Side 26 af 184 FørsteFørste ... 16232425262728293676126 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #376
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bt.dk/superligaen/staale...uld-naeste-aar

    Der mangler et par brikker, ifølge Ståle. Spekulér som vinden!

  2. #377
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg håber lidt man køber Jeppe Kjær i Horsens, stikker ham en 5 årig aftale og lejer ham tilbage til Horsens i et år med mulighed for forlængelse. Han er simpelthen for interessant til, at man kan lade FCM lave det stunt - så for en gangs skyld, så håber jeg vi kommer før FCM.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #378
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Mon ikke vi kan sende Småsten til GF? Det tror jeg vil være godt for Gryte. De har pt. en forholdsvis håbløs keeper!

  5. #379
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/staale...uld-naeste-aar

    Der mangler et par brikker, ifølge Ståle. Spekulér som vinden!
    Jeg er også helt overbevist om at ledelsen er klar over, at der skal satses nu, hvis vi ikke skal sakke agterud i flere år i forhold til FCM.

    Jeg tror på et stort transfervindue for os, dog afhængigt om corona blusser op igen herhjemme.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #380
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg håber lidt man køber Jeppe Kjær i Horsens, stikker ham en 5 årig aftale og lejer ham tilbage til Horsens i et år med mulighed for forlængelse. Han er simpelthen for interessant til, at man kan lade FCM lave det stunt - så for en gangs skyld, så håber jeg vi kommer før FCM.
    Ajax skulle være kraftig interesseret i ham så vi skal virkelig tilbyde ham noget specielt.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #381
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ragnar måtte udgå med skade i går.. Mon ikke at det måske var sidste gang vi så ham i den hvide trøje?
    Med Bjellands skade havde han ellers en gylden mulighed for at vise at han var værd at beholde, men nu ser det svært ud.. Tænker heller ikke at hans løn er lave ende, måske man skulle kigge efter en ung 4. mand til midterforsvaret i stedet?

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #382
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg har ærlig talt ikke de store forventninger til det kommende transfervindue. Selvom vi måtte have held til at komme af med noget af dødvægten, så frygter jeg, at vi kommer til at se en meget begrænset tilgang af spillere.

    Jeg håber, at Ståle vil prioritere defensiven, for vi lukker frustrerende mange mål ind, og det er jo ikke bare i denne sæson.

    I sæsonen 2017/2018 indkasserede vi hele 47 mål, i 2018/2019 indkasserede vi 37 mål, og i 2019/2020 har vi indtil videre indkasseret 37 mål.

    Til sammenligning indkasserede vi i 2014/2015 blot 22 mål, i 2015/2016 indkasserede vi 28 mål, mens vi i 2016/2017 kun indkasserede 20 mål.

    Der er sikkert mange naturlige årsager til det, heriblandt at vi ikke spillede nøjagtig lige mange kampe i alle sæsonerne, salg af spillere osv., men det føles som en blødning, der bare får lov at fortsætte.

    Min førsteprioritet vil derfor være en styrmand til forsvaret som ny fast makker til Nelsson. Jeg forventer ikke, at nogen vil købe Bjelland, men så må Bjelland være suppens dyreste reserve.

    Dernæst savner jeg en leder mere på holdet til at tage ansvar og skabe ro, når vi er under pres. Det er måske knap så vigtigt, om det er en angriber eller midtbanespiller, men jeg synes, vi har haft for få naturlige ledere på banen denne sæson.

    Hvis der findes et bedre tidspunkt end andre til at investere i spillertruppen på, så ville jeg sige, at det er nu.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #383
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jeg har ærlig talt ikke de store forventninger til det kommende transfervindue. Selvom vi måtte have held til at komme af med noget af dødvægten, så frygter jeg, at vi kommer til at se en meget begrænset tilgang af spillere.

    Jeg håber, at Ståle vil prioritere defensiven, for vi lukker frustrerende mange mål ind, og det er jo ikke bare i denne sæson.

    I sæsonen 2017/2018 indkasserede vi hele 47 mål, i 2018/2019 indkasserede vi 37 mål, og i 2019/2020 har vi indtil videre indkasseret 37 mål.

    Til sammenligning indkasserede vi i 2014/2015 blot 22 mål, i 2015/2016 indkasserede vi 28 mål, mens vi i 2016/2017 kun indkasserede 20 mål.

    Der er sikkert mange naturlige årsager til det, heriblandt at vi ikke spillede nøjagtig lige mange kampe i alle sæsonerne, salg af spillere osv., men det føles som en blødning, der bare får lov at fortsætte.

    Min førsteprioritet vil derfor være en styrmand til forsvaret som ny fast makker til Nelsson. Jeg forventer ikke, at nogen vil købe Bjelland, men så må Bjelland være suppens dyreste reserve.

    Dernæst savner jeg en leder mere på holdet til at tage ansvar og skabe ro, når vi er under pres. Det er måske knap så vigtigt, om det er en angriber eller midtbanespiller, men jeg synes, vi har haft for få naturlige ledere på banen denne sæson.

    Hvis der findes et bedre tidspunkt end andre til at investere i spillertruppen på, så ville jeg sige, at det er nu.
    Zanka ved siden af Nelsson. Boilesen er en ledertype, så med både Zanka og Boilesen på holdkortet, så ser det betydelig bedre ud. Så mangler vi en kant, som kan udfylde manglen når Fischer er væk, og øge konkurrencen. Optimalt set mangler vi også en angriber som har N'Doye kompetencer. Men det tvivler jeg på vi henter i dette vindue, hvis vi forlænger med ham.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #384
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    JakobP har på mystisk og obskur vis gravet et interessant emne frem, såfremt N'Doye ikke skulle være en mulighed i næste sæson.

    Cyle Larin, 25-årig canadisk center-forward fra tyrkiske Besiktas på 1,88 m., har været udlejet til belgiske Zuite Waregem i denne sæson. 9 mål og 11 assists i 33 liga- og pokalkampe i løbet af sæsonen. Har kontraktudløb om 2 år, men har ifølge JakobP åbenbart en frikøbsklausul på 2,5 mio. euro. Highlights videoer viser en spiller der kan afslutte med begge ben og med hovedet, har en god driblestyrke og besidder en udmærket placeringsevne i feltet. Derudover kan han også søge ned i banen for at modtage bolden, og derefter afslutte udefra.

    Og forresten, han har en næsten ikke-eksisterende skadeshistorik, da han kun har misset én kamp grundet en ikke-alvorlig muskelskade.

    https://www.transfermarkt.com/cyle-l...spieler/343463
    Sidst redigeret af Kiwi : 11.07.20 kl. 15:38
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #385
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    JakobP har på mystisk og obskur vis gravet et interessant emne frem, såfremt N'Doye ikke skulle være en mulighed i næste sæson.

    Cyle Larin, 25-årig canadisk center-forward fra tyrkiske Besiktas på 1,88 m., har været udlejet til belgiske Zuite Waregem i denne sæson. 9 mål og 11 assists i 33 liga- og pokalkampe i løbet af sæsonen. Har kontraktudløb om 2 år, men har ifølge JakobP åbenbart en frikøbsklausul på 2,5 mio. euro. Highlights videoer viser en spiller der kan afslutte med begge ben og med hovedet, har en god driblestyrke og besidder en udmærket placeringsevne i feltet. Derudover kan han også søge ned i banen for at modtage bolden, og derefter afslutte udefra.

    Og forresten, han har en næsten ikke-eksisterende skadeshistorik, da han kun har misset én kamp grundet en ikke-alvorlig muskelskade.

    https://www.transfermarkt.com/cyle-l...spieler/343463
    JakobP? Er der noget som helst der tyder på det er en vi kigger på?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  18. #386
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Er der noget som helst der tyder på det er en vi kigger på?
    Absolut fuck-all. Men der var heller ikke noget, som tydede på at vi kiggede på Boakye, udover at han havde scoret mod os..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. #387
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Absolut fuck-all. Men der var heller ikke noget, som tydede på at vi kiggede på Boakye, udover at han havde scoret mod os..
    Altså lige bortset fra de rygter der kædede ham sammen med os af to omgange.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #388
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Tror i man venter med at handle til næste kvartals regnskab bliver præsenteret?

  22. #389
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Tror i man venter med at handle til næste kvartals regnskab bliver præsenteret?
    Normalt vil transferbudgetret allerede være fastlagt og så kunne der komme en mindre justering pga de sportslige resultater, men jeg tror helt ærligt, at man som i mange virksomheder vil have alle større investeringer via ledelsen. Dvs der vel ikke engang er et reelt budget, men man læner sig lidt op ad pengepungens størrelse og forventede indtægter næste år.

  23. #390
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Håber vi henter Bo Svensson som vores næste store transfer

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •