Side 117 af 184 FørsteFørste ... 1767107114115116117118119120127167 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,741 til 1,755 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1741
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    I dag havde vi sidste kamp inden sæsonen starter. Så ja, det var bare en træningskamp. Men samtidig sidste mulighed for menigmand til at vurdere truppens tilstand. Mine betragtninger:

    - Bjelland lavede en stor fejl ved 2-0 målet, men værre er, at han ser så langsom ud - både på fart, men også i tanke og handling. Han bliver overhalet i denne sæson af Marios.
    - Marios havde en ok debut. Rimelig god på bolden og i sine dueller. Han skal dog lære zone. Det koster jo lidt et mål i dag, at han ikke kan det. Og fra søndag af koster det point.
    - Offensiven var meget som seneste sæson: vores HELT store udfordring i suppen er, at andre hold står meget lavt. For at løse den udfordring har vi brug for mere fysik i feltet samt kreativitet og driblinger fra kanterne. Kamelen, Wind og Kaufmann kan forhåbentlig løfte den del mellem sig, mens vi må håbe, at Fischer, Falk og en stærkere udgave af Daramy kan bidrage til x-faktoren. Men vi er pt. alt for nemme at lukke ned for, fordi der kommer ikke rigtig noget. Fisher og Biel tager konstant bare et træk ind i banen og spiller på tværs. I guder hvor jeg dog savner den gamle direkte version af Fischer. Lad os satse på, at han kommer her i efteråret.
    - Biel er stadig Biel. Han er god i Europa, fordi der er plads i mellemrummet, da modstanderen tør at gå længere frem, men han er ikke god i suppen, fordi der står 10 mand omkring feltet, og det er han ikke spilleren, der løser.

    Konklusion: Vi mangler x-faktor, som kan komme via en offensiv profil. Og så SKAL Boilesen spille venstre back.
    Jeg er generelt enig i dine synspunkter, dog synes jeg faktisk, at vi flere gange fik vist, at vi ret nemt spillede os igennem lyngbys forsvar og til tider flød kombinationerne ret godt. Især taget i betragtning at Falk og Zeca ikke var med idag og Fischer er 4-5 kampe fra at være i nogenlunde form, for hold nu op hvor smed han bolden væk mange gange.

    Biel er Biel, men jeg er sikker på at han nok skal blive god, dog ville jeg ønske vi havde sparet pengene den gang og beholdt Holse

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1742
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ligeså meget som man til tider kan bande Bengtsson langt væk, så er det langt mere skræmmende hvor lidt Oviedo bidrager med igen, og at en højrebenet som Varela på venstrebacken, virkede langt bedre end Oviedo. Han ligner bestemt ikke en som kun er 30, utroligt hvad der er sket med ham... Må håbe en klub derude er desperat nok til at købe ham.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1743
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Kunne Jesus Medina være en mulighed igen? Han er røget lidt ud og ind af New York City på det seneste...

  6. #1744
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Kunne Jesus Medina være en mulighed igen? Han er røget lidt ud og ind af New York City på det seneste...
    Men er han god nok? Jeg kender ham ikke, men hvis har har problemer med at komme på holdet i MLS, er han så det vi mangler lige nu? Umiddelbart ser jeg ham ikke som en profil der kan forstærke os fra dag 1 på kanten.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1745
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Kunne Jesus Medina være en mulighed igen? Han er røget lidt ud og ind af New York City på det seneste...
    Altså han har spillet alle 5 kampe og scoret 3 mål i deres MLS is back bastard turnering....

  9. #1746
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Kunne Jesus Medina være en mulighed igen? Han er røget lidt ud og ind af New York City på det seneste...
    Her er der en som mener han kunne være en mulighed på baggrund af Oskar Olsens tur til København. https://twitter.com/madskl/status/13...088484868?s=20

    Der er formentlig tale om en transfer til København da Oskar Olsen har lavet en insta om at han skal til København og har liket nogle kommentarer, om det drejer sig om en spiller til FCK

  10. #1747
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Her er der en som mener han kunne være en mulighed på baggrund af Oskar Olsens tur til København. https://twitter.com/madskl/status/13...088484868?s=20

    Der er formentlig tale om en transfer til København da Oskar Olsen har lavet en insta om at han skal til København og har liket nogle kommentarer, om det drejer sig om en spiller til FCK
    Hvem er Oskar Olsen? En agent?

  11. #1748
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvem er Oskar Olsen? En agent?
    Han har været brugt af FCK i forbindelse med købet af bl. a. Zeca, Varela og Mussis. Virker til at være FCKs mand hvor der er lange forhandlinger eller spillere fra syd amerika.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1749
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Synes ikke ham Medina ligner noget vi mangler. Han virker ikke som den hurtige og driblestærke type desværre :( ikke af hvad jeg har set på youtube :(

  14. #1750
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    I dag havde vi sidste kamp inden sæsonen starter. Så ja, det var bare en træningskamp. Men samtidig sidste mulighed for menigmand til at vurdere truppens tilstand. Mine betragtninger:

    - Bjelland lavede en stor fejl ved 2-0 målet, men værre er, at han ser så langsom ud - både på fart, men også i tanke og handling. Han bliver overhalet i denne sæson af Marios.
    - Marios havde en ok debut. Rimelig god på bolden og i sine dueller. Han skal dog lære zone. Det koster jo lidt et mål i dag, at han ikke kan det. Og fra søndag af koster det point.
    - Offensiven var meget som seneste sæson: vores HELT store udfordring i suppen er, at andre hold står meget lavt. For at løse den udfordring har vi brug for mere fysik i feltet samt kreativitet og driblinger fra kanterne. Kamelen, Wind og Kaufmann kan forhåbentlig løfte den del mellem sig, mens vi må håbe, at Fischer, Falk og en stærkere udgave af Daramy kan bidrage til x-faktoren. Men vi er pt. alt for nemme at lukke ned for, fordi der kommer ikke rigtig noget. Fisher og Biel tager konstant bare et træk ind i banen og spiller på tværs. I guder hvor jeg dog savner den gamle direkte version af Fischer. Lad os satse på, at han kommer her i efteråret.
    - Biel er stadig Biel. Han er god i Europa, fordi der er plads i mellemrummet, da modstanderen tør at gå længere frem, men han er ikke god i suppen, fordi der står 10 mand omkring feltet, og det er han ikke spilleren, der løser.

    Konklusion: Vi mangler x-faktor, som kan komme via en offensiv profil. Og så SKAL Boilesen spille venstre back.
    Det er ret vildt, at vi har haft så tamt et forår, og alligevel er der sket så lidt på transfermarkedet. Er med på, at man skal sælge for at kunne købe osv. Men vi gambler godt nok med en sæson, hvor der er CHL-pladser på højkant. Vi må viiiirkelig håbe, at Fischer holder sig skadesfri og begynder at levere igen, og ikke mindst at vi kan regne med Boilesen i denne sæson. Det føles lidt som om, at vi er få tacklinger eller vrid fra endnu en katastrofal superligasæson.

    Og ja, Bjelland er for mig den farligste at have i truppen. Han er enormt løntung, koster mål i aaaaaalt(!!!) for mange kampe, og trækker bare generelt holdet ned. Det er dæleme en katastrofe, at han er på kontrakt i klubben i to år endnu.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #1751
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Synes ikke ham Medina ligner noget vi mangler. Han virker ikke som den hurtige og driblestærke type desværre :( ikke af hvad jeg har set på youtube :(
    Jeg gad godt vide om vi kigger på Kamal Deen i FCN.. Han er både hurtig, driblestærk og målfarlig. Han ligner 100% en der ville gøre det fantastisk i vores klub, og så skal han købes nu, inden han ødelægger ligaen i næste sæson.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1752
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg gad godt vide om vi kigger på Kamal Deen i FCN.. Han er både hurtig, driblestærk og målfarlig. Han ligner 100% en der ville gøre det fantastisk i vores klub, og så skal han købes nu, inden han ødelægger ligaen i næste sæson.
    Formentlig ikke... man venter nok til han er udenfor rækkevidde eller koster kassen...
    Savner dagene med grønkjær/bolanos/sionko... det var ægte kantspillere...

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1753
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg gad godt vide om vi kigger på Kamal Deen i FCN.. Han er både hurtig, driblestærk og målfarlig. Han ligner 100% en der ville gøre det fantastisk i vores klub, og så skal han købes nu, inden han ødelægger ligaen i næste sæson.
    Tror allerede om han er ude af vores pricerange.


  21. #1754
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    40

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Tror allerede om han er ude af vores pricerange.
    Formodentlig. Og så er det ikke nemt at købe nogen unge spillere i Farum. De ved udmærket godt, hvad de er værd deroppe. Så det der med at tro, at man kan signe en åbenlys usleben diamant, før nogen nærmest ved han findes - de tider er helt sikker forbi, når vi taler Nordsjælland.
    Mvh

    Allano
    CPHK#01

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #1755
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Allano Se meddelelser
    Formodentlig. Og så er det ikke nemt at købe nogen unge spillere i Farum. De ved udmærket godt, hvad de er værd deroppe. Så det der med at tro, at man kan signe en åbenlys usleben diamant, før nogen nærmest ved han findes - de tider er helt sikker forbi, når vi taler Nordsjælland.
    Men vil sgu hellere ligge 20mil for en sådan ung spiller med de åbenlyse kompetencer end eks. En biel som ikke har farten i spillet som vi tydeligvis mangler :(
    Er i øvrigt super begejstret for marios... tror han blir god ^^ hvornår har vi sidst set en central forsvarsspiller forsøge sig med et saksespark ^^

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •