Side 135 af 184 FørsteFørste ... 3585125132133134135136137138145 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,011 til 2,025 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2011
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg husker ikke Ankersens første sæson særlig tydeligt, men han var god i 16/17 og tæt på fremragende i 18/19. Jeg husker ham som helt forfærdelig i 17/18 (sammen med resten af holdet), men ifølge Nipserstat præsterede han alligevel 3 mål og 11 assists på tværs af alle turneringer.

    Der gemmer sig måske en bedre fodboldspiller i Bartolec, men indtil videre har han været helt væk i sin FCK-tid.
    Sidst redigeret af cybamerc : 18.09.20 kl. 11:36

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2012
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    I øvrigt er der nu 12 dage tilbage til transfervinduet smækker i.
    17 dage. Det går indtil 5. oktober.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #2013
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Måske er det ikke den rigtige tråd at bringe det op, men det er dog transferrelateret mht købet af Kamil Wilczek.

    Er Wilczek og Wind kompatible på toppen? Både når vi snakker 4-4-2 hvor de ligger side om side, og 4-2-3-1 hvor Wind på papiret ligger som offensiv midt. Evidensgrundlaget er stadig lidt tyndt, men jeg synes, at Wind har været mindre synlig og har mindre tilstedeværelse i boksen efter indkøbet af Wilczek. Drukner han lidt i midtbanens udfordring med at skabe spilet på midten?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #2014
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Måske er det ikke den rigtige tråd at bringe det op, men det er dog transferrelateret mht købet af Kamil Wilczek.

    Er Wilczek og Wind kompatible på toppen? Både når vi snakker 4-4-2 hvor de ligger side om side, og 4-2-3-1 hvor Wind på papiret ligger som offensiv midt. Evidensgrundlaget er stadig lidt tyndt, men jeg synes, at Wind har været mindre synlig og har mindre tilstedeværelse i boksen efter indkøbet af Wilczek. Drukner han lidt i midtbanens udfordring med at skabe spilet på midten?
    Jeg tror det i høj grad skyldes Stage på midten, for han blev imo mere synlig da Falk kom tilbage på midten med Zeca

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #2015
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg tror det i høj grad skyldes Stage på midten, for han blev imo mere synlig da Falk kom tilbage på midten med Zeca
    Hvor er Falk dog bare en dygtig fodboldspiller. I denne tid er jeg lykkelig for at vi har ham.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.


  10. #2016
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    I øvrigt er der nu 12 dage tilbage til transfervinduet smækker i. Så alle løse rygter fra upålidelige Twitterbrugere mm. om alle fra Alexander Bah og Mathias Ross til Verbic, Zanka og Skov Olsen må meget gerne snart udmønte sig i troværdige rygter, så alle os transfertrængende fans kan få lidt oprejsning. KOM NU STÅLE OG FCK.
    Mon ikke der er en del spillere og agenter som afventer 1.oktober hvor den afgørende gruppespilskvalifikation afvikles?

    Ser man FCK gå i et gruppespil, kontra det modsatte, må man formode der præsenteres et navn der rimer på 60 mill. eller lign., i dagene efter.
    Det helt store navn ville selvfølgelig give mening for os at hente uanset hvad, da vi også i suppen har brug for mere kvalitet, men selve spilleren vil nok gerne garanteres den europæiske scene, hvis han skal skifte til vores lille superliga.
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  11. #2017
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Måske er det ikke den rigtige tråd at bringe det op, men det er dog transferrelateret mht købet af Kamil Wilczek.

    Er Wilczek og Wind kompatible på toppen? Både når vi snakker 4-4-2 hvor de ligger side om side, og 4-2-3-1 hvor Wind på papiret ligger som offensiv midt. Evidensgrundlaget er stadig lidt tyndt, men jeg synes, at Wind har været mindre synlig og har mindre tilstedeværelse i boksen efter indkøbet af Wilczek. Drukner han lidt i midtbanens udfordring med at skabe spilet på midten?
    Det er svært at afgøre på nuværende tidspunkt, men umiddelbart ser det da lovende ud. Vi har ikke set så meget til Wilczek og nogle gange bliver afstanden mellem ham og Wind lidt for stor, men hans positionering i feltet fejler i hvert fald ikke noget og han er god til at komme frem til afslutninger.
    Wind har været mindre synlig i de to kampe hvor Wilczek har været på toppen. Spillet har ikke været så godt og Wind har derfor ikke fået helt så meget at arbejde med, men jeg hæfter mig ved, at han stadig får deltaget i kombinationerne og viser sit virkelige gode overblik. Det er dog klart, at de to mangler en del indbyrdes forståelse og at Wilczek bestemt ikke fylder så meget som N’Doye, ligesom at Wind ikke har været helt så god til at udnytte rummet mellem forsvar og angreb (men vores modstandere har også stået kompakt).
    Noget der klart har været positivt er, at man ikke sidder tilbage med følelsen af, at den ene angriber har været 'spildt' selv når vi ikke har spillet helt så godt.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2018
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Mon ikke der er en del spillere og agenter som afventer 1.oktober hvor den afgørende gruppespilskvalifikation afvikles?

    Ser man FCK gå i et gruppespil, kontra det modsatte, må man formode der præsenteres et navn der rimer på 60 mill. eller lign., i dagene efter.
    Det helt store navn ville selvfølgelig give mening for os at hente uanset hvad, da vi også i suppen har brug for mere kvalitet, men selve spilleren vil nok gerne garanteres den europæiske scene, hvis han skal skifte til vores lille superliga.
    60 mio. kr. for en spiller? Det ville nærmest være en fordobling af transferrekorden. Det tror jeg sgu ikke sker.

    Og altså...vi skal som bekendt møde Piast Gliwice, og slår vi dem, skal vi forbi HNK Rijeka eller Kolos Kovalivka. Kender ikke en dyt til nogen af dem. Men to ud af tre af de mulige endestationer for os er end ikke på UEFAS rangliste. Her er HNK Rijeka de eneste, der optræder, og det med en rating 82 pladser under os - dvs. som nr. 117. Alt kan ske i fodbold. Men man må altså gerne satse bussen her og planlægge efter, at vi holder målsætningen igen-igen-igen i år om at komme i Europa League. Man skal så for at kunne høste :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #2019
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Indtil videre ser det seriøst ud til at FCM har sat os pinligt på plads.

    Der skal til at ske noget seriøst.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #2020
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nu har jeg haft lidt tid til at lade tankerne samle sig lidt omkring købet af Marios, og ift. hierarkiet angående pladserne i midterforsvaret. Indtil videre har vi jo antaget, at Bjelland og Nelsson skulle være de to førstevalg til start-11'eren, og så med Marios og Ragnar som 3. og 4. valg. Og set i det lys har købet af Marios til en vis grad givet mening.

    Men nu ser vi, at Bjelland ikke er udtaget til derby, samtidigt med at Ragnar nu skulle være i en træningsmæssig tilstand, der tillader ham at spille kampe. Og så er det, jeg bliver i tvivl om hvorvidt Bjelland så reelt anses som det naturlige valg til start-11'eren, når alle er klar, eller om det er for at spare ham, at han ikke bliver udtaget. Hvis det er sidstnævnte, kan man blive betænkelig over prioriteringen, men man kan godt leve med det. Hvis det viser sig, at det skyldes at man ikke automatisk anser Bjelland som det naturlige valg til start-11'eren, så tænder købet af Marios en masse røde advarselslamper hos mig, trods han virker som en meget sympatisk fyr.
    Hvis Bjelland ikke er det naturlige førstevalg sammen med Nelsson, så må det være fordi man i trænerteamet enten anser Ragnar eller Marios som førstevalget til pladsen ved siden af Nelsson. Marios har jeg i skrivende stund ikke tillid til kan være den spiller i FCK. En habil reserve, sikkert, men ikke en naturlig starter. Og så er der Ragnar tilbage, som først skal spille sig i form (og håbe på at undgå tilbagefald), og som kun har ét år tilbage af kontrakten. Selv hvis det går godt med ham, så vil vi stå over for at sige farvel til begge vores startende midtstoppere til sommer, og skal bygge et helt nyt forsvar op fra scratch. Hvilket kun kan blive en værre situation, såfremt man også skal spille en evt. ny back ind til den tid.
    Så det er lidt af en lortesituation, vi pt. befinder os i: Enten er Bjelland anset som værende fast starter, hvilket kan bekymre voldsomt ift. at kunne have fart nok i bagkæden, når vi spiller mod modstandere, hvis offensiv ikke er lige så langsom som IFKs, eller også har man i forbindelse med scouting osv. virkelig lavet lort i den ift. at sørge for kontinuitet. Det eneste, som kan "redde" det, er hvis Marios rent faktisk overgår mine forventninger, og kan formå at spille som Erik Johansson gjorde på de gode dage.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #2021
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Indtil videre ser det seriøst ud til at FCM har sat os pinligt på plads.

    Der skal til at ske noget seriøst.
    I den her stil?

    Åbenhjertig Ståle: Nu kan FCK snart undvære mig

    - Jeg føler, jeg har fået stor frihed til at bygge denne klub op, siger Ståle Solbakken, der nu kan få øje på egen udløbsdato

    https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...re-mig/8283901



    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  20. #2022
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nu har jeg haft lidt tid til at lade tankerne samle sig lidt omkring købet af Marios, og ift. hierarkiet angående pladserne i midterforsvaret. Indtil videre har vi jo antaget, at Bjelland og Nelsson skulle være de to førstevalg til start-11'eren, og så med Marios og Ragnar som 3. og 4. valg. Og set i det lys har købet af Marios til en vis grad givet mening.

    Men nu ser vi, at Bjelland ikke er udtaget til derby, samtidigt med at Ragnar nu skulle være i en træningsmæssig tilstand, der tillader ham at spille kampe. Og så er det, jeg bliver i tvivl om hvorvidt Bjelland så reelt anses som det naturlige valg til start-11'eren, når alle er klar, eller om det er for at spare ham, at han ikke bliver udtaget. Hvis det er sidstnævnte, kan man blive betænkelig over prioriteringen, men man kan godt leve med det. Hvis det viser sig, at det skyldes at man ikke automatisk anser Bjelland som det naturlige valg til start-11'eren, så tænder købet af Marios en masse røde advarselslamper hos mig, trods han virker som en meget sympatisk fyr.
    Hvis Bjelland ikke er det naturlige førstevalg sammen med Nelsson, så må det være fordi man i trænerteamet enten anser Ragnar eller Marios som førstevalget til pladsen ved siden af Nelsson. Marios har jeg i skrivende stund ikke tillid til kan være den spiller i FCK. En habil reserve, sikkert, men ikke en naturlig starter. Og så er der Ragnar tilbage, som først skal spille sig i form (og håbe på at undgå tilbagefald), og som kun har ét år tilbage af kontrakten. Selv hvis det går godt med ham, så vil vi stå over for at sige farvel til begge vores startende midtstoppere til sommer, og skal bygge et helt nyt forsvar op fra scratch. Hvilket kun kan blive en værre situation, såfremt man også skal spille en evt. ny back ind til den tid.
    Så det er lidt af en lortesituation, vi pt. befinder os i: Enten er Bjelland anset som værende fast starter, hvilket kan bekymre voldsomt ift. at kunne have fart nok i bagkæden, når vi spiller mod modstandere, hvis offensiv ikke er lige så langsom som IFKs, eller også har man i forbindelse med scouting osv. virkelig lavet lort i den ift. at sørge for kontinuitet. Det eneste, som kan "redde" det, er hvis Marios rent faktisk overgår mine forventninger, og kan formå at spille som Erik Johansson gjorde på de gode dage.
    Jeg tror der kommer en stopper mere sidst i vinduet. Man lurer på Zanka og venter på Fenerbahce henter deres sjette stopper, og så er de møre og skal sende Zanka videre inden vinduet lukker. Glipper Zanka, går vi videre efter vores 2. valg på listen.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  21. #2023
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    I den her stil?

    Åbenhjertig Ståle: Nu kan FCK snart undvære mig

    - Jeg føler, jeg har fået stor frihed til at bygge denne klub op, siger Ståle Solbakken, der nu kan få øje på egen udløbsdato

    https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...re-mig/8283901


    Og hvad står der i artiklen? Ud over en meget lidt beroligende overskrift, “Åbenhjertig Ståle: Nu kan FCK snart undvære mig“. Jeg vil efterhånden vove at påstå, at det modsatte er tilfældet. Jeg synes vi de sidste par år har set en del mennesker forlade os, som vi vel netop havde forventet skulle tage over efter Ståle - senest set med Johan Lange.
    Sidst redigeret af Per Martin : 20.09.20 kl. 12:56 Årsag: stavebøf

  22. #2024
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg håber på et farvel til Ståle Sportsdirektør elle Ståle Træner. Det går ikke længere - der skal nye kræfter og tanker i spil..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #2025
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvem kunne være emner til træner og sportsdirektør? Personligt mener alle nye SKAL komme udefra, ingen intern rekruttering!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •