Side 144 af 184 FørsteFørste ... 4494134141142143144145146147154 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,146 til 2,160 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2146
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg syntes at bemærke i gårsdagens nedtakts-interview med Ståle, at han mere end antydede, at kommende transfers afgænger af om vi kvaller til europæisk gruppespil.. Selvom det med de økonomiske briller på forekommer ganske ansvarligt, så er det alligevel triste nyheder.. Vores nuværende hold har på ingen måde klassen til at spille DM-guld hjem, så derfor var det mit håb, at man vælger at investere det der skal til i holdet, for at få os på ret køl.. Om det bliver med én eller to kampe om ugen i dette efterår, så bliver det med mange tabte kampe, hvis ikke der hentes kvalitet ind på en række positioner...

    Selvom jeg selv har haft lukket diskussionen om en ny CB så står det efterhånden mere og mere klart, hvor vigtigt det er at vi får kvalitet ind her.. Bjelland synes over the hill, Ragnar er lavet af kongeligt porcelæn og Marios virker som et vanvittigt panik-køb der pt er milevidt fra at kunne bidrage med andet end nogle flotte holdfotos.. Man gik og troede og at det næsten ikke kunne blive værre for vores ærede scouting-afdeling, og så graver de sørme ham her frem.. Ja det er tidligt at drage konklusioner, men nøj hvor ser han altså ringe ud...
    Jeg tolkede det på præcis samme måde. Og jeg er enig omkring Marios. Jeg vil give ham et år til at bevise sig her, men han ligner simpelthen en spiller, der aldrig har hørt om zone forsvar før, og det er sgu også lidt skræmmende, at det åbenbart er så svært at lære, at han endnu ikke har forstået bare en mikro brøkdel af det. Han burde jo bare have siddet i et videorum med en forsvartræner og blive oplært 16 timer i døgnet siden sin ankomst, for det er fandeme vigtigt, at han lærer det ret hurtigt med Ragner og Bjelland, der konstant bliver skadet. Jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men jeg savner Sotte!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2147
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg er næsten derude, hvor jeg siger at det ville have været billigere at stoppe udlejningen af Lüftner..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #2148
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg er næsten derude, hvor jeg siger at det ville have været billigere at stoppe udlejningen af Lüftner..
    Ja han spiller vel for en klub, der praktiserer zoneforsvar ikke?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2149
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Ja han spiller vel for en klub, der praktiserer zoneforsvar ikke?
    Jo, og et zoneforsvar, der minder om det, vi praktiserer, under ledelse af Ståles tidligere landsholdskollega Henning Berg. Hvilket netop var årsagen til at han blev sendt dertil.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #2150
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Problemet vel bare at vores trup har en vis størrelse og at lønbudgettet er ved at være ret tight?
    Her tænker jeg ikke kun Bjelland, men vi har en del "fyld" i truppen som spærer for andre tilgange.

    Men helt enig - Nuværende trup er imo ikke stærk nok til at mase al modstand i Superligaen / EL eller ej....
    Helt enig. Hvis man tænker på, hvor mange lønkroner, der er bundet op i spillere, der ikke præsterer: Bjelland, Ragnar, Oviedo, Thomsen som de værste og så Biel, Bengtsson og Kaufmann som boblere. Der finder du investeringen til nye spillere. Nummerisk er vi vel også på plads over hele linjen pånær på kanten, så Ståles udsagn i går giver mening - at vi enten skal sælge lidt ud, før der kan komme nye ind, eller at vi skal kvalificere os til Europa, så en større trup kan forsvares.

    Jeg tror stadig på en HB (ankersen), en kant og en CB.

    Der er gået meget Bjelland bashing i den, men jeg synes, at Francis Dickoh sagde det rigtig godt i Medianos optakt til kampen: Manden er ikke alene truppens, men ligaens med afstand dyreste spiller. Derfor må det også konkluderes, at han er vores forsvarsgeneral og vigtigste spiller i den bagerste kæde. Vi er i sæsonens måske vigtigste uger med Derby og afgørelse om europæisk gruppespil. Sat på spidsen er det jo for de kampe, at manden er hentet hjem - og de kampe, der skal retfærdiggøre hans løn. Og så er han ikke klar. Bjelland ønsker jo ikke at være skadet, men hele den situation er bare under al kritik. Det er fandme fatalt.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #2151
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Hvad vurderer du det på? Manden har jo nærmest ikke spillet endnu
    Det jeg har set i træningskampen mod Lyngby og i de sporadiske indhop har været rystende.. Han er milevidt fra at være der rent taktisk.. Positionerer sig som en juniorspiller... Mine bange anelser omkring start-vanskelligheder med zone-opdækning er i hvert fald ikke blevet afkræftet.. Og så forekommer han marginalt langsommere end Bjelland..

  12. #2152
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det centrale forsvar ser ud til at være vores værste hovedpine overhoved nu hvor højreback ser ud til at blive løst med ankersen.

    - Nelsson er fast og gør det godt, men svinger nok en del nu hvor resten også er ustabil
    - Bjelland er for tit små skadet og virker til at være langt fra form. Mon ikke Ståle prøver at presse så meget ud af ham, så han kommer i form. Dog tvivlsomt
    - Ragnar samme historie som Bjelland
    - Marios er ikke klar til at spille i det centrale forsvar
    - Boile vi vil nok helst bruge ham på venstre back, men kan vise sig nødvendigt at rykke ham ind centralt
    - Stage burde have egenskaberne til at spille positionen, men spørgsmålet er om han vil.
    - Zeca kunne måske være frækt at rykke ned i superliga kampene, men det efterlader så et hul på midtbanen

    Tror ikke ståle bruger flere penge på midterforsvaret. Savner også Papa, var måske ikke super god fremad, men da han fik nogle kampe i træk, så fik ham og Nelsson da lukkede af sidste sæson.
    - Torben

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2153
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    - Stage burde have egenskaberne til at spille positionen, men spørgsmålet er om han vil.
    Tænker ikke, at der er en klausul i Stages kontrakt, som gør, at han kan nægte at spille CB i en periode. Ned i forsvaret med ham indtil Bjelland kommer i form (sker nok ikke) eller Marios får lært zoneforsvar.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #2154
    mkmk er offline Ståle-i-FCK-for-altid
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Tænk hvis det viser sig at Wilzhek blir det bedste køb i dette vindue
    han gør ihvertfald sit bedste..

    Andreas Skov Olsen er blevet set på spise på en restaurant i indre by på trods af Bologna spiller på mandag

    Det virker som om der sker noget i kulissen bag Bjelland

    Hvor har du det fra ift. det med Andreas Skov Olsen, at han er set på restaurant i København ? Lyder interessant, omend det ikke nødvendigvis betyder noget specielt.

  17. #2155
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mkmk Se meddelelser
    Hvor har du det fra ift. det med Andreas Skov Olsen, at han er set på restaurant i København ? Lyder interessant, omend det ikke nødvendigvis betyder noget specielt.
    Twitter fra hans kærestes konto, så sikkert ikke andet end et kæreste besøg.

  18. #2156
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bt.dk/superligaen/fck-de...n-i-koebenhavn

    Michel melder, at Ankersens tilbagekomst er ved at være på plads.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #2157
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ståle kom før mig

  21. #2158
    mkmk er offline Ståle-i-FCK-for-altid
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Twitter fra hans kærestes konto, så sikkert ikke andet end et kæreste besøg.

    Tak for svar! Ved du om han er tilbage i træning idag, eller om han stadig er i DK ?

  22. #2159
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mkmk Se meddelelser
    Tak for svar! Ved du om han er tilbage i træning idag, eller om han stadig er i DK ?
    Ingen idé. Det var ikke mig, der stalkede kærestens profil :-) Og forresten, så var det vist Instagram og en Twitter bruger, der lagde billedet op.
    Sidst redigeret af Jt80 : 25.09.20 kl. 14:39

  23. #2160
    mkmk er offline Ståle-i-FCK-for-altid
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Haha! Tak for svar. Jeg håber da at der er noget igang!

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •