Side 125 af 184 FørsteFørste ... 2575115122123124125126127128135175 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,861 til 1,875 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1861
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...a-fck-maalmand

    AGF skulle være interesseret i grytebust.. ham kan vi vel godt undvære pt

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1862
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Synes vores største problem pt (udover Bjelland er dias billede langsom) er vores backs. Faktisk alle 5. Ingen af dem har gennembrudskraft som Ankersen, Wendt eller Ludwig. Hvis vi skal være helt ærlig kan Robert Skov ingenting på egen hånd(måske derfor han er back I dag). Han var god i København pga Ankersen hele tiden skabte plads omkring ham med hans hidsige løb. Ludwig og Wendt kunne selv komme til baglinjen og de løb mod baglinjen for at skabe plads til kanten.
    Karlo er den eneste der gør det lidt af de 5 vi har. Elsker Boile og Varela men de er ikke FCK backs da de helst vil kombinere sig op af banen. Sjældent men har set Boile ned i frimærket efter et langt løb uden bold. Så i stedet for at lede efter en gennembrudsstærk kant burde vi lede efter offensive backs der er løbevillige uden bold for synes vi har gode kanter og tror også Biel vil blive meget bedre med Ankersen bag sig.

    Der var også en klassisk episode i kampen i går hvor Kamil har bolden og venter og venter og venter på Pierre kommer frem i banen som måske fremhæver vores største angrebsproblem. Vores baks skaber intet (minus Pierres assist i går)


  4. #1863
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    FCK spiller langt bedre med Boilesen på banen, fordi vi er en trussel i begge sider. Om han løber til baglinjen eller ej har været ret ligegyldigt, egentlig.

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #1864
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mkmk Se meddelelser
    Det er sikkert meget interessant, at vide hvad Bjelland har kostet pr. spillet minut.
    Hvordan vil du så indregne salget af Vavro i din statistik?
    Eller hvordan vil du inddrage det mesterskab han var med til at hente hjem?
    Eller hvordan vil du inddrage, den lederskab han udviser (både på og udenfor banen) ?

    Jeg er godt klar over at Bjelland, ikke har været den stærkeste spiller det sidste lange stykke tid, men derfra og til at begynde at regne på hvad han koster pr. spillet minut, er alligevel lige lovligt meget...

    Manden har en direkte indflydelse på salget af Vavro for +85MDKK.
    Vi skulle fortælle Lazio, at når man køber Vavro - hører Bjelland med. Ellers fungerer det ikke.
    Så hvis de lige gider at betale, så vi kan få råd til Zanka, så sender vi Bjelland ned til Vavro, så de kan få begge til at præstere.
    IA

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #1865
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    FCK spiller langt bedre med Boilesen på banen, fordi vi er en trussel i begge sider. Om han løber til baglinjen eller ej har været ret ligegyldigt, egentlig.
    Enig og ikke enig. Alle er næsten bedre end Pierre offensivt og ja det giver flere muligheder offensivt men at sige at løb uden bold er ligegyldigt er i mine øjne helt forkert. Når backerne laver overlap skal modstanderne forholde sig til disse løb har du derimod statiske omend dygtige boldspillere skal modstanderne bare stå i deres zone og dække af eller som med Pierre sige bøh og bolden er spillet bagud. Når der bliver taget løb uden bold får vores kanter mere tid og plads med bolden og modstanderne kommer mere i ubalance. Det gør de ikke med stillestående og passive backs

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1866
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi spiller bedre med Boilesen på banen end Bengtsson, fordi sidstnævnte er så begrænset, men det er altså ikke prangende, hvad Boilesen har leveret offensivt til FCK. Bengtsson 1.0 var bedre og Bengtsson 2.0 er på niveau. Augustinsson var et par niveauer over Boilesen.
    Sidst redigeret af cybamerc : 14.09.20 kl. 09:38

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1867
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi spiller bedre med Boilesen på banen end Bengtsson, fordi sidstnævnte er så begrænset, men det er altså ikke prangende, hvad Boilesen har leveret offensivt til FCK. Bengtsson 1.0 var bedre og Bengtsson 2.0 er på niveau. Augustinsson var et par niveauer over Boilesen.
    Boilesen er en fænomenal venstreback, også selvom han ikke er ved baglinjen konstant. Jeg er helt uenig i det der.


  13. #1868
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes vores største problem pt (udover Bjelland er dias billede langsom) er vores backs. Faktisk alle 5. Ingen af dem har gennembrudskraft som Ankersen, Wendt eller Ludwig. Hvis vi skal være helt ærlig kan Robert Skov ingenting på egen hånd(måske derfor han er back I dag). Han var god i København pga Ankersen hele tiden skabte plads omkring ham med hans hidsige løb. Ludwig og Wendt kunne selv komme til baglinjen og de løb mod baglinjen for at skabe plads til kanten.
    Karlo er den eneste der gør det lidt af de 5 vi har. Elsker Boile og Varela men de er ikke FCK backs da de helst vil kombinere sig op af banen. Sjældent men har set Boile ned i frimærket efter et langt løb uden bold. Så i stedet for at lede efter en gennembrudsstærk kant burde vi lede efter offensive backs der er løbevillige uden bold for synes vi har gode kanter og tror også Biel vil blive meget bedre med Ankersen bag sig.

    Der var også en klassisk episode i kampen i går hvor Kamil har bolden og venter og venter og venter på Pierre kommer frem i banen som måske fremhæver vores største angrebsproblem. Vores baks skaber intet (minus Pierres assist i går)
    Oscar Wendt var en god back. Men han var altså også pisse heldig at have Grønkjær, der lagde perfekte frispilninger til baglinjen med hælen, som modspillerne hoppende på hver gang. Bengtsson har altså ikke været lige så heldig med alle de venstre kant spillere han har måtte spille sammen med de sidste par sæsoner.

  14. #1869
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Den afgørende situation, som gør at jeg ikke tillægger dig voldsomt meget troværdighed, er fra da du kom med flere forkerte påstande om hvorfor Priske forlod FCK, hvor du havde travlt med at male et billede af at det handlede om at Ståle ikke kunne tåle at blive udfordret i sin egenrådighed, og han ikke ønskede at taktikken blev videreudviklet. Noget, du blev ved med at gentage ufortrødent flere gange, på trods af du blev præsenteret for fakta, der modbeviste dine udtalelser.

    At du er meget ultimativ i dine holdninger til Ståle, og at du siden vi vandt på straffe over Atalanta kun har skrevet herinde i forbindelse med nederlag/pointtab (med to undtagelser, sejren over FCM i 2018 og sejren over Basaksehir i august, hvor det åbenbart ikke var en særlig stor præstation, fordi de aldrende tyrkere kun tænkte på Champions League), eller andre muligheder for at stikke til manden er én ting. Det er, som du selv har sagt, et debatforum, hvor alle har retten til en holdning, uanset hvad den måtte være, og som jeg til hver en tid vil forsvare at man har. Men man har ikke retten til egne facts. Når man bliver konfronteret med at hvad man har sagt viser sig at være forkert, og man ikke tager det til efterretning, så kan jeg ikke tage vedkommendes udtalelser seriøst længere. Især når det er sket før. Er man nødt til at ty til usandheder for at få sin pointe frem, så er argumenterne bare ikke gode. Jeg har bare ikke lyst til at spilde min tid på at skulle argumentere flere gange for at modbevise en forkert påstand, som bliver gentaget igen og igen. Og her refererer jeg til Brandolinis lov, som bliver beskrevet her: https://en.wikipedia.org/wiki/Brandolini%27s_law

    Og nu tilbage til transfervinduet.
    Så dit bevis for, at jeg skriver usandheder, det er, at jeg har en anden holdning til Priskes exit end dig. Men hvad er det, jeg har sagt, der er usandt, hvor er det modbevist? Det kommer du ikke rigtig ind på. Jeg har skrevet, at det er min opfattelse, at Priske måtte stoppe, fordi han ikke var enig med Ståle's måde at gøre tingene på, herunder taktisk. Det skrev du dengang var en "direkte usandhed tenderende en løgn".

    Men Ståle har selv beskrevet, at Priske ville have indflydelse på taktikken ("et ønske fra Brian om at få et større ansvar i beslutningerne omkring det taktiske"), og Priske har også selv udtalt sig om sagen bl.a. i denne artikel: "Priske: vi var altså ikke enige om ret meget". Så det er rimelig svært at se, hvad jeg skriver, der er usandt.

    Hvad er det, Kiwi?

    I øvrigt skal man nok være varsom med at betragte, hvad der kommer ud af begge parters mund i en afskedssag som altdækkende sandhed. Så hvad vi mener om sagen herinde, vil nok være vurderinger og holdninger mere end facts, hvorfor ord som "usandhed" nok ikke ville være passende. Det er altså et spørgsmål om vurderinger, præcis ligesom når du tidligere har skrevet, at Zanka ikke har mentaliteten til FCK, og at du ikke vil ha' ham på holdet. Det er ikke en usandhed fra din side, men en vurdering, som man kan være enig eller uenig i, og som senere så kan vise sig at være mere eller mindre valid.

    Facts og usandheder er derimod er nemmere at modbevise: Fx skriver du at jeg: >>siden vi vandt på straffe over Atalanta kun har skrevet herinde i forbindelse med nederlag/pointtab (med to undtagelser<<. Og det er jo meget nemt at modbevise, ved at kigge her, her og her; alle tre alene indenfor den seneste måned. Så den eneste usandhed her, det er din.

    Du og jeg er uenige om Ståle. Jeg tror desværre, at din tiltro til Ståle er ligeså forkert, som din manglende tiltro til Zanka var, men jeg ser frem til - hvis du altså ikke vil trække dine ord tilbage - at vi i det mindste fremadrettet holder os til argumenterne og dropper personanklagerne.
    Danmark til Valby Bakke

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1870
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Boilesen er en fænomenal venstreback, også selvom han ikke er ved baglinjen konstant. Jeg er helt uenig i det der.
    Hvis han er fænomenal hvilke superlativer skal man så sætte på Ludwig og Wendt? Han er klart bedre end Pierre men vildere er han altså heller ikke.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1871
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Hvis han er fænomenal hvilke superlativer skal man så sætte på Ludwig og Wendt? Han er klart bedre end Pierre men vildere er han altså heller ikke.
    Boilesen er en anden type venstreback. Vores ro i forsvaret med Boilesen er markant større, og vi er markant bedre til at være på bolden, når han er med. Ja, Boilesen løber ikke ned til baglinjen, men der er jo altså andre måder at spille back på end at komme derned. Vi savnede ham gevaldigt i sidste sæson, hvor vi var for nemme at lukke ned, bl.a. på grund af en meget forudsigelig venstreside. Boilesen-Fischer i mesterskabssæsonen var en fremragende duo. Problemet med Boilesen er ikke hans kvaliteter, men hans konstante skader.

    Ludwig og Wendt er begge super gode backs i vores historie. Jeg kan simpelthen bare ikke være mere uenig i vurderingen af, at Boilesen ikke også er en god back. Om man så bedst kan lide en spillende venstreback eller en fremadstormende, det er vel lidt efter ens fodboldhumør. Vi har også spillet godt både med Lars Jacobsen, Pospech og Peter Ankersen, der heller ikke var 100% identiske højrebacker.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1872
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det handler jo ikke kun om, hvorvidt en spiller er god. Spilleren skal også passe til holdet og spillestilen. I Ståles tid har vi haft mest succes med et ordentligt skur (eller to) i front; kanter der kan noget på egen hånd, men også tager de defensive løb; og backs der kommer i konstant overlap og laver indlæg fra baglinien. Nu har vi en trup med helt anderledes typer, og det fungerer bare ikke særlig godt.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1873
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Flot klippe-klistre arbejde. At tage dit eget citat fra en tråd i november '19 og sætte det sammen med mit citat fra en tråd i juni '20 og fremstille det som om det var svaret på indlægget, det hjælper jo gevaldigt på troværdigheden.

    Og tak for at lige hive et par links frem som viser hvad jeg mener. Jeg kaldte det en usandhed, da du skrev at FCMs træner var så utilfreds i længere tid med måden, vi spillede fodbold på mens han var der (i 16/17-sæsonen, red.), at han stoppede i FCK. Altså det hold, der satte daværende pointrekord og målrekord, samt nuværende defensiv rekord. Hvis Priske var utilfreds med det, når vi var det hold, som kom til flest afslutninger og færrest chancer imod sig, ville han jo være komplet idiot
    (Og det er han ikke. Jeg har læst hans pro-træner opgave, hvilket forresten er nøglen til at forstå, hvorfor han lykkedes så effektivt med FCM så hurtigt. Havde han taget over i et andet sted, eller været assistenttræner et andet sted end FCM, havde han ikke lykkedes lige så godt, som tilfældet var i sidste sæson.).

    Priske var utilfreds med selve rollefordelingen ift. beslutningerne, herunder beslutninger ift. det taktiske. Det har som sådan intet at gøre med om hvorvidt han var enig eller ej i beslutningerne. Han ville "bare" gerne træffe beslutninger på cheftrænerniveau, mens hans jobtitel stadig var assistenttræner. Men det vidste du jo godt i forvejen, for det havde vi diskuteret før, med lige præcis de artikler, du netop linker til.

    Jo, bevares, jeg medgiver da gerne at du åbenbart er kommet med to udtalelser yderligere, der ikke handlede om at give en stikpille eller fem til Ståle eller komme med en vurdering af at han burde ryge, fordi han ikke har evnerne længere. Sidst jeg talte var bare efter FCN-hjemmekampen. Bare pudsigt at det kun findes i tråde, der intet har med selve det sportslige omkring holdet at gøre.. Så det jeg så skrev der var usandt, det medgiver jeg da. Det var dog ikke med forsæt, og deri ligger den helt store forskel. Plus at jeg da nævner det, hvis/når jeg tager fejl omkring noget.

    Jeg mindes simpelthen ikke at have sagt/skrevet om Zanka, at han ikke havde mentaliteten til FCK. Så det må du da meget gerne linke til, hvis jeg har det.

    Altså, jeg har det helt fint med at holde mig til argumenterne, når de er baseret på fakta.. Men jeg har ikke en intention om at kapre tråden til en fortsat diskussion om det her, og hvordan du og jeg ser på hinanden. Det tror jeg heller ikke, resten af sidelinien gider finde sig i..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. #1874
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Kiwi og Tops, kan I ikke tage jeres in-fight over i anden tråd? Der er rigeligt med forfærdeligheder at debatere i forvejen.


  24. #1875
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Kan I ikke tage den over pm dette er en transfertråd og vi er nok nogle stykker som håber at der snart sker noget på den front.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •