Side 105 af 184 FørsteFørste ... 55595102103104105106107108115155 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,561 til 1,575 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1561
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hold da fast en kegle. Og en endnu mere idiotisk bror. Hvor i alverden har han tænkt sig at tage hen nu? AGF? Kazakhstan? Rådne hos Celtas reserver og så henter Steinlein ham ved kontraktudløb næste sommer? Jeg kan virkelig ikke se, at han har mange muligheder tilbage. Og jeg kan slet, slet ikke forestille mig, at hans bror ville kunne finde ud af at forhandle en kontrakt på plads med en udenlandsk klub.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1562
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/medie-...gaaet-i-vasken

    Sisto skal angiveligt heller ikke til FCM.
    Den avis, som BT citerer, skriver, at Sisto nu er tilbage i Vigo til træning, men at han ikke skal regne med spilletid. De har haft en lignende sag sidste år, og her endte spilleren med at sidde på tribunen det sidste år af sin kontrakt - og det kan vel også blive Sisto's rolle, som også har et år tilbage af kontrakten i Vigo.

  4. #1563
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Det er sgu da vanvittigt hvis han kræver en frikøbsklausul på 37 millioner. Det betyder jo at hvis alt går vel og han finder sit gamle niveau, så end FCM kun med omkring 15 millioner i gevinst. Det er godt nok en lille potentiel gevinst for et sats som Sisto der kommer til at koste 30+ millioner hvis han fejler.
    De ville Jo ikke få nogen gevinst hvis han skulle have 7.5 mio i sign on og det samme i løn så efter 1 år ville de gå i minus hvis han blev solgt. Der er selvfølgelig ikke regnet ind hvor meget de ville tjene i merchandise osv.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1564
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-mange-tilbud

    Hvorfor viser vi ingen interesse for Oscar Hiljemark? Han har spillet 27 landskampe for Sverige og er uden kontrakt.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1565
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-mange-tilbud

    Hvorfor viser vi ingen interesse for Oscar Hiljemark? Han har spillet 27 landskampe for Sverige og er uden kontrakt.
    Et gæt: Vi har ikke brug for flere spillere til den position. Med Zeca, Mudrazija, Stage, Falk og Thomsen er vi jo mere end godt besat på de to centrale pladser. Hvis vi hentede en spiller som Hiljemark, ville det være med en forventning om, at han skulle spille relativt fast, og det vil skubbe to ~20 mio kr-spillere enten ud på bænken eller tribunen. Det virker med andre ord uholdbart.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #1566
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Og det beviser jo bare endnu engang at det er pengene der er vigtigst for $i$to hvis det er korrekt at han kræver en så lav frikøbsklausul....
    Ja eller det viser, at han vil være sikker på ikke at strande i FCM, hvis de bliver grådige ved et salg.

    Under alle omstændigheder så er jeg enig i, at han og Agent-Sisto er nogle klovner.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1567
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja eller det viser, at han vil være sikker på ikke at strande i FCM, hvis de bliver grådige ved et salg.

    Under alle omstændigheder så er jeg enig i, at han og Agent-Sisto er nogle klovner.
    Han ville jo heller ikke strande hvis der havde været snak om en fornuftig klausul - En klausul i den her størrelse er jo useriøst når man tager hans købspris, sign on fee og løn med i ligningen....

    En klausul på omkring det dobbelte og så kunne han ellers bare have koncentreret sig om at spille en vis legemsdel ud af bukserne, komme med i EM truppen og så have scoret en konge kontrakt måske allerede til næste sommer.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1568
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Han ville jo heller ikke strande hvis der havde været snak om en fornuftig klausul - En klausul i den her størrelse er jo useriøst når man tager hans købspris, sign on fee og løn med i ligningen....

    En klausul på omkring det dobbelte og så kunne han ellers bare have koncentreret sig om at spille en vis legemsdel ud af bukserne, komme med i EM truppen og så have scoret en konge kontrakt måske allerede til næste sommer.
    Jeg er sådan set enig i dine betragtninger. Men hvis FCM kommer til at forlange 10 mio euro, så tror jeg faktisk at han kommer til at strande i FCM indtil kontraktudløb (eller et år før)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1569
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Azana Se meddelelser
    Den avis, som BT citerer, skriver, at Sisto nu er tilbage i Vigo til træning, men at han ikke skal regne med spilletid. De har haft en lignende sag sidste år, og her endte spilleren med at sidde på tribunen det sidste år af sin kontrakt - og det kan vel også blive Sisto's rolle, som også har et år tilbage af kontrakten i Vigo.
    I Transfervinduet i dag, sagde de, at en journalist i Vigo, som de har tillid til, mente at vide, at en Sisto-aftale med FCM falder på plads i morgen.

  17. #1570
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det som jeg ligger mest mærke til med den her Sisto fadæse er, at uanset om det er os eller FCM han overvejer at skifte hjem til, så har han bare ikke rigtigt hjertet med.
    Da vi havde en underskrevet kontrakt klar skulle han pludseligt bruge mere betænkningstid, for det var jo egenligt ikke FCK han ville spille for, men det var nu bare den bedste mulighed ifht penge og udstilling der var.

    Modsat os, så har midtjyderne jo ikke ligefrem en lang og prangende historie med at sælge spillere videre når de har udtjent værnepligten, så da de kommer på banen kan han sagtens se fornuften i at komme tilbage i trygge rammer. Men han er bange for, at hvis han rent faktisk skulle begynde at shine igen, så vil han ende med at blive endnu en i rækken af FCM spillere som er for gode til klubben, men som ikke kommer afsted fordi mr Benham giver dem råd til at sige nej, derfor kommer det urealistiske bud på en frikøbsklausul.
    Det viser i min verden både hvor håbløs en "agent" han har, den mand har jo absolut ingen kendskab til mekanismerne i proffesionel fodbold, og har nok ikke været fremmende for Sistos karriere.
    Men samtidig viser det mig også at Sisto når det kommer til alt, bare ikke rigtigt gider dansk fodbold. Han håber på at kunne være afsted om et år, men tager slet ikke med i betragtningerne, at den klub som køber ham også løber en enorm risiko hvis han flopper.

    Man undrer sig lidt over om de har siddet og øvet sig for meget på forhandlingsmuligheder i manager, og så valgt de bedste scenarier derfra

  18. #1571
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Buster Se meddelelser
    Skræmmende så meget penge betyder for ham og/eller hans bror. Vi kender selvfølgelig ikke hele historien, men alt hvad der kommer frem omkring hele det cirkus handler om hvordan Sisto lejren kan få flest mulig penge ud af det. Intet, absolut intet om hvordan man kan genstarte karrieren eller få en ny start.

    Godt han ikke endte i KBH!
    Han viste vel lige det modsatte ved at gå ned i løn i FCM i forhold til hvad FCK tilbød mod at få en lav videresalgsklausul. Det vidner vel om at han gerne vil genstarte karrieren og til udlandet hurtigst muligt, altså fokus på fremtiden frem for nutiden hvis man kan sige de sådan.

    At ham og hans bror så har kørt hele forløbet som nogle gedigne klovne kan vi hurtigt blive enige om
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1572
    Tilmeldingsdato
    Mar 2019
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ja det ville helt afgjort være fedt, men han er nok ikke helt klar til at erklære sin karrieres efterår endnu?
    Jeg tror også på de 2 år - jeg tror han bliver rigtig god at have som "veteran" til den tid.

  21. #1573
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    I Transfervinduet i dag, sagde de, at en journalist i Vigo, som de har tillid til, mente at vide, at en Sisto-aftale med FCM falder på plads i morgen.
    Det er jo fint nok, så ved vi også hvornår Ståle præsenterer Zanka og en bedre kant end Sisto!0)

  22. #1574
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg trænger til et par fede og gode transfers snart. Jeg synes ikke det lover særlig godt, det her...

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #1575
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg tænker også at løbet snart er ved at være kørt. :-(
    Hvis vi skulle signe en spiller, så bliver der med garanti udmeldt at vedkommende skal bruge et halvt år på at komme i form og så videre.
    Så skal vi hellere gemme pengene og håbe på at holdet er godt nok. Vi skal nok mere sætte vores lid til at vi ikke får flere skader og at Fcm tilgengæld bliver ramt af et skadeshelvede. Så har vi en chance for at hive mesterskabet..
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •