Side 16 af 184 FørsteFørste ... 6131415161718192666116 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Tror i vi får Sigurdsson og se på den anden side af sommeren
    Der er vel plads til Ragnar eller Bjelland og der står Bjelland bedst pga hans kontraktlængde og så bar Ragnar vel hellere ikke præsteret bedre. En joker kan være hvis Papa bliver solgt, men umiddelbart tror jeg at vi efter sommeren har Bjelland, Nelsson, my mand og så nok Papa.

  2. #227
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Der er vel plads til Ragnar eller Bjelland og der står Bjelland bedst pga hans kontraktlængde og så bar Ragnar vel hellere ikke præsteret bedre. En joker kan være hvis Papa bliver solgt, men umiddelbart tror jeg at vi efter sommeren har Bjelland, Nelsson, my mand og så nok Papa.
    Her tror jeg mere på Bjelland, Nilsson, Ragnar og ny mand.
    Papa har stadig et godt navn og god alder, så ingen grund til at han skal sidde så meget på bænken i København, når vi kan få penge for ham. Jeg synes egentlig, at han gjorde det rigtig fint i efteråret, hvor han som fast mand fik sat en god stime af kampe sammen og viste hans styrke, som er eminent oppasning af sin modstander. Men med alle skadesfri vil han altid være 3. eller 4. valg og i den rolle virker han ikke god. Det gør Ragner til gengæld.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Der er vel plads til Ragnar eller Bjelland og der står Bjelland bedst pga hans kontraktlængde og så bar Ragnar vel hellere ikke præsteret bedre. En joker kan være hvis Papa bliver solgt, men umiddelbart tror jeg at vi efter sommeren har Bjelland, Nelsson, my mand og så nok Papa.
    Hvorfor ikke bare beholde Bjelland, Nelsson, Ragnar, Papa? Det er i mine øjne en perfekt konstellation. Og så har vi tilmed Haahr.

    Der løber dog to spændende unge talenter rundt - Mathias Ross og Frederik Winther. Ross er anfører på U19-landsholdet og mere eller mindre fast mand i AaB. Winther er fast mand på U19-landsholdet ved siden af Ross og er også fast i Lyngby.

  5. #229
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvad sker der egentligt med Uros Matic? Hans lejekontrakt med APOEL udløb 30. maj, men FCK har ikke meldt noget ud mhp. en kort forlængelse eller andet.

  6. #230
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    De nævnte i BT transfervinduet at APOEL ikke var specielt interesseret i at behode Uros Matic

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #231
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvorfor ikke bare beholde Bjelland, Nelsson, Ragnar, Papa? Det er i mine øjne en perfekt konstellation. Og så har vi tilmed Haahr.

    Der løber dog to spændende unge talenter rundt - Mathias Ross og Frederik Winther. Ross er anfører på U19-landsholdet og mere eller mindre fast mand i AaB. Winther er fast mand på U19-landsholdet ved siden af Ross og er også fast i Lyngby.
    Den perfekte konstellation vil altid være med Zanka. Derefter tænker jeg Nilsson og Bjelland, som gjorde det godt mod Lyngby. Ragnar minder for meget om Bjelland i skadesfrekvens.
    Jeg tror meget på at vi får Zanka tilbage, han næste sommer gerne vil til EM og derfor har brug for at spille fast. Han kan blive presset ud af landsholdstruppen af Vestergaard, Joachim Andersen, Simon Kjær og AC.
    Derfor er han klar til at gå ned i løn for at spille for FCK.
    Spiller vi CL til næste år beholder vi Ragnar.

    Offensivt tror jeg vi skal lede efter Doyes arvtager.
    Da det ikke bliver Haaland i denne omgang.-) kunne man måske håbe på en Santander type...

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #232
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Den perfekte konstellation vil altid være med Zanka. Derefter tænker jeg Nilsson og Bjelland, som gjorde det godt mod Lyngby. Ragnar minder for meget om Bjelland i skadesfrekvens.
    Jeg tror meget på at vi får Zanka tilbage, han næste sommer gerne vil til EM og derfor har brug for at spille fast. Han kan blive presset ud af landsholdstruppen af Vestergaard, Joachim Andersen, Simon Kjær og AC.
    Derfor er han klar til at gå ned i løn for at spille for FCK.
    Spiller vi CL til næste år beholder vi Ragnar.

    Offensivt tror jeg vi skal lede efter Doyes arvtager.
    Da det ikke bliver Haaland i denne omgang.-) kunne man måske håbe på en Santander type...
    Enig mht. Zanka. Han ville være en drømmesigning, og et af de store køb, der er nødvendige for at holde sig foran FCM i næste sæson. Ifølge tyrkiske medier i dag har Fenerbahce meddelt Zanka om, at han ikke er i spil til truppen næste sæson, og derfor bedt ham om at finde sig en ny klub. Mon ikke de vil lade ham gå meget billigt, da de kun gav 2 mio. euro for ham? Kunne vi få ham gratis eller måske for 1 mio. euro, kan vi samtidig have råd til at give ham en rigtig fin løn.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #233
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Enig mht. Zanka. Han ville være en drømmesigning, og et af de store køb, der er nødvendige for at holde sig foran FCM i næste sæson. Ifølge tyrkiske medier i dag har Fenerbahce meddelt Zanka om, at han ikke er i spil til truppen næste sæson, og derfor bedt ham om at finde sig en ny klub. Mon ikke de vil lade ham gå meget billigt, da de kun gav 2 mio. euro for ham? Kunne vi få ham gratis eller måske for 1 mio. euro, kan vi samtidig have råd til at give ham en rigtig fin løn.
    Det lyder spændende, har du et link til den der artikel

  13. #234
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Det lyder spændende, har du et link til den der artikel
    https://www.cnnturk.com/spor/futbol/...sunu-konusuyor

    Åbenbart fra noget der hedder Sabah, men jeg kan ikke finde en artikel fra dem, og jeg har ingen ide om hvor troværdig de er.

  14. #235
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvorfor ikke bare beholde Bjelland, Nelsson, Ragnar, Papa? Det er i mine øjne en perfekt konstellation. Og så har vi tilmed Haahr.

    Der løber dog to spændende unge talenter rundt - Mathias Ross og Frederik Winther. Ross er anfører på U19-landsholdet og mere eller mindre fast mand i AaB. Winther er fast mand på U19-landsholdet ved siden af Ross og er også fast i Lyngby.
    At kalde dem den perfekte konstellation, synes jeg personligt er en stramning.

    Vi har en god tradition for rigtig stærke forsvarsprofiler.

    Pt må jeg indrømme det kun er Victor Nelson jeg ser det store lys i.

    Papa har gjort det ok, meeeeen....
    Bjelland er skadet hele tiden, pisse dyr, og brænder ikke igennem når han spiller.
    Ragnar er en ældre herrer, der ser rusten ud - tvivler faktisk på han forlænges.

    Jeg synes vi har den dårligste forsvarskonstellation i årevis, og det afspejler også vores lange vej op til FCM.

    Stik mig Zanka, så er jeg glad.

    Zan

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #236
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Tyrkiske medier - især sportspressen - er notorisk utroværdige, men ikke desto mindre virker det oplagt, at Fenerbahce vil forsøge at slippe af med Zanka. Hele klubbens forsvar har skuffet fælt denne sæson, så vanligt tyrkisk vis vil det meste af forsvarslinjen formentlig blive skiftet ud. Så helt grebet ud af den blå luft er nyheden nok ikke.
    "Vores fortid var tragisk. Vores nutid er trist. Heldigvis har vi ingen fremtid."

  17. #237
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    I og med Lalandia kan åbne igen for mere eller mindre fuld kraft, må det vel i sidste ende også have betydning for det budget, Ståle kan lege med i dette vindue. Så er spørgsmålet, hvor aggressive vi kommer til at være i den forbindelse.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #238
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bt.dk/superligaen/sat-pa...idste-fck-kamp

    Der er desværre mere og mere, der tyder på at Damen ikke kommer til at spille igen. Ståle udtalte forleden dag, at han ihvertfald ikke kommer til at spille mere i denne sæson.

    Under alle omstændigheder bliver klubben nødt til at være klar til at hente en klasseangriber.

    Jeg har ingen idé om, hvem det kunne være.

    Hvad synes I?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #239
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/sat-pa...idste-fck-kamp

    Der er desværre mere og mere, der tyder på at Damen ikke kommer til at spille igen. Ståle udtalte forleden dag, at han ihvertfald ikke kommer til at spille mere i denne sæson.

    Under alle omstændigheder bliver klubben nødt til at være klar til at hente en klasseangriber.

    Jeg har ingen idé om, hvem det kunne være.

    Hvad synes I?
    Kaufmann, Wind, Santos og Daramy bør være nok

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #240
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/sat-pa...idste-fck-kamp

    Der er desværre mere og mere, der tyder på at Damen ikke kommer til at spille igen. Ståle udtalte forleden dag, at han ihvertfald ikke kommer til at spille mere i denne sæson.

    Under alle omstændigheder bliver klubben nødt til at være klar til at hente en klasseangriber.

    Jeg har ingen idé om, hvem det kunne være.

    Hvad synes I?
    https://www.youtube.com/watch?v=1-vcCk7627Q
    Hejsa
    Elver's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •