Side 52 af 184 FørsteFørste ... 2424950515253545562102152 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er ikke i tvivl om, at man har truffet den rette beslutning mht NDoye. Man ved hvad man har, hvad usikkerheden er og man har ud fra det givet det bedste tilbud, som man nu en gang kunne. Og jeg er ret sikker på, at man endda har strukket sig længere, end man ville gøre for enhver anden spiller. Skulle NDoye pludselig alligevel være i stand til at spille 20-30 kampe en andet sted, så ændrer det egentlig ikke på, om vores beslutning er dårlig eller ej. Så har han og den næste klub været heldige - den chance kan vi ikke tage nu i vores økonomiske og sportslige situation.
    Lidt forsimplet svarer det vel lidt til at sidde med en draw i poker, hvor ens outs (og implied odds hvis vi skal være tekniske :) ) ikke matcher den pris som modstanderen (NDoye) kræver. Her er det rigtige move selvfølgelig at folde, også selvom sidste kort bagefter mirakuløst alligevel ville have givet dig det kort, som du skulle bruge.

    Om man så træffer de rigtige beslutninger med kommende spillere må tiden vise.
    Jeg synes, du mangler en krølle her. For Ståle har ganske rigtigt længe sagt, at en forlængelse af N'Doye ville afhænge af sundhedstabens vurdering, og at ingen, heller ikke N'Doye, ville blive forlænget på grund af "følelser" (kan desværre ikke finde et link). Selv efter et par dage er jeg fortsat sikker på, at vores sundhedsstab har vurderet rigtigt, og at N'Doye er færdig på topplan. Dvs., at han, var han blevet forlænget, ville fortsætte med kun at kunne spille hver 3. eller 4. kamp. Jeg ved godt, at han så kunne have udfyldt rollen som far, selvom han ikke spiller. Men det ville så være en dyr far. Måske det havde været en mulighed økonomisk uden de mange skader og Coronanedlukningen (?).

    Men, og her kommer krøllen, hvis han mod forventning ansættes et andet sted og spiller 20-30 betydende kampe i næste sæson, så har vores læger ikke nødvendigvis truffet en forkert afgørelse i forhold til egne evner, men de har dokumenteret, at de ikke er så dygtige, som andre læger. Og så tror jeg, at vi hysteriske kællinger herinde går amok.

    Kenney, som en af mine medfans siger er læge (det kan være helt forkert, og de/jeg kan forveksle Kenney med en anden bruger herinde. I så fald undskyld!), har (faktisk ad flere omgange) rauset Cosgrave. Og spørgsmålet er, om Kenney kvalificeret vil uddybe sin holdning til sundhedstaben?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #767
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Vi har været meldt interesserede i Røde Stjernes Boakye ad flere omgange, og i en tråd på Transfermarkt om Machedas eventuelle skifte til serberne skriver en bruger, at vi for nogle uger siden ligefrem har fået et bud på ghaneseren accepteret, men at han ikke var tilfreds med vores økonomiske tilbud. Skal man tro på det, må der jo være lidt penge på kistebunden til en forstærkning i angrebet, da Røde Stjerne næppe lader ham gå gratis.
    Mon ikke det hænger sammen med det rygte der var for ikke så længe siden, der påstod det samme, og at den bruger selb brygger videre på det tvivlsomme oplysninger.

    Jeg har længe været nogenlunde hooked på Boakye som en stærk lignede type som N'Doye til at tage over, men tjek lige hans stats på transfermarkt. Det virker til, at han har haft en del skader.

    I dette vindue er jeg begyndt på at tjekke spilletid og skadesperioder som noget af det første, når der dukker et rygte op, eller lign.
    Håber i den grad, at man ser bort fra spillere med tendens til skader. Det problem skal vi til livs med.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #768
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg synes, du mangler en krølle her. For Ståle har ganske rigtigt længe sagt, at en forlængelse af N'Doye ville afhænge af sundhedstabens vurdering, og at ingen, heller ikke N'Doye, ville blive forlænget på grund af "følelser" (kan desværre ikke finde et link). Selv efter et par dage er jeg fortsat sikker på, at vores sundhedsstab har vurderet rigtigt, og at N'Doye er færdig på topplan. Dvs., at han, var han blevet forlænget, ville fortsætte med kun at kunne spille hver 3. eller 4. kamp. Jeg ved godt, at han så kunne have udfyldt rollen som far, selvom han ikke spiller. Men det ville så være en dyr far. Måske det havde været en mulighed økonomisk uden de mange skader og Coronanedlukningen (?).

    Men, og her kommer krøllen, hvis han mod forventning ansættes et andet sted og spiller 20-30 betydende kampe i næste sæson, så har vores læger ikke nødvendigvis truffet en forkert afgørelse i forhold til egne evner, men de har dokumenteret, at de ikke er så dygtige, som andre læger. Og så tror jeg, at vi hysteriske kællinger herinde går amok.

    Kenney, som en af mine medfans siger er læge (det kan være helt forkert, og de/jeg kan forveksle Kenney med en anden bruger herinde. I så fald undskyld!), har (faktisk ad flere omgange) rauset Cosgrave. Og spørgsmålet er, om Kenney kvalificeret vil uddybe sin holdning til sundhedstaben?
    Jeg tror ikke, at jeg helt forstår, hvor du vil hen med dit indlæg. Men hvis du kigger to posts under det du citerer, så skriver jeg netop, at såfremt NDoye spiller 20-30 kampe næste sæson, så kan det skyldes at vores læger har vurderet forkert og ikke har været dygtige nok. Men Ståle er nødt til, at tage beslutningen ud fra det info han får fra sundshedsstaben, hvorfor det er svært at bebrejde ham, hvis NDoye pludselig kan spille 20-30 kampe næste år.

    Og hvis du bare tager tyk pis på mit indlæg (den del med fed), så fred være med det. Så lykkedes det dig, at få endnu et svar ud af mig.

  6. #769
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det siges, at det kom bag på Solbakken, at Lange pludselig bankede på døren og fortalte om Aston Villas henvendelse. Det er også Solbakken, der har forhandlet transferprisen på Lange hjem – hvilket han jo ikke ville gøre, hvis han var på vej ud ad døren – en pris jeg ikke er blevet klogere på. Det siges også, at Solbakken foran en ekstrem vigtig sæson ikke just fandt tidspunktet for Langes jobskifte sådan super-optimalt. Nordmanden er langt med transferstrategi og proces – det siges tilmed, at FCK er klar med den første signing – hvor der også skal skibes flere spillere afsted for at få luft i lønbudgettet. Spillere som Santos, Pep Biel og Varela nævnes her, men meget kan ske.
    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...ken-til-villa/

    Hvorvidt det blot er en gratis omgang sniksnak fra Sorgenfri...det må tiden vise?
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #770
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror ikke, at jeg helt forstår, hvor du vil hen med dit indlæg. Men hvis du kigger to posts under det du citerer, så skriver jeg netop, at såfremt NDoye spiller 20-30 kampe næste sæson, så kan det skyldes at vores læger har vurderet forkert og ikke har været dygtige nok. Men Ståle er nødt til, at tage beslutningen ud fra det info han får fra sundshedsstaben, hvorfor det er svært at bebrejde ham, hvis NDoye pludselig kan spille 20-30 kampe næste år.

    Og hvis du bare tager tyk pis på mit indlæg (den del med fed), så fred være med det. Så lykkedes det dig, at få endnu et svar ud af mig.
    Øh nej. Jeg ved, at du ofte føler dig forfulgt herinde, men det er helt tilfældigt, at det lige er dit indlæg, jeg citerer. Mit indlæg handler om sundhedsstaben, som vi ved har fejlet. Spørgsmålet er, om den også har fejlet i forbindelse med N'Doye. Det spørger jeg dybest set Kenney om. Og så forudser jeg en voldsom reaktion, hvis det viser sig, at N'Doye kan spille videre et andet sted. Og, at vi så vil opleve voldsom vrede på Sidelinien.dk. Er jeg sikker på.

  9. #771
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Spillere som Santos, Pep Biel og Varela nævnes her, men meget kan ske.
    Interessant. Jeg har længe følt, at de ikke trives. Nogen af dem.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #772
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Interessant. Jeg har længe følt, at de ikke trives. Nogen af dem.
    Jeg håber virkelig ikke, vi skal sige farvel til Varela nu. Jeg tror, der er meget mere i ham, end vi har set.

    Pep tror jeg også kan blive en succes, men han er nok lettere at erstatte.

    Santos ligner virkelig en, der ikke gider at være her, og han er gået helt i stå, så hans afgang ville ikke røre mig.
    Sidst redigeret af Garneren : 04.08.20 kl. 21:28
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #773
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    det siges tilmed, at FCK er klar med den første signing
    Spændende. Lad os se, om Sorgenfri blot hælder varm luft ud af ørerne, eller om man er klar til at præsentere en ny spiller torsdag morgen efter EL-kampen. Man gør det næppe inden, da det vil være unødig larm til optakten.

    Ved en fejl er jeg forøvrigt stødt på Emre Mors instagram. Han ser ud til at være i Danmark, hvor han selvtræner. Er der mon en sammenhæng..... :)
    I hope not!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #774
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ved en fejl er jeg forøvrigt stødt på Emre Mors instagram. Han ser ud til at være i Danmark, hvor han selvtræner. Er der mon en sammenhæng..... :)
    I hope not!
    Jeg håber det ikke - kan ikke udstå ham.

    Mvh
    Frederik


  16. #775
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg håber det ikke - kan ikke udstå ham.

    Mvh
    Frederik
    For mig handler det ikke så meget om personen.. Ja han virker umoden og provokerende.. Men hvis jeg havde en inderlig tro på, at han kunne løfte os sportsligt, så var han hjerteligt velkommen.. Det har jeg dog ikke....

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #776
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Det siges, at det kom bag på Solbakken, at Lange pludselig bankede på døren og fortalte om Aston Villas henvendelse. Det er også Solbakken, der har forhandlet transferprisen på Lange hjem – hvilket han jo ikke ville gøre, hvis han var på vej ud ad døren – en pris jeg ikke er blevet klogere på. Det siges også, at Solbakken foran en ekstrem vigtig sæson ikke just fandt tidspunktet for Langes jobskifte sådan super-optimalt. Nordmanden er langt med transferstrategi og proces – det siges tilmed, at FCK er klar med den første signing – hvor der også skal skibes flere spillere afsted for at få luft i lønbudgettet. Spillere som Santos, Pep Biel og Varela nævnes her, men meget kan ske.
    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...ken-til-villa/

    Hvorvidt det blot er en gratis omgang sniksnak fra Sorgenfri...det må tiden vise?
    Jeg synes, at Varela i større og mindre glimt har vist at han er en klassespiller. Der er stort set intet som har fungeret optimalt på holdet det sidste års tid, og den usikkerhed smitter selvfølgelig også af på en dengang nytilkommen spiller som Varela. Som jeg husker det, var Ankersen überlortet i Lüftner/Varvro-sæsonen. Havde Varela haft Skov foran sig og Vavro/Nilsson ved siden af, havde vi nok set noget mere til hans offensive kvaliteter.

    Pep har både skulle kæmpe med et hold som ikke fungerer og hele tiden falder fra hinanden pga. skader, tilvæning til et andet system og en åbenbart markant anden rolle end hans foretrukne, sprogproblemer og svigtende selvtillid. Jeg har ikke mistet troen på at han kan blive rigtig god for FCK, men det skal være snart hvis tiltroen ikke skal forsvinde. Måske har Ståle kigget i krystalkuglen og vurderet, at der er for stor usikkerhed omkring Peps udvikling og rolle på holdet - og derfor prøver at hente lidt af det tabte hjem inden den gode Pep spiller sig helt ud i tovene?

    Santos har jeg aldrig rigtig haft under huden. Han er hverken et stort lokum i boksen eller teknikeren som gør de andre farlige. Han er en god og pågående angriber, men han passer ikke ind på holdet, og jeg har aldrig forstået hvorfor han blev købt. Kan han sælges, vil det være fint.

    /Krølben
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #777
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Jeg synes, at Varela i større og mindre glimt har vist at han er en klassespiller. Der er stort set intet som har fungeret optimalt på holdet det sidste års tid, og den usikkerhed smitter selvfølgelig også af på en dengang nytilkommen spiller som Varela. Som jeg husker det, var Ankersen überlortet i Lüftner/Varvro-sæsonen. Havde Varela haft Skov foran sig og Vavro/Nilsson ved siden af, havde vi nok set noget mere til hans offensive kvaliteter.

    Pep har både skulle kæmpe med et hold som ikke fungerer og hele tiden falder fra hinanden pga. skader, tilvæning til et andet system og en åbenbart markant anden rolle end hans foretrukne, sprogproblemer og svigtende selvtillid. Jeg har ikke mistet troen på at han kan blive rigtig god for FCK, men det skal være snart hvis tiltroen ikke skal forsvinde. Måske har Ståle kigget i krystalkuglen og vurderet, at der er for stor usikkerhed omkring Peps udvikling og rolle på holdet - og derfor prøver at hente lidt af det tabte hjem inden den gode Pep spiller sig helt ud i tovene?

    Santos har jeg aldrig rigtig haft under huden. Han er hverken et stort lokum i boksen eller teknikeren som gør de andre farlige. Han er en god og pågående angriber, men han passer ikke ind på holdet, og jeg har aldrig forstået hvorfor han blev købt. Kan han sælges, vil det være fint.

    /Krølben
    Enig!

    Varela - det ville sgu være mærkeligt at sælge på en plads, hvor vi i så fald skulle hente nyt. Specielt når den potentielle (eksisterende) afløser heller ikke ligefrem har brændt ligaen af. (Bartolec).
    Dum energi at bruge, og selvom Varela ikke er specielt fantastisk, viser han dog nogle takter.

    Biel - Problematikken er jo prisen. Der er vel ikke råd til at gamble / give for meget tid til en spiller, som er købt ind for de penge. Der kan vel være nogle millioner at hente, hvis man kan sælge ham nu til klubber der "husker" hans talent + en del tilbage af kontrakten + trods alt et par succeser indenfor de sidste måneder (bl.a. Celtic... Ok, måske kun Celtic...).

    Santos - Har de fighter-egenskaber der gør nogle fans til.... fans. Men det er for let købt. Jeg kan godt anerkende fighter-egenskaber. Det er dejligt. Men der SKAL død og pine, være andre spidskompetencer. Jeg synes det kniber for Santos, at overbevise om han kan meget andet end at fighte og være pågående. Måske han kan fungere med Wind, som er lidt "klogere" i de opbyggende facetter af spillet. Vil gerne se konstellationen, men græder slet ikke hvis Santos ryger.

    Udover det, hvis Sotte, Oviedo og NJ også skal afsted, så kan vinduet umuligt blive så stille som der er lagt op til.

    Men lad os nu se...

    Zan

  21. #778
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Santos - Har de fighter-egenskaber der gør nogle fans til.... fans.
    Jeg er desværre også begyndt at tvivle, men jeg er sikker på, at Ståle er - fans. Bare se på det, Corne og Pieros bidrog med. Fight og arbejdsraseri. Og det kunne Ståle godt lide.

  22. #779
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg er desværre også begyndt at tvivle, men jeg er sikker på, at Ståle er - fans. Bare se på det, Corne og Pieros bidrog med. Fight og arbejdsraseri. Og det kunne Ståle godt lide.
    Af de to havde - specielt Corner - jo i den grad en spidskompetence. Luftspillet.

    Ligesom han jo rent faktisk teknisk ikke var helt ueffen.

    Pieros, havde mange på nakken for simpelthen ikke at være god nok til andet end at kæmpe. Jeg var én af dem - men må da trods alt sige, at han formåede at bruge det i en joker-rolle.

    Santos virker, som en anden herinde nævner, som om han er gået fuldstændigt i stå - ligesom Pieros faktisk gjorde. Der er alligevel nogle ligheder i deres profil, og forløb.

    Selv da Santos scorede (nogle) mål, synes jeg en del af dem var lidt spøjse (simple). Det er fint at "vide hvor man skal stå", men det ville være lidt nemmere at håbe på ham, hvis de mål han havde scoret kom fra en spidskompetence.
    Pieres havde trods alt nogle rigtig fine hovedstød. Og straffe:-D

    Zan

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #780
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er vel ikke sådan, at Sundhedsstaben kommer og siger, at det er 100% sikkert at Doye ikke kan spille næste sæson. De kommer med en risiko-vurdering, og den har Ståle ageret ud fra og tilbudt en kampbaseret kontrakt. Og den chance turde Doye åbenbart ikke tage.
    Så selv om Doye spiller de 20-30 kampe et andet sted næste sæson, så har sundhedsstabens risikovurdering ikke nødvendigvis været forkert.
    h

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •