Side 89 af 184 FørsteFørste ... 39798687888990919299139 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,321 til 1,335 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1321
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Der er ingen tvivl i min bog at, hvis Sisto ikke kommer til så må pengene gerne bruges defensivt i form af Zanka. Det er der jeg forudser vi kommer til at få flest problemer såfremt, Fischer, Wind, Falck, Kamil levere i front.
    For så vidt enig. Jeg har også lidt på fornemmelsen, at man kun giver Falk lov til et skifte, hvis der kommer en offensivprofil. Måske endda at der ligger nogle ok tilbud på Ståles bord, som man har svaret på, at det kræver et nyindkøb for de kan accepteres. Så det positive ved en Sisto-handel, der går i vasken, kan være, at vi beholder Falk og får Zanka (som jeg dog tror, vi havde fået alligevel).

  2. #1322
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er altså ikke ligefrem et sundt og harmonisk tegn, at en spiller laver det nummer, som Sisto lige har lavet. Når han kan finde på det i sidste øjeblik, så ville jeg fandme have virkelig mange betænkeligheder ved at skrive under med ham. Det er sgu ret umodent af ham.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  3. #1323
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-sisto-tilbud/

    Sisto har åbenlyst kun én tanke - at fylde lommerne mest muligt. Den bedste løsning for FCK må nu være at melde direkte ud til hele den danske presse, at vi ikke vil være med til at lade os presse på den her måde, og at vi trækker os fra det her cirkus omgående.

    60-70 mio. over 4 år kan altså bruges klogere.
    Vil altid elske Ståle

  4. De følgende 15 brugere er enige:

  5. #1324
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ja, det er jo aldrig set før, at potentielle købere spilles ud mod hinanden for at presse prisen op :) Det ændrer selvfølgelig ikke på mit billede af Sisto som en trist type. Og selvom at det både imagemæssigt og potentielt sportsligt vil være en bet at tabe en handel til FCM, er der også grænser for, hvor langt man skal gå for at sikre sig en spiller. Det er sjældent de dyreste indkøb, vi har mest held med, og alle advarselslamper lyser rødt ift. Sisto.

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #1325
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Der er ingen tvivl i min bog at, hvis Sisto ikke kommer til så må pengene gerne bruges defensivt i form af Zanka. Det er der jeg forudser vi kommer til at få flest problemer såfremt, Fischer, Wind, Falck, Kamil levere i front.
    Forhåbentlig står valget ikke mellem en offensiv spiller og en forsvarer. Vi har behov for begge (og meget andet).

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1326
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er altså ikke ligefrem et sundt og harmonisk tegn, at en spiller laver det nummer, som Sisto lige har lavet. Når han kan finde på det i sidste øjeblik, så ville jeg fandme have virkelig mange betænkeligheder ved at skrive under med ham. Det er sgu ret umodent af ham.
    Enig, hvis det virkelig er grunden til Sisto, kræver betænkningstid så finder jeg det sgu også besynderligt. Jeg er med på at professionelle fodboldspillere i 2020 tænker meget på økonomien, men hvis Sisto laver det nummer, så er jeg sgu glad for vi ikke lander ham.

    Men lad os nu se

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1327
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg har gået og ventet på denne besked hele dagen, jeg havde på fornemmelsen at det var sådan det ville gå, og hvis det er korrekt, at Sisto har handlet sådan, synes jeg vi skal droppe handlen, med det samme. Sådan en type, har jeg personligt ikke lyst til at have i truppen.


  12. #1328
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Forhåbentlig står valget ikke mellem en offensiv spiller og en forsvarer. Vi har behov for begge (og meget andet).
    Ved ikke om jeg er helt enig.

    Jo bevares, hvis økonomien tillader det, så ser jeg da gerne både Zanka og Sisto (eller en af tilsvarende eller bedre kaliber)

    Men hvis valget skulle stå mellem Zanka vs Sisto, så vil jeg til enhver tid vælge Zanka ud fra den nuværende trup situation. 7-9-13, hvis både Fischer, Wind, Falck, Kamil kan holde sig skadesfri.

    Som det ser ud lige nu, hvis vi ikke får Zanka eller en tilsvarende dygtig forsvarsspiller ind så får vi store problemer næste sæson, hvis Bjelland bliver en del af start 11. Og det er ikke kun på grund af hans mange småskader, men mere fordi hans niveau har været dalende længe efter min mening.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1329
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er nok konsekvensen at at han har sin egen bror (som er en uerfaren og uprøvet agent) til at varetage sine interesser.

    Hamrende uprofessionelt... Skulle han alligevel ende ved os har han da lige givet sig selv ufattelig mange minuspoint fra start.....

    #moneytalks

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #1330
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Han er hentet op, i et fly chartret af FCK, så alt burde have været klart og lægetjek samt underskrift en formalitet. Bare der så virker det som en voldsomt ustabil handling at springe i målet...

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #1331
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig, hvis det virkelig er grunden til Sisto, kræver betænkningstid så finder jeg det sgu også besynderligt. Jeg er med på at professionelle fodboldspillere i 2020 tænker meget på økonomien, men hvis Sisto laver det nummer, så er jeg sgu glad for vi ikke lander ham.

    Men lad os nu se
    Jeg er helt enig. Men noget meget mere skræmmende er, at FCM med dette økonomiske skaktræk nu i den grad må formodes at være en seriøs udfordrer på den lange bane. Eftersigende tjener de bedst lønnede FCM spillere omkring 3-4 mio. kr. om året, hvilket Sisto jo smadrer fuldstændigt. De mener det seriøst på heden...

    Anyways, jeg er også enig i, at skal man vælge mellem Zanka og Sisto, så er det Zanka, vi mangler. Vi har stadig meget kvalitet på den offensive del af banen, og hvem ved om vi kan nå at tilbyde Skov Olsen en lejeaftale? Eller finde en anden offensiv spiller.

    Nogen i den her tråd må da være glade nu? :)

  19. #1332
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ved ikke om jeg er helt enig.

    Jo bevares, hvis økonomien tillader det, så ser jeg da gerne både Zanka og Sisto (eller en af tilsvarende eller bedre kaliber)
    Selvfølgelig betyder økonomien noget, men jeg kan ikke forestille mig, at man lader det være op til tilfældigheder (hvem der accepterer først), om man køber en forsvarer eller offensiv spiller. Sagt på en anden måde, hvis Sisto-handlen har nogen indflydelse på et evt. køb af Zanka eller anden midterforsvarer, så er det endnu en elendig disposition fra vores sportslige ledelse.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1333
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det sætter det ihvertfald på spidsen, i forhold til hvordan man ville have det, hvis FCM scorer ham.

  22. #1334
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser

    Anyways, jeg er også enig i, at skal man vælge mellem Zanka og Sisto, så er det Zanka, vi mangler. Vi har stadig meget kvalitet på den offensive del af banen, og hvem ved om vi kan nå at tilbyde Skov Olsen en lejeaftale? Eller finde en anden offensiv spiller.

    Nogen i den her tråd må da være glade nu? :)
    Som det fremgår oppe i tråden, har jeg været meget skeptisk omkring Sisto-transferen, men jeg kunne da godt leve med det. Nu vil jeg faktisk have det oprigtigt skidt, hvis vi ender med at få ham. Vi har hentet ham herop op i et privatfly og indlogeret ham på d'Angleterre, og nu kører han det her spil mod os.

    Han skal altså ikke ind i vores klub.
    Vil altid elske Ståle

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #1335
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Jeg har gået og ventet på denne besked hele dagen, jeg havde på fornemmelsen at det var sådan det ville gå, og hvis det er korrekt, at Sisto har handlet sådan, synes jeg vi skal droppe handlen, med det samme. Sådan en type, har jeg personligt ikke lyst til at have i truppen.
    Lad Muh springe banken og lande ham. Deres problem bliver, at han nu er større end klubben

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •