Side 30 af 184 FørsteFørste ... 20272829303132334080130 ... SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Kan du opsummere?
    Michel Davidsen siger bare at vi ikke mangler penge, og hvis det skulle blive nødvendigt, så kan vi snildt smide op til 5 millioner euro i en transfer, også siger han videre at Thomsen, Oviedo og Gryte skal ud af døren (Men det tror jeg godt alle var klar over i forvejen :) ) også skulle vi være på jagt efter en central stopper og en til kanten, plus evt en angriber, hvis man kan finde en der passer til vores system. MEN han snakker også om at vi skulle være igang med at forsøge at hente en eller anden, som Michel desværre ikke kan finde et navn på, eller hvad plads han spiller, men han siger at hvis vi skulle få den handel i hus, så ville det være en voldsom vild handel for en klub som os.
    Sidst redigeret af Wonderchild : 15.07.20 kl. 23:10

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #437
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Michel Davidsen siger bare at vi ikke mangler penge, og hvis det skulle blive nødvendigt, så kan vi snildt smide op til 5 millioner euro i en transfer, også siger han videre at Thomsen, Oviedo og Gryte skal ud af døren (Men det tror jeg godt alle var klar over i forvejen :) ) også skulle vi være på jagt efter en central stopper og en til kanten, plus evt en angriber, hvis man kan finde en der passer til vores system. MEN han snakker også om at FCK skulle være igang med at forsøge at hente en eller anden, som Michel desværre ikke kan finde et navn på, eller hvad plads han spiller, men han siger at hvis FCK skulle få den handel i hus, så ville det være en voldsom vild handel for en klub som os.
    Det lyder sgu spændende. Jeg håber jeg ikke bliver skuffet :)

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #438
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Michel Davidsen siger bare at vi ikke mangler penge, og hvis det skulle blive nødvendigt, så kan vi snildt smide op til 5 millioner euro i en transfer, også siger han videre at Thomsen, Oviedo og Gryte skal ud af døren (Men det tror jeg godt alle var klar over i forvejen :) ) også skulle vi være på jagt efter en central stopper og en til kanten, plus evt en angriber, hvis man kan finde en der passer til vores system. MEN han snakker også om at vi skulle være igang med at forsøge at hente en eller anden, som Michel desværre ikke kan finde et navn på, eller hvad plads han spiller, men han siger at hvis vi skulle få den handel i hus, så ville det være en voldsom vild handel for en klub som os.
    Og så siger han i øvrigt også, at han er sikker på, at Ståle undersøger Andreas Skov Olsen-situationen, fordi han ville passe perfekt til at lukke det største hul i truppen, og fordi Ståle jo tidligere har været interesseret i ham.

    Mht. til den mystiske spiller X, som Ståle skulle være efter, siger Michel også, at spillerens klub ikke vil af med ham på nuværende tidspunkt, så det kan meget vel være en ting, der først afgøres sidst i transfervinduet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #439
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvorfor i alverden skulle man ikke tage situationen seriøst?
    Fordi jeg mener at man gennem de seneste 10 år har tabt terræn til sine internationale konkurrenter
    fordi der ikke er blevet investeret nok i truppen, og man har hvilet på laurbærne fordi man har haft en dygtig cheftræner der år efter år har overpræsteret internationalt.


    Og lige nu står der en national bejler og udfordrer grundlaget for det Ståle Solbakken har bygget op i mange år nu, nemlig Europa.

    Det der virker som om man ikke tager det seriøst at mens ens direkte konkurrenter vælger og se muligheder i corona-vinduet ser vi det modsatte.
    Jeg ved godt piben har fået en lidt andet lyd de seneste par dagen men man må håbe alvoren er gået op for ledelsen

    Vi skal enten til at investere for at sikre os Europa hvert år eller også skal vi tage os til takke med et duopol.

  7. #440
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mht. til den mystiske spiller X, som Ståle skulle være efter, siger Michel også, at spillerens klub ikke vil af med ham på nuværende tidspunkt, så det kan meget vel være en ting, der først afgøres sidst i transfervinduet.
    Kunne det være Lasse Schøne? Husker Ståle som meget begejstret for Kahlenberg version 2, som lå og styrede spillet ude vestpå. LS kunne meget vel gøre det samme for os.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  8. #441
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Kunne det være Lasse Schøne? Husker Ståle som meget begejstret for Kahlenberg version 2, som lå og styrede spillet ude vestpå. LS kunne meget vel gøre det samme for os.
    Det kan jeg ikke forestille mig. Han er vel mere en nips-spiller ala det vi har i forvejen og ikke power og fart, som vi bør lede efter. Og så kan han imo heller ikke betegnes "voldsom vild" handel.

    Andre alternativer kunne være Skov Olsen, da han netop har fået et ultimatum fra Bologna om snart at præstere. De vil eftersigende se ham at de næste kampe, så det kunne passe med et salg sent i vinduet.
    Et andet og mere frækt (læs urealistisk/drømmende) bud kunne være Delaney. Det vilde kunne være prisen vi ville betale, ligesom Dortmund måske ikke vil slippe ham nu. Men han har været ramt på spilletiden, han har vist snakket om at det ikke er holdbart og har har for nyligt stået på en liste i Bild eller Kicker over spillere uden fremtid i klubben. Kunne han have lyst til at komme hjem? (det er nok desværre ikke sandsynligt endnu)

    Nu må vi se, om vi nogensinde finder ud af navnet på spilleren. Det er sikkert en, som vi ikke lige tænker over. Men lad os da håbe, at historien er sand og at det lykkes.
    Sidst redigeret af k@sper : 16.07.20 kl. 07:58

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #442
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Opskriften på succes er forholdsvis simpel.

    Få luget ud i truppen, tror de fleste godt ved, hvem som står for døren. Jeg er med på N'doye er er dyr Herrer. så hvis han kunne gå med på en lidt mindre økonomisk favorabel kontrakt de næste 6 måneder så vil jeg egentlig gerne beholde N'doye lidt endnu for at se om han ikke kan komme sit knæ problem til livs. Om ikke andet tror jeg han er en vigtig skikkelse at have i omklædningsrummet og på træningsbanen.

    Så Ståle skal bare finde et "klædeskab" oppe foran ala Santander/Cornor som kan give nogle tæsk så Kan N'doye supplere når han er klar.. Det er i den grad det der er brug for. Og jo så skal forsvaret selvfølgelig også på plads. Og så håber jeg virkelig Mudrazija kan holde sig skadesfri næste sæson så vi kan have en Mini Isco på midtbane/kant. De få gange han har været på banen syntes jeg der er tegning til noget godt.
    Sidst redigeret af EraZ : 16.07.20 kl. 09:19

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #443
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Kunne det være Lasse Schøne? Husker Ståle som meget begejstret for Kahlenberg version 2, som lå og styrede spillet ude vestpå. LS kunne meget vel gøre det samme for os.
    Schöne er 34. Det er simpelthen for perspektivløst. Han er i hvert fald helt sikkert ikke den "mindblowing" transfer, som Michel påstår, at Ståle arbejder på.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #444
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Schöne er 34. Det er simpelthen for perspektivløst. Han er i hvert fald helt sikkert ikke den "mindblowing" transfer, som Michel påstår, at Ståle arbejder på.
    Jeg ville have elsket at få LS for 3-4 (evt. 2) år siden, men nu? Not so much ...
    Sidst redigeret af guldsmed : 18.07.20 kl. 10:16
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #445
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Michel Davidsen siger bare at vi ikke mangler penge, og hvis det skulle blive nødvendigt, så kan vi snildt smide op til 5 millioner euro i en transfer, også siger han videre at Thomsen, Oviedo og Gryte skal ud af døren (Men det tror jeg godt alle var klar over i forvejen :) ) også skulle vi være på jagt efter en central stopper og en til kanten, plus evt en angriber, hvis man kan finde en der passer til vores system. MEN han snakker også om at vi skulle være igang med at forsøge at hente en eller anden, som Michel desværre ikke kan finde et navn på, eller hvad plads han spiller, men han siger at hvis vi skulle få den handel i hus, så ville det være en voldsom vild handel for en klub som os.
    Jeg er med på Michel Davidsen sådan set er seriøs nok.
    Jeg har ikke analyseret hans hit-rate.
    Men er der nogle der ved noget om hvilke kilder hans historier blomstrer fra?

    Jeg vil ikke gøre mig klog på det, men har bare en gang imellem undret mig lidt. Der ryger rimelig bombastiske og konkrete udmeldinger ud, og dem tager man så for semi-gode varer fordi vi har valgt at MD er pålidelig.

    Jeg er med på det kan være det samme med EB og BT, men synes dog der plejer at høre noget understøttende information med i deres udmeldinger.

    Zan

  17. #446
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er med på Michel Davidson sådan set er seriøs nok.
    Jeg har ikke analyseret hans hit-rate.
    Men er der nogle der egenlig ved noget om hvilke kilder hans historier blomstrer fra?

    Jeg vil ikke gøre mig klog på det, men har bare en gang imellem undret mig lidt. Der ryger rimelig bombastiske og konkrete udmeldinger ud, og dem tager man så for semi-gode varer fordi vi har valgt at MD er pålidelig.

    Zan
    Jeg aner naturligvis ikke noget om hans kilder. Mit indtryk er dog klart, at han er den journalist herhjemme der by far ved mest om, hvad der forgår i FCK på transfersiden. Det ses bl.a. ved hans artikler om køb før de er på plads. Sidste sommer skrev han om Santos, som han også skrev om da vi var interesseret i ham første gang. Han breakede også om interessen i Thelin, hvor der så ikke blev fundet en løsning.

    Derudover virker han til at være en af de få herhjemme, som Ståle gerne vil lave lidt dybere interviews med.


  18. #447
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    Jeg aner naturligvis ikke noget om hans kilder. Mit indtryk er dog klart, at han er den journalist herhjemme der by far ved mest om, hvad der forgår i FCK på transfersiden.
    Der hvor jeg virkelig fik øjne op for ham var da han præsenterede Mudrazia og 2 uger efter var han FCK spiller.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #448
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er med på Michel Davidsen sådan set er seriøs nok.
    Jeg har ikke analyseret hans hit-rate.
    Men er der nogle der ved noget om hvilke kilder hans historier blomstrer fra?

    Jeg vil ikke gøre mig klog på det, men har bare en gang imellem undret mig lidt. Der ryger rimelig bombastiske og konkrete udmeldinger ud, og dem tager man så for semi-gode varer fordi vi har valgt at MD er pålidelig.

    Jeg er med på det kan være det samme med EB og BT, men synes dog der plejer at høre noget understøttende information med i deres udmeldinger.

    Zan
    Jeg har en kammerat der arbejder i den københavnske sportspresse - dog ikke med fodbold - men ifølge ham er det alment kendt, at MWD har kontakter i FCK, som man ellers kun oplever provinsjournalister have til den lokale klub. Det synes jeg faktisk også afspejles i hans arbejde.


  21. #449
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg har en kammerat der arbejder i den københavnske sportspresse - dog ikke med fodbold - men ifølge ham er det alment kendt, at MWD har kontakter i FCK, som man ellers kun oplever provinsjournalister have til den lokale klub. Det synes jeg faktisk også afspejles i hans arbejde.
    Alright. Den er købt. Rart med lidt uddybende info.

    Så vil jeg glæde mig til Mr X ;-)

    Zan

  22. #450
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Lidt mere info om Mr.X, til dem der skulle tænke at det kunne være Amartey etc man ville hente hjem - Sakset direkte fra twitter rygtemøllen, hvor Michel svare på et tweet:

    Jeg kender som nævnt ikke selv navnet. Men mit indtryk var ikke, at det mulige ‘scoop’ var en af de gamle travere. Det er et nyt navn, vil jeg tro. Og som sagt ligger det et stykke ude i fremtiden, hvis det skulle lykkes.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •