Side 127 af 184 FørsteFørste ... 2777117124125126127128129130137177 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,891 til 1,905 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1891
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Efter gårdsdagens kamp må man bare erkende, at det ikke er en offensiv profil, der gør forskellen i år. Vi mangler så meget fart i det centrale forsvar, og det kommer til at koste mange point i år.
    Jeg må indrømme, at jeg undrer mig en lille smule over den konstante fokus på forsvaret. Ja Bjelland spillede ved gud ikke en stor kamp og så langsom ud, men der er i 1. halvleg i går absolut intet hjælp at hente fra midtbanen. Det er imo her holdets største problem ligger, nemlig at Ståle ikke har formået at skabe en stærk nok midtbane som kan presse modstanderne ned. Vi dominerer simpelthen ikke nok.
    I går scorer OB 3 mål som strengt taget alle kunne være undgået med bedre midtbanespil. Ved 1-0 og 3-0 kommer midtbanen (begge gange Zeca) for sent til målscoreren og ved 2-0 bliver manden bag den målgivende aflevering slet ikke presset (igen af Zeca). Det er muligt, at Zeca kommer for sent pga at han også dækker andre op, men for sent kommer han tre gange, som alle koster et mål,

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1892
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Hvordan er det egentlig, i forhold til at registrere spillere til EL, hvis man venter til efter Göteborg kampen?
    En ny spiller skal "bare" registreres senest dagen før holdets første kamp i den pågældende runde. Så når nu EL-kval opgørene spilles over en enkelt kamp, skal spillere blot registreres senest kl. 23:59 dagen før.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. #1893
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Er det helt umuligt at man kunne forstille sig Sten Micheal Carøe plus mønt i en bytter for Casper Højer?
    Jeg kan ikke se Sten Grytebust, som andet end en Carøe klon, fra nu af :-D

    AGF skulle vist have forhørt sig om Sten.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1894
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg undrer mig en lille smule over den konstante fokus på forsvaret. Ja Bjelland spillede ved gud ikke en stor kamp og så langsom ud, men der er i 1. halvleg i går absolut intet hjælp at hente fra midtbanen. Det er imo her holdets største problem ligger, nemlig at Ståle ikke har formået at skabe en stærk nok midtbane som kan presse modstanderne ned. Vi dominerer simpelthen ikke nok.
    I går scorer OB 3 mål som strengt taget alle kunne være undgået med bedre midtbanespil. Ved 1-0 og 3-0 kommer midtbanen (begge gange Zeca) for sent til målscoreren og ved 2-0 bliver manden bag den målgivende aflevering slet ikke presset (igen af Zeca). Det er muligt, at Zeca kommer for sent pga at han også dækker andre op, men for sent kommer han tre gange, som alle koster et mål,
    Hold hold hold, du giver simpelthen Zeca skylden for alle 3 mål nu? Første mål sker pga Bjelland kikser en bold der bare skal losses ud af kommunen men ender i eget felt! Mål nr 2 er igen pga Bjelland som har en hurtighed som en på 50år og mål nr 3 er en blanding af Nelsson og ja Zeca som ikke er tæt nok på manden, men det er mest Nelsson som skulle have haft ham. Zeca kan ikke være overalt på banen, han redder os nok andre steder, og de steder hvor mål nr 1 og 3 kommer er mere Stages zoner.
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1895
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg undrer mig en lille smule over den konstante fokus på forsvaret. Ja Bjelland spillede ved gud ikke en stor kamp og så langsom ud, men der er i 1. halvleg i går absolut intet hjælp at hente fra midtbanen. Det er imo her holdets største problem ligger, nemlig at Ståle ikke har formået at skabe en stærk nok midtbane som kan presse modstanderne ned. Vi dominerer simpelthen ikke nok.
    I går scorer OB 3 mål som strengt taget alle kunne være undgået med bedre midtbanespil. Ved 1-0 og 3-0 kommer midtbanen (begge gange Zeca) for sent til målscoreren og ved 2-0 bliver manden bag den målgivende aflevering slet ikke presset (igen af Zeca). Det er muligt, at Zeca kommer for sent pga at han også dækker andre op, men for sent kommer han tre gange, som alle koster et mål,
    Prøv at se den "clearing" Bellend prøver at lave til 2 - 0 målet. Han burde få en assist på den. Den fantom redning Kalle har sover Bellend også.
    Problemet er ikke kun midtbanen men i høj grad forsvaret det ikke vinder der dueller og få lavet ordentligt clearinger eller skubbet kæden højt nok op så midtbanen kan ligge presse højere oppe på banen igen Zeca skal presse op og dække af foran forsvaret på samme tid.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1896
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Hold hold hold, du giver simpelthen Zeca skylden for alle 3 mål nu? Første mål sker pga Bjelland kikser en bold der bare skal losses ud af kommunen men ender i eget felt! Mål nr 2 er igen pga Bjelland som har en hurtighed som en på 50år og mål nr 3 er en blanding af Nelsson og ja Zeca som ikke er tæt nok på manden, men det er mest Nelsson som skulle have haft ham. Zeca kan ikke være overalt på banen, han redder os nok andre steder, og de steder hvor mål nr 1 og 3 kommer er mere Stages zoner.
    Der sker gerne mere end en fejl når man indkasserer scoringer, ligesom der er mange faktorer der kunne være bedre.
    Den første scoring opstår efter en lang ud til OB’s kant, der er helt fri. Det er en direkte konsekvens af vores taktik, hvor backerne skal ind og stå kompakt. Varela må herefter slippe sin markering for at løbe ud til OB’s kant, men ingen tager over efter ham, men falder bare tilbage i deres komfortable zone. Nelsson burde have spottet det og det vidner nok også om dårlig kommunikation. I første omgang reddede Johnsson dog, men Bjellands dårlige clearing sætter os under pres og Varela taber duellen. Det er de to der bærer ansvaret her og bestemt ikke Zeca, der kom tilbage fra presset og forsøgte at hjælpe Stage med det løb der kom bag ham.

    Ved den anden scoring står Stage og dækker ingenting og kommer på mellemhånd og får derfor hverken presset eller dækket af, Zeca kunne ikke følge med sin markering der modtager bolden foran vores forsvar og med lethed kan slå en aflevering i dybden og Bjelland forudser at afleveringen vil komme, men er for langt fra Jebali og kan ikke indhente ham, ligesom han ender med at ophæve offsiden. Scoring opstår derfor på baggrund af midtbanen, der ikke var afstemt. Det var slet og ret dovent presspil og sløsede markeringer. I de situationer håber man så på, at forsvaret er mere vågent, men her viste Bjelland bestemt ikke klassen og ender med både at ophæve offsiden og ikke følge med Jebali. Så selvom situationen opstår fordi midtbanen fejler, så hænger en stor del af ’skylden’ på Bjelland, der ikke løste sin opgave – i den sekvens havde OB trods alt kun en angriber at holde styr på.

    Ved den tredje scoring bygger OB op fra forsvaret og vores organisation burde være på plads, men OB’s back spiller en dyb bold forbi Daramy (der står og kigger fodbold i sin zone) og på ydersiden af Varela der initialt ikke løber med ud for at tage duellen og kun lunter ud for at blokere indlægget og så laver Jebali et klogt løb, hvor han skarpt drejer af foran forsvaret og løber mod bolden og modtager den umarkeret. Scoringen hviler tungt på Varela i min optik (der har svært ved at veksle mellem at stå kompakt og løbe ud og presse, ligesom der er dårlig koordination mellem Varela og Nelsson), men viser også svagheden ved vores zoneforsvar, da både Nelsson og Bjelland umiddelbart er placeret korrekt i deres zone, men ingen af dem har holdt øje med Jebali. Det kan på ingen måde være midtbanens skyld, da de ikke har en chance for at komme med tilbage og så må man også rose Jebali for et flot løb og OB for at godt direkte angreb.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1897
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ståle kan søge om ekstra penge til en transfer hos Seier & co., hvis en højt profileret kvalitetsspiller i Sisto-klassen skulle være tilgængelig grundet ekstraordinære omstændigheder. Men ellers er der ikke afsat ekstra penge i budgettet end hvad der normalt er. Og pengene til sidste års Santos-handel kom egentlig fra dette års spillerbudget. Så der skulle sælges spillere for at få plads til nye spillere.
    Jeg er med på, at der kun bliver købt noget til kanterne, hvis det er en, der løfter niveauet. Det er den melding, der er kommet både fra Ståle og Lars Seier på det seneste, så jeg kan ikke rigtigt se, hvad vi er uenige om her. Hvis Ståle finder en spiller, der kan forstærke os på kanten, er der penge til ham - og det var der også, før Santos blev solgt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1898
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Boilesen er en fænomenal venstreback, også selvom han ikke er ved baglinjen konstant. Jeg er helt uenig i det der.
    Beklager lige at afkoble transfersnakken, men må lige komme med den helt objektive subjektive facit på venstrebackpladsen (som er lidt en fetich):
    1. Wendt
    2. Niclas Jensen (NO 1 og 2 kombineret)
    3. Agustinusson
    4. Pierre b. No 1
    5. Boilesen
    .
    .
    6. PC
    7. Bergdølmo
    8. Pierre b. NO 2
    9. Saarinen
    10. Rooba
    11. Oviedo (NO 1 og 2 kombineret)

    Jeg har lidt svært ved at placere de gamle koryfæer CV, Uldbjerg mv. Der kommer min viden til kort. Og så har der selvfølgelig været mange andre inde over ala Bergvold mv. men de ejede aldrig pladsen..

    Men i relation til den aktuelle snak, så er boilesen en klasse VB, noget over Pierre 2.0 i aktuelt niveau (men et mulehår efter Pierre b. 1.0).

    Nå, tilbage til transfers..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1899
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Beklager lige at afkoble transfersnakken, men må lige komme med den helt objektive subjektive facit på venstrebackpladsen (som er lidt en fetich):
    1. Wendt
    2. Niclas Jensen (NO 1 og 2 kombineret)
    3. Agustinusson
    4. Pierre b. No 1
    5. Boilesen
    .
    .
    6. PC
    7. Bergdølmo
    8. Pierre b. NO 2
    9. Saarinen
    10. Rooba
    11. Oviedo (NO 1 og 2 kombineret)

    Jeg har lidt svært ved at placere de gamle koryfæer CV, Uldbjerg mv. Der kommer min viden til kort. Og så har der selvfølgelig været mange andre inde over ala Bergvold mv. men de ejede aldrig pladsen..

    Men i relation til den aktuelle snak, så er boilesen en klasse VB, noget over Pierre 2.0 i aktuelt niveau (men et mulehår efter Pierre b. 1.0).

    Nå, tilbage til transfers..
    Jeg husker Oviedo som helt ustyrlig, i hans første periode, hos os, hvilket vel også var grunden til at han røg til Everton.


  17. #1900
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Jeg husker Oviedo som helt ustyrlig, i hans første periode, hos os, hvilket vel også var grunden til at han røg til Everton.
    Ja, han var lidt tid om rigtig at få pladsen, men lavede man en Oviedo 1.0 så ville han også lande højere i tabellen..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  18. #1901
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Med tre uger til vinduet lukker og med en frisk kamp fra i går i erindringen, lægger jeg min skala op, som jeg vil vurdere Ståle på, når vinduet lukker.

    Et par indledende betragtninger; så er jeg ikke overrasket over hverken indsats eller resultat i går. Indledningsvis håbede jeg selvfølgelig på, at det faktum, at vi er FCK, ville styre det igennem for os. Men inderst inde vidste jeg godt, at når vi stillede med de samme spillere som sidste sæson, så ville vi på alle måder få det samme udbytte (læses kampe mod: AaB, Hobro, FCM, Brøndby, Horsens, Esbjerg, Silkeborg, Randers m.fl.). Vi har i 2020 et point gns. på 1,29, så selvom Ståle har en sjælden stærk evne til at nævne en masse highights, når han bliver konfronteret med vores niveau, så er summen på året 2020 en katastrofe. Så når vi har sat retning mod nedrykningsspil og speederen i bund, så skal der handling til for at ændre kurs. Og Ståle har hidtil udvist en usædvanlig stærk handlingslammelse.

    Argumenterne om, at det i sidste sæson var skader, der var et benspænd for mere stabile præstationer med et højere bundniveau, holder ikke. Af skaderne som i den forbindelse bliver nævnt, er det blevet demonstreret, at det reelt kun er Wind, der kan komme tilbage og bidrage til et ordentlig løft. N’Doye er væk, Bjelland er færdig, Fischer spillede godt for 2½ år siden, og han demonstrerer jævnligt, at det gør han ikke længere. Boilesen er endnu en gang skadet, hvilket det kun kan være Ståle, at det kommer bag på. I den tid Boilesen, har været i FCK har han været i stand til at deltage i 47% af de SL-kampe, der har været spillet.

    Min status på positionerne er:

    Målmænd; Kalle Rigtig fin, Grytebust sælg.
    1 salg og et køb

    Højre back; Varela net uden at være prangende, han er OK. Bartolec; Jeg tror vi er bedre tjent med at sende ham videre, Remmer ville kunne erstatte langt bedre og give bedre økonomi til klubben.
    1 udskiftning til trup

    Midterforsvar, her er det kun VN der holder niveau. Bjelland er på alle måder færdig, Ragnar, det ligner en joke, at man forlænger med ham for, at han nu på niende måned træner for at komme i form – færdig. Marios; er det en komisk eller tragisk signing. Jeg både smilte, rystede på hovedet og fik ondt i maven, når jeg så ham. Langsom, taktisk uskolet, stort omdrejningspunkt, tunge fødder … fyld selv på.
    1 udskiftning til start 11’er

    Venstre back. To over-the-hill spillere og en porcelænsfigur. Vi har ingen spillere, der kan gå ind i en start 11’er.
    To salg og en ny start 11’er back

    CM: Falk og Zeca OK; Stage og Thomsen væk, Mudri reserve OK. Det er pinligt, at Ståle insisterer på at være den sidste, der erkender, at Stage skal væk. Stages stats er 35-50% under niveauet for de gode FCK spillere gennem tiden. Stats’ene har ikke udviklet sig gennem sidste sæson og bemærkelsesværdigt, så er de ca. på niveau med hans tid i AGF med de små justeringer, der er, pga, vi spiller anderledes fodbold. Eneste parameter, hvor han overpræsterer, er det defensive hovedspil. What you see is what you get.
    2 salg et køb.

    Kantspillere; Fischer, Biel sælg. Ingen af dem har det niveau, de blev købt til og de besidder ikke de individuelle power-kompetencer, som det kræves i FCK. Daramy skal fortsat udvikles – OK.
    To køb til start 11’er

    Angreb; Wind tæt på internationalt niveau. Wilczek, på trods af målene tror jeg ikke på ham. Vi skal have internationalt niveau. Han har spillet i midter- og bundklubber og så haft succes i Brøndby. Han passer som spiltype ikke ind og det kræver store forandringer hvis han skal lykkes. Skal vi ændre hele konceptet for en ’måske’ på 32 år? Kaufmann, blev hentet i januar for han så kunne bruge et halvt år på at tilpasse sg, så han var klar til denne sæson; Ståles ord. Kors i skuret hvor jeg træt af den knægt. Han kan intet der berettiger ham til FCK og hans evindelige brokkerier, når han får en avs, hans slappe fysik, som samtlige journalister har besluttet er enorm, men som han på trods af, alligevel formår at tabe 98% af de dueller, han går ind i. Det tog Wilczek 70 minutter at score dobbelt så mange mål som Kaufmann til dato – hvilket fortæller en hel del om Kaufmanns afslutningskvalitet – elendig. Sælg ham, mens man kan få lidt for ham.
    1 salg og 1 køb; en international angriber, der kan starte hver gang og spille med Wind, og så kan Wilczek erstatte dem i Superligaen.

    Status så langt; vi har brug for, at der bliver købt ind til en stærk start 11’er og der mangler fem reelle stjernekøb. So far er der investeret i truppens bredde (Wilczek og Marios). Der skal sælges spillere, så økonomien passer og der må sekundært gerne styrkes i truppen.

    Når holdet savner kvalitet, skal det hentes, de skadede spillere fra sidste sæson løser det ikke. Og ændringer i de perifære funktioner hjælper heller ikke. Ståle fyrede Anders Storskov, men den nye fysiske sektor har indtil nu vist at de kan omdanne femten fodboldspillere til flødeskumskager, langsomme i handling, tunge fødder, fyld selv på. Ny teknisk direktør på 27 år, som aldrig har foretaget sig andet erhvervsmæssigt end FCK, hvor Ståle har været den store chef. Så uambitiøs en ansættelse kalder på en let hovedrysten – en teknisk direktør, der fagligt ikke har været ude og danne sig sin egen forståelse af jobbet, fodbold, transfers mm. uden nogen som helst relevant erfaring med elitefodbold på egen krop. Den var ikke gået mange steder, som det er værd at sammenligne sig.

    Til dato, synes jeg Ståle har præsteret med en blanding af passivitet og middelmådighed, som ikke er det vi har brug for.

    Alt under fem spillere til start 11’er er ikke godkendt, dertil skal han gerne lykkes med at skille sig af med dødvægten i klubben – beskrevet ovenfor og styrket truppen. Men først og fremmest SKAL der fem start 11-spillere ind.
    Goldbæks Højrefod

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1902
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Til dato, synes jeg Ståle har præsteret med en blanding af passivitet og middelmådighed, som ikke er det vi har brug for.
    Nu har vi vel absolut ingen ide om, hvad der sker bag tæppet. Det eneste vi ved er, at han var milimeter fra at signe Sisto, og at han formentlig har forsøgt at overtale Zanka. NDoye blev erstattet i løbet af få dage (godt nok med bredde i dine øjne) og Marios kom hurtigt ind, da man opgav Zanka. Endvidere er Santos nu sendt væk. ligesom sundhedssektoren er ommøbleret. Man kan kalde det meget, men passitivitet kan det næppe betegnes.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Alt under fem spillere til start 11’er er ikke godkendt, dertil skal han gerne lykkes med at skille sig af med dødvægten i klubben – beskrevet ovenfor og styrket truppen. Men først og fremmest SKAL der fem start 11-spillere ind.
    Hvis det er dine krav for et godkendt vindue, så bliver du slemt skuffet. Slemt slemt skuffet.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #1903
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis det er dine krav for et godkendt vindue, så bliver du slemt skuffet. Slemt slemt skuffet.
    Det tror jeg såmænd du ret i - det ændrer bare ikke på, at det er det, der skal til, hvis vi skal tilbage på niveau. Den øverst sportslig ansvarlige har bragt os i en ordentlig suppedas, og det er hans ansvar at få rettet op på det. Så må vi se, om han gør det
    Goldbæks Højrefod

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #1904
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Kaufmann, blev hentet i januar for han så kunne bruge et halvt år på at tilpasse sg, så han var klar til denne sæson; Ståles ord. Kors i skuret hvor jeg træt af den knægt. Han kan intet der berettiger ham til FCK og hans evindelige brokkerier, når han får en avs, hans slappe fysik, som samtlige journalister har besluttet er enorm, men som han på trods af, alligevel formår at tabe 98% af de dueller, han går ind i.
    Uenig i den analyse. Kaufmann blev købt til tiltræden nu, og planen var, at han skulle køres ind nu og de næste 12 måneder. Han ankom 6 måneder før tid og fik førsteangriberansvar fra dag ét. Vi er ved at knække ham med for meget ansvar. Han giver sig altid 100%. Er ikke bange for at slå sig. Han kan blive god, men det tager mere tid og mindre ansvar.

    Til gengæld er jeg dæleme bekymret for Pep. Han ser ikke ud til at have en fremtid i klubben. Jeg har faktisk længe fornemmet, at hverken Santos, Varela eller Pep trives i klubben. Santos er rejst. Varela bliver nok, mens det er et stort spørgsmål med Pep. Det synes jeg er trist.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #1905
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Uenig i den analyse. Kaufmann blev købt til tiltræden nu, og planen var, at han skulle køres ind nu og de næste 12 måneder. Han ankom 6 måneder før tid og fik førsteangriberansvar fra dag ét. Vi er ved at knække ham med for meget ansvar. Han giver sig altid 100%. Er ikke bange for at slå sig. Han kan blive god, men det tager mere tid og mindre ansvar.

    Til gengæld er jeg dæleme bekymret for Pep. Han ser ikke ud til at have en fremtid i klubben. Jeg har faktisk længe fornemmet, at hverken Santos, Varela eller Pep trives i klubben. Santos er rejst. Varela bliver nok, mens det er et stort spørgsmål med Pep. Det synes jeg er trist.
    Jeg må indrømme, jeg er også ved at være træt af Kauffman små klynken når det gør lidt Ondt. Det er fandeme voksenfodbold. Hans teknik er hellere ikke noget at råbe op omkring.

    Og så har vi Santos, Pep og tildels Stage. Jeg ved ikke med jer andre, men jeg er ved at være godt træt af vores Scouting afd, eller hvem fanden der har ansvaret for at få spillere til klubben. I sidste ende er det vel Ståle der godkender det. Jeg undre mig over at sportspressen ikke for alvor har udfordret det endnu sådan for alvor. Ståle har den grad Goodwill....

    Jeg vil have spillere der kan gå direkte ind i start 11 som påvirker holdet fra dag 1 og ikke skal bruge 6-12 måneders tilvendning.
    Sidst redigeret af EraZ : 14.09.20 kl. 20:13

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •