Side 31 af 184 FørsteFørste ... 21282930313233344181131 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Lidt mere info om Mr.X, til dem der skulle tænke at det kunne være Amartey etc man ville hente hjem - Sakset direkte fra twitter rygtemøllen, hvor Michel svare på et tweet:
    Kunne det ikke meget vel være ham fra Göteborg der blev kåret til den bedste unge spiller i Allsvenskan sidste år? Meget større klubber end os skulle også være interesserede, men alligevel lod det ikke til, at hans prisskilt var skræmmende højt. Hvis han er så eftertragtet som rygterne sagde, kunne det vel godt betegnes som et scoop, hvis vi henter ham. Endvidere ville det passe glimrende på en svensk klub med Københavnske mindreværdskomplekser "ikke at ville sælge på nuværende tidspunkt"...

  2. #452
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Kunne det ikke meget vel være ham fra Göteborg der blev kåret til den bedste unge spiller i Allsvenskan sidste år? Meget større klubber end os skulle også være interesserede, men alligevel lod det ikke til, at hans prisskilt var skræmmende højt. Hvis han er så eftertragtet som rygterne sagde, kunne det vel godt betegnes som et scoop, hvis vi henter ham. Endvidere ville det passe glimrende på en svensk klub med Københavnske mindreværdskomplekser "ikke at ville sælge på nuværende tidspunkt"...
    MWD har tidligere meldt ud, at vi kiggede efter en stor signing i Sydeuropa. Jeg har på fornemmelsen, at Ståle har en kant fra ligaerne i PorDUgal eller Grækenland i kikkerten.

  3. #453
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Et andet og mere frækt (læs urealistisk/drømmende) bud kunne være Delaney. Det vilde kunne være prisen vi ville betale, ligesom Dortmund måske ikke vil slippe ham nu. Men han har været ramt på spilletiden, han har vist snakket om at det ikke er holdbart og har har for nyligt stået på en liste i Bild eller Kicker over spillere uden fremtid i klubben. Kunne han have lyst til at komme hjem? (det er nok desværre ikke sandsynligt endnu).
    Delaney tror jeg helt klart vil gå efter en udenlandsk klub før han kommer hjem. Han kan være fast mand på et fint hold i PL eller BL. F.eks. i Southampton efter Højbjerg smutter, Everton eller Leeds. Ham tror jeg først vi får se om 1-3 år, hvilket også er helt ok.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #454
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Damn, Schürrle kunne da gave været et sjovt eksperiment, men måske det var blevet en VdV-fadæse...

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #455
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Kunne man forestille sig det var Sisto?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #456
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det ville være en fræk transfer!!!

  10. #457
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Man kunne jo også håbe på at man hentede Sebastián Ferreira i Paraguay (savner fætter Rico)

  11. #458
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Med Brenfords mulige oprykning til Premier League er der i hvert fald ekstra ekstra pres på i FCK. Med udtalelserne på heden peger det i retningen af et rugeklub-setup, hvor dygtige talenter og spillere, der skal have spilletid, kan komme på leje i den danske superliga. Altså spillere, der kræver PL økonomi at have på holdet, hvilket alt andet end lige vil øge deres niveau, om ikke andet forudsætningerne for at præstere på højeste niveau. Hvor det dog irriterende, hvordan alt lykkedes for Benhams klubber i år.

    Anyways, jeg er faktisk fortrøstningsfuld og regner med, at vi henter en stærk CB, VM og angriber samt afskiber en del dødvægt i Oviedo, Thomsen, Grytebust, Sotte og Ragnar.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #459
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Anyways, jeg er faktisk fortrøstningsfuld og regner med, at vi henter en stærk CB, VM og angriber samt afskiber en del dødvægt i Oviedo, Thomsen, Grytebust, Sotte og Ragnar.
    Jeg er med på, at Oviedo, Ragnar og Thomsen ikke ligner nogle, der får en rolle hos os, og at der (desværre) har været rygter om, at Sotte skal tilbage til Sverige, men hvorfra stammer behovet for at slippe af med Grytebust? Tænker folket, at vi kan få noget ligeså godt til det halve? Eller at vi skal satse på noget U19 og SA? Eller har han selv beklaget sig?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #460
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Anyways, jeg er faktisk fortrøstningsfuld og regner med, at vi henter en stærk CB, VM og angriber samt afskiber en del dødvægt i Oviedo, Thomsen, Grytebust, Sotte og Ragnar.
    Hvis vi kan formå at skille os af med alle de nævnte spillere, vil vi være en midterforsvarer og en målmand i underskud ift. trupbredden. Kvalificerer vi os til EL-gruppespillet i næste sæson, så rammer vi de 45+ kampe på en sæson. Og det er ikke nok at have Boilesen som 4. valg til midterforsvaret, for så er der risiko for alt for mange rokeringer, mhp. Bjellands nedadgående kurve.
    Så udover de tre, du nævner, så skal vi også have en målmand og en midterforsvarer oveni.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #461
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    (...) men hvorfra stammer behovet for at slippe af med Grytebust? Tænker folket, at vi kan få noget ligeså godt til det halve? Eller at vi skal satse på noget U19 og SA? Eller har han selv beklaget sig?
    Hans agent har været ude og nævne at situationen ikke er holdbar for Grytebust, som gerne vil have mere spilletid. Får man lyttet til de seneste podcasts fra Transfervinduet, så er Michel Davidsen, som har fingeren på pulsen ift. FCK-transfers, ret klar i spyttet omkring det.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #462
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg er med på, at Oviedo, Ragnar og Thomsen ikke ligner nogle, der får en rolle hos os, og at der (desværre) har været rygter om, at Sotte skal tilbage til Sverige, men hvorfra stammer behovet for at slippe af med Grytebust? Tænker folket, at vi kan få noget ligeså godt til det halve? Eller at vi skal satse på noget U19 og SA? Eller har han selv beklaget sig?
    Transfervinduet podcasten meldte for en uge siden at Jim Solbakken, hans agent, har sagt at Grytebust ikke var tilfreds med situationen og at de ville se på hvad der skete til sommer.

    Jeg tror det der går mest imod det er at vi næppe har den store interesse i at bruge penge og resourcer på at finde og hente en ny anden-målmand.

  20. #463
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    ... hvorfra stammer behovet for at slippe af med Grytebust? Tænker folket, at vi kan få noget ligeså godt til det halve?
    Det handler ikke om økonomi for mig. Grytebust har ikke præsteret på et acceptabelt niveau, og jeg føler mig ganske enkelt utryg med ham på mål. Jeg er slet ikke i tvivl om, at havde vi spillet hele sæsonen med Grytebust, så havde vi ikke andenpladsen at bekymre os om på nuværende tidspunkt. De seneste mange år, har vi været heldige med at have minimum to fremragende målmænd i truppen, og det skal vi selvfølgelig tilbage til. Heldigvis lader han selv til at være træt af situationen, så det er i det mindste ét “fejlkøb”, vi har en chance for at slippe af med.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #464
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg keder mig lidt, så på baggrund af Ståles interview om transfervinduet i nedtakten til derbyet, hvor han forklarede, at man blandt andet havde brug for noget fysik og gennemslagskraft, herunder også på kanten som jeg forstod det, så har jeg kigget lidt rundt omkring, og fundet et longshot, som dog passer på profilen.

    Didier Lamkel Ze - 23 år gammel, venstrekant (kan også spille angriber), 192cm høj, og spiller for Belgiens nr. 4, Royal Antwerp, hvor han i denne sæson har scoret 6 mål i 25 kampe. Ifølge de altid vanvittigt pålidelige (hmm) africatopsports.com, så er han utilfreds i klubben, som dog ikke er helt vilde med at slippe ham (passer på beskrivelsen af "topsigningen" vi angiveligt arbejder på, hvor klubben ikke vil af med ham). I maj blev han rygtet til både Bordeaux og Porto for 4 millioner euro, så prisen passer også med det maks vi ifølge Michel Davidsen arbejder med.

    Totalt longshot, men som sagt, så keder jeg mig.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #465
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg keder mig lidt, så på baggrund af Ståles interview om transfervinduet i nedtakten til derbyet, hvor han forklarede, at man blandt andet havde brug for noget fysik og gennemslagskraft, herunder også på kanten som jeg forstod det, så har jeg kigget lidt rundt omkring, og fundet et longshot, som dog passer på profilen.

    Didier Lamkel Ze - 23 år gammel, venstrekant (kan også spille angriber), 192cm høj, og spiller for Belgiens nr. 4, Royal Antwerp, hvor han i denne sæson har scoret 6 mål i 25 kampe. Ifølge de altid vanvittigt pålidelige (hmm) africatopsports.com, så er han utilfreds i klubben, som dog ikke er helt vilde med at slippe ham (passer på beskrivelsen af "topsigningen" vi angiveligt arbejder på, hvor klubben ikke vil af med ham). I maj blev han rygtet til både Bordeaux og Porto for 4 millioner euro, så prisen passer også med det maks vi ifølge Michel Davidsen arbejder med.

    Totalt longshot, men som sagt, så keder jeg mig.
    Det lyder ikke umiddelbart som en signing, der ville få fodbold-Danmark til at spærre øjnene op, hvilket er, hvad Michel Davidsen påstår, at Spiller X vil.

    EDIT: Undskyld, jeg troede, du tænkte på den mystiske supersigning, men det gør du jo ikke nødvendigvis, når jeg læser efter. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •