og Santos!

    Zan


  7. #785
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Synes du er lidt hård ved Corner her.

    Kan sagtens huske han - i perioder - var virkelig sløj.

    Men fik altid kæmpet sig op, og holdt et ret højt og konsistent niveau.

    Romantiserer måske en smule, but stil, til enhver tid Corner over Pieros og Santos!

    Zan
    Ja, helt ærligt! Pieros ville aldrig kunne få succes i Serie A. Cornelius har en del mere at byde på end blot hårdt arbejde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #786
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Synes du er lidt hård ved Corner her.

    Kan sagtens huske han - i perioder - var virkelig sløj.

    Men fik altid kæmpet sig op, og holdt et ret højt og konsistent niveau.

    Romantiserer måske en smule, but stil, til enhver tid Corner over Pieros og Santos!

    Zan
    Corner havde i perioder svært ved at finde topniveauet. Til gengæld var og er hans topniveau LANGT over d’herrer Pieros og Santos’. Bare se, hvad Corner har udrettet i Serie A den netop afsluttede sæson. Det niveau får vi aldrig de to at se på. Corner problem er tydeligvis at få kroppen til at yde max i en konsistent og sammenhængende periode. Kunne han det, ville han i mine øjne for alvor kunne nærme sig europæisk topangriber-niveau.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #787
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg fik lige hørt en uge gammel udsendelse af Fodbold FM, og har ikke set det nævnt herinde i tråden, så den kommer lige her: Søren Hanghøj, sportschef på BT, siger noget lignende om Bjelland "Jeg har et billede af, at der er nogle spillere i FCK, der kigger på Bjellands præstationer og hans høje løn og tænker, at det kan da ikke være rigtigt."

    Han sagde ikke, om han havde det fra kilder, eller om det bare var hans egen mavefornemmelse, men som sportschef på BT gætter jeg på, at han trods alt hører en del - også via Michel Wikkelsø, der vel er den journalist med bedste kontakter i FCK. Det synes jeg er ret interessant, for hvis det er sagen, så er det sgu næsten værd at tabe en masse penge for at få ham ud af vagten.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #788
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Al snak om at sælge Varela og Pep Biel er forhåbentlig en stor fed and. Tværtimod bør man bygge holdet op om de teknisk stærke typer og løfte ambitionsniveauet for det offensive spil. Det bedste forsvar er et godt angreb, som vi også så i dagens kamp mod Istanbul. Chaaaaarge!
    HIC SUNT LEONES

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #789
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg så desværre ikke hele kampen, men i det jeg så, strålede Biel på ingen måde. Jeg tror ikke, han bliver solgt - for jeg kan ikke forestille mig, at der findes en klub som vil betale bare i nærheden af, hvad vi gav for ham - men skulle muligheden opstå er det bare at slå til. Han har ingen stor fremtid i FCK.

  16. #790
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg så desværre ikke hele kampen, men i det jeg så, strålede Biel på ingen måde. Jeg tror ikke, han bliver solgt - for jeg kan ikke forestille mig, at der findes en klub som vil betale bare i nærheden af, hvad vi gav for ham - men skulle muligheden opstå er det bare at slå til. Han har ingen stor fremtid i FCK.
    Biel strålede i små glimt - fx som optakt til straffesparket - som han har gjort det i tidligere kampe. Pointen er blot, at man kan se, at der er et stort potentiale, som det ville være synd ikke at prøve at forløse.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #791
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg så desværre ikke hele kampen, men i det jeg så, strålede Biel på ingen måde. Jeg tror ikke, han bliver solgt - for jeg kan ikke forestille mig, at der findes en klub som vil betale bare i nærheden af, hvad vi gav for ham - men skulle muligheden opstå er det bare at slå til. Han har ingen stor fremtid i FCK.
    Jeg syntes Biel er svær at gøre sig klog på. Lige i dag spillede han altså en stabil god kamp med nogle genialiteter undervejs. Spørgsmålet er bare om han kan levere stabilt over en lang række kampe. Det samme gælder i øvrigt Verela som også spillede en stærk kamp.

    Jeg er med på hvad du mener, men det kan jo også være vi ser en ny udegave af Biel og Verala til den nye sæson, efter en svær sæson for hele klubben. Det er set før.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #792
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Lex Vavro/N'Doye
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #793
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Copenhagen Sunday skriver på Twitter at vi præsenterer en god spiller meget snart og at ikke er Zanka
    hvem tror i?
    Og bliver det hertil aften eller imorgen

  23. #794
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    Copenhagen Sunday skriver på Twitter at vi præsenterer en god spiller meget snart og at ikke er Zanka
    hvem tror i?
    Og bliver det hertil aften eller imorgen
    Her er linket

    https://twitter.com/CphSundays/statu...87379470614528

  24. #795
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    Copenhagen Sunday skriver på Twitter at vi præsenterer en god spiller meget snart og at ikke er Zanka
    hvem tror i?
    Og bliver det hertil aften eller imorgen
    NJ9

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •