Side 38 af 184 FørsteFørste ... 28353637383940414888138 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Ståle sagde i går efter kampen, at der nu skal evalueres på truppen og kigges mod næste sæson. Og hvilket arbejde, der ligger foran ham. Bærende FCM spillere åbner op for at blive og der nu konkrete rygter om en Sisto retur. Vi kan meget vel ende i en situation, hvor vi ikke bare skal på markedet for at matche FCM’s trup fra i år, men faktisk endnu højere op, hvis de ikke sælger ud og samtidig tilfører kvalitet i Sisto-kaliber.

    Av, jeg synes det er hårdt at være fck fan for tiden - både ift. spillet på banen og det, der bliver foretaget på direktionsgangene. Synes vi får prygl af FCM på alle parametre.
    Jeg trøster mig dog af det faktum at i i fodbold kan tingene hurtig ændres og at vi har været det værste igennem. Javel Ståle og Co. får travlt, men Spillemæssigt kan det forfanden vil kun gå fremad, når vi får 2-3 nye signings og luget ud i truppen.

    Og kan FCM være ligeså gode næste år med så højt et pointgennemsnit??. Det tvivler jeg stærkt på. Vi så hvordan nærmest 1 kamp mod Røde Stjerne var definerende på resten af vores sæson. Der er ikke langt fra succes til fiasko og det gælder også FCM.

    Spørgsmålet er dog om vi kan få styr på vores eget spil.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #557
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ifølge dette link: https://footballtalentscout.net/2020...unle-olusegun/ så er han allerede ejet af Fremad Amager men træner med deres russiske partnerklub Vista FC indtil han fylder 18 år. Fremad har i øvrigt en ung ghaneser på leje pt., som kom fra Vista FC.

    Det lyder lidt mærkeligt det hele. Har FCK mon en aftale med Fremad Amager på plads?
    Jeg ved ikke, om det betyder noget, eller om det bare er sjusk (formentlig det sidste), men spilleren i tweetet hedder Olakunle OluWAsegun, mens Fremad Amager-spilleren blot hedder Olakunle Olusegun. Man kan ikke udelukke, at der er tale om to forskellige spillere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #558
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg ved ikke, om det betyder noget, eller om det bare er sjusk (formentlig det sidste), men spilleren i tweetet hedder Olakunle OluWAsegun, mens Fremad Amager-spilleren blot hedder Olakunle Olusegun. Man kan ikke udelukke, at der er tale om to forskellige spillere.
    Hvis man søger lidt rundt virker det klart som om, det er den samme spiller.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #559
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg savner lidt at man finder nogle spillere der ikke tager deres plads på banen for givet... nogle der vil kæmpe røven ud af bukserne som Zeka f.eks og gøre sig bare lidt fortjent til deres høje løn. Ville være fedt hvis FCK igen kikkede imod Afrika o. lin. man kan jo se at både FCM og FCN har om nogle held med at finde nogle gode spillere... Jeg siger ikke at det er der vi vil finde de bedste spillere... men en eller to som man måske har kikket på og hive dem op til klubben. Syntes mange spillere fra europa har nogle spillere der ligger sig meget på ryggen og piver over det meste... FCK mangler spillere der vil kæmpe og trække de andre på holdet op og frem på banen... Spillet er kedeligt og alt for let at dække op for.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #560
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg savner lidt at man finder nogle spillere der ikke tager deres plads på banen for givet... nogle der vil kæmpe røven ud af bukserne som Zeka f.eks og gøre sig bare lidt fortjent til deres høje løn. Ville være fedt hvis FCK igen kikkede imod Afrika o. lin. man kan jo se at både FCM og FCN har om nogle held med at finde nogle gode spillere... Jeg siger ikke at det er der vi vil finde de bedste spillere... men en eller to som man måske har kikket på og hive dem op til klubben. Syntes mange spillere fra europa har nogle spillere der ligger sig meget på ryggen og piver over det meste... FCK mangler spillere der vil kæmpe og trække de andre på holdet op og frem på banen... Spillet er kedeligt og alt for let at dække op for.
    For sin vis enig. Jeg syntes da også generelt vi har haft stor succes med Afrikanske spillere i FCK. Elrio, Zuma, N'doye, Amartey etc.

    Nuvel det er ikke ens betydning med det bliver en succes, men jeg syntes godt man kan kigge den vej.

  9. #561
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    For sin vis enig. Jeg syntes da også generelt vi har haft stor succes med Afrikanske spillere i FCK. Elrio, Zuma, N'doye, Amartey etc.

    Nuvel det er ikke ens betydning med det bliver en succes, men jeg syntes godt man kan kigge den vej.
    Og Peter Ijeh, bedste angriber i klubbens historie!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #562
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Og Peter Ijeh, bedste angriber i klubbens historie!
    Tror vist du glemte linjen, med det ikke er ens betydning med succes :). Og vi kan også nævne Pap Diouf, hvis vi nu skal finde dårlige eksempler. Men jeg vil da stadig mene at vi har flere succes historier end dårlige når vi taler afrikanske spillere :)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #563
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Tror vist du glemte linjen, med det ikke er ens betydning med succes :). Og vi kan også nævne Pap Diouf, hvis vi nu skal finde dårlige eksempler. Men jeg vil da stadig mene at vi har flere succes historier end dårlige når vi taler afrikanske spillere :)
    Pimpong <3

  14. #564
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ft-i-budgettet

    Der kommer til at ske noget, hvilket også er tiltrængt.

  15. #565
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Pimpong <3
    Vi kan jo også bare finde en overflod af kaukasiske spillere i FCK som har floppet :)

  16. #566
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ligner Jakob Ankersen ikke en oplagt signing? Han er transferfri, altid god mod os, ikke god nok + for gammel til de store/interessante klubber i udlandet og hårdtarbejdende løbestærk kantspiller. Jeg er med på han ikke er dem mest sexede signing og at der heller ikke er noget videresalgspotentiale i ham, men han ville være en klar opgradering i forhold til Stage og nok heller ikke have travlt med at komme videre hvis han bliver en succes. Hans andre muligheder er sikkert noget i stil med Göztæppe, Dresden, Zülte og alt det her lignende udenlansk leverpostej.

  17. #567
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er for uambitiøst i min optik. Jeg er med på at han er en udmærket superligaspiller, der kan gøre ondt på de fleste i den hjemlige andedam, men vi skal ærligt talt hente kantspillere, der som minimum giver Fischer i topform kamp til stregen om en plads i start-11'eren, eller som kan levere stabilt på samme niveau, som Pep Biel kan på sine bedste dage.
    I løbet af EL-kvalen er nogle af de potentielle modstandere i 3. og 4. runde hold som Rostov, AZ, Rangers og i værste tilfælde AC Milan. Og kommer vi videre til EL-gruppespillet, så kan en gruppe nemt komme til at bestå af os, Slavia Prag, Røde Stjerne og Hoffenheim. Der har jeg mine tvivl om hvorvidt Jakob Ankersen har niveauet til det.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #568
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Ligner Jakob Ankersen ikke en oplagt signing? Han er transferfri, altid god mod os, ikke god nok + for gammel til de store/interessante klubber i udlandet og hårdtarbejdende løbestærk kantspiller. Jeg er med på han ikke er dem mest sexede signing og at der heller ikke er noget videresalgspotentiale i ham, men han ville være en klar opgradering i forhold til Stage og nok heller ikke have travlt med at komme videre hvis han bliver en succes. Hans andre muligheder er sikkert noget i stil med Göztæppe, Dresden, Zülte og alt det her lignende udenlansk leverpostej.
    Ståle har udtalt, at der ikke skal hentes til bredden, så Ankersen er heldigvis nok udelukket. I øvrigt vil jeg da til enhver tid foretrække Stage. Stage skal bygge på, men han har en god indstilling, er arbejdsom, har masser af potentiale og er rent faktisk målfarlig.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #569
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Ligner Jakob Ankersen ikke en oplagt signing? Han er transferfri, altid god mod os, ikke god nok + for gammel til de store/interessante klubber i udlandet og hårdtarbejdende løbestærk kantspiller. Jeg er med på han ikke er dem mest sexede signing og at der heller ikke er noget videresalgspotentiale i ham, men han ville være en klar opgradering i forhold til Stage og nok heller ikke have travlt med at komme videre hvis han bliver en succes. Hans andre muligheder er sikkert noget i stil med Göztæppe, Dresden, Zülte og alt det her lignende udenlansk leverpostej.
    Sjokt nok, så sidder jeg med samme uambitiøse tanke. Hvis vi antager at Thomsen forsvinder og Daramy er angriber, så er vi nede på 6 mand.

    - Stage, Zeca, Falk, Mudra som kan spille centralt.
    - Fischer, Biel, Stage, Falk kan spille kant.

    Det er ret fleksibelt, men 6 er for få. Vi kan købe en stjerne til centralt og skubbe Falk på kanten eller en stjerne til kanten og så kan vi fylde op med Ankersen. Han har i virkeligheden ikke kvaliteten til FCK, men vil være en perfekt trupspiller og komme med noget af det energi vi ofte har savnet. Han kan dække begge kanter og vi kan sagtens give ham en 2-3 årlig kontrakt.

    Fischer spiller ikke en hel sæson, Biel har brug for pauser ligner det og Stage er altså ikke en kantspiller (han gør det ok)... jeg siger forsøg det. Gratis og han hiver nok ikke verdens største hyrer

  22. #570
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Måske er det også for uambitiøst, men Saba Lobjanidze er rykket ned i Tyrkiet. Han har kun kontrakt et år til og kostede kun 2 mio. kroner. Ham ville jeg ikke have noget imod som gardering på kanten.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •