Side 152 af 184 FørsteFørste ... 52102142149150151152153154155162 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,266 til 2,280 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2266
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Mroos15 Se meddelelser
    Rygter om at Vavro skulle være tilbage på en lejeaftale, fra et italiensk medie - skal dog ikke kunne sige hvor pålideligt mediet er

    https://m.lalaziosiamonoi.it/amp/in-...mpression=true
    I artiklen refereres der til unavngivne kilder i Danmark, men ingen danske medier eller journalister har skrevet om Vavro. Og hvorfor skulle et eller andet obskurt Lazio-fanmedie have danske kilder? Jeg tror roligt, vi kan betragte det som ren spekulation indtil videre.
    Mvh.
    Dane

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2267
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    I artiklen refereres der til unavngivne kilder i Danmark, men ingen danske medier eller journalister har skrevet om Vavro. Og hvorfor skulle et eller andet obskurt Lazio-fanmedie have danske kilder? Jeg tror roligt, vi kan betragte det som ren spekulation indtil videre.
    Jeg tænkte dog også tanken forleden. Lazio meddelte i starten af juli, at de var klar på at sælge Vavro for 8,5-9 mio. euro, men at de også kunne finde på at leje ham ud, da de stadig tror på ham på langt sigt. I artiklen ovenfor nævnes der 'prestito secco', som vel betyder lån uden indbygget købsoption/-pligt.

    Man sonderer nok terrænet, i fald Villa bliver desperate og pludselig byder et beløb på Nelsson, der ikke kan afvises. Der ville en lejeaftale med Vavro ikke være helt dumt som en hurtig erstatning, der kan slå til fra dag et.

  4. #2268
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg tænkte dog også tanken forleden. Lazio meddelte i starten af juli, at de var klar på at sælge Vavro for 8,5-9 mio. euro, men at de også kunne finde på at leje ham ud, da de stadig tror på ham på langt sigt. I artiklen ovenfor nævnes der 'prestito secco', som vel betyder lån uden indbygget købsoption/-pligt.

    Man sonderer nok terrænet, i fald Villa bliver desperate og pludselig byder et beløb på Nelsson, der ikke kan afvises. Der ville en lejeaftale med Vavro ikke være helt dumt som en hurtig erstatning, der kan slå til fra dag et.
    Puha jeg ville godt nok være lunken ved den model.. Nelsson ud og Vavro ind på leje - der er bestemt ingen garanti for at Vavro ville fungere fra dag 1, nærmest tværtimod.. Han slår mig ikke som en “fodbold-intelligent type, og selvom han nåede at vænne sig til vores måde at spille på, så er jeg bestemt ikke sikker på at han fik det så meget under huden, at han vil præstere her fra dag 1.. Slet ikke ved siden af en makker som skranter..

    Vavro på leje ville være interessant som makker til Nelsson, men det ved jeg også godt aldrig kommer til at ske...

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #2269
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ankersen har siden sin retur scoret lige så mange mål som Varela og Bartolec sammenlagt har formået i 96 (!) kampe.

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #2270
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi mangler Oscar Hiljemark eller Markus Henriksen (begge står uden klub) til den centrale midtbane. Kom nu i gang Seier.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2271
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Vi mangler Oscar Hiljemark eller Markus Henriksen (begge står uden klub) til den centrale midtbane. Kom nu i gang Seier.
    Markus Henriksen ville være en drøm lige nu!

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #2272
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Vi mangler Oscar Hiljemark eller Markus Henriksen (begge står uden klub) til den centrale midtbane. Kom nu i gang Seier.
    Hvad fuck har Seier at gøre med at vi skulle hente spillere uden klub?!

    Ved st være ret trættende, ja han kommer ud med fancy ord om at ville give penge for noget, men det kommer jo ikke til at ske.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2273
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Okay.. Efter kampen i Vejle er der en ting, som jeg ikke kan lade være med at tænke på. Vi har altså nogle spillere, som virkelig godt kunne trænge til en udlejning for at få lidt hår på brystet, noget erfaring og noget kontinuerlig spilletid!
    Her tænker jeg især på Mudri, Kaufmann og Daramy! Jeg tror ikke det bliver aktuelt, men tag nu fx Kraev fra Midtjylland, han er blevet udlejet af et par omgange, og kommer tilbage nu og spiller ganske habilt, langt bedre end de tre jeg nævner ovenfor. Det samme skete med Mabil..
    Daramy og Kaufmann .. De er talentfulde og der er masser af fremtid i dem, men lige nu er de ikke deres vægt værd på banen! Kauf kæmper, fair nok! Han kan udfylde Pieros rolle som indskifter og en der kan presse de sidste 30 min. Men Daramy... Der er en fremragende teknik, men han bruger den jo ikke?! Han dribler ikke forbi nogle modstandere og hans afleveringsspil er alarmerende ringe.
    Mudri er for satsende og spiller ikke som en kontrollerende cm’er ..


    Det er tre unge spillere, som ville have godt af at komme på leje et andet sted!
    Hvis ikke de har niveau til fck, når de kommer tilbage, fint så sælg dem!


    Der er blevet snakket meget om en gennembrudsstærk kant, er det virkelig det vi mangler? K@sper skriver i Vejle-kamptråden, at der mangler en klasse cm som makker til Zeca. Jeg er enig! Stage er det ikke, Mudri kunne blive det på sigt, men SLET ikke nu. Falk er super, men han kan sagtens dække en kant også, og hvis vi skal spille med 4-2-3-1, så kan han spille dem midterste af de 3, som en slags 10’er (Winds plads) ..
    Kalle på kassen er super.
    Boilesen og Ankersen på hver deres backs er super.
    Og så mangler vi en makker til Victor med noget fart ..
    Og så synes jeg, at vi mangler vi en makker til Zeca! Og så rykker vi Falk permanent ud på kanten, så har vi Fischer, Falk, Biel og til nøds Stage og Daramy (han bliver jo nok ikke udlejet) derude..
    Wind som 10’er eller hængende angriber og så Kamil..


    Vi trænger virkelig til noget klasse, kvalitet og energi på den centrale del af banen. Ankersen kan være nok så meget leder, men en leder på højreback er lidt ligegyldigt!




  15. #2274
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hollandske medier skriver at Nicolai Jørgensen er på vej hjem til FCK.. en fik ide, mwn ser også gerne en Mikkel Duelund men det vil ikke hjælpe os nu og her.. han er jo slet ikke i form.

  16. #2275
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1984 Se meddelelser
    Hollandske medier skriver at Nicolai Jørgensen er på vej hjem til FCK.. en fik ide, mwn ser også gerne en Mikkel Duelund men det vil ikke hjælpe os nu og her.. han er jo slet ikke i form.
    Hvor læser du det? Den slags påstande bør ledsages af et link.
    Mvh.
    Dane

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #2276
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ser lige om jeg kan finde linket igen. Det skulle være derfor han ikke var med i truppen senest

  19. #2277
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1984 Se meddelelser
    Ser lige om jeg kan finde linket igen. Det skulle være derfor han ikke var med i truppen senest
    Han gik i stykker under opvarmningen til Feyenoords kamp mod ADO tidligere i dag: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...feyenoord-sejr
    Mvh.
    Dane

  20. #2278
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1984 Se meddelelser
    Ser lige om jeg kan finde linket igen. Det skulle være derfor han ikke var med i truppen senest
    https://twitter.com/tipsbladet/statu...98272489861121

    "Nicolai Jørgensen udgik skadet under opvarmningen inden Feyenoord-sejr"

  21. #2279
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    https://twitter.com/tipsbladet/statu...98272489861121

    "Nicolai Jørgensen udgik skadet under opvarmningen inden Feyenoord-sejr"
    Så passer han jo fint ind i vores trup :-)

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #2280
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Den allervigtigste transfer lige nu MÅ være en ny træner/sportsdirektør/manager :)

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •