Side 50 af 184 FørsteFørste ... 404748495051525360100150 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Mach1971 Se meddelelser
    Vil gevinsten ved at gå videre i EL ikke dække udgifterne til Damen en 1/2-1 sæson? Så synes jeg chancen vil være værd at tage. Det kan jo også være at han kunne spille et par kampe evt. som indhoppet i næste sæson. Jeg tænker bare at vores chancer er tæt på nul uden Damen. Lige nu har vi det svært nok mod SIF mm.
    Har man ikke mange gange hørt, at det ikke går samme sted hen i budgettet? At resultater ikke giver flere/færre penge til spillerne? Lige nu skal enhver ekstra indtægt nok blot dække corona-huller.

    Det virker til, at vi økonomisk er ret presset grundet Corona, hvorfor hver en transferkrone skal vendes og spillere skal ud før nye kommer ind. Lige meget hvor stor en legende NDoye er og ligegyldigt hvor vigtig han er udenfor banen, så har vi efter 2-3 sæsoner med alt for mange skader brug for, at vores penge bindes op på spillere som rent faktisk kan spille. Jeg elsker NDoye og ville for alt i verden ønske ham her, men der er simpelthen ikke råd til at gamble en stor løn på en spiller, hvor sundhedssektoren tydeligvis har været nervøse for alder og knæ. Vi har rent faktisk tilbudt ham en stor kontrakt men på den betingelse, at han kan spille. Det er det eneste forsvarlige i denne situation, således at der ville være penge til endnu en anden angriber, hvis han rent faktisk ikke kan spille.

    Man kan diskutere kommunikationen fra klubbens side (der er jo nogle herinde, som elsker at bore i dette :-) ), men selve beslutningen er desværre imo den eneste rigtige. Og det er det også, selvom det nu skulle vise sig, at han kan spille videre med succes et andet sted. Der er simpelthen ikke penge til et sats denne gang.


  2. #737
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan diskutere kommunikationen fra klubbens side (der er jo nogle herinde, som elsker at bore i dette :-) ), men selve beslutningen er desværre imo den eneste rigtige. Og det er det også, selvom det nu skulle vise sig, at han kan spille videre med succes et andet sted. Der er simpelthen ikke penge til et sats denne gang.
    Ja det vil tiden jo vise om det har været en god beslutning. Hvis Ståle endnu engang har købt dårligt ind med spillere af en kvalitet som ikke slår igennem fra DAY 1 i næste sæson og vores Legende N'doye bomber videre i en anden klub

    Lad os se når vi står her igen til vinterpausen og, hvad status i ligaen er. Jeg er ikke videre optimistisk sådan som tingene ser ud p.t.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #738
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det vil tiden jo vise om det har været en god beslutning. Hvis Ståle endnu engang har købt dårligt ind med spillere af en kvalitet som ikke slår igennem fra DAY 1 i næste sæson og vores Legende N'doye bomber videre i en anden klub
    Jeg er ikke i tvivl om, at man har truffet den rette beslutning mht NDoye. Man ved hvad man har, hvad usikkerheden er og man har ud fra det givet det bedste tilbud, som man nu en gang kunne. Og jeg er ret sikker på, at man endda har strukket sig længere, end man ville gøre for enhver anden spiller. Skulle NDoye pludselig alligevel være i stand til at spille 20-30 kampe en andet sted, så ændrer det egentlig ikke på, om vores beslutning er dårlig eller ej. Så har han og den næste klub været heldige - den chance kan vi ikke tage nu i vores økonomiske og sportslige situation.
    Lidt forsimplet svarer det vel lidt til at sidde med en draw i poker, hvor ens outs (og implied odds hvis vi skal være tekniske :) ) ikke matcher den pris som modstanderen (NDoye) kræver. Her er det rigtige move selvfølgelig at folde, også selvom sidste kort bagefter mirakuløst alligevel ville have givet dig det kort, som du skulle bruge.

    Om man så træffer de rigtige beslutninger med kommende spillere må tiden vise.


  5. #739
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er ikke i tvivl om, at man har truffet den rette beslutning mht NDoye. Man ved hvad man har, hvad usikkerheden er og man har ud fra det givet det bedste tilbud, som man nu en gang kunne. Og jeg er ret sikker på, at man endda har strukket sig længere, end man ville gøre for enhver anden spiller. Skulle NDoye pludselig alligevel være i stand til at spille 20-30 kampe en andet sted, så ændrer det egentlig ikke på, om vores beslutning er dårlig eller ej. Så har han og den næste klub været heldige - den chance kan vi ikke tage nu i vores økonomiske og sportslige situation.
    Lidt forsimplet svarer det vel lidt til at sidde med en draw i poker, hvor ens outs (og implied odds hvis vi skal være tekniske :) ) ikke matcher den pris som modstanderen (NDoye) kræver. Her er det rigtige move selvfølgelig at folde, også selvom sidste kort bagefter mirakuløst alligevel ville have givet dig det kort, som du skulle bruge.

    Om man så træffer de rigtige beslutninger med kommende spillere må tiden vise.
    Jamen der er vi så Uenige. Hvis det viser sig at N'doye kan spille 20-30 kampe og scorer 15-20 mål så viser det da netop at det var en dårlig beslutning. At den næste klub så har været heldig ??. Jeg forstår ikke din logik der :). Ja gu vel er det at gamble lidt, men som jeg også har skrevet tidligere så var der jo flere tænkelige scenarier der kunne være i spil for at N'doye kunne fortsætte, men vi kender jo ikke detaljerne i forhandlingerne så det er jo ren spekulation som du eller jeg ikke ved noget om uagtet af hvad "SPIN Ståle" har sagt i det seneste interview på FCK.dk

    Men igen K@sper som nævnt, vi får at se, hvordan tingenes tilstand er 5-10 kampe inde i den nye sæson og om vi er røget ud af den nye EL kval med et brag. Jeg håber inderligt jeg kommer til at æde mine ord, men lige p.t. spiller vi som et 2 divisions hold og der mangler 2-3 kvalitets signings der performer fra dag 1 og at vores tilbage kommende "stjerner" i Fischer og Boilesen finder Melodien igen.

    Der er mange ting der skal gå op på relativ kort tid. Jeg tror desværre vi går en endnu dårligere sæson i møde, som man næsten ikke kunne tro kunne blive være end den foregående :)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #740
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jamen der er vi så Uenige. Hvis det viser sig at N'doye kan spille 20-30 kampe og scorer 15-20 mål så viser det da netop at det var en dårlig beslutning. At den næste klub så har været heldig ??. Jeg forstår ikke din logik der :).
    De er heldige, fordi de får mere ud af NDoye end man vil kunne forvente ud fra de sundhedssmæssige vurderinger. Det kan selvfølgelig også være, at deres læger er dygtigere til at vurdere end vores, men Ståle kan jo kun beslutte ud fra vores lægestabs vurdering. Og da alt tyder på, at vores stab har vurderet en meget stor usikkerhed, så har Ståle taget den eneste rigtige beslutning han kan

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja gu vel er det at gamble lidt, men som jeg også har skrevet tidligere så var der jo flere tænkelige scenarier der kunne være i spil for at N'doye kunne fortsætte, men vi kender jo ikke detaljerne i forhandlingerne så det er jo ren spekulation som du eller jeg ikke ved noget om uagtet af hvad "SPIN Ståle" har sagt i det seneste interview på FCK.dk
    Spin eller ej, så kan vi jo kun vurdere ud fra de udmeldte detaljer.

    Mht kommende sæson, ja så er jeg da heller ikke vildt optimistisk. Men givet de detaljer som vi har hørt, så kan jeg stadig ikke se, at man kunne have handlet anderledes mht NDoye.
    Sidst redigeret af k@sper : 02.08.20 kl. 17:29

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #741
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Mach1971 Se meddelelser
    Vil gevinsten ved at gå videre i EL ikke dække udgifterne til Damen en 1/2-1 sæson? Så synes jeg chancen vil være værd at tage. Det kan jo også være at han kunne spille et par kampe evt. som indhoppet i næste sæson. Jeg tænker bare at vores chancer er tæt på nul uden Damen. Lige nu har vi det svært nok mod SIF mm.
    Det kræver, at spilleren selv er klar til at skrive en kontrakt på kun ½ eller 1 år ...

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #742
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    I følge et meget løst rygte, så skulle Lille og Rennes fra den franske Ligue 1, være interesseret i Victor Nelsson.
    Ståle skulle dog have afvist, da han gerne vil sende Nelsson til en mere pengestærk liga.

    https://footy.dk/footy-fodbold/2020/...er-pa-nelsson/

    Med Victor Osimhens skifte fra Lille til Napoli, for anslået 70 mio. euro, er det ellers ikke penge som Lille mangler.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #743
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    De er heldige, fordi de får mere ud af NDoye end man vil kunne forvente ud fra de samfundsmæssige vurderinger. Det kan selvfølgelig også være, at deres læger er dygtigere til at vurdere end vores, men Ståle kan jo kun beslutte ud fra vores lægestabs vurdering. Og da alt tyder på, at vores stab har vurderet en meget stor usikkerhed, så har Ståle taget den eneste rigtige beslutning han kan



    Spin eller ej, så kan vi jo kun vurdere ud fra de udmeldte detaljer.

    Mht kommende sæson, ja så er jeg da heller ikke vildt optimistisk. Men givet de detaljer som vi har hørt, så kan jeg stadig ikke se, at man kunne have handlet anderledes mht NDoye.
    Fair nok du har din mening. Bare 100 % Uenig, men det er jeg jo ofte med dig :p

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #744
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Mon ikke vi henter Bendtner, Lasse Schöne og Danny Amamkwaa i dette vindue?

  16. #745
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Som et 2,division hold ligefrem

  17. #746
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    63

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nu lød det jo til at Damen var klar og at det var økonomien, som var et problem.

    @Kasper: jeg har hørt de mange historier omkring kasser til transfer osv., men jeg mener at årsresultatet består at alle kasser, så det er vel bare en beslutning.

    Mit gæt er vi vil vinde mere ved at “købe” et halvt år(især hvis vi går videre) end ved at forsøge med nuværende trup.

    Det er selvfølgelig kloge hoveder i fck, så jeg regner med at jeg har overset noget.

  18. #747
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis man ville kunne få 75 mil for Nelsson og man får afsat Papa G
    Også istedet hente Zanka og Frederik Winther.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  19. #748
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Mach1971 Se meddelelser
    Nu lød det jo til at Damen var klar og at det var økonomien, som var et problem.

    @Kasper: jeg har hørt de mange historier omkring kasser til transfer osv., men jeg mener at årsresultatet består at alle kasser, så det er vel bare en beslutning.

    Mit gæt er vi vil vinde mere ved at “købe” et halvt år(især hvis vi går videre) end ved at forsøge med nuværende trup.

    Det er selvfølgelig kloge hoveder i fck, så jeg regner med at jeg har overset noget.
    Det er lidt svært at vide, hvad der er op og ned med i forhandlingerne. I det jeg har læst har vi tilbudt ham en løn tæt på den han har nu, såfremt han kunne spille kampe. Det var NDoye åbenbart ikke klar på, selvom han selv siger, at knæet ikke er et problem.

    Jeg er sikker på, at hvis vi kunne købe et halvt år med garanteret spilletid, så havde Ståle givet en fed kontrakt med det samme. Problemet er bare, at vi ikke kan betale os ud af et dårlig knæ og en trykkende alder.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #749
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Hvis man ville kunne få 75 mil for Nelsson og man får afsat Papa G
    Også istedet hente Zanka og Frederik Winther.
    Så står man med en aldrende Bjelland, en aldrende Zanka, en aldrende Ragnar og et talent, som vel reelt ikke har udviklet sig helt så voldsomt, som vi troede.
    Vi skal imo for alt i verden holde Nelsson, da han har vist sig som yderst driftsikker (i forhold til de andre glasben i midterforsvaret) og som med en vis sandsynlighed er mere værd næste år.

    Men ja, det kunne da måske godt blive løsningen (jeg ved ikke, om man er speciel varm på Winther), da man på den måde i hvert fald transfermæssigt får råd til at signe 1-2 spiller mere. Lønmæssigt hjælper det måske ikke meget, at få en formentlig meget dyr Zanka hjem i stedet for Nelsson.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #750
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så står man med en aldrende Bjelland, en aldrende Zanka, en aldrende Ragnar og et talent, som vel reelt ikke har udviklet sig helt så voldsomt, som vi troede.
    Vi skal imo for alt i verden holde Nelsson, da han har vist sig som yderst driftsikker (i forhold til de andre glasben i midterforsvaret) og som med en vis sandsynlighed er mere værd næste år.

    Men ja, det kunne da måske godt blive løsningen (jeg ved ikke, om man er speciel varm på Winther), da man på den måde i hvert fald transfermæssigt får råd til at signe 1-2 spiller mere. Lønmæssigt hjælper det måske ikke meget, at få en formentlig meget dyr Zanka hjem i stedet for Nelsson.
    Jeg tror det kunne være utrolig interessant Zanka er 30 pt. hvilke må siges og være den bedste alder for en forsvarsspiller og han har ihvertfald 2 år mere på toppen
    Så er der Ragnar som har fået 1 år mere til en billig løn, også er der Bjelland som har 2 år endnu
    Jeg tror at med en Frederik Winther og Jacob Haahr i læremester hos de folk er vi godt sikret de næste 3-4 år.

    og hvis et salg af Nelsson skal bane vej for det synes jeg man skal gøre det.
    Vi skal huske på selvom han har spillet godt har der stadig været kæmpe huller i forsvaret.
    De sidste 3 sæsoner har vi lukket mere end +37 mål, det har vi storset ikke gjort siden 98/99 sæsonen (hvis man ser bort fra 14/15 og 04/05)
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •