Side 122 af 184 FørsteFørste ... 2272112119120121122123124125132172 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,816 til 1,830 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1816
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Her gik jeg naivt og håbede at det Seier havde lært af Tinkoff, dengang de havde et cykelhold sammen, var hvordan man ikke skal opføre sig.

  2. #1817
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Her gik jeg naivt og håbede at det Seier havde lært af Tinkoff, dengang de havde et cykelhold sammen, var hvordan man ikke skal opføre sig.
    Læs det Lars er citeret for i stedet for BT’s vinklede overskrift. Han udtaler sig nøgternt, og hvad man må antage er helt på linje med hvad FCK ledelsen, samt Ståle generelt har udtalt om spillerkøb de seneste måneder. :o)
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!


  3. #1818
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af vandr Se meddelelser
    Læs det Lars er citeret for i stedet for BT’s vinklede overskrift. Han udtaler sig nøgternt, og hvad man må antage er helt på linje med hvad FCK ledelsen, samt Ståle generelt har udtalt om spillerkøb de seneste måneder. :o)
    Det gjorde jeg også.
    Jeg synes stadig han skulle holde sin kæft og lade Ståle snakke.

  4. #1819
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Det gjorde jeg også.
    Jeg synes stadig han skulle holde sin kæft og lade Ståle snakke.
    Altså come on. En journalist har kontaktet Seier og spurgt ham, hvorefter han giver standardsvaret. Der er absolut ingen kontroversielle kommentarer eller bombastiske udmeldinger.

    Lad os endvidere vende den om, og han havde svaret "ingen kommentarer", som du ønsker. Hvordan ville det lige blive tolket i medierne eller herinde? Mon ikke det ville skabe en shitstorm og en masse uro over, at vores ene ejer "pludselig ikke støtter Stole længere".


  5. #1820
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    “Vi ved alle sammen, at denne her sæson er meget vigtig, fordi den giver en noget nemmere vej til at kunne kapitalisere på vores investeringer.”

    En rigtig fodboldmand :-(
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1821
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    “Vi ved alle sammen, at denne her sæson er meget vigtig, fordi den giver en noget nemmere vej til at kunne kapitalisere på vores investeringer.”

    En rigtig fodboldmand :-(
    Og når man tjener penge på sine investeringer, får man mulighed for at tiltrække og købe bedre (dyrere) spillere og dermed styrke vores allesammens FCK. No problem.


  8. #1822
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    “Vi ved alle sammen, at denne her sæson er meget vigtig, fordi den giver en noget nemmere vej til at kunne kapitalisere på vores investeringer.”

    En rigtig fodboldmand :-(
    Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se problemet i, at en forretningsmand som primært skal hjælpe med økonomien i klubben tænker på den måde. Det er sådan set det, som det handler om. Vi skal ud i Europa for at tjene penge enten via pengepræmier eller ved, at vores spillere stiger i pris. Dermed kan vi få et bedre grundlag for endnu bedre hold, som kan komme endnu længere.


  9. #1823
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Altså come on. En journalist har kontaktet Seier og spurgt ham, hvorefter han giver standardsvaret. Der er absolut ingen kontroversielle kommentarer eller bombastiske udmeldinger.
    Og hvorfor kontakter journalisterne Seier hele tiden? Fordi han er medieliderlig og med glæde giver dem noget at arbejde med. (Min sammenligning med Tinkoff skulle i øvrigt ikke forstås som om at jeg synes de er lige gale at høre på.)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lad os endvidere vende den om, og han havde svaret "ingen kommentarer", som du ønsker. Hvordan ville det lige blive tolket i medierne eller herinde? Mon ikke det ville skabe en shitstorm og en masse uro over, at vores ene ejer "pludselig ikke støtter Stole længere".
    Fint bud på hvad det er du tror jeg ønsker, du rammer bare ikke rigtigt.

    Jeg har ikke et problem med specielt mange af hans udtalelser, det er mængden af udtalelser jeg har et problem med. Om jeg fatter at en investor skal komme med tre forskellige udtalelser der omhandler/inddrager Sisto indenfor et par uger. Denne udtalelse er isoleret set fin nok, men når den kommer på bagkant af at han for nylig har kaldt Sisto for en potentiel trojansk hest og en anden udtalelse om at Sisto bare skal tage pengene, så synes jeg at det bliver for meget.

    Han kunne for min skyld snildt have svaret; "Ved du hvad hr. journalist, jeg synes jeg har været nok i medierne, det er fint nok en gang i mellem, men jeg tager lige en pause. Hej hej"

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1824
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Og hvorfor kontakter journalisterne Seier hele tiden? Fordi han er medieliderlig og med glæde giver dem noget at arbejde med. (Min sammenligning med Tinkoff skulle i øvrigt ikke forstås som om at jeg synes de er lige gale at høre på.)



    Fint bud på hvad det er du tror jeg ønsker, du rammer bare ikke rigtigt.

    Jeg har ikke et problem med specielt mange af hans udtalelser, det er mængden af udtalelser jeg har et problem med. Om jeg fatter at en investor skal komme med tre forskellige udtalelser der omhandler/inddrager Sisto indenfor et par uger. Denne udtalelse er isoleret set fin nok, men når den kommer på bagkant af at han for nylig har kaldt Sisto for en potentiel trojansk hest og en anden udtalelse om at Sisto bare skal tage pengene, så synes jeg at det bliver for meget.

    Han kunne for min skyld snildt have svaret; "Ved du hvad hr. journalist, jeg synes jeg har været nok i medierne, det er fint nok en gang i mellem, men jeg tager lige en pause. Hej hej"

    Ja Seier udtaler sig om meget incl. politik og har generelt stærke meninger men kritikken i debatten her lige mener jeg tager afsæt i misforståelser.

    - At han kalder Sisto en trojansk hest kom jo først på bagkant af, at Sisto ville have en ny forhandlingsrunde/tænkepause. Her gik det jo op for FCK at Sisto hellere ville FCM. Derfor trak FCK stikket. Det mener jeg var den rigtige beslutning.

    - At han sagde Sisto bare skulle tage pengene (hos FCM) tror jeg han mente som kapitalist, tag dog så meget du kan (og dér du helst vil hen). Jeg ser ikke et problem i det.

    - At han nu udtaler at man er klar med midler til en ny (stor) signing er da fint. Det flugter da perfekt med at man forsøgte at hente Sisto, altså en "kæmpe transfer". Flere af os herinde har da åbent spekuleret i at samme midler måske kunne bruges på en anden (Zanka, Andreas Skov osv). Når bare Ståle er enig så er det da fint og det er jeg sådan ser ikke i tvivl om. At Seier så siger det kan man tolke som man vil, eks at der nu er kastet en åben invitation ud.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1825
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Ja Seier udtaler sig om meget incl. politik og har generelt stærke meninger men kritikken i debatten her lige mener jeg tager afsæt i misforståelser.
    Jeg mener nu at det er kritikken af min kritik der tager afsæt i misforståelser.
    Jeg er netop ikke uenig i nogen af de tre udmeldinger fra Seier.

    Jeg er til gengæld voldsomt uenig i at vi har brug for at en investor udtaler sig så tit som han gør.
    Det er frekvensen langt mere end det er indholdet jeg starter med at brokke mig over.

    En enkelt kommentar om Sisto forløbet havde været fint, tre er alt for meget.

  14. #1826
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er da fint, at de nu kender systemet, men der i mine øjne intet, der taler for, at dette bliver sæsonen, hvor Biel brænder igennem. Stage skal nok blive ved med at lægge på, men er det nok til at hæve niveauet markant? Jeg tvivler. Kaufmann?... det kan vist blive både en dreng og en pige.


    Uden at kende Bjellands situation, kan jeg ikke se, hvorfor han fysisk skulle være i bedre forfatning. Jeg tror kun, at der er én vej for ham, og det er ned.

    Vores problem er, at vi i væsentlig sætter vores lid til, at tingene udvikler sig gunstigt for os, blot ved at tiden går. Skadede spillere skal være mindre skadede, og middelmådige spillere skal blive bedre. Det kan da godt være, at det ender sådan, men det virker meget usikkert på mig.

    Bjelle:
    Må desværre erklære mig enig. Han har glasben og har passeret sidste (gen)salgsdato. Samtidig medfører VAR-systemet at hans mangel på hurtighed der tidligere blev delvist reddet af unoder i eget felt nu bliver opdaget/straffet eller at han helt må opgive dette element i sit spil hvorefter flere slipper forbi ham.

    Mht. Bjelles glasben: Gravede lige en gammel statistik frem: I perioden 28/6-19 til 7/6-20 spillede FCK 54 kampe. Bjelles andel var:
    - 15 kampe på fuld tid.
    - 13 kampe på mindre end fuld tid (deltog i 39% af spilminutterne).
    - 26 kampe hvor han slet ikke deltog.
    I snit deltog han således i 37% af spilminutterne og kun i 4 tilfælde spillede han to kampe i træk på fuld tid (og på intet tidspunkt mere end 2 kampe på fuld tid i træk).
    Sidst redigeret af Ezen : 12.09.20 kl. 11:08

  15. #1827
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Jeg mener nu at det er kritikken af min kritik der tager afsæt i misforståelser.
    Jeg er netop ikke uenig i nogen af de tre udmeldinger fra Seier.

    Jeg er til gengæld voldsomt uenig i at vi har brug for at en investor udtaler sig så tit som han gør.
    Det er frekvensen langt mere end det er indholdet jeg starter med at brokke mig over.

    En enkelt kommentar om Sisto forløbet havde været fint, tre er alt for meget.

    Godt at få det afklaret, det lukker for store dele af dén diskussion og efterlader vel så bare en debat af hvor meget/ofte en investor i FCK skal udtale sig offentligt om FCK.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1828
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Og hvorfor kontakter journalisterne Seier hele tiden? Fordi han er medieliderlig og med glæde giver dem noget at arbejde med. (Min sammenligning med Tinkoff skulle i øvrigt ikke forstås som om at jeg synes de er lige gale at høre på.)



    Fint bud på hvad det er du tror jeg ønsker, du rammer bare ikke rigtigt.

    Jeg har ikke et problem med specielt mange af hans udtalelser, det er mængden af udtalelser jeg har et problem med. Om jeg fatter at en investor skal komme med tre forskellige udtalelser der omhandler/inddrager Sisto indenfor et par uger. Denne udtalelse er isoleret set fin nok, men når den kommer på bagkant af at han for nylig har kaldt Sisto for en potentiel trojansk hest og en anden udtalelse om at Sisto bare skal tage pengene, så synes jeg at det bliver for meget.

    Han kunne for min skyld snildt have svaret; "Ved du hvad hr. journalist, jeg synes jeg har været nok i medierne, det er fint nok en gang i mellem, men jeg tager lige en pause. Hej hej"

    Ok, fair nok. Det var ikke sådan, at jeg tolkede dit indlæg.

    Jeg er heller ikke enig i, at Seier nødvendigvis skal mindre i medierne, så længe han kender sin "plads" og ikke kommenterer på indkøb, taktik osv men kun giver overordnede betragtninger som disse. Kan han holde sig fra at lave en "Oskar", så tror jeg, at tæt på enhver eksponering især i denne tid er god for klubben. Det skaber omtale og interesse.
    Sidst redigeret af k@sper : 12.09.20 kl. 12:54

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1829
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Bjelle:
    Må desværre erklære mig enig. Han har glasben og har passeret sidste (gen)salgsdato. Samtidig medfører VAR-systemet at hans mangel på hurtighed der tidligere blev delvist reddet af unoder i eget felt nu bliver opdaget/straffet eller at han helt må opgive dette element i sit spil hvorefter flere slipper forbi ham.

    Mht. Bjelles glasben: Gravede lige en gammel statistik frem: I perioden 28/6-19 til 7/6-20 spillede FCK 54 kampe. Bjelles andel var:
    - 15 kampe på fuld tid.
    - 13 kampe på mindre end fuld tid (deltog i 39% af spilminutterne).
    - 26 kampe hvor han slet ikke deltog.
    I snit deltog han således i 37% af spilminutterne og kun i 4 tilfælde spillede han to kampe i træk på fuld tid (og på intet tidspunkt mere end 2 kampe på fuld tid i træk).
    Hvorfra har du de tal?
    https://nipserstat.dk/nipserstat/Sim...dreas+Bjelland her er sidste års kampe hvor han deltog.

    https://www.transfermarkt.com/andrea...s=&trainer_id=
    Her er der med kampe og tiden på banen.
    D. 1/3, 8/3, 12/3 spillede han alle fuld tid.
    Ligeledes også i slutspillet, 1/6, 7/6, 14/6, 17/6 og 21/6. De sidste går så fair nok ud over din sidste dato.

  20. #1830
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Hvorfra har du de tal?
    https://nipserstat.dk/nipserstat/Sim...dreas+Bjelland her er sidste års kampe hvor han deltog.

    https://www.transfermarkt.com/andrea...s=&trainer_id=
    Her er der med kampe og tiden på banen.
    D. 1/3, 8/3, 12/3 spillede han alle fuld tid.
    Ligeledes også i slutspillet, 1/6, 7/6, 14/6, 17/6 og 21/6. De sidste går så fair nok ud over din sidste dato.

    Jeg har alle tallene direkte fra FCK.dk - og som nævnt "kun" i min nævnte periode fordi jeg lavede oversigten dengang. Du er velkommen til at få mit regneark :)
    PS: Korrekt at han spillede fuld tid 1/3+8/3+12/3..der var bare lige en pokalkamp imellem, nemlig d. 4/3 (AAB) hvor han blev indskiftet efter 81 minutter (10 pct spilletid).

    PPS: For statistikkens skyld kunne det være interessant at se hvad et præsteret spilminut i snit koster for eks. Bjelle vs. Nelsson.
    Vi skal jo bruge 2,7 spillere med Bjelles præsterede spilletid (i min. stat) for besætte positionen.
    Sidst redigeret af Ezen : 12.09.20 kl. 13:33

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •