Side 42 af 184 FørsteFørste ... 32394041424344455292142 ... SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #616
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er der desværre intet i klubbens (Ståles!?!) udmelding der tyder på.. Så langt fra.. Hele signalværdien i at det er Ståle der udtaler sig er ikke at tage fejl af...
    Nej heldigvis. Det ville være en katastrofe.

    Selvom det ikke er Ståle som forsvinder, så får mange herinde da delvist deres vilje, nemlig at en af Ståles "nikkedukker" forsvinder. Så må vi jo se, om det er lykken.....
    Umiddelbart ligner det en ret stor svækkelse af klubben lige inden et enormt vigtigt transfervindue.

    Spændende at se, hvem der kommer ind i stedet. For selv om den midlertidige løsning er at dele opgaverne ud fra folk allerede inde i butikken, så er det næppe holdbart i længden. Man kan jo håbe på en stærk personlighed, som kan give Ståle det modspil som alle (inkl. jeg selv) er enige i, at der skal til.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #617
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg er ærgerlig over at miste Johan Lange. Han er en dygtig fodboldmand, der har leveret godt i FCK. Måske det er på tide med en ny inspiration på posten, men jeg tror i hvert fald ikke at det - som Ståle udtaler - er tilstrækkelgit med intern rekuttering. Men flot er det, at vi kan sende en til Aston Villa som sportsdirektør.

    Tak for alt, Johan. Og held og lykke.
    PS: Køb gerne Bjelland og Oviedo!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #618
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Aftonbladet melder Papa G på vej til Malmø
    Der har tidligere også været interessere fra Djurgården men sign in fee'en blev åbenbart for høj
    https://www.aftonbladet.se/sportblad...rit-intressant
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #619
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej heldigvis. Det ville være en katastrofe.

    Selvom det ikke er Ståle som forsvinder, så får mange herinde da delvist deres vilje, nemlig at en af Ståles "nikkedukker" forsvinder. Så må vi jo se, om det er lykken.....
    Umiddelbart ligner det en ret stor svækkelse af klubben lige inden et enormt vigtigt transfervindue.

    Spændende at se, hvem der kommer ind i stedet. For selv om den midlertidige løsning er at dele opgaverne ud fra folk allerede inde i butikken, så er det næppe holdbart i længden. Man kan jo håbe på en stærk personlighed, som kan give Ståle det modspil som alle (inkl. jeg selv) er enige i, at der skal til.
    Jeg er sådan set ret ligeglad med at Lange forsvinder.. Det kunne potentielt betyde en svækkelse af Ståles magt i klubben, men at dømme på udtalelserne bliver det i bedste fald status quo, og i værste fald indsættes en endnu større og mere uerfaren nikkedukke end Johan Lange..
    Sidst redigeret af Jons : 30.07.20 kl. 13:33

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #620
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg er ærgerlig over at miste Johan Lange. Han er en dygtig fodboldmand, der har leveret godt i FCK. Måske det er på tide med en ny inspiration på posten, men jeg tror i hvert fald ikke at det - som Ståle udtaler - er tilstrækkelgit med intern rekuttering. Men flot er det, at vi kan sende en til Aston Villa som sportsdirektør.

    Tak for alt, Johan. Og held og lykke.
    PS: Køb gerne Bjelland og Oviedo!
    Sjovt, jeg har altid opfattet Lange som en farveløs bureaukrat og administrator. En grå eminence der har skabt en karriere som rygklapper, uden egne ideer, en perspektivløs administrator der kun hæmmede FCK’s udvikling. Men sådan er der jo så meget ...

    Vigtigere er, at han nu skal erstattes. Det er logisk, at klubben ikke har en umiddelbar erstatning, men håbet må være, at erstatningen bliver en karakter med pondus og inspiration, så han - nu antager jeg groft, at det bliver en mand - kan give Ståle det modspil mange drømmer om/ håber på. Jeg ser den her nyhed, som vinduets bedste!

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #621
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg ved ikke om du forstår pointen i mit indlæg.. Men at det er Ståle der udtaler sig, når vores Tekniske Direktør stopper, så signalerer det at Ståle har al magt i forhold til det sportslige, også mere end jeg troede.. Jeg havde snarere forventet at en sådan afsked skulle kommenteres at direktøren og ikke af manageren, og at det er direktøren der udtaler sig om strategien for en eventuel afløser.. Mit håb da jeg læste overskriften om Langes afgang var, at man arbejder på at besætte Langes post med en kapacitet, som både kan aflaste og udfordre Ståle lidt - uanset om Ståle vil det eller ej.. Men det håb bliver jo gjort til skamme når man læser Ståles udtalelser..
    Ståle er jo direktøren - han refererer direkte til bestyrelsen. Lars Bo Jeppesen er ikke Ståles chef.

    Så det er helt naturligt, at det er Ståle, der kommenterer det. Men der står da også, at man overvejer setup'et i bredere perspektiv, hvilket er fint.

  12. #622
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af KK Se meddelelser
    Ståle er jo direktøren - han refererer direkte til bestyrelsen. Lars Bo Jeppesen er ikke Ståles chef.
    Ståle er ikke medlem af Parken's koncerndirektion, så jeg tvivler på at han refererer direkte til bestyrelsen.
    Øvre C'er

  13. #623
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Ståle er ikke medlem af Parken's koncerndirektion, så jeg tvivler på at han refererer direkte til bestyrelsen.
    https://www.fck.dk/nyhed/lars-bo-jep...-entertainment

    Citat:
    Efter Lars Bo Jeppesens tiltræden vil såvel koncerndirektør og adm. direktør for Lalandia, Jan Harrit, manager for F.C. Københavns sportslige aktiviteter, Ståle Solbakken, som direktør Lars Bo Jeppesen rapportere til bestyrelsen for PARKEN Sport & Entertainment A/S.

  14. #624
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.fck.dk/nyhed/dame-ndoye-stopper-i-fck

    N'Doye er færdig i FCK. En epoke er slut :(


  15. #625
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/dame-ndoye-stopper-i-fck

    N'Doye er færdig i FCK. En epoke er slut :(
    Jeg fatter ikke, at man ikke engang kunne nå til enighed om en forlængelse til Basaksehir-kampen. Han ender vel med at tage et år eller to i en meget usexet men rig klub, f.eks. genforenet med Pieros i Kazakhstan. For han må virkelig gå efter pengene, hvis han har sagt nej til en ny kontrakt :(

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #626
    Tilmeldingsdato
    Jul 2020
    Indlæg
    18

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg synes da ikke denne dag er fyldt med gode nyheder, hvis man holder med FCK.

    først beskeden om ingen fans til bekasehir kampen, så smutter Johan til Aston villa og nu historien om damen...

    tror jeg går i seng og håber på en spændende fredag.

    PlantePedellen
    Fan siden starten, hoppede med over fra 03erne.
    PlantePedellen's Avatar

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #627
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg fatter ikke, at man ikke engang kunne nå til enighed om en forlængelse til Basaksehir-kampen. Han ender vel med at tage et år eller to i en meget usexet men rig klub, f.eks. genforenet med Pieros i Kazakhstan. For han må virkelig gå efter pengene, hvis han har sagt nej til en ny kontrakt :(
    Risikoen for at han løber ind i en skade før eller under EL-kampen er betydelig, hvilket ville ødelægge hans chancer for en kontrakt med en anden klub.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  20. #628
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg fatter ikke, at man ikke engang kunne nå til enighed om en forlængelse til Basaksehir-kampen. Han ender vel med at tage et år eller to i en meget usexet men rig klub, f.eks. genforenet med Pieros i Kazakhstan. For han må virkelig gå efter pengene, hvis han har sagt nej til en ny kontrakt :(
    Ståle har meldt ud, at en forlængelse minimum skulle være 6 mdr., og at den i høj grad var betinget af dommen fra læger og fysser. Jeg er 99,7% sikker på, at dommen fra sundhedsstaben overfor de økonomiske aspekter gjorde at Ståle måtte sige ‘nej’. Sørgeligt, for jeg havde gerne set Ndoye slutte af med et mesterskab, men heldigvis blev afslutningen da flot med scoringen til 2-1 mod FCN.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #629
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg fatter ikke, at man ikke engang kunne nå til enighed om en forlængelse til Basaksehir-kampen. Han ender vel med at tage et år eller to i en meget usexet men rig klub, f.eks. genforenet med Pieros i Kazakhstan. For han må virkelig gå efter pengene, hvis han har sagt nej til en ny kontrakt :(
    Ja, det er meget voldsomt. Man fornemmer et fornærmet København i udmeldingen. Jeg havde forudset, at han ikke ville blive forlænget, men det byggede på N'Doyes skrantende fysik. Ikke økonomi. Nok ingen tvivl om, at N'Doye kender sit værd og beviste det mod Farum, og at han har holdt fast i den høje løn. At det end ikke er lykkedes at forlænge til og med Istanbulkampen er rystende. Hold kæft noget lort.

  23. #630
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja, det er meget voldsomt. Man fornemmer et fornærmet København i udmeldingen. Jeg havde forudset, at han ikke ville blive forlænget, men det byggede på N'Doyes skrantende fysik. Ikke økonomi. Nok ingen tvivl om, at N'Doye kender sit værd og beviste det mod Farum, og at han har holdt fast i den høje løn. At det end ikke er lykkedes at forlænge til og med Istanbulkampen er rystende. Hold kæft noget lort.
    Jeg fornemmer tværtimod at man har lavet en helt klar analyse af, hvad knæet kan holde til og holdt det op i mod, den løn som han har forlangt. Jeg deler folks skuffelse, men jeg kan ærlig talt ikke blive harm over, at man ikke forlænger med en 35 årig mand, der har haft en alvorlig knæskade, og stort set ikke spillet siden august sidste år, samtidig med han vel har indkasseret en af ligaens højeste lønninger.

    De fleste herinde har skreget på, at man viste noget mere ansvarlighed og tog skadeshistorikken med i betragtningen, når man hentede spillere. Det er vel netop det man gør her. Viser ansvarlighed.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •