Side 110 af 184 FørsteFørste ... 1060100107108109110111112113120160 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,636 til 1,650 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1636
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Er der nogen, der har tjekket diverse AEK-fora ud og kan se, om fansene begræder salget, eller er lykkelige over at komme af med ham? Læste i et andet kommentarfelt, at fansene skulle være lykkelige over at slippe af med ham - men det var uden kildeangivelse.
    Nogle græske kontakter fortæller at han er fin, har masser erfaring men langsom....og det sidste er ikke lige det vi har bruge for....2 ud 3 af de spurgte er glade at se ham gå og en synes ikke han fik chancen 100%.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1637
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    EB i dag, melder at Sisto heller ikke er på vej til FCM heller :

    En uge efter Pione Sisto blev losset ud af Parken, ser dribleren ud til at have ramt karrierens absolutte bund.

    For alle de skråsikre meldinger om, at flugten fra Parken varslede et forestående skifte til FC Midtjylland, er ikke blevet til virkelighed, og kilder hos mesterholdet holder fast i det, som Ekstra Bladet har skrevet længe. Pione Sisto i ulvedragten har lange udsigter.

    De hyppige rapporter fra pressen i Vigo og omegn om et nært forestående gennembrud i forhandlingerne mellem klubberne kan slet ikke genkendes hos det danske mesterhold. Heller ikke den seneste melding om, at Pione Sisto nu skulle være på vej til Danmark i fly for at lukke en aftale med FC Midtjylland, udløser andet end ihærdig hovedrysten i mesterklubben.

    Såfremt Sisto er på vej til Danmark, sker er det ikke, fordi en aftale med FC Midtjylland er på trapperne.

    Flere elementer indgår i en kompleks cocktail, når det kommer til Sisto-overvejelserne.

    Først og fremmest er FC Midtjylland meget tilbageholdende i forhold til den samlede økonomiske pakke, som en aftale med Pione Sisto vil føre med sig.

    Pione Sisto er bestemt ikke parat til at spille for småpenge i klubben, han fik sit gennembrud. Kantspillerens krav er massivt, Især det første kontraktår trækker tænder ud. Sisto forlanger nemlig signon fee for at sætte sit navn på en aftale, hvilket betyder, at årslønnen skal suppleres med et engangsbeløb. Det vil koste omkring ti mio. kr.

    Dertil kommer overgangssummen i forhold til Celta Vigo, hvor FC København var parat til at lave en aftale i omegnen af 22,5 mio. kr. Vurderingen i FC Midtjylland er, at det beløb slet ikke står i forhold til Pione Sistos forestående kontraktudløb næste sommer. Det vil i realiteten betyde, at det koster et par millioner om måneden at hente Sisto før kontraktudløb næste sommer.

    Det er en kæmpesum med tanke på, at Pione Sisto ikke giver stabil driftsgaranti. Danskeren har et uomtvisteligt topniveau, som ikke er sædvane at se i Superligaen. Men de seneste sæsoner har sendt Sisto ud ad en tangent, som efterlader et spørgsmålstegn over ham. FC Midtjylland har ikke råd til en stjernespiller, der impulsivt kan finde på at dedikere sig til en kostplan bestående af juice.

    Vurderingen i FC Midtjylland er, at det formentlig først vil være efter nytår, at Pione Sisto kan forventes at være helt på toppen igen.

    Det efterlader ganske enkelt Sistos muligheder for at blive FC Midtjylland-spiller i en blindgyde. Der er en afgrund til forskel på de økonomiske forventninger både på klub- og spillerside, og det er vigtigere for den aktuelle situation end detaljer som Sistos mulige ønske om en frikøbsklausul.

    Stram struktur

    For FC Midtjylland er der i tilgift en massiv bekymring over, hvad en dyr aftale med Pione Sisto vil føre med sig.

    Klubben kører en meget stram lønstruktur, hvor Erik Sviatchenko er toplønnet med cirka tre mio. kr. årligt. Pione Sistos karaktér er velkendt i klubben, og det ligger i kortene, at Sisto ikke kan stå på egne ben fra første dag. Han har brug for en trup, der hjælper ham på plads og giver ham tryghed.

    Det er en rolle, som ikke just rimer på de forventninger, som kan knyttes til en rekordlønning. Dyderne i FC Midtjyllands spillerhierarki stammer fra sæsonerne omkring det første mesterskab. Det er derfor værdier formet af de nuværende assistenttrænere, Kristian Bach Bak og Morten 'Duncan' Rasmussen, der bæres videre af den eksisterende trup. Pione Sisto passer ikke ind i toppen af lønhierarkiet med mindre han står som en absolut dominerende karaktér fra første dag.

    Så uanset hvor meget FCM's fans drømmer om en genforening med Pione Sisto, så er virkeligheden anderledes trist og grå. Det har meget lange udsigter.

    Ekstra Bladet har givet både FCM-direktør Claus Steinlein og bestyrelsesformand Rasmus Ankersen mulighed for at kommentere oplysningerne i denne artikel, men de ønsker ikke at kommentere spillere i andre klubber.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1638
    mkmk er offline Ståle-i-FCK-for-altid
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Nogle græske kontakter fortæller at han er fin, har masser erfaring men langsom....og det sidste er ikke lige det vi har bruge for....2 ud 3 af de spurgte er glade at se ham gå og en synes ikke han fik chancen 100%.
    Hvad jeg lige kunne finde på Youtube, så ser han fin ud. Minder lidt om Nelsson.

    https://www.youtube.com/watch?v=tKo0pKGidK4

    Ikke desto mindre, så håbede man på Zanka, så det er jo ikke helt det samme.

    Jeg er bange for at dette transfer vindue kan være helt afgørende ift. magtbalancen i det lange løb.

    Hvis FCM formår at kvalificere sig til europæisk fodbold, og hvis vi ikke vinder mesterskabet. Så er jeg bange for at FCM får det rygstød, som de skal bruge for at være en konkurrent på den lange bane. Jeg er godt klar over at der er en masse "hvis" i det her.

    Men man er heller ikke helt tryg ved transfervinduet indtil videre. Specielt med tanke på , at den første SL kamp er om mindre end 2 uger.
    Jeg stoler blindt på at Ståle, ved hvad der er bedst for klubben. Jeg er blot bange for at dette transfervindue kan være helt afgørende ift. magtbalancen på den lange bane.

  6. #1639
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og det skal man selvfølgelig have lov til. Jeg skrev sådan set bare, at jeg undrede mig over (jeg kritiserede det ikke en gang), at man direkte ønsker at en FCK-signing går i vasken. Måske kunne jeg forstå det med Wilzcek, hvor der kom følelser i kog, men med en formentlig for os alle ukendt spiller til en ret billig pris, så forstår jeg det ikke. Selvfølgelig kan man håbe på noget mere eller bedre eller mere kendt, men forventer man, at der kommer en bedre spiller i stedet hvis det her mislykkes? Hvad vinder vi som klub og fans på, at det mislykkes?
    Den del er vi sådan set enige i.

    Tror vi snakker lidt forbi hinanden...

    Men så fik vi lidt musikalsk metafor-snak ud af det - og som Garneren nævner, forstyrrer det jo ikke ligefrem et spruttende transfer-fyrværkeri...
    Er virkelig nysgerrig på vores næste move (udover Marius), hvis der kommer et.

    I det mindste, må Pestegnens transfer-tråde da være gået helt i stå...

    Zan

  7. #1640
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...odioest-i-det/

    Thomas Delaney: "Jeg ser mig selv blive min kontrakt ud i Dortmund, mens jeg også ser mig selv spille i FCK. Hvis Dortmund bliver min sidste klub i udlandet, vil jeg både være tilfreds og stolt. Jeg har ikke noget på min bucketlist, som jeg skal."

    Hvis han kommer til FCK senest i 2022, bliver jeg fandeme glad! Og så endda hvis det er på en fri transfer. Han vil til den tid lige have fyldt 31, og derfor have mange gode år i sig endnu.


  8. #1641
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    EB i dag, melder at Sisto heller ikke er på vej til FCM heller :
    Hvis det er korrekt og de har haft indflydelse på FCK/Sisto, så er FCM de største bonderøve og krejlere i mands minde. De vil simpelthen ikke betale prisen.... det er virkelig dårlig stil. Jeg kan sagtens forstå de ikke har råd, men så kan man jo hellere ikke byde ind - synd for Sisto, men på den anden side sp vælger han selv sin agent

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #1642
    mkmk er offline Ståle-i-FCK-for-altid
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvis det er korrekt og de har haft indflydelse på FCK/Sisto, så er FCM de største bonderøve og krejlere i mands minde. De vil simpelthen ikke betale prisen.... det er virkelig dårlig stil. Jeg kan sagtens forstå de ikke har råd, men så kan man jo hellere ikke byde ind - synd for Sisto, men på den anden side sp vælger han selv sin agent
    Jeg griner hvis de ikke lander ham. Spiller af egen avl, som har tilkendegivet sin kærlighed til klubben og omvendt. FCK milimeter fra at signe ham. For at han derfra får kolde fødder og vil tilbage til de trygge rammer i Herning. Som prøver at spille med deres økonomiske muskler, som de åbenlyst ikke har.

    Tillykke til Sisto, for at satse på FCM. Og tak til FCM, for at have reddet os, fra en spiller, som åbenlyst ikke ville projektet.

    FCK står som de store vindere. FCM og Sisto not so much.

    Håber vi snart lander en offensiv spiller, der vil ødelægge ligaen. Bare lige for at markere, at Nordens flagskib er, og vil altid være FCK.


  11. #1643
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ere-fcm-skifte

    Tipsbladet skriver at Sisto til FCM-handlen bliver lukket i aften.

  12. #1644
    David_T er online nu Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Tipsbladet.dk skriver at et spansk medie skriver at Sisto tager til Danmark i dag for at færdiggøre en overgang til FCM, bare lige for at præcisere.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1645
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er jo århundreder siden den artikel blev skrevet. I hvert fald i Sisto tid :.-D

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1646
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg har lidt connections ind i AaB. Imorges vågnede jeg til en besked om, at AaB i løbet af dagen ville præsentere Daniel Granli, og at Ross måske skulle til FCK. Jeg skød det selv ned pga. gårsdagens historie om ham grækeren, men min kilde havde ret mht. til Granli, og eftersom ham grækeren ikke er landet endnu, så kunne der måske være noget om Ross delen også. Rygterne oppe nord på går på, at Ross rigtig gerne vil til FCK.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1647
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg har lidt connections ind i AaB. Imorges vågnede jeg til en besked om, at AaB i løbet af dagen ville præsentere Daniel Granli, og at Ross måske skulle til FCK. Jeg skød det selv ned pga. gårsdagens historie om ham grækeren, men min kilde havde ret mht. til Granli, og eftersom ham grækeren ikke er landet endnu, så kunne der måske være noget om Ross delen også. Rygterne oppe nord på går på, at Ross rigtig gerne vil til FCK.
    Det ville være fremragende. Jeg vil meget hellere have Ross end Oikonomou. Selvom han sikkert også er meget dyrere. Mon ikke han koster op mod 15-20 millioner? Var virkelig imponeret af Ross i den forgange sæson, og så er han kun 19 år. Det giver også meget mere mening at hente en nu, der kan tage over for Nelsson med tiden, så vi ikke skal erstatte både Nelsson og Bjelland næste sommer. Køb Ross nu, så kan vi næste sommer lave en større rokade, hvor vi sælger Nelsson, henter Zanka, bænker/pensionerer Bjelland, lader Ragnar (og Lüftner) smutte, og hiver Haahr op i førsteholdstruppen.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #1648
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020


  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1649
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/marios-oiko...ing-om-klubben

    Velkommen til klubben, Marios :-)

    Synes, han virker som en fornuftig mand, Og endda med flot hår!
    Sidst redigeret af Ståle : 03.09.20 kl. 19:47


  23. #1650
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Don J. Se meddelelser
    De lægger i hvert fald op til noget stort på deres hjemmeside - i skrivende stund om 38 minutter: https://www.fcm.dk/
    Ja, vores transfer-nyhed bliver nok overskygget (ret markant) om et kvarters tid:-)

    Zan

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •