Side 91 af 184 FørsteFørste ... 418188899091929394101141 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,351 til 1,365 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1351
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Ikke alene er vi sat tilbage i vores jagt på en ny kant, men FCM har nu også tilføjet en kæmpe kapacitet på deres hold og er lige nu favorit til DM 20-21.
    FCM var da favorit i forvejen. De var suveræn vinder af Superligaen sidste sæson og har endnu ikke sagt farvel til nogle tunge profiler. Vi har fået tilgang af Wilczek, som selvfølgelig er en forstærkning ift. en skadet N’Doye, men samtidig en nedgradering ift. en fit N’Doye. Derudover har vi sagt farvel til vores 3. valg i midterforsvaret, så Ståle har nok at se til.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1352
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck-Emil Se meddelelser
    Fint at afbryde forhandlingerne. Men hvorfor skal det offentliggøres nu?
    Giver vel bare FCM bedre kort på hånden ift at lande ham.
    Fint nok med en udmelding.

    Et eller andet sted så er jeg "lettet" at vi ikke lander Sisto. Viser jo tydeligt at han egentlig ikke "Vil" FCK, hvis det er par ekstra dollartegn der trækker i en anden retning.

    Lad os komme videre. Sæt nu alle sejl ind for at hente Zanka.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1353
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Så er der da endnu en spiller der kan hades ud af Parken Figo-style.
    Han har aldrig spillet for os. Lad bare Ikast Herning smide 60+ mil efter ham. Det er fint han ender der da han ikke er de penge værd
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1354
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Han har aldrig spillet for os. Lad bare Ikast Herning smide 60+ mil efter ham. Det er fint han ender der da han ikke er de penge værd
    Den opførsel skal sgu da straffes med infernalsk larm og grisehoveder!

  8. #1355
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er jeg virkelig den eneste der synes det er en ren katastrofe det her.. Hele signalværdien i at vi bliver overhalet indenom af FCM, når nu det skulle have været omvendt... Så er jeg ligeglad om hans hjerte ligger begravet i Ikast, det her skulle vi bare ikke have ladet ske!

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #1356
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Er jeg virkelig den eneste der synes det er en ren katastrofe det her.. Hele signalværdien i at vi bliver overhalet indenom af FCM, når nu det skulle have været omvendt... Så er jeg ligeglad om hans hjerte ligger begravet i Ikast, det her skulle vi bare ikke have ladet ske!
    Jeg er fint tilfreds med at holde os inden for vores budget og rammer. Vi har også en forretning at holde fast i.

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #1357
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck-Emil Se meddelelser
    Fint at afbryde forhandlingerne. Men hvorfor skal det offentliggøres nu?
    Giver vel bare FCM bedre kort på hånden ift at lande ham.
    Jeg læser det som en kontant udmelding og et klokkeklart signal om, at hvis du prøver at skide på os, så skal du ikke tro du 1 time efter kan komme tilbage. Det havde jo ikke været fedt at melde ud lige omkring FCM præsenterer ham - så ville vi bare ligne nogle indebrændte børn. Jeg er vild med det!


  13. #1358
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ærgerligt at det ender sådan. Især med tanke på hvordan vores 2 og 3 valg til tider har set ud... Så kan man godt blive nervøs især hvis fischer igen hurtigt går i stykker i næste sæson. Men der skal selvfølgelig være en grænse, i forhold til hvad man skal finde sig i med Sisto. Nej tak til sådan en personlighed.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #1359
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Er jeg virkelig den eneste der synes det er en ren katastrofe det her.. Hele signalværdien i at vi bliver overhalet indenom af FCM, når nu det skulle have været omvendt... Så er jeg ligeglad om hans hjerte ligger begravet i Ikast, det her skulle vi bare ikke have ladet ske!
    Det skal vi nok komme os fint over. Signal værdi?. Well hvis FCM vil sprænge deres lønbudget, bare fordi de i længden tror de kan følge med os, så skal de da have lov til det.

    Så må vi jo bare være dygtigere på scouting transfer markedet. at vi ikke lander Sisto er ikke en katastrofe i min bog.

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #1360
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Som jeg har læst, så har Ståle tilbudt et år mere på til tilbud som FCK har tilbudt Sisto da klubben opdagede at Fcm også var kommet på banen...og at Sisto havde forladt FCK for at tænke over det. Jeg sidder her med en blanede føelse i kroppen.... En del håber virkelig at FCK hopper ind og træder FCM over foden og overbyder deres bud så de virkelig kan mærke at FCK er de største i DK og ikke lige nogle man ligger sig ud med. FCK er nød til nu at vise tænder og træde frem i første række. Det kan sku ikke være rigtigt at FCM har flere penge til rådighed og kan ligge de samme pengestørrelser som FCK kan. Men samtidig sidder jeg også og tænker på om Sisto virkelig ER så god en spiller at man skal slås så meget for ham. Bevares gutten har været i en stor klub og nu kommer til Danmark for at få gang i hans spil igen, og da Danmark ikke lige er kendt for at spillede med de helt store spillere vil hans spil vel skinne igennem og i DK vil han måske gøre udfaldet i en kamp. Men er han de penge og kræfter værd ? Er han så stor en spiller at det ville være dumt ikke at overbyde FCM igen...... og ville FCK kunne tiltrække en spiller af samme kalibre som Sisto til kubben så FCK på alle måder kan være med til at kæmpe om mesterskabet..... FCK er de største i DK, men hvis man ikke snart passer på så er det vel snart historie at FCK overgår alle andre hold i Danmark og hvis man tillader at FCM for plads og mulighed for at komme ind på markedet og byde på de samme spillere, så ser det sku lidt sort ud for FCK´s storhed i Danmark

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1361
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det sjove ved Sisto er jo, at vi egentligt ikke har desperat brug for en spiller på hans position(er). Det var vel mere en god mulighed for en spiller, der normalt er udenfor rækkevidde.

    Desuden illustrerer hele dette forløb vel meget godt, at det nok er fint ikke at få en type som ham ind i truppen.

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #1362
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Som jeg har læst, så har Ståle tilbudt et år mere på til tilbud som FCK har tilbudt Sisto da klubben opdagede at Fcm også var kommet på banen...og at Sisto havde forladt FCK for at tænke over det. Jeg sidder her med en blanede føelse i kroppen.... En del håber virkelig at FCK hopper ind og træder FCM over foden og overbyder deres bud så de virkelig kan mærke at FCK er de største i DK og ikke lige nogle man ligger sig ud med. FCK er nød til nu at vise tænder og træde frem i første række. Det kan sku ikke være rigtigt at FCM har flere penge til rådighed og kan ligge de samme pengestørrelser som FCK kan. Men samtidig sidder jeg også og tænker på om Sisto virkelig ER så god en spiller at man skal slås så meget for ham. Bevares gutten har været i en stor klub og nu kommer til Danmark for at få gang i hans spil igen, og da Danmark ikke lige er kendt for at spillede med de helt store spillere vil hans spil vel skinne igennem og i DK vil han måske gøre udfaldet i en kamp. Men er han de penge og kræfter værd ? Er han så stor en spiller at det ville være dumt ikke at overbyde FCM igen...... og ville FCK kunne tiltrække en spiller af samme kalibre som Sisto til kubben så FCK på alle måder kan være med til at kæmpe om mesterskabet..... FCK er de største i DK, men hvis man ikke snart passer på så er det vel snart historie at FCK overgår alle andre hold i Danmark og hvis man tillader at FCM for plads og mulighed for at komme ind på markedet og byde på de samme spillere, så ser det sku lidt sort ud for FCK´s storhed i Danmark
    Gode overvejelser. Som skrevet længere oppe er der vel ikke to meninger om, at FCM pt. ligner guldfavoritten til DM 20-21, såfremt Sisto er i truppen. Det er efterhånden en skræmmende god trup, og hvis de formår at holde på profilerne, så er det også spillere, som har spillet sammen over en lang årrække.

    Min fornemmelse er pt., at vi kommer til at løfte vores spil ift. den seneste rædderlige sæson, men at FCM er en tand stærkere end os, hvilket vil komme til udtryk i de interne kampe. Vi manger simpelthen en kant på Sisto niveau samt en kapacitet på CB for at tage kampen op.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1363
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det sjove ved Sisto er jo, at vi egentligt ikke har desperat brug for en spiller på hans position(er). Det var vel mere en god mulighed for en spiller, der normalt er udenfor rækkevidde.

    Desuden illustrerer hele dette forløb vel meget godt, at det nok er fint ikke at få en type som ham ind i truppen.
    Det synes jeg så vi har.. Altså en kreativ kant der kan udfordre sin direkte modstander.. Havde selvfølgelig været helt perfekt hvis han foretrukne position var til højre og ikke venstre, men ellers synes jeg i den grad han ville udfylde en plads i truppen som mangler...

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1364
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Er jeg virkelig den eneste der synes det er en ren katastrofe det her.. Hele signalværdien i at vi bliver overhalet indenom af FCM, når nu det skulle have været omvendt... Så er jeg ligeglad om hans hjerte ligger begravet i Ikast, det her skulle vi bare ikke have ladet ske!
    Jeg synes tvært i mod at det er en forfærdelig signalværdi for FCM og deres fans, at de (måske) får en spiller der egentlig var ret klar for at spille for den direkte konkurrent i ligaen - og at det kun handlede om penge.

    Havde det f.eks. været omvendt og det f.eks var Cornelius der lavede det stunt der, så ville jeg have det pænt lunkent ved at han pludselig gerne ville os alligvel bare fordi vi tilbød mere i løn.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  26. De følgende 11 brugere er enige:

  27. #1365
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Gode overvejelser. Som skrevet længere oppe er der vel ikke to meninger om, at FCM pt. ligner guldfavoritten til DM 20-21, såfremt Sisto er i truppen. Det er efterhånden en skræmmende god trup, og hvis de formår at holde på profilerne, så er det også spillere, som har spillet sammen over en lang årrække.

    Min fornemmelse er pt., at vi kommer til at løfte vores spil ift. den seneste rædderlige sæson, men at FCM er en tand stærkere end os, hvilket vil komme til udtryk i de interne kampe. Vi manger simpelthen en kant på Sisto niveau samt en kapacitet på CB for at tage kampen op.
    Nu må vi se om FCM overhovedet formår at holde sammen på deres trup. I de interview jeg har set med deres spillere så ytre de også at de gerne vil ud og prøve noget nyt. Meget kommer formentlig til at afhænge af om de ryger ud af CL / EL kval.

    Men enig, formår de at holde på deres trup så mister de ikke meget styrke i henhold til sidste sæson, meeen lad os se. bliver et par spændende transfer måneder.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •