Side 45 af 184 FørsteFørste ... 35424344454647485595145 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Må man spørge, hvor du har fået oplyst lønoplysningerne? Mig bekendt er de hemmelige.
    Ja meget interessant :). Er Kiwi mon hemmelig insider agent i forhandlings lokalerne i Parken :)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #662
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Må man spørge, hvor du har fået oplyst lønoplysningerne? Mig bekendt er de hemmelige.
    Ekstra Bladet lavede et løntjek over de højeste lønninger i Superligaen sidste år, hvor 15 af de 20 højeste lønninger var i FCK.
    En del af ovennævnte spillere kan findes her: https://www.fodbold-transfers.dk/top...aen-anno-2019/

    Så lavede man et nyt løntjek ift. Bendtner, da han kom til FCK. Det kan ses her: https://footy.dk/footy-fodbold/2019/...ans-lonseddel/
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  5. #663
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ekstra Bladet lavede et løntjek over de højeste lønninger i Superligaen sidste år, hvor 15 af de 20 højeste lønninger var i FCK.
    En del af ovennævnte spillere kan findes her: https://www.fodbold-transfers.dk/top...aen-anno-2019/

    Så lavede man et nyt løntjek ift. Bendtner, da han kom til FCK. Det kan ses her: https://footy.dk/footy-fodbold/2019/...ans-lonseddel/
    Tak for info.

  6. #664
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ekstra Bladet lavede et løntjek over de højeste lønninger i Superligaen sidste år, hvor 15 af de 20 højeste lønninger var i FCK.
    En del af ovennævnte spillere kan findes her: https://www.fodbold-transfers.dk/top...aen-anno-2019/

    Så lavede man et nyt løntjek ift. Bendtner, da han kom til FCK. Det kan ses her: https://footy.dk/footy-fodbold/2019/...ans-lonseddel/
    hvor, er det vildt at en spiller som Bjelland kan hæve en hyre på 750.000 kroner per måned, taget i betragtning af hans niveau..

    Han har da skudt papegøjen i forhandlingerne i sin tid må man sige.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #665
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    hvor, er det vildt at en spiller som Bjelland kan hæve en hyre på 750.000 kroner per måned, taget i betragtning af hans niveau..

    Han har da skudt papegøjen i forhandlingerne i sin tid må man sige.
    Det er fordi han selv scorer den sum, man ellers skulle betale i transfer for ham, da han var transferfri på det tidspunkt. Hvis man antager, at han får 5 mio. kr. i alm. løn om året (20 mio. over 4 år), og 16 mio. i sign-on fee, så giver det 36 mio. kr. over 4 år, eller 9 mio. om året, eller 750k om måneden.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #666
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror du og andre undervurderer Ståles vinderindstink og kynisme, hvis du ikke mener, at Lange har bidraget væsentligt. Hvis ikke han havde haft en meget vigtig rolle, så kan jeg slet ikke forestille mig, at Ståle ville have ham hængende så længe og da slet ikke give ham mere og mere indflydelse. Ståle forekommer mig ikke som typen, der giver vennetjenester på den måde.
    Hvis jeg husker rigtigt, så var Lange vist tidligere manden bag analyserne af modstanderne i f.eks. CL. Jeg vil gætte på (og det er ikke noget jeg ved), at hans rolle nu var mere overordnet som samlingspunkt mellem 1. hold, ungdomshold og scouting samt udvikling af strategi på længere sigt. Og så har han formentlig været med inde over spillerkøb og scoutingen i den sidste fase. Så hans rolle har uden tvivl været vigtig for klubben og Ståle og selvfølgelig er det et kæmpe tab at miste ham...ellers var han blevet smidt på porten for længst.

    Jeg kan slet ikke se, at dette skulle være en god ting, som enkelte skriver. Ja måske kan vi få en dygtigere mand ind, men det er på ingen måde givet. Og ja, man kan måske få en mand ind som kan give mere modspil til Ståle (vi aner forøvrigt slet ikke, om Lange rent faktisk var dygtig til dette - vi gætter bare på nej), men der er heller ingen garanti for, at det er lykken.

    Ja manden er fuldstændig blottet for udstråling og karisma, men det betyder jo ikke, at han var elendig til sit arbejde. Jeg forstår ærlig talt ikke denne bashing af Lange af enkelte skribenter herinde, når der formentlig reelt ikke er nogen som ved, hvor vigtig Lange egentlig var.
    Ståle er jo god til at vurdere sin trænerstab. Brian Priske var f.eks. en klovn ifølge Ståle. I dag er Priske så mestertræner, mens Ståle har endnu ikke fået dødboldene til at virke, og stadig ikke har fattet, at vores 4-4-2 kun stråler, når de sidste to virkelig fylder meget i boksen a la....well...Damen N'Doye, der åbenbart heller ikke er god nok til FCK.

    Jeg har været kæmpe Stålefan. Men må indrømme, at jeg ikke ville blive lige så ked af det mere, hvis Ståle smutter. Listen af bizarre beslutninger er desværre ved at blive lidt for lang.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #667
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Et eventuelt fornærmet København kunne måske være grundet i, at NDoye's lejr har spillet hardball og ikke villet forlænge til og med EL-kampen uden også at få en stor et-årig kontrakt oveni (flugter godt med Ståles udtalelser om, at der ikke kom en ultrakort kontrakt). Hvis det er sagen, så kan jeg forstå skuffelsen i KBH.
    Som andre skriver, så er risikoen for en skade selvfølgelig betydelig hos NDoye. Men jeg kan næsten ikke forestille mig andet, end at vores udspil har været fair. Vi virker ikke til at være nærige, når det kommer til gamle FCK-kæmper.

    Hold nu kæft en lorte dag for Ståle og co.

    1) Ingen tilskuere mod tyrkerne
    2) Farvel til vigtigste medarbejder
    3) Farvel til vigtigste spiller
    Man må vel gå ud fra, at Damen N'Doye ikke ligefrem har bedt om lønforhøjelse. Ergo lå det tilbudte beløb formentligt et sted godt under 400.000 kr., som det er slået fast i medierne, at Damen fik. På et halvt år svarer den absolut maksimale topløn således til 2,4 mio. kr. - eller langt under 5% af, hvad deltagelse i et europæisk gruppespil formentlig vil indbringe. Mit bud er, at alene i Europa ville Damens blotte tilstedeværelse øge sandsynligheden for at gå videre med langt over 5%. Heck, han vil blive savnet vildt og voldsomt allerede på onsdag, hvor vi kan spille os i en lukrativ kvartfinale.

    Ved godt, at man normalt ikke kan eller bør gøre tingene op på den måde. Men Damen N'Doye er der intet normalt over. Det så alle, der overværede kampen mod FCN. Hele Parken løftede sig simpelthen, da han kom ind og vores angrebsspil gik fra at være forkrampet og fortænkt til sprudlende. Symbolsk sagde det ALT, at Damen N'Doye var nede på midten for at KRÆVE bolden, inden han få øjeblikke efter scorede matchvindermålet, der reelt kunne have givet os sølv (hvis altså ikke AGF i forvejen snuplede over egne ben). Den viljestyrke er langt mere værd en 2,4 mio. kr. værd - og helthelt sikkert mere værd end det, som Ståle & Co. har prøvet at tørre Damen af med under henvisning til skadeshistorikken.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #668
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Man må vel gå ud fra, at Damen N'Doye ikke ligefrem har bedt om lønforhøjelse. Ergo lå det tilbudte beløb formentligt et sted godt under 400.000 kr., som det er slået fast i medierne, at Damen fik. På et halvt år svarer den absolut maksimale topløn således til 2,4 mio. kr. - eller langt under 5% af, hvad deltagelse i et europæisk gruppespil formentlig vil indbringe. Mit bud er, at alene i Europa ville Damens blotte tilstedeværelse øge sandsynligheden for at gå videre med langt over 5%. Heck, han vil blive savnet vildt og voldsomt allerede på onsdag, hvor vi kan spille os i en lukrativ kvartfinale.

    Ved godt, at man normalt ikke kan eller bør gøre tingene op på den måde. Men Damen N'Doye er der intet normalt over. Det så alle, der overværede kampen mod FCN. Hele Parken løftede sig simpelthen, da han kom ind og vores angrebsspil gik fra at være forkrampet og fortænkt til sprudlende. Symbolsk sagde det ALT, at Damen N'Doye var nede på midten for at KRÆVE bolden, inden han få øjeblikke efter scorede matchvindermålet, der reelt kunne have givet os sølv (hvis altså ikke AGF i forvejen snuplede over egne ben). Den viljestyrke er langt mere værd en 2,4 mio. kr. værd - og helthelt sikkert mere værd end det, som Ståle & Co. har prøvet at tørre Damen af med under henvisning til skadeshistorikken.
    Jeg vil gætte på, at NDoye er blevet tilbudt en løn nogenlunde matchende eller lidt under til den han har nu, dog med en formentlig pæn del som bonus for spillede kampe. Det har Ndoye ikke villet. I en tid hvor enhver transfer- og lønkrone skal vendes i en større turnaround er det helt ærligt ikke så underligt, at man ikke vil lægge en garanteret kæmpeløn pr. måned til en spiller med det knæ. Det er simpelthen ikke forsvarligt uanset hvor stor en legende han er. Havde vi ikke haft Corona og ikke haft brug for en række nye spillere, så havde man sgu nok betalt. Desværre er det ikke situationen pt.


  15. #669
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg vil gætte på, at NDoye er blevet tilbudt en løn nogenlunde matchende eller lidt under til den han har nu, dog med en formentlig pæn del som bonus for spillede kampe. Det har Ndoye ikke villet. I en tid hvor enhver transfer- og lønkrone skal vendes i en større turnaround er det helt ærligt ikke så underligt, at man ikke vil lægge en garanteret kæmpeløn pr. måned til en spiller med det knæ. Det er simpelthen ikke forsvarligt uanset hvor stor en legende han er. Havde vi ikke haft Corona og ikke haft brug for en række nye spillere, så havde man sgu nok betalt. Desværre er det ikke situationen pt.
    Der er selvfølgelig 2 parter der skal være enige, MEN det undre mig sgu stadig.

    Selv, hvis N'doye skulle have været fået tilbudt en 50 % nedgang i løn, så har han jo Maks 1-2 år tilbage af sin karriere formentlig og jeg tvivler på at der andre klubber der vil betale en høj hyre til ham for en spiller i den alder og skades historik. Derudover så ved N'doye jo også han har en stor stjerne i FCK, så på det grundlag finder jeg det stadig underligt at de 2 parter ikke har kunne blive enige op til en af klubbens vigtigste kampe.


    Ohhh well life goes on...

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #670
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Man må vel gå ud fra, at Damen N'Doye ikke ligefrem har bedt om lønforhøjelse. Ergo lå det tilbudte beløb formentligt et sted godt under 400.000 kr., som det er slået fast i medierne, at Damen fik. På et halvt år svarer den absolut maksimale topløn således til 2,4 mio. kr. - eller langt under 5% af, hvad deltagelse i et europæisk gruppespil formentlig vil indbringe. Mit bud er, at alene i Europa ville Damens blotte tilstedeværelse øge sandsynligheden for at gå videre med langt over 5%. Heck, han vil blive savnet vildt og voldsomt allerede på onsdag, hvor vi kan spille os i en lukrativ kvartfinale.

    Ved godt, at man normalt ikke kan eller bør gøre tingene op på den måde. Men Damen N'Doye er der intet normalt over. Det så alle, der overværede kampen mod FCN. Hele Parken løftede sig simpelthen, da han kom ind og vores angrebsspil gik fra at være forkrampet og fortænkt til sprudlende. Symbolsk sagde det ALT, at Damen N'Doye var nede på midten for at KRÆVE bolden, inden han få øjeblikke efter scorede matchvindermålet, der reelt kunne have givet os sølv (hvis altså ikke AGF i forvejen snuplede over egne ben). Den viljestyrke er langt mere værd en 2,4 mio. kr. værd - og helthelt sikkert mere værd end det, som Ståle & Co. har prøvet at tørre Damen af med under henvisning til skadeshistorikken.
    Hvad der konkret har været forhandlet om, og hvorfor forhandlingerne brød sammen må vist blive ved spekulationen. Ståles udtalelser indikerer, at man i hvert fald gerne ville forlænge.

    Jeg havde også gerne set en forlængelse med damen. På den korte bane kan det næsten ikke undgås at blive et tab at skulle undvære ham.

    På den anden side må jeg nok også konstatere, at jeg er en smule lettet over, at vi umiddelbart ikke går en sæson i møde, hvor vi igen bliver meget afhængige af, om hans knæ kan holde til belastningen.

    Jeg er spændt på, om vi overhovedet henter en ny angriber, eller om Ståle tør satse på Wind, Santos, Daramy, Kaufmann og evt. Fischer som angribere og så i stedet bruge budgettet på forsvaret og midtbanen.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #671
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg vil gætte på, at NDoye er blevet tilbudt en løn nogenlunde matchende eller lidt under til den han har nu, dog med en formentlig pæn del som bonus for spillede kampe. Det har Ndoye ikke villet. I en tid hvor enhver transfer- og lønkrone skal vendes i en større turnaround er det helt ærligt ikke så underligt, at man ikke vil lægge en garanteret kæmpeløn pr. måned til en spiller med det knæ. Det er simpelthen ikke forsvarligt uanset hvor stor en legende han er. Havde vi ikke haft Corona og ikke haft brug for en række nye spillere, så havde man sgu nok betalt. Desværre er det ikke situationen pt.
    Jeg deler opfattelsen og er meget sikker på, at Ståle, har gjort hvad der var forsvarligt sportsligt og økonomisk.

    Til gengæld undrer det mig, at jeg læser, at vi har forlænget med Ragnar. Da han blev signet var det med en bemærkning om, høj løn mm. Dels er det for mig en investering i fortiden og ikke en spillerprofil, som skal løfte holdet tilbage på europæisk niveau og dels må vi kunne få en talentfuld midterforsvarer på et godt niveau til Ragnars løn.

    Selvfølgelig skal den store plan samlet rulles ud og alle handler færdiggøres, men status lige nu i midterforsvaret er Bjelland 32 år, Papa, 30 år, Ragnar 34 år og VN skal sælges næste sommer, så kan vi kigge på, hvad vi står tilbage med. I det lys virker det meget mærkværdigt, at man forlænger med et år med en 'has been'. Jeg er glad for Legends Club, så de gamle koryfæer kan blive hyldet og husket, men jeg bryder mig ikke om, at man anvender klubbens ressourcer på at hylde dem med nye kontrakter længe efter, de har passeret FCK-niveau.

    Brug nu ressourcerne på de rette spillere ... på alle måder
    Goldbæks Højrefod

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #672
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaen...nar-sigurdsson

    Ragnar forlænger til sommeren 2021. Det lyder desuden til, at han ikke får en stor løn overhovedet, hvilket er perfekt.

    Ståle udtaler, at "Det centrale forsvar er et af de steder, vi analyserer på, og hvor der kan ske flere forandringer og rokeringer frem mod næste sæson, og derfor er det også godt med lidt kontinuitet via denne aftale". Mon ikke Sotte ryger snart. Jeg tror ikke på Zanka, Bjelland, Nelsson og Sigurdsson. Det virker alt for dyrt. Så jeg tror egentligt kun på Zanka, hvis man enten afskiber Bjelland eller sælger Nelsson.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #673
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Brian Priske var f.eks. en klovn ifølge Ståle.
    Jeg er med på at det underbygger resten af indlæggets pointer men forholder det sig ikke sådan at det i bedste fald er din tolkning af forløbet og i værste fald er holdning du tillægger Ståle alene for at underbygge egne argumenter? Hvis du har hørt eller læst ham udtrykke den holdning beklager jeg naturligvis....
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #674
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Især hvis man nu kan opbygge hans fysik ordentligt, så han kan holde sig skadesfri.
    Et stort håb lige her i København ;-)

    Jeg elsker Ragnar, og jeg elsker at han elsker os, men – efter et år hvor jeg synes man tit har måttet sidde på hænderne når Ståle har brugt skader som undskyldning for sløje indsatser, fordi det trods alt er ham selv der har sat truppen sammen af spillere med en vis skadeshistorik, så bliver jeg efterhånden bekymret for alvor. Ragnar har trods alt kun været her siden januar, og blev både skadet i marts og denne måned.

    Lad os få ham i gang, og alle fingre krydset for at det går, men ... vi er mange kilometer forbi det punkt hvor skadeshelvedet kan kaldes uforudsigeligt og uundgåeligt. Ved ikke, hvad der stod i den konsulentrapport, men ét råd må da have været "Skriv færre kontrakter med gamle spillere, der tit er skadede."


  26. #675
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaen...nar-sigurdsson

    Ragnar forlænger til sommeren 2021. Det lyder desuden til, at han ikke får en stor løn overhovedet, hvilket er perfekt.

    Ståle udtaler, at "Det centrale forsvar er et af de steder, vi analyserer på, og hvor der kan ske flere forandringer og rokeringer frem mod næste sæson, og derfor er det også godt med lidt kontinuitet via denne aftale". Mon ikke Sotte ryger snart. Jeg tror ikke på Zanka, Bjelland, Nelsson og Sigurdsson. Det virker alt for dyrt. Så jeg tror egentligt kun på Zanka, hvis man enten afskiber Bjelland eller sælger Nelsson.
    Han har på ingen vist sit værd og jeg er ret overrasket over denne forlængelse. Jeg kan virkelig godt lide hans personlighed, men tvivler stærkt på han kan komme tilbage til fordoms styrke. Jeg er overrasket - men ja, det betyder jo nok at Papa bliver solgt og så går kabalen vel nogenlunde op. Ragnar er pt lidt dårligere end Papa synes jeg, men han er nok billigere i løn og vi kan få lidt kroner i kassen.

    Dog har forsvaret været skidt og nu er en plads taget og sandsynligheden for en stor forstærkning er blevet betydeligt formindsket. Lad os se

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •