Side 103 af 184 FørsteFørste ... 35393100101102103104105106113153 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,531 til 1,545 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1531
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg forstår bare ikke helt formålet med at sælge (formentlig for småpenge). Hvorfor ikke leje ham ud? Hvis der er bare 5% chance for, at han kunne blive relevant for førsteholdstruppen, virker det da som spild at lade ham gå sådan her. Realistisk set sælger Skive ham jo heller ikke for et stort beløb, så en videresalgsklausul er heller ikke meget værd. Der kan naturligvis være en tilbagekøbsklausul eller en gentlemanaftale med Skive om, at vi kan hente ham tilbage, hvis han slår til.
    Ludvig Henriksen er ikke blevet solgt, men har fået sin kontrakt ophævet, ifølge Skive Folkeblad: https://www.skivefolkeblad.dk/artike...a-fc-kobenhavn

  2. #1532
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er vel fordi, man ikke ser et fremtidsperspektiv i ham. Givet han ingen førsteholdskampe har fået i sin alder, så giver det nok meget god mening, for så må man have vurderet, han ikke har niveauet.

  3. #1533
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det er vel fordi, man ikke ser et fremtidsperspektiv i ham. Givet han ingen førsteholdskampe har fået i sin alder, så giver det nok meget god mening, for så må man have vurderet, han ikke har niveauet.
    Altså nu er han kun 18, fra 2001. Men Skive nævner noget i LogeLars' link om, at han er lidt klejn. Det var vel i virkeligheden samme problem med Mads Roerslev i sin tid. Det ser ud til, at Mattias Jakobsen er blevet flyttet ud på højreback i denne sæson for U19. Han har før været nævnt som et af klubbens allerstørste talenter, så måske har man vurderet, at han skal spille fast der i stedet for den defensive midtbane. Han er dog ikke på noget ungdomslandshold i denne omgang. Hvorfor ved jeg ikke.

  4. #1534
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Altså nu er han kun 18, fra 2001. Men Skive nævner noget i LogeLars' link om, at han er lidt klejn. Det var vel i virkeligheden samme problem med Mads Roerslev i sin tid. Det ser ud til, at Mattias Jakobsen er blevet flyttet ud på højreback i denne sæson for U19. Han har før været nævnt som et af klubbens allerstørste talenter, så måske har man vurderet, at han skal spille fast der i stedet for den defensive midtbane. Han er dog ikke på noget ungdomslandshold i denne omgang. Hvorfor ved jeg ikke.
    Men det er vel også deromkring de 18-19 år, at det bliver make or break it.

  5. #1535
    Tilmeldingsdato
    Apr 2020
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nogen der kender noget til ham her?

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-talent-...marko-stamenic

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1536
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af AlexSN Se meddelelser
    Nogen der kender noget til ham her?

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-talent-...marko-stamenic
    Han har været drøftet i en af trådene herinde tidligere.. Dengang så jeg lidt youtube af ham, og det så bestemt spændende ud. Men der er helt sikkert nogen der kan uddybe.

  8. #1537
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af AlexSN Se meddelelser
    Nogen der kender noget til ham her?

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-talent-...marko-stamenic
    På ungdomslandsholdsniveau har han været et fucking bæst, og er nok et Frankensteins monster sammenlignet med vores midtbane.
    Forestil dig kombinationen af Zecas græker-krog, Mudrazijas pres og Delaneys hovedspil, kombineret med Bjellands pasningsfod, og drysset med en brøkdel af Falks vendinger.
    Nu må vi se, hvordan han klarer det på seniorniveau. Men jeg er fandme oppe og køre over den transfer, på flere niveauer. *bryder ud i en haka*
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  9. #1538
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Så vores scoutingafdeling laver vist andet end blot at kigge gamle spilleres kampe igennem.....

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1539
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    På ungdomslandsholdsniveau har han været et fucking bæst, og er nok et Frankensteins monster sammenlignet med vores midtbane.
    Forestil dig kombinationen af Zecas græker-krog, Mudrazijas pres og Delaneys hovedspil, kombineret med Bjellands pasningsfod, og drysset med en brøkdel af Falks vendinger.
    Nu må vi se, hvordan han klarer det på seniorniveau. Men jeg er fandme oppe og køre over den transfer, på flere niveauer. *bryder ud i en haka*
    Hvis Kiwi er så meget oppe at køre, så er jeg også!!!


  12. #1540
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    På ungdomslandsholdsniveau har han været et fucking bæst, og er nok et Frankensteins monster sammenlignet med vores midtbane.
    Forestil dig kombinationen af Zecas græker-krog, Mudrazijas pres og Delaneys hovedspil, kombineret med Bjellands pasningsfod, og drysset med en brøkdel af Falks vendinger.
    Nu må vi se, hvordan han klarer det på seniorniveau. Men jeg er fandme oppe og køre over den transfer, på flere niveauer. *bryder ud i en haka*
    Det lyder godt nok spændende ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1541
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Hvis Kiwi er så meget oppe at køre, så er jeg også!!!
    Nu er Kiwi jo hamrende inhabil. ;-)

    Han ser spændende ud! Og fedt, at vi henter talenter fra den anden side af kloden og ikke kun fra den anden side af sundet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1542
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu er Kiwi jo hamrende inhabil. ;-)
    Hehe, kun lidt..

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han ser spændende ud! Og fedt, at vi henter talenter fra den anden side af kloden og ikke kun fra den anden side af sundet.
    Youtube-videoerne er i hvert fald ret interessante. Og det kan stadig sagtens være, han får sin A-landsholdsdebut mod Belgien til oktober. Det var i hvert fald meningen, han skulle få landsholdsdebut i marts inden corona-pandemien.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1543
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    På ungdomslandsholdsniveau har han været et fucking bæst, og er nok et Frankensteins monster sammenlignet med vores midtbane.
    Forestil dig kombinationen af Zecas græker-krog, Mudrazijas pres og Delaneys hovedspil, kombineret med Bjellands pasningsfod, og drysset med en brøkdel af Falks vendinger.
    Nu må vi se, hvordan han klarer det på seniorniveau. Men jeg er fandme oppe og køre over den transfer, på flere niveauer. *bryder ud i en haka*
    Og så har han noget fremragende hår! En flot fyr! Forhåbentligvis kan vi om et par år time hans førsteholdsgennembrud med Delaneys retur :)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1544
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Og så har han noget fremragende hår! En flot fyr! Forhåbentligvis kan vi om et par år time hans førsteholdsgennembrud med Delaneys retur :)
    Hvis vi så stadig har Wind i truppen til den tid, så kommer vi til at have den trup der har ligaens flotteste hår..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1545
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg synes ikke, jeg kan se noget om kontraktlængden for Marko Stamenic?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •