Side 147 af 184 FørsteFørste ... 4797137144145146147148149150157 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,191 til 2,205 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2191
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det kan også være, at ledelsen sidder lidt på pengekassen og tænker: "Er det nu klogt at give Ståle flere pengene mellem hænderne, når han især det seneste år har forvaltet dem temmelig dårligt og muligvis er på vej ud af døren inden længe, hvormed han i så fald efterlader sig en trup med færre og færre salgsemner, men til gengæld et væld af aldrende spillere med afsindigt lange og afsindigt dyre kontrakter?"

    Hvis Europa League kikser, og/eller vi sakker håbløst bagud i ligaen, er der vel ikke flere chancer til Ståle, og så venter et oprydningsarbejde af en anden verden, så måske er det meget godt at have lidt moneter i baghånden til det nye projekt.
    Sidst redigeret af Ace : 26.09.20 kl. 12:44
    HIC SUNT LEONES

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2192
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Så blev det officielt, Ankersen er tilbage
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ankersen-hjem/
    Stor cadeau til vores scouting afdeling igen. Det er en spændende spiller, som ser ud til at passe godt ind i vores setup.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #2193
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Stor cadeau til vores scouting afdeling igen. Det er en spændende spiller, som ser ud til at passe godt ind i vores setup.
    Ja det er sgu for dårligt, at vi henter et på papiret sikkert kort i vores situation. Nu må scouting simpelthen træde i karakter...


  6. #2194
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    At hente Ankersen hjem er en fin nødløsning i en situation hvor vi er på vej ud af superligaen.
    Jeg kender ikke kontrakten eller Ankersens løn. Men den skal satme være lav før det er smart at lave en 4 årig kontrakt men endnu et gammelt koryfæ. Det løber rigeligt med højt betalt dødvægt rundt i truppen som vi ikke har en jordisk chance for at komme af med da de er købt alt alt for dyrt.
    Jeg håber at Ankersen bliver spilleren der bryder dette mønster. Men p.t. er vi bundet på hænder og fødder af elendige spillere på lange, dyre kontrakter.
    Det minder lidt om dengang BIF hentede spillere som Magic hjem i håb og at redde den synkende skude. Det skib sank.
    Jeg kan heller ikke være den eneste der kan huske at Ankersen havde en “udfald” på et års tid (a la Fisher) hvor han spillede dårligt. Så jeg ser ham ikke som et sikkert kort.

    Men igen: det kommer an på hvor dyr han har været for at afgøre om en lang kontrakt på 4 er er et gigantisk sats eller bare dumt.
    Sidst redigeret af Anders : 26.09.20 kl. 11:21
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #2195
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Ankersen er en god spiller, men jeg kan ikke umiddelbart se kabalen gå op, da både han og Varela er for gode til at sidde på bænken. Jeg ved ikke hvad jeg frygter mest - at man sælger Varela eller at man smider ham over på venstrebacken.

    Vi er meget glade for at have Peter tilbage i truppen, og så forventer vi, at der bliver en tilpasning på den position inden så længe, siger Ståle Solbakken til fck.dk.


  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2196
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ankersen redder selvfølgelig ikke sæsonen alene, men han er et skridt i den rigtige retning. Kan man i tillæg få afskibet Varela, er truppen lettet for noget fyld. Og uden at kende økonomien i øvelsen, kan jeg forestille mig, at det går nogenlunde lige op.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #2197
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    At hente Ankersen hjem er en fin nødløsning i en situation hvor vi er på vej ud af superligaen.
    Jeg kender ikke kontrakten eller Ankersens løn. Men den skal satme være lav før det er smart at lave en 4 årig kontrakt men endnu et gammelt koryfæ. Det løber rigeligt med højt betalt dødvægt rundt i truppen som vi ikke har en jordisk chance for at komme af med da de er købt alt alt for dyrt.
    Jeg håber at Ankersen bliver spilleren der bryder dette mønster. Men p.t. er vi bundet på hænder og fødder af elendige spillere på lange, dyre kontrakter.
    Det minder lidt om dengang BIF hentede spillere som Magic hjem i håb og at redde den synkende skude. Det skib sank.
    Alternativt kan du se det som at vi har lejet en person (der spillede pisse godt men gik lidt død til sidst) ud til italien i 1 år for 15 mio minus indkøbspris, hvilket vel giver os 12 mio til at smide efter mandens kontrakt.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #2198
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Stor cadeau til vores scouting afdeling igen. Det er en spændende spiller, som ser ud til at passe godt ind i vores setup.
    Ja vores scouting afd. er helt fantastiske at de må ty til at hente tidligere kendte spillere som man kender i forvejen. Gode handler med Verala og Bartolec som man er ved at sælge.

    De har sgu top gode kontakter internationalt må man sige (Ironi kan forekomme)

  15. #2199
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    At hente Ankersen hjem er en fin nødløsning i en situation hvor vi er på vej ud af superligaen.
    Jeg kender ikke kontrakten eller Ankersens løn. Men den skal satme være lav før det er smart at lave en 4 årig kontrakt men endnu et gammelt koryfæ. Det løber rigeligt med højt betalt dødvægt rundt i truppen som vi ikke har en jordisk chance for at komme af med da de er købt alt alt for dyrt.
    Jeg håber at Ankersen bliver spilleren der bryder dette mønster. Men p.t. er vi bundet på hænder og fødder af elendige spillere på lange, dyre kontrakter.
    Det minder lidt om dengang BIF hentede spillere som Magic hjem i håb og at redde den synkende skude. Det skib sank.
    Ankersen vil om 4 år være 34 år (han når ikke at fylde 34 før sæsonen er færdig) , dvs 1 år yngre end da Lars Jacobsen stoppede (og spillede 2 år mere i Frankrig), så selvom jeg gerne så kontrakten være kortere skriger den jo ikke ligefrem til himlen også fraværet af skader in mente. Derudover er jeg ikke klar over om der er en mindre transfer pris i billedet, i så fald er den sikkert meget lav, så alt i alt vel ok økonomi når man samtidig vil skippe Varela afsted.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #2200
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Noget, som også gør at handlen giver mening, er at vi er på jagt efter en ny Head of Scouting. Ved at købe en plug-and-play spiller som Ankersen, som kan præstere nærmest fra dag 1, er det med til at give os mere tid til både at finde den rette kandidat, fordi der er færre "presserende" opgaver for det nye medlem af staben. Det giver samtidigt også mere tid til at finde spillere til fremtiden.

    Samtidigt må vi jo også konstatere, at trods Ståles fejl og mangler ift. indkøb, så er han stadig eminent til at få solgt spillere til en pris, hvor man som minimum kan gå cirka i nul ift. transfersummen. Indkøbet af Ankersen giver ham i hvert fald mulighed for at få det ud af enten Bartolec eller Varela her og nu, så der er lidt større rådighedsbeløb til flere indkøb.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #2201
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja vores scouting afd. er helt fantastiske at de må ty til at hente tidligere kendte spillere som man kender i forvejen. Gode handler med Verala og Bartolec som man er ved at sælge.

    De har sgu top gode kontakter internationalt må man sige (Ironi kan forekomme)
    Hvorfor i alverden skulle man af princip ikke hente spillere, som man kender og ved, passer 100% ind i systemet? Som aldrig er skadet, kan bidrage fra dag 1, kun lige er fyldt 30 og som vil være en mærkbar opgradering ift. omklædningsrummet, hvor den nuværende spiller er kendt for at være en negativ indflydelse?


  20. #2202
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvorfor i alverden skulle man af princip ikke hente spillere, som man kender og ved, passer 100% ind i systemet? Som aldrig er skadet, kan bidrage fra dag 1, kun lige er fyldt 30 og som vil være en mærkbar opgradering ift. omklædningsrummet, hvor den nuværende spiller er kendt for at være en negativ indflydelse?
    Det er ikke min pointe. Jeg har det fint med Ankersen i FCK

    Min anke går på at jeg ikke syntes vores folk i scouting afd. ikke er noget at råbe Hurra for. Man kan jo stille spørgsmålet, hvorfor står vi en situationen at det overhovedet er nødvendigt at Hente Ankersen hjem. Hvorfor har Varela og Bartolec aldrig rigtigt fungeret?. Det er jo vores fantastiske Scouting der har hentet dem.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #2203
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er så også derfor, vi bl.a. er på udkig efter en ny Head of Scouting..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #2204
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja vores scouting afd. er helt fantastiske at de må ty til at hente tidligere kendte spillere som man kender i forvejen. Gode handler med Verala og Bartolec som man er ved at sælge.

    De har sgu top gode kontakter internationalt må man sige (Ironi kan forekomme)
    I kan brokke jer så meget over vores scouting afdeling som i vil - men det er virkelig malplaceret ved dette køb. Ankersen skal naturligvis ikke scoutes, men der findes næppe en bedre signing til højre back ligegyldigt hvor længe og hvem som leder.

    Ankersen er på toppen af sin karriere, omkring landsholdet og skræddersyet til FCK’s system. Han kender klubben, han elsker at være her og vi får forbedret en plads uden det kræver en indkøringsperiode. Han er 33 når kontrakten udløber... hvad fanden brokker I jer egentlig over, det er da gået fuldstændig i selvsving herinde.

    Velkommen til Ankersen og god vind til Varela, som jo nok forsvinder. Jeg er helt vild med Varela, hans attitude og hans personlighed - men Ankersen passer bare bedre ind. Med Ankersen på højre back og Wind/Wilczek i feltet.... av av av. Desuden er der en stor chance for at Biel bliver endnu farligere, nu når han kan trække ind i banen og forsvaret rent faktisk skal holde øje med overlap fra vores back.


  25. #2205
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er ikke min pointe. Jeg har det fint med Ankersen i FCK

    Min anke går på at jeg ikke syntes vores folk i scouting afd. ikke er noget at råbe Hurra for. Man kan jo stille spørgsmålet, hvorfor står vi en situationen at det overhovedet er nødvendigt at Hente Ankersen hjem. Hvorfor har Varela og Bartolec aldrig rigtigt fungeret?. Det er jo vores fantastiske Scouting der har hentet dem.
    Nej det er Ståle og Lange der har hentet dem måske (måske ikke) på baggrund af anbefalinger fra scountingafdelingen. Jeg gætter på, at ingen herinde aner noget om, hvad der kommer ud af scoutingafdelingen af forslag, rapporter på spillere etc - vi kan blot se, hvad Ståle signer. Scoutingafdelingens anbefalinger er ikke nødvendigvis det samme som vores indkøb.
    Diskussionen er taget flere gange før og den er baseret på rent gætværk fra vores side.

    Endvidere glemmer vi også, at scoutingafdelingen måske i endnu større grad handler om at finde de unge spillere til ungdomsholdene, hvor vi f.eks. lige har hentet et stort talent i Malmø, et stort talent i New Zealand og da vist også et talent på Island.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •