Side 112 af 184 FørsteFørste ... 1262102109110111112113114115122162 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,666 til 1,680 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1666
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Meldingen har ifølge Ekstra Bladet været, at vi prøver at afskibe Oviedo, Thomsen og Santos. Skulle vi lykkes med at få solgt alle tre, så åbner det for at vi skal have to spillere mere: En kantspiller og en angriber. I og med vi har så mange spillere i truppen, hvis alder berettiger dem til at spille på ungdomslandshold, skal disse erstatninger være spillere, der kan gøre en forskel fra dag 1, og som også har en vis mængde erfaring, uden at være over the hill. Men mon ikke man vil vente og se til efter 3. EL-kvalrunde med at hente sådanne spillere, så de evt. kan anvendes i en play-off kamp til EL?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1667
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Meldingen har ifølge Ekstra Bladet været, at vi prøver at afskibe Oviedo, Thomsen og Santos. Skulle vi lykkes med at få solgt alle tre, så åbner det for at vi skal have to spillere mere: En kantspiller og en angriber. I og med vi har så mange spillere i truppen, hvis alder berettiger dem til at spille på ungdomslandshold, skal disse erstatninger være spillere, der kan gøre en forskel fra dag 1, og som også har en vis mængde erfaring, uden at være over the hill. Men mon ikke man vil vente og se til efter 3. EL-kvalrunde med at hente sådanne spillere, så de evt. kan anvendes i en play-off kamp til EL?
    Thomsen bliver så med 100 % sandsynlighed ikke solgt før til vinter, fordi han plejer en skade. Så han er ude af den kabale.

  4. #1668
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg tror heller ikke umiddelbart at man skal regne med at der bliver hentet en angriber ind, specielt hvis vi får en kantspiller der kan bidrage på højt niveau fra dag 1. Så vil vi have Wind, Wilczek, Kauffman og Daramy til angrebet med Fischer som også vil kunne vikariere, uden at det ville svække os nævneværdigt på kanterne.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1669
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Efter at have set det her

    https://www.fck.dk/nyhed/marios-oiko...ing-om-klubben

    må jeg bare konstatere, at vi har fået en VFM II til klubben
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1670
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Efter at have set det her

    https://www.fck.dk/nyhed/marios-oiko...ing-om-klubben

    må jeg bare konstatere, at vi har fået en VFM II til klubben

    Helt enig. Han virker utrolig sympatisk. For satan hvor jeg dog bare håber at han tager ligaen med storm og spiller fremragende.
    Min snor er ihvertfald lang når man også tænker prisen med ind i det. :-)
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  9. De følgende 12 brugere er enige:

  10. #1671
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...niske-formaaen

    To græske journalister er ikke helt enige om Marios’ tekniske kunnen.

  11. #1672
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Tim Prica. Skulle vi ikke have haft ham i stedet for Kaufmann?

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1673
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...niske-formaaen

    To græske journalister er ikke helt enige om Marios’ tekniske kunnen.
    Det er sgu’ bekymrende, at flere betegner ham som langsom.

  14. #1674
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det ser nu ud til at sistos havner i fcm. Fred vær med det hvis han foretrækker halbal, puckmaxi og at være omgivet af folk der stemmer DF.

    Hvordan skal FCK handle fremover. Nu har vi en forsvarsspiller, men er det nok? Er vi ikke bagud.

  15. #1675
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Det ser nu ud til at sistos havner i fcm. Fred vær med det hvis han foretrækker halbal, puckmaxi og at være omgivet af folk der stemmer DF.

    Hvordan skal FCK handle fremover. Nu har vi en forsvarsspiller, men er det nok? Er vi ikke bagud.
    Jeg vil mene vi mangler en ala Fischer (Det han vidste de første 6 måneder) som også kan tage konkurrencen op med netop ham. Igen, hvem ved om Fischer overhovedet rammer niveau igen og ikke ramler ind i endnu flere skader.

    Igen så kommer det jo nok an på om vi får skibet Santos afsted og om vi kommer i EL

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1676
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg vil mene vi mangler en ala Fischer (Det han vidste de første 6 måneder) som også kan tage konkurrencen op med netop ham. Igen, hvem ved om Fischer overhovedet rammer niveau igen og ikke ramler ind i endnu flere skader.

    Igen så kommer det jo nok an på om vi får skibet Santos afsted og om vi kommer i EL
    Jeg har på fornemmelsen, at Fischer bliver motiveret af al den palaver med Sisto. Han vil vise hvem der er stjernen i Suppen. Jeg bygger det på, at han skulle minde en del om sin storebror - som jeg har undervist tre år i gymnasiet - og han var den mest ekstreme og konkurrenceorienterede elev, jeg til dato har haft. Åh ja, og så snakkede han lige så meget som VF. Jeg er faktisk 110% sikker på, at undgår Fischer skader, så smadrer han ligaen i næste sæson.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1677
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg vil mene vi mangler en ala Fischer (Det han vidste de første 6 måneder) som også kan tage konkurrencen op med netop ham. Igen, hvem ved om Fischer overhovedet rammer niveau igen og ikke ramler ind i endnu flere skader.

    Igen så kommer det jo nok an på om vi får skibet Santos afsted og om vi kommer i EL
    Der ligger nogle Sisto-penge og rasler i bunden af Ståles portemonnæ. Jeg er sikker på, de bliver investeret i en fløjspiller fra en af de højere hylder. Også uden et salg af Santos, Oviedo eller Thomsen..

    Santos må iøvrigt selv være interesseret i at komme afsted, så sandsynligheden for at han smutter er vel ret stor (?)
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1678
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Der ligger nogle Sisto-penge og rasler i bunden af Ståles portemonnæ. Jeg er sikker på, de bliver investeret i en fløjspiller fra en af de højere hylder. Også uden et salg af Santos, Oviedo eller Thomsen..

    Santos må iøvrigt selv være interesseret i at komme afsted, så sandsynligheden for at han smutter er vel ret stor (?)
    Problemet er vel at de mindre klubber i Spanien/Portugal har store økonomiske problemer...

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1679
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvad skal Santos skippes afsted for så vi undgår et tab på ham?
    Hvad kostede han at hente?
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  24. #1680
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Hvad skal Santos skippes afsted for så vi undgår et tab på ham?
    Hvad kostede han at hente?
    BT.dk siger omkring 15 millioner, da vi købte ham sidste sommer.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •