Side 133 af 184 FørsteFørste ... 3383123130131132133134135136143183 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,981 til 1,995 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1981
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Lagt følere ud?
    Skal det forståes at de ser hvem der bider på?
    Tænkte man havde en klar ide om hvem man måske kan hente, virker sgu ikke til den scout afdeling fungere hvis man får tilbudt spillere.
    Mon ikke svaret er både og. Man har nok lagt følere ud på specifikke spillere og hørt om deres situation, ligesom man sikkert også har spurgt ud i sit netværk, hvad der kunne være af "ledige" muligheder til pladsen. Det sidste tænker jeg primært handler om spillere, som normalt er en smule udenfor vores økonomiske rækkevidde, men hvor agenter måske kender til en utilfredshed eller lignende som gør, at vi alligevel kan have en chance.

    Mht at få tilbudt spillere, så er det formentlig noget som sker ganske ofte. Og eftersom det ikke er en hemmelighed at vi leder efter en kantspiller, så er det en del af agenternes arbejde at tilbyde deres "ledige" spillere.

    Det der i denne sammenhæng måske bekymrer mig mest er, at vi åbenbart ikke er længere i processen. Det havde været temmelig rart, hvis vi allerede var i fremskredne forhandlinger med 1-2 stykker. Det kan selvfølgelig handle om, at en de rigtig gode spillere skal have afklaret andre "bedre" muligheder før de evt. vender sig mod os hen mod slutningen af vinduet.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1982
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Lagt følere ud?
    Skal det forståes at de ser hvem der bider på?
    Tænkte man havde en klar ide om hvem man måske kan hente, virker sgu ikke til den scout afdeling fungere hvis man får tilbudt spillere.
    Det er ikke altid skidt at spillerne bliver tilbudt. Claudemir var efter sigende ikke på radaren før agenten bankede på Ståles dør.

  4. #1983
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    FCK skulle have spurgt på Alexander Bah, såfremt der sker et salg af Bartolec eller Varela.

    https://twitter.com/InsideCopenhag1/...99312188649472

    Kilde: "Hemmelig bruger" på twitter - der nok skal tages med et gran salt, indtil man ser om flere af hans påstande falder i hak. Dog syntes jeg, at han har forudsagt nogle ting, som virker til at passe med vandrørene, så jeg vil ikke afvise at han rent faktisk høre en del.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  5. #1984
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    FCK skulle have spurgt på Alexander Bah, såfremt der sker et salg af Bartolec eller Varela.

    https://twitter.com/InsideCopenhag1/...99312188649472

    Kilde: "Hemmelig bruger" på twitter - der nok skal tages med et gran salt, indtil man ser om flere af hans påstande falder i hak. Dog syntes jeg, at han har forudsagt nogle ting, som virker til at passe med vandrørene, så jeg vil ikke afvise at han rent faktisk høre en del.
    Hehe, virker ikke videre troværdigt, men det ville dog være en rigtig dejlig og tiltrængt forstærkning som jeg også selv har peget på..

    Dog håber jeg da i den grad det er karlo og ikke Varela der i så fald skal den anden vej..

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1985
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    FCK skulle have spurgt på Alexander Bah, såfremt der sker et salg af Bartolec eller Varela.

    https://twitter.com/InsideCopenhag1/...99312188649472

    Kilde: "Hemmelig bruger" på twitter - der nok skal tages med et gran salt, indtil man ser om flere af hans påstande falder i hak. Dog syntes jeg, at han har forudsagt nogle ting, som virker til at passe med vandrørene, så jeg vil ikke afvise at han rent faktisk høre en del.
    Jeg ser mange af Sønderjyskes kampe, da jeg har rødder i Haderslev, og jeg kunne sagtens se Bah styrke vores hold. Umiddelbart ville jeg dog placere ham på højrekanten på midtbanen frem for at lade ham spille back i en firekæde.

    Men man skal nok ikke ikke lægge for meget i mine evner til bedømme kvaliteten af Sønderjyskes spillere: Jeg både var tilfreds, da vi hentede Sölvi Ottesen og senere Johnny Thomsen - set i bagklogskabens lys havde jeg gerne været den ene handel foruden ;-)

    Købet af Søren Fredriksen gav hverken mening for mig før eller efter handelen...

  8. #1986
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Personligt har jeg ikke det store kendskab til Alexander Bah. Er der nogen som har set mere til ham, og som kan beskrive ham i detaljer og komme med et bud på om han vil passe ind i FCK og vores spillestil.

    Det er åbenlyst at han har fart, teknik og fysik som vi mangler på holdet, men der stopper min kendskab til ham.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  9. #1987
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Personligt har jeg ikke det store kendskab til Alexander Bah. Er der nogen som har set mere til ham, og som kan beskrive ham i detaljer og komme med et bud på om han vil passe ind i FCK og vores spillestil.

    Det er åbenlyst at han har fart, teknik og fysik som vi mangler på holdet, men der stopper min kendskab til ham.
    De tre ting beskriver ham vel egentlig meget godt.. Men især fart og fysik.. Hvilket i den grad er kvaliteter det her hold skriger på.. Vi har massere af teknik egentlig, men fart og power mangler vi på langt de fleste positioner...

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1988
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Det er åbenlyst at han har fart, teknik og fysik som vi mangler på holdet, men der stopper min kendskab til ham.
    Hvis man har de tre ting, hvad kan man så mangle udover spilintelligens?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. #1989
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Taktisk forståelse, evnen til at læse med- og modspilleres bevægelser på banen, og så evt. mentaliteten. Ikke at jeg siger, det er tilfældet for ham overhovedet, for så meget ved jeg ikke om ham.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1990
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Taktisk forståelse, evnen til at læse med- og modspilleres bevægelser på banen, og så evt. mentaliteten. Ikke at jeg siger, det er tilfældet for ham overhovedet, for så meget ved jeg ikke om ham.
    Mentalitet - ja. Resten ville jeg putte under spilintelligens - men det er måske bare mig, der definerer det for bredt :-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. #1991
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nu er der et nyt twitterrygte, der siger at både FCM og FCK skulle være interesseret i Bah. Så må man bare håbe, at vi ikke kommer derud hvor begge klubber når at ligge et tilbud, og han vælger FCM. I så fald vil vi have tabt kampen om to spillere i direkte konkurrence med FCM kort efter hinanden. Dog er Sisto sagaen lidt speget, og kan nok ikke betegnes som at man tabte kampen direkte pga flere årsager.

    Det vil være en skidt indikator immervæk.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  16. #1992
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Nu er der et nyt twitterrygte, der siger at både FCM og FCK skulle være interesseret i Bah. Så må man bare håbe, at vi ikke kommer derud hvor begge klubber når at ligge et tilbud, og han vælger FCM. I så fald vil vi have tabt kampen om to spillere i direkte konkurrence med FCM kort efter hinanden. Dog er Sisto sagaen lidt speget, og kan nok ikke betegnes som at man tabte kampen direkte pga flere årsager.

    Det vil være en skidt indikator immervæk.
    Så kommer der en dokumentarfilm, jo!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1993
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Skal vi ikke blive enige om kun at videregive twitter rygter hvis de kommer fra en pålidelig bruger og altid skrive nogle ord om hvorfor netop denne bruger skulle være pålidelig.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1994
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Skal vi ikke blive enige om kun at videregive twitter rygter hvis de kommer fra en pålidelig bruger og altid skrive nogle ord om hvorfor netop denne bruger skulle være pålidelig.
    Og som minimum lave er link

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #1995
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://twitter.com/MadsOgaard89 nok denne bruger der snakkes om.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •