Side 167 af 184 FørsteFørste ... 67117157164165166167168169170177 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,491 til 2,505 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2491
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Fair nok :).

    Jeg er nok også gået i den helt depressive holdning og opgivet alt håb.
    Enig alt er lort og Ståle er udbrændt og har ikke truppens tillid og ledelsen sender onde øjne til Ståle.
    Lige pt håber jeg vi oprejser en statue at Ståle foran Parken samtidige med at vi sender ham på orlov/ud af klubben.

    Eneste positive ved det her er vi kun skal bruge 13/14 spillere resten af sæsonen og de kan ALLE lære deres løbemønstre og Marios kan lære at forsvare i zone. Boile og Bjelland kan spille en hel sæson uden at gå i stykker. Vi sælger Falk og Nelsson og økonomisk er vi i nul for året/sæsonen.

    Vi vender tilbage i næste sæson for fuld kraft og klar til næste sæson. Resten af denne sæson skal bruges på at ikke at komme i nedrykningsspil og lære alle de nye hvordan Ståle vil spille. That's it. Alt ud over det er en bonus i mine øjne.

    Lige pt er min tillid til Ståle samt lysten til at se København spille lig nul.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2492
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Udover katastrofen i sig selv ved ikke at deltage i europæisk fodbold i år, så er det virkelig dårligt nyt for de spillere som skulle bruge turneringen til at komme videre til en højere hylde som fx Falk og Viktor Nilsson. Spillerne stiger næppe i værdi uden aktuelle europæiske kampe, og hvilke profiler kan klubben overhovedet hente, som vil nøjes med sekundaliga og DBU-pokal?

    Falk kan man måske godt smide afsted nu og håbe, at hans præstationer stadig er i frisk erindring hos trænere i større klubber. Evt. erstatte ham med en "ægte" kreativ midt som ikke skal vikariere på fløjen - hvis de findes til de penge vi kan undvære. Eller sats på at Stage eller Mudrazjia kan udvikle sig eksplosivt med fast spilletid, og brug pengene på den forsvarsspiller som så åbentlyst mangler!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  4. #2493
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Udover katastrofen i sig selv ved ikke at deltage i europæisk fodbold i år, så er det virkelig dårligt nyt for de spillere som skulle bruge turneringen til at komme videre til en højere hylde som fx Falk og Viktor Nilsson. Spillerne stiger næppe i værdi uden aktuelle europæiske kampe, og hvilke profiler kan klubben overhovedet hente, som vil nøjes med sekundaliga og DBU-pokal?

    Falk kan man måske godt smide afsted nu og håbe, at hans præstationer stadig er i frisk erindring hos trænere i større klubber. Evt. erstatte ham med en "ægte" kreativ midt som ikke skal vikariere på fløjen - hvis de findes til de penge vi kan undvære. Eller sats på at Stage eller Mudrazjia kan udvikle sig eksplosivt med fast spilletid, og brug pengene på den forsvarsspiller som så åbentlyst mangler!
    Nelsson bliver solgt til pl for 75/80 millioner kr og Falk flyttet til Frankrig til Rennes eller Nice også hedder forsvaret Marios og Bjelland/Ragnar og midten hedder Zeca og Mudrazija/Stage resten af sæsonen ������

  5. #2494
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Eneste positive ved det her er vi kun skal bruge 13/14 spillere resten af sæsonen og de kan ALLE lære deres løbemønstre og Marios kan lære at forsvare i zone. Boile og Bjelland kan spille en hel sæson uden at gå i stykker. Vi sælger Falk og Nelsson og økonomisk er vi i nul for året/sæsonen.
    Det er jo netop håbet. Det var lidt ala da vi røg ud til Jablonec i 2015. Der fik man tid og ro til at bygge på ved træningsbanen. Man kan jo håbe det samme sker her, efter Bunden nu må være nået.

    Jeg skal hvertfald ikke det næste års tid hører en eneste undskyld fra Ståle at spillerne er "Trætte", fordi så rabler det da først.

  6. #2495
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Selvfølgelig skal der være et ekstraodinært bestyrelsesmøde. Alt andet vil være amatør agtigt. Man har lige nedskruet forventninger med 65 millioner og står med en sportslig sektor som er i sin værste krise måske nogensinde. Ståles position skal være et debatemne. Spørgsmål er så hvad resultatet bliver af mødet. 3 udfald som jeg ser det:

    - Vi tror på Ståle og han skal have ressourcer til at ændre på tingene --> indkøb som om vi var i Europa
    - Vi tror på Ståle, men han må klare sig med hvad han har
    - Vi tror ikke på Ståle og vi skal have en ny plan.

    Desværre tror jeg vi ender på en to'er, hvilket klart vil være det værste og bare forlænge problemerne yderligere. 1'erne så hænger vi på Ståle mindst indtil næste sommer. 3'eren er svært at vide hvor hurtigt de vil iværksætte.
    Har en mistanke om at Ledelsen i større eller mindre grad (hvordan end det kan lade sig gøre) blevet taget på sengen af problemerne, så jeg tror det mindst dårlige ville være en variation af nummer 2, med den hale at Ståle kommer op til eksamen en uge før Vintervinduet, og nærmest skal have brændt ligaen af for at få lov til at overleve. Og så bruger Ledelsen al den tid de har fået til at sondere markedet for erstatninger for Træner!Ståle og måske også DoF!Ståle

    Tror ikke på at det sker, men den bedste plan (IMHO) ville have været nummer 3, med en mere eller mindre skrivebordsskuffe-klar plan B, og der tror jeg skibet allerede er sejlet, da Ståle så ikke ville have haft fået lov til at gå i seng før han blev fyret i går.

  7. #2496
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er jo netop håbet. Det var lidt ala da vi røg ud til Jablonec i 2015. Der fik man tid og ro til at bygge på ved træningsbanen. Man kan jo håbe det samme sker her, efter Bunden nu må være nået.

    Jeg skal hvertfald ikke det næste års tid hører en eneste undskyld fra Ståle at spillerne er "Trætte", fordi så rabler det da først.
    Altså det år man hentede Santander, Verbic, Erik Johansson, Peter Ankersen, Robin Olsen og Kusk.

  8. #2497
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Altså det år man hentede Santander, Verbic, Erik Johansson, Peter Ankersen, Robin Olsen og Kusk.
    Ja og din pointe er ? :). Verbic og Erik imponerede mig hellere ikke i starten, men voksede ind i rollerne. Verbic fik i Øvrigt rødt kort mod Jablonec og kostede dyrt i den kamp vi røg ud af Europa kval. Så "Min" pointe er vel at det er "håbet" at vores nuværende spillere måske kan vokse, med mere " træning" på træningsbanen da man ikke skal spille 2-3 kampe om ugen.

    Og, hvis der ingen penge er til at hente spillere, så er der vel intet at gøre end at "prøve" at få det bedste ud af det Materiale Ståle har købt. Eller vi kunne også alle bare stille os hen i et hjørne og græde snot :)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2498
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja og din pointe er ? :). Verbic og Erik imponerede mig hellere ikke i starten, men voksede ind i rollerne. Verbic fik i Øvrigt rødt kort mod Jablonec og kostede dyrt i den kamp vi røg ud af Europa kval. Så "Min" pointe er vel at det er "håbet" at vores nuværende spillere måske kan vokse, med mere " træning" på træningsbanen da man ikke skal spille 2-3 kampe om ugen.

    Og, hvis der ingen penge er til at hente spillere, så er der vel intet at gøre end at "prøve" at få det bedste ud af det Materiale Ståle har købt. Eller vi kunne også alle bare stille os hen i et hjørne og græde snot :)
    ... Pointen kan vel være at vi ved at være offensive på transfermarkedet lykkedes i den sæson. Med passivitet på transfermarkedet fjerner du vel en væsentlig præmis for det der gav succes i 15/16. Jeg var i øvrigt imponeret af alle spillere fra start.
    Goldbæks Højrefod

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #2499
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    ... Pointen kan vel være at vi ved at være offensive på transfermarkedet lykkedes i den sæson. Med passivitet på transfermarkedet fjerner du vel en væsentlig præmis for det der gav succes i 15/16. Jeg var i øvrigt imponeret af alle spillere fra start.
    Så det jo godt vi ser fodbold forskelligt. Fordi jeg var slet ikke imponeret i starten da de kom.

    Det fjerner bare ikke min pointe om at, hvis pengekassen er tom så bliver man jo nød til at få det bedste ud af det materiale man har. Det er vel logik. Jeg har ikke påstået at vores hold anno 2020 er ligeså stærkt som i 15/16 og derved vinder guld. Men i den situation vi står i så er der vel ikke andet at gøre p.t. medmindre Lars Seier finder pengepungen frem eller der kommer en rig oliesheik ind fra højre :)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2500
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    "Afsløring: Topklub har budt på Erik Sviatchenko flere gange"

    What!? Det er jo totalt uansvarligt. Nu ramler det heldigvis for FCM. Ved de ikke, at man skal sælge sine profiler lige inden kval'en til CL begynder? Har de ikke indgået en mundtlig gentlemanaftale, som udvisker den juridiske kontrakt, de har skrevet med Erik, sådan som man bør? Komplette amatører. De får jo aldrig penge for ham nu, og der er ingen dygtige spillere, der vil skifte til dem mere, nu hvor det er tydeligt at de står fast på deres juridiske ret og de kontraktlige aftaler. Sådan her skal det gøres:

    "Ståle Solbakken ærgrer sig: Havde indgået aftale med Robert Skov"
    Danmark til Valby Bakke

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #2501
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    "Afsløring: Topklub har budt på Erik Sviatchenko flere gange"

    What!? Det er jo totalt uansvarligt. Nu ramler det heldigvis for FCM. Ved de ikke, at man skal sælge sine profiler lige inden kval'en til CL begynder? Har de ikke indgået en mundtlig gentlemanaftale, som udvisker den juridiske kontrakt, de har skrevet med Erik, sådan som man bør? Komplette amatører. De får jo aldrig penge for ham nu, og der er ingen dygtige spillere, der vil skifte til dem mere, nu hvor det er tydeligt at de står fast på deres juridiske ret og de kontraktlige aftaler. Sådan her skal det gøres:

    "Ståle Solbakken ærgrer sig: Havde indgået aftale med Robert Skov"
    Ståles boldøje for køb, salg og spin har vel også været ude af drift i nogle år.
    Goldbæks Højrefod

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #2502
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    "Afsløring: Topklub har budt på Erik Sviatchenko flere gange"

    What!? Det er jo totalt uansvarligt. Nu ramler det heldigvis for FCM. Ved de ikke, at man skal sælge sine profiler lige inden kval'en til CL begynder? Har de ikke indgået en mundtlig gentlemanaftale, som udvisker den juridiske kontrakt, de har skrevet med Erik, sådan som man bør? Komplette amatører. De får jo aldrig penge for ham nu, og der er ingen dygtige spillere, der vil skifte til dem mere, nu hvor det er tydeligt at de står fast på deres juridiske ret og de kontraktlige aftaler. Sådan her skal det gøres:

    "Ståle Solbakken ærgrer sig: Havde indgået aftale med Robert Skov"
    Ja for vi ved jo, at det er to ens sager..... Altså bortset fra, at den ene skulle hjem for at få en karriere på køl (og næppe havde bedre muligheder), og den anden skulle overtales til at tage til FCK i stedet for Tyskland i første omgang.

    Hvis du endelig skal sammenligne det med noget, så kan du vel sammenligne med Delaney, som netop tog et halvt år ekstra.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #2503
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja for vi ved jo, at det er to ens sager..... Altså bortset fra, at dem ene skulle hjem for at få en karriere på køl, og den anden skulle overtales til at tage til FCK i stedet for Tyskland i første omgang.

    Hvis du endelig skal sammenligne det med noget, så kan du vel sammenligne med Delaney, som netop tog et halvt år ekstra.
    Så kontrakter er kun juridisk gyldige for folk, der vender tilbage fra udlandet? Det der med gentlemanaftaler det er så komisk, og det finder altså ikke sted i andre storklubber. Se hvordan Barca holder på klublegenden Messi. Real holder på Bale osv osv. Det er altså derfor man laver en formel aftale, og skriver den ned, og dem der klager over den aftale, de selv har underskrevet, de er altså svære at tage seriøst. Man kunne jo i så fald prøve at tale med Bjelland, om ikke han kunne være en gentleman at gå ned i løn nu han er skadet så meget. Det må han da nok kunne forstå.

    Alt ved det Skov salg var så fucking latterligt, og det kostede med allerstørste sandsynlighed CL sammen med en slatten straffesparksplet. Som du selv nævner det, så kunne man have jo lavet en Delaney. Det var i øvrigt en juridisk aftale man lavede der. For Delaney var det tydeligvis ikke nok, at man lavede en mundtlig aftale om, at han måtte smutte efter CL. Man skrev det ned. I det mindste kunne man have ventet 14 dage med at sælge Skov til kvallen var overstået, sådan som FCM har gjort. Men nej.
    Danmark til Valby Bakke

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #2504
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Alt ved det Skov salg var så fucking latterligt, og det kostede med allerstørste sandsynlighed CL sammen med en slatten straffesparksplet. Som du selv nævner det, så kunne man have jo lavet en Delaney. Det var i øvrigt en juridisk aftale man lavede der. For Delaney var det tydeligvis ikke nok, at man lavede en mundtlig aftale om, at han måtte smutte efter CL. Man skrev det ned. I det mindste kunne man have ventet 14 dage med at sælge Skov til kvallen var overstået, sådan som FCM har gjort. Men nej.
    Enig mhs. til Skov. Jeg er fuldstændig ligeglad om man har lavet "under bordet" aftale eller hvad man nu kalder det. At sælge sin/sine bedste spillere før vigtige CL kval kampe er hul i hovedet efter min mening. Vil man høste succes og CL millioner så nytter det ikke noget at lave den slags manøvre i fremtiden. Jeg er med på det kan være en kalkuleret risiko og det ingen "garanti" er for CL selv med ens bedste spillere, men procenterne for videre avancement sænkes markant ved at sælge ud.

    Erstatningen for Skov hed Pep Biel som blev skiftet ind og efterfølgende smidt ud :)

    Jeg har alt ære og respekt for en spiller i en Dansk liga vil ud og tjene store penge og i en større liga, men så må man sku sælge efter CL gruppespil er i hus eller lave en aftale om man smutter efter CL gruppespil som du også er inde på Tops.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2505
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Så kontrakter er kun juridisk gyldige for folk, der vender tilbage fra udlandet? Det der med gentlemanaftaler det er så komisk, og det finder altså ikke sted i andre storklubber. Se hvordan Barca holder på klublegenden Messi. Real holder på Bale osv osv. Det er altså derfor man laver en formel aftale, og skriver den ned, og dem der klager over den aftale, de selv har underskrevet, de er altså svære at tage seriøst. Man kunne jo i så fald prøve at tale med Bjelland, om ikke han kunne være en gentleman at gå ned i løn nu han er skadet så meget. Det må han da nok kunne forstå.

    Alt ved det Skov salg var så fucking latterligt, og det kostede med allerstørste sandsynlighed CL sammen med en slatten straffesparksplet. Som du selv nævner det, så kunne man have jo lavet en Delaney. Det var i øvrigt en juridisk aftale man lavede der. For Delaney var det tydeligvis ikke nok, at man lavede en mundtlig aftale om, at han måtte smutte efter CL. Man skrev det ned. I det mindste kunne man have ventet 14 dage med at sælge Skov til kvallen var overstået, sådan som FCM har gjort. Men nej.
    Jeg kan godt forstå, at du er frustreret, men du sammenligner altså æbler og pærer. Der er forskel på at sige nej til 70+ mio for Skov (formentlig et nu eller aldrig tilbud) og så sige nej til 10 mio for Sviatchenko. Samtidig har FCM åbenbart en aftale om, at han må gå for omkring 14 mio ifølge en anden artikel på bold.dk.

    Du kan heller ikke sammenligne med Barça og Real som ikke har problemer med at tiltrække spillere og så FCK, som i Skovs tilfælde skulle overtale ham fra et tysk skifte til et FCK skift.
    Sidst redigeret af k@sper : 02.10.20 kl. 21:08

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •