Side 157 af 184 FørsteFørste ... 57107147154155156157158159160167 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,341 til 2,355 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2341
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Hvorfor blive med at bruge en helvedes masse penge på et fuldstændig kuldsejlet projekt, fremfor at starte et nyt under en ny træner, hvilket alligevel uundgåeligt skal ske indenfor overskuelig fremtid?
    Måske fordi at klubben ikke ser dette til et kuldsejlet projekt.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2342
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske fordi at klubben ikke ser dette til et kuldsejlet projekt.
    Forhåbentligvis har bestyrelsen lidt mere at byde på, end blind tiltro udefinerbart baseret på fortidens bedrifter, hvilket du i så fald er helt enig med dem i, men jeg tvivler desværre.
    Sidst redigeret af Koebenhavn : 29.09.20 kl. 12:29

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #2343
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig i, at Schöne ikke er den fysiske spiller, som vi umiddelbart leder efter. Endvidere kan jeg også være i tvivl om, hvorvidt han kan fungere i en 442
    Og her er problemet med vores transferstrategi. Alt for ofte køber vi en spiller, som ikke passer ind i vores system. Schøne har igennem hele sin karriere har gjort sig i en 3mands-midtbane. I en alder af 34 år, skal (stakkels) Schöne nu ind og agerer b2b-spiller på et hold uden dynamik.

    Ift. spilleren Schöne - så kom han godt efter det i katedralbyen trods en svær start. Han spillede over 2.400 minutter sidste sæson, så han er i hvert fald ikke rusten. Jeg tror dog ikke på, at han bliver en succes i nuværende system hvor vi stadig spiller med 2 centrale midtbanespillere (uagtet at Wind som type er mere en 10'er end 9'er).
    Sidst redigeret af Sreq : 29.09.20 kl. 16:36

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #2344
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Og her er problemet med vores transferstrategi. Alt for ofte køber vi en spiller, som ikke passer ind i vores system. Schøne har igennem hele sin karriere har gjort sig i en 3mands-midtbane. I en alder af 34 år, skal (stakkels) Schöne nu ind og agere b2b-spiller på et hold uden dynamik.

    Ift. spilleren Schöne - så kom han godt efter det i katedralbyen trods en svær start. Han spillede over 2.400 minutter sidste sæson, så han er i hvert fald ikke rusten. Jeg tror dog ikke på, at han bliver en succes i nuværende system hvor vi stadig spiller med 2 centrale midtbanespillere (uagtet at Wind som type er mere en 10'er end 9'er).
    Giver på ingen måde mening at signe Schøne med mindre man begynder at spille en 433 eller lignende med 3 på midten.
    Hvilket jeg tvivler Ståle er manden der kan byde ind med, han kan knapt få holdet til at fungere i hans 442 som det ser ud nu.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2345
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...atiske-skifte/

    Har vi sovet i timen her? En spiller som Vejle solgte for 2 mio., hvilket meget få kunne forstå dengang. Han har nu spillet 2 sæsoner på et tophold i Allsvenskan, scoret 12 mål i 56 kampe som midterforsvarer (plus 8 mål i 51 kampe for Vejle). Han er en ekstremt målfarlig midterforsvarer, der havde været oplagt at hente i stedet for Marios. Han er fortsat kun 24 år.

    Når nu Winther også er på vej væk, begge til lidt over 10 mio., kan man ikke lade være med at tænke på, om vi skulle have slået til på en af dem. Hvis Dinamo Zagreb kan bruge Lauritsen burde vi vel også kunne?

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #2346
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Vi signer for pokker da ikke en 34-årig spiller. Det må være en and. KW 32 år, PA 30 år, MO, 28 år intet perspektiv overhovedet i disse køb, og truppens aldersmæssige udfordring er, at vi mangler spillere i det nedre grænseområde af deres bedste fodboldalder ..., spillere som på få år både løfter klubben og bliver meget salgsklare. Denne signing og så Gislasson bagefter det vil øge min i forvejen store frustration over Ståles efterhånden åbenlyse scouting udfordringer.
    Enig. Jeg tror slet ikke Ståle tænker flere år frem lige nu. Det handler om overlevelse, for ham selv som træner og for klubben de næste 7 måneder. Han skal pinedød igennem den kommende tid med skinnet på næsen og bagdelen på taburetten. I det perspektiv passer de ældre spillere ind i strategien, og så betyder det mindre, at der ikke er fremtid i dem, og at man ikke kan få investeringen hjem om et par år.
    Danmark til Valby Bakke

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #2347
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis Nelson ryger og vi får Schone, så er vores startelver godt rutineret - en gennemsnitsalder over 30. Det kan jeg ikke lige erindre, at vi, eller nogen andre, har haft før.

    Kalle 30
    PB32 Ragner 34, Bjelland 32, PA30
    VF26 Zeca32, Schöne 34, Falk 28
    Wind 21, Wilcek 32

    Edit: hvis han er klar, så kunne man argumentere for at boile 28 spiller i stedet for PB, og så kryber gennemsnitsalderen lige akkurat under de 30.
    Sidst redigeret af Tops : 29.09.20 kl. 15:18
    Danmark til Valby Bakke

  14. #2348
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Enig. Jeg tror slet ikke Ståle tænker flere år frem lige nu. Det handler om overlevelse, for ham selv som træner og for klubben de næste 7 måneder. Han skal pinedød igennem den kommende tid med skinnet på næsen og bagdelen på taburetten. I det perspektiv passer de ældre spillere ind i strategien, og så betyder det mindre, at der ikke er fremtid i dem, og at man ikke kan få investeringen hjem om et par år.
    Jeg tror du (og flere) fuldstændig overser, af INGEN af vores investeringer (Biel, Daramy, Stage, Nelsson, Wind, Kaufmann osv) kommer hjem, hvis ikke hele holdet begynder at vinde nogle kampe, både i Superligaen og især i Europa.

    Til sammenligning havde vi aldrig solgt Vavro for 80 mio kr hvis man ikke havde købt Bjelland til at stabilisere forsvaret. Selv om vi aldrig sælger Bjelland er det samlede regnskab positivt, da har han betydet en væsentlig værdiforøgelse af Vavro.

    Det er ligegyldigt om vi kan sælge Schöne. Hvis han er forskellen på om vi vinder eller taber.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #2349
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg tror du (og flere) fuldstændig overser, af INGEN af vores investeringer (Biel, Daramy, Stage, Nelsson, Wind, Kaufmann osv) kommer hjem, hvis ikke hele holdet begynder at vinde nogle kampe, både i Superligaen og især i Europa.

    Til sammenligning havde vi aldrig solgt Vavro for 80 mio kr hvis man ikke havde købt Bjelland til at stabilisere forsvaret. Selv om vi aldrig sælger Bjelland er det samlede regnskab positivt, da har han betydet en væsentlig værdiforøgelse af Vavro.

    Det er ligegyldigt om vi kan sælge Schöne. Hvis han er forskellen på om vi vinder eller taber.
    Du har selvfølgelig en pointe i, at man ikke vinder mesterskaber med teenagere, men det ville også være en tilsnigelse at sige, at det er det vores hold består af. Tidligere har gennemsnitsalderen ligget på 24-27 år. Nu er den 4-6 år højere. Og det er jo ikke sådan, at vi ikke vandt noget før i tiden. Jeg synes nok balancen er lidt til den skæve side her, men lad det ikke skille os ad.
    Danmark til Valby Bakke

  17. #2350
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg tror du (og flere) fuldstændig overser, af INGEN af vores investeringer (Biel, Daramy, Stage, Nelsson, Wind, Kaufmann osv) kommer hjem, hvis ikke hele holdet begynder at vinde nogle kampe, både i Superligaen og især i Europa.

    Til sammenligning havde vi aldrig solgt Vavro for 80 mio kr hvis man ikke havde købt Bjelland til at stabilisere forsvaret. Selv om vi aldrig sælger Bjelland er det samlede regnskab positivt, da har han betydet en væsentlig værdiforøgelse af Vavro.

    Det er ligegyldigt om vi kan sælge Schöne. Hvis han er forskellen på om vi vinder eller taber.
    Forstår ikke det tilbagevendende behov for at tillægge Bjellend værdiforøgelsen af Vavro. Bjelle gjorde sit arbejde som enhver anden rutineret ræv både ville og skulle gøre i den situation.....ligesom andre spillere gjorde på deres position.
    Vi havde vel heller ikke solgt Vavro til den pris hvis ikke vi havde gjort vundet xx kampe og scoret xx mål og midtbanen hjalp forsvaret og hjalp angrebet osv..og vores backs gjorde det de skulle osv.

    Første gang argumentet blev fremført var mig bekendt af...Bjelle selv da han på tv blev forholdt Ståles lidt drillende kommentar om at Bjelle var dyr og spillede alt for lidt.

    Vi kunne også vende sagen om og spørge hvor meget Bjelles fejl og manglende spilletid har kostet sammenlignet med en Bjelle i fysisk god stand og uden fejl.
    Samme penge kunne jo også være brugt på en anden måde, andre spillere osv..det giver ikke mening at lave en så simpel påstand.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #2351
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Forstår ikke det tilbagevendende behov for at tillægge Bjellend værdiforøgelsen af Vavro. Bjelle gjorde sit arbejde som enhver anden rutineret ræv både ville og skulle gøre i den situation.....ligesom andre spillere gjorde på deres position.
    Vi havde vel heller ikke solgt Vavro til den pris hvis ikke vi havde gjort vundet xx kampe og scoret xx mål og midtbanen hjalp forsvaret og hjalp angrebet osv..og vores backs gjorde det de skulle osv.

    Første gang argumentet blev fremført var mig bekendt af...Bjelle selv da han på tv blev forholdt Ståles lidt drillende kommentar om at Bjelle var dyr og spillede alt for lidt.

    Vi kunne også vende sagen om og spørge hvor meget Bjelles fejl og manglende spilletid har kostet sammenlignet med en Bjelle i fysisk god stand og uden fejl.
    Samme penge kunne jo også være brugt på en anden måde, andre spillere osv..det giver ikke mening at lave en så simpel påstand.
    Så du Vavro inden Bjelland, ville du ikke være i tvivl om Vavro manglede en rutineret makker.. Bjelland har gjort det før, både med Okore, Joakim Andersen og Chris Mepham i Brentford der blev solgt dyrt til bournmorth.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #2352
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Forhåbentligvis har bestyrelsen lidt mere at byde på, end blind tiltro udefinerbart baseret på fortidens bedrifter, hvilket du i så fald er helt enig med dem i, men jeg tvivler desværre.
    Jeg vil nu nok undre mig noget, hvis en bestyrelse fuld af succesfulde forretningsmænd ville sidde stille på deres røv og se deres investering blive værdiløs pga blind tillid. Men fair nok, når man ikke ved noget som helst om hvad der sker bag kulissen (som 99% af os herinde), så kan vi selvfølgelig sagtens komme med den ene spændende konklusion efter den anden.....

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #2353
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg vil nu nok undre mig noget, hvis en bestyrelse fuld af succesfulde forretningsmænd ville sidde stille på deres røv og se deres investering blive værdiløs pga blind tillid. Men fair nok, når man ikke ved noget som helst om hvad der sker bag kulissen (som 99% af os herinde), så kan vi selvfølgelig sagtens komme med den ene spændende konklusion efter den anden.....
    Stråmands-kongen slår til igen.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #2354
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Stråmands-kongen slår til igen.
    Ja vi kan jo ikke alle være kvalitetsdebattører som dig. Jeg kan konstatere, at det er helt legalt at trække påstande ud af røven, men hvis man stiller spørgsmålstegn ved dem, så er man en stråmand......tak for debatten.


  26. #2355
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.fck.dk/nyhed/ugen-der-gik-392020

    Jeg griber sikkert efter halmstrå..

    Men er dette en teaser for Zanka?: “Og ja, vi ved godt, hvad I tænker nu i forhold til nr. 25”.. (Skrevet om hjemvendte spillere, hvor Ankersen er nr. 24. Og ledsaget af et billede af Zanka).

    EDIT: Billedet af Zanka er nu fjernet fra artiklen.
    Sidst redigeret af Ståle : 29.09.20 kl. 21:11

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •